niet echt veel geflits ....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:21 schreef XemmyX het volgende:
ik wil iets leuk, met een heeeeeel mooi paarden hoofd ofzo!!!! mooi flitsent,
beetje inspiratieloos misschien ....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:05 schreef mjdejong het volgende:
Geweldig werk leveren jullie af!
Als het kan een leuke voor ons.
Kleuren zwart en geel.
Naam: De De Jong's of Mjdejong
of Dordt.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:11 schreef Cheshire het volgende:
Kan iemand hier een mooi vierkant gifje van maken?
[afbeelding]
alvast dank!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:27 schreef PeuRac het volgende:
Kan iemand voor mij een icon maken met de TVR Tuscan (evt de S versie) (www.tvr.co.uk)
Alles mag, als de auto er maar op staat en het logo (mag ook afwisselen oid, vind ik nog kweller). Het logo zijn de letter T, V en R aan elkaar (zie huidige icon, of de website).
Thanx alvast
JAAAAAAA!!quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:35 schreef DaB0b het volgende:
wie kan voor mij ff een nieuwe maken, iets met groen geel mag er wel weer in![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:41 schreef Tuneman het volgende:
Ik zou graag iets willen van voetbalclub celtic, liefst een bewegende met de schotse vlag daarin of zo. Laat me verassen en een oranje EK icon vind ik ook wel wat, dat mag alles zijn.
Bij voorbaat dank.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:11 schreef convinced het volgende:
Wil iemand ajb deze achter elkaar zetten? Heeft geen haast, dus doe lekker rustig aan. Bvd!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] Deze graag zonder die schaduw en tot de kantjes uitgelijnd, dus dat-ie evengroot is als de rest, als dat mogelijk is...
[afbeelding] Deze graag met een witte achtergrond, net als de rest.
Alle gemaakte icoontjes even in een grote map gooien komt soms van pas zoals je ziet!quote:Op donderdag 10 juni 2004 07:59 schreef dork22 het volgende:
[..]
JAAAAAAA!!
Dat je die bewaard zeg![]()
Maarre.. bedankt!
Gelijk heb je, uhm.. ik ben der een tijdje tussenuit geweest maar der is toch ook een upgrade topic..?? staat die niet in de GC? Ik zie hem iig niet..quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Alle gemaakte icoontjes even in een grote map gooien komt soms van pas zoals je ziet!
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] (wit)
[afbeelding] (transparant)
Thanx Het-Gele-Teken, mijn dank is zeer groot. Zou je voor mij ook een oranje EK icon kunnen maken, maakt niet uit wat, mag bewegend zijn, hoeft niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:00 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] (niet uploadbaar naar FoK)
of
[afbeelding] (uploadbaar naar FoK)
[ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken, part 4quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:15 schreef Tuneman het volgende:
[..]
......... oranje EK icon ..........
Sorry, heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken, part 4
Beetje een vreemde vraag. Kan je ook vragen 'Hoeveel noten kunnen er in een muziekstuk zitten?'quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:19 schreef MartinusMagnus het volgende:
Hoeveel plaatjes kan je eigenlijk in een animated .GIF zetten?
Deze post heeft een iccontje van 57,6kb. Er zitten 20 frames in. De totale grootte is natuurlijk ook afhankelijk van de resolutie (aantal kleuren) van elk frame. Als je eenzelfde kleuren pallet gebruikt voor alle frames is het ook wat minder groot dan als je voor elk frame andere kleuren nodig hebt.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:47 schreef MartinusMagnus het volgende:
Oke, op mijn CU2 kan ik een plaatje van 64KB zetten, dan kunnen er wel een zooitje in he....
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:30 schreef MartinusMagnus het volgende:
[afbeelding]
Het-Gele-Teken, zou je van deze plaatjes een gif kunnen maken. Ik heb ze al bijgeknipt naar 60x60 ieder... liefst niet te snel achter elkaar. Heel erg veel dank alvast![]()
SUPER VETquote:
Je hebt ze wel slecht uitgelijnt.... maar goed...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:09 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] is een beetje te groot. Als ik een de tekst minder kleuren geef en 1 foto weghaal past ie wel.
[afbeelding]
wat bedoel je met 'slecht uitgelijnt' ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:06 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Je hebt ze wel slecht uitgelijnt.... maar goed...
Ik zou het niet beter doen (nu niet iig)
Bij sommige frames staat er een wit randje aan de zijkant. Whatever.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:23 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
wat bedoel je met 'slecht uitgelijnt' ?
Ik klaagde er ook niet over. Wild_snake zei dat ie niet goed was 'uitgelijnt' en Het-Gele-Teken vroeg wat ie daarmee bedoelde en ik zei toen dat je soms een wit randje ziet. Ik vind 't niet erg hoor, dit is veruit mijn coolste usericon ooitquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:40 schreef convinced het volgende:
Niet erg netjes wat je doet, MartinusMagnus. Een gegeven paard...
Ja, ik had dan liever je foto's in z'n geheel, nu heb ik uit je jpg alle plaatjes uit moeten halen en dat lukte bij sommige niet helemaal, dan had ik 59x60 ofzo. Daardoor zijn er witte randjes bij sommige.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:39 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
Bij sommige frames staat er een wit randje aan de zijkant. Whatever.
Met welk programma kun je dat soort animations maken trwns?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:43 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
Ik klaagde er ook niet over. Wild_snake zei dat ie niet goed was 'uitgelijnt' en Het-Gele-Teken vroeg wat ie daarmee bedoelde en ik zei toen dat je soms een wit randje ziet. Ik vind 't niet erg hoor, dit is veruit mijn coolste usericon ooit![]()
Kan ook zijn dat niet al die plaatjes 60 x 60 waren.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja, ik had dan liever je foto's in z'n geheel, nu heb ik uit je jpg alle plaatjes uit moeten halen en dat lukte bij sommige niet helemaal, dan had ik 59x60 ofzo. Daardoor zijn er witte randjes bij sommige.
je moet [img] en dan hier de url [/img] doenquote:Op zondag 13 juni 2004 11:34 schreef chloortablet het volgende:
Deze alstublieft:
... ermmm hoe upload ik een plaatje? Moet ik dan een link plaatsten?
1)quote:Op zondag 13 juni 2004 13:35 schreef chloortablet het volgende:
ok deze dan: [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |