dat zal me een knalfeest wordenquote:Op zondag 16 mei 2004 00:00 schreef Disorder het volgende:
Ik hoop dat Al Qaeda volgend jaar mee doet.
Iets in me zegt dat je daarin ongelijk hebt met turkije op de 22e plaats..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom doen we nog mee?
Ieder land met een hoog aantal immigranten zal twaalf punten aan Turkije geven, ongeacht de inzending,
-knip-
Waarom doen we nog mee? Waarom doen we nog alsof het ons een bal uitmaakt?
dat idee zei ik zojuist tegen m'n broer, maar dan iets anders uitgelegd.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:15 schreef sir_dalord het volgende:
Het is een ware verschrikking.
<knip>
idee 1:
ieder land mag aan 3 landen GEEN punten geven. Bijvoorbeeld denemarken mag geen punten geven aan noorwegen, zweden en finland.
<knip>
Omdat het niet alleen voor landen uit Europa is. Zo mag Egypte ook mee doen. Die landen zijn een bepaald televisie verbond aangegaan en daar gaat het om...quote:Op zondag 16 mei 2004 00:15 schreef Famas het volgende:
waarom doet israel eigenlijk mee??
Dat ligt toch niet in Europa?
Ik ben het helemaal met topic-opener eens. Nederland kán eenvoudig niet meer winnen. Tenzij we - zoals hierboven al gezegd - een Van den Ende show in het Turks neerzetten.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ieder land met een hoog aantal immigranten zal twaalf punten aan Turkije geven, ongeacht de inzending, ze kunnen als varkens krijsen of als katten jengelen, ze krijgen er toch twaalf. Balkan-landen stemmen op Balkan-landen, hetzelfde geld voor Scandinavie en Oost-Europa. Vriendjespolitiek pur sang.
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:01 schreef Famas het volgende:
[..]
dat zal me een knalfeest worden
Volgens mij mogen ze meedoen omdat ze al bijna 60 jaar zielig zijn......quote:Op zondag 16 mei 2004 00:15 schreef Famas het volgende:
Het is verlieserseigen om verklaringen voor het verlies te zoeken...quote:Op zondag 16 mei 2004 00:38 schreef ranja het volgende:
Toch valtt dat vriendjes politiek ook wel een beetje mee. Tuurlijk, het is wel opvallend en soms irrotant maar je ziet toch dat landen als Kroatie en Bosnie buiten de top 10 vallen... en van de ex-Sovjet landen vielen al een heleboel af tijdens de voorronde. Dus ja, natuurlijk vindt er virendjepolitiek plaats (al vind het gek, wij 'zijn' ook niet 'voor' Belgie en Duitsland, waarom is Denemarken dan wel voor Zweden en waarom Bosnie meer voor Servie dan voor Kroatie?) maar de invloed ervan moet ook weer niet overdreven worden.
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:45 schreef ranja het volgende:
Het liedje van Nederland was gewoon erg slecht. Vond ik. En met mij de rest van Europa
Het was niet goed,maar een Albanie verdiend het niet om boven Nederland te staan en een ijsland.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:45 schreef ranja het volgende:
Het liedje van Nederland was gewoon erg slecht. Vond ik. En met mij de rest van Europa
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
optie 3, we doen wat Italie deed en we zeggen "fuck it, je kunt dat tering evenement in je reet stouwen!"
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
optie 3, we doen wat Italie deed en we zeggen "fuck it, je kunt dat tering evenement in je reet stouwen!"
Niet. Sterker nog, het wordt alleen maar erger.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:18 schreef funmaster het volgende:
En jahoor, ook dit jaar is Het weer gebeurd.
*zucht* Wanneer houdt men op met dat vriendjespolitiek?
Daar is niets mis mee...quote:Op zondag 16 mei 2004 00:57 schreef FredvZ het volgende:
[3. Moslimstemgedrag
De moslimlanden stemmen standaard op elkaar. Moslims die geëmigreerd zijn naar west-Europa stemmen standaard op hun vader- cq moederland.
Gezien het punten-verdelen-via-vriendjespolitiek-systeem denk ik niet dat ze veel kans maken bij het Arabisch Songfestivalquote:Op zondag 16 mei 2004 00:15 schreef Famas het volgende:
Kutmoslims ook altijd... zelfs het Eurovisiesongfestival verknallen ze. En ik me maar afvragen waarom Marokko steeds wint.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:57 schreef FredvZ het volgende:
3. Moslimstemgedrag
De moslimlanden stemmen standaard op elkaar. Moslims die geëmigreerd zijn naar west-Europa stemmen standaard op hun vader- cq moederland.
Laten we zeggen dat het opvallend is dat Turkije van heel wat West-Europese landen nog 12 punten krijgt, zelfs als ze in hun oorspronkelijk onverstaanbare taal zingen. Het is nu niet dat ze zo'n geweldige prestaties neer hebben gezet de afgelopen keren dat ze hebben meegedaan, en het is wel heel erg opvallend dat Nederland en Duitsland telkens weer 12 punten doneren aan Turkije.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kutmoslims ook altijd... zelfs het Eurovisiesongfestival verknallen ze. En ik me maar afvragen waarom Marokko steeds wint.
V.
Heb jij wel gekeken? de laatste 2 keren?quote:Op zondag 16 mei 2004 01:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het opvallend is dat Turkije van heel wat West-Europese landen nog 12 punten krijgt, zelfs als ze in hun oorspronkelijk onverstaanbare taal zingen.
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:57 schreef FredvZ het volgende:
3. Moslimstemgedrag
Hmmquote:Op zondag 16 mei 2004 00:57 schreef FredvZ het volgende:
1. Het is een corrupt zooitje
Met andere woorden: het zingen is overbodig geworden. We kunnen beter een verkiezing houden voor de vraag: "Wat is mijn favoriete land in Europa".
De uitslag zal dan nagenoeg hetzelfde zijn als de uitslag van vanavond.
Samengevat: kappen met die zooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |