zeker weten? Ok dan.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:13 schreef Little_Angel het volgende:
Ow eh DE.. verwijder mijn topic maar.. hij is dubbelmaar ik voel me goed
Zonnetje doet zeker wonderenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zeker weten? Ok dan.
zonnetje doet wonderen volgens mij
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:16 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Zonnetje doet zeker wonderen
On-topic:
Auheb op mijn tong gebeten en bloed nu
Ik heb ook altijd pech![]()
voel me nog wel goed.. op die tong na dan![]()
Mijn tong doet nu nog een klein beetje pijnquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:08 schreef Lucille het volgende:
Save Ferris
Welke trouwens? It means everything of Modified?
Save Ferris is erg goed voor het 'Ik ben een sterke, jonge en vooral onafhankelijke vrouw-gevoel'. Heerlijk!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:11 schreef Little_Angel het volgende:
Ben nu trouwens Dido aan het luisteren.. word ik rustig van
* Little_Angel gaat eens even downloadenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Save Ferris is erg goed voor het 'Ik ben een sterke, jonge en vooral onafhankelijke vrouw-gevoel'. Heerlijk!
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:44 schreef Xilantof het volgende:
beetje vreemd![]()
zon doet wonderen, voel me er beter door.
maar mijn hoofd staat niet stil...
dankjequote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:47 schreef Little_Angel het volgende:
[..]![]()
* Xilantof hoopt dat het snel weer wat beter gaat met Xilantof
Heb nog steeds hoofdpijn
Heb ik een half uur geleden genomen maar heb nog steeds hoofdpijnquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dankje
en jij, hup asperientje nemen, niet onnodig met hoofdpijn blijven zitten, daarvoor hebben ze die dingen uitvonden...
ze moeten altijd even inwerken die dingen..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:54 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Heb ik een half uur geleden genomen maar heb nog steeds hoofdpijn
Het is wel wat minder trouwens![]()
Dat weet ik..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ze moeten altijd even inwerken die dingen..
Ik voel me zoals jou ondertitel... dat ik moet lopen tot de zon komt... tot de zon me achterhaald... lopen tot de zon komt... tot ie straald...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:44 schreef Xilantof het volgende:
beetje vreemd![]()
zon doet wonderen, voel me er beter door.
maar mijn hoofd staat niet stil...
dankjequote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:02 schreef Little_Angel het volgende:
hoop dat jij je ook wat beter gaat voelen
ze hebben mooie nummers, maar ze kunnen soms erg confronterend zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:05 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ik voel me zoals jou ondertitel... dat ik moet lopen tot de zon komt... tot de zon me achterhaald... lopen tot de zon komt... tot ie straald...
maar volgens mij moet ik dan naar Barcelona lopen ofzo... en dan nog zal daar waarschijnlijk de zon niet stralen.
![]()
Ow ej jijquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:45 schreef Little_Angel het volgende:
geweldig! heb net aardbeien opword ik vrolijk van
![]()
En de zon schijnt nog steeds, ben dido aan het luisteren![]()
Voel me dus primamis nog wel één ding, en dat is mijn schatje
![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:47 schreef Predemius het volgende:
Iets beter dan afgelopen dagen. Gisteren mn vriendin op msn !! en ze deed de webcam aan, verdomme man, deed me wel ff wat... zit ze daar aan de andere kant van de wereld. ongelovelijk.
Vandaag voor het eerst naar nieuwe werk gegaan. Was wel leuk en gezellig, heb nu alleen pijnlijke voeten. Naja, komen we wel overheen
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Beetje ziekjes, maar voor de rest gaat het wel goed.
Vanavond fijn een avondje bankhangen dan maar
Heeeyquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:47 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Ow ej jij.. Liev je fotoboekberichtje
maar ik ben geband in fotoboek dus kan niet trug reageren..maar alsk ontband ben.. ben jij de 1e die berichtje trug krijgt
Hehe..
fijne reis BEquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het koud!
Dus mss moet ik maar eens gaandan krijg ik het vanzelf wel warm.
Thanks! Ga morgen pas weg, maar toch!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:12 schreef Roönaän het volgende:
[..]
fijne reis BE![]()
ik voel me aangesprokenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[afbeelding] arme loesje
Ik voel me redelijk goed
was maar één min punt vandaag.![]()
Aah, das liefquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[afbeelding] arme loesje
Ik voel me redelijk goed
was maar één min punt vandaag.![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:57 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wat een fijn gevoel dat mensen graag bij mij zijn
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:01 schreef Xilantof het volgende:
moe, maar wil te veel...
ergens blij dat ik wat weet over een programma, kan ik iets leuker uitvoeren.
en mijn hoofd is zo gigantisch druk, blegh...
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik voel me aangesproken
Ga je op vakantie? iig veel plezier als dat zo isquote:Op zondag 16 mei 2004 03:00 schreef Brighteyes het volgende:
Koud....
En probeer een beetje wakker te blijven zodat ik hopelijk morgenavond in het vliegtuig kan slapen...
Ga voor mijn werk, naar Buenos Aires, ook superleuk natuurlijk! Is alleen wel erg kort. Ben donderdag al weer terug.quote:Op zondag 16 mei 2004 03:12 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ga je op vakantie? iig veel plezier als dat zo is![]()
En als je met een boek in bed gaat liggen? Werkt dat?quote:Ben moe.. kan nog steeds niet slapen en heb weer hoofdpijn
slaap zacht en droom ze van je toekomstige bolletje wolquote:Op zondag 16 mei 2004 03:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ben eindelijk zo ver dat ik ga slapen geloof ik.
Welterusten allemaal!
quote:Op zondag 16 mei 2004 03:19 schreef DuchessX het volgende:
Ik maak mezelf helemaal gek met het ontwerpen van een tuin![]()
Staat hier ook weer aan! Weg is mijn brakke bui!quote:Op zondag 16 mei 2004 10:30 schreef diannetjhu het volgende:
Heel eventjes mis ik Ronald zelfs nietEn geinspireerd door dit topic, ook maar ff save ferris aangezet
![]()
Save Ferris is erg goed voor het 'Ik ben een sterke, jonge en vooral onafhankelijke vrouw-gevoel' <<< heeeeelemaal mee eens![]()
overanderd een zalig gevoelquote:Op zondag 16 mei 2004 03:15 schreef DarkElf het volgende:
verliefd
geliefd
tevreden, soezelig en zeer heppie met de mooie mensen in mijn leven
ach ben in eenbui
whehehequote:Op zondag 16 mei 2004 12:09 schreef Roönaän het volgende:
Je dacht.. laat ik er eens lekker vroeg induiken?
Heeeeeeeey fijne reis vandaagquote:Op zondag 16 mei 2004 03:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ga voor mijn werk, naar Buenos Aires, ook superleuk natuurlijk! Is alleen wel erg kort. Ben donderdag al weer terug.
[..]
En als je met een boek in bed gaat liggen? Werkt dat?
Meestal zak ik dan vanzelf weg...
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 16 mei 2004 14:07 schreef Xilantof het volgende:
nou actief ben ik geweest
en gewond geraakt ook![]()
lelijke wond op rug, waarschijnlijk gekneusde pols
lekker...
Ik ookquote:Op zondag 16 mei 2004 14:50 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
bah.. heb echt k#t huiswerk en veel ook nog
weinig spectaculairs iig...quote:Op zondag 16 mei 2004 15:04 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan?
Aaaaaaaaaaaahquote:Op zondag 16 mei 2004 16:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
weinig spectaculairs iig...
raakte uit evenwicht, dreigde achterover te vallen, eerst nog een stukje op benen achter uitlopen (Wat er altjid zo lullig uitzien) en ik kon kiezen of zo doorwaggelen richting hek of me op mijn rug af laten rollen... laatste gedaan dus, maar ging niet zo soepel, dus dat is die schaafwond, en mijn pols door het zelfde... je probeert je toch op te vangen...
OT:
mijn pols doet verrekte pijn, niet echt aangenaam dus
verder lekker rustig dagje, maar dat wil ik niet, ik wil wat doen voor school, maar kan niemand bereiken en voel me er onrustig door.
en tja, mijn hoofd is dus weer druk bezig met vanalles
dankjequote:Op zondag 16 mei 2004 16:26 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaahsterkte! Word maar snel beter
on-topic:
Voel me klote, alleen en eenzaamHeb nergens zin in.. wil niks meer
![]()
Iedereen is wegquote:Op zondag 16 mei 2004 16:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dankje
en jij ook sterkte, kan je niet wat gezelschap opzoeken?
You Go BE!quote:Op zondag 16 mei 2004 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
Zit nu heerlijk met mijn laptopje buiten.
Net even op het honkbalveld geweest. Gezellig gekletst.
Zometeen word op gehaald door een vriend die me naar het vliegveld gaat brengen.
Morgen gaat mijn vader uit mijn naam een bod uit brengen op een huis.
Donderdag krijg ik mijn nieuwe poesje.
Mja, voel me eigenlijk wel super lekker. (Mijn sig begint steeds meer vorm te krijgen)![]()
![]()
dus!
koffertje inpakt , bij DE gaat wonenquote:Op zondag 16 mei 2004 17:25 schreef DarkElf het volgende:
het wordt schitterend, het wordt mooi,
het wordt groot, het wordt ruim, het wordt knussig,
het wordt speciaal, het wordt luxe, het wordt licht,
het wordt rustig, het wordt bijzonder, het wordt anders dan anders,
................. het wordt van ons en ik ben er verliefd op
quote:Verbaasd, over de hoeveelheid militairen die me vandaag probeerden te versieren.
Als ik morgen ergens anders sta, komen ze me zoeken... ben benieuwd.
hoeveel ruimte heb jij nodig? Mijn ego past net binnen het dakterras denk ikquote:Op zondag 16 mei 2004 17:28 schreef milagro het volgende:
[..]
koffertje inpakt , bij DE gaat wonen
inline of boardquote:Op zondag 16 mei 2004 23:41 schreef Frenkie het volgende:
Vandaag voor het eerst geskate..
Leuk man
En voor de zomer ook al een nieuwe hobby op het oog:
[afbeelding]
Ik voel me lekker dus!
quote:Op maandag 17 mei 2004 12:38 schreef gekke_sandra het volgende:
Alleen btje jammer dat sommige mensen alleen maar kunnen liegen/kattig doen.. mr ja..![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
Verder wel ok overigens, heb het voor elkaar gekregen om een andere stoel te krijgen dus zat niet naast mij baas in het vliegtuig...
En dankzij een lange nacht zaterdag (thanks Jump!) was ik ook dusdanig moe dat ik voor het eerst in mijn leven 8 uur heb geslapen in een vliegtuig. Kijk, dan valt een vlucht van 14 uur nog wel te doen!
Nu gauw douchen en de hort op!
Gehehequote:Op maandag 17 mei 2004 14:41 schreef milagro het volgende:
René is oké
en nog steeds!quote:Op maandag 17 mei 2004 21:33 schreef DarkElf het volgende:
jeetje zeg zit ik zomaar verschrikkelijk gezellig met mijn toekomstige Belgische buurvrouw te chatten
Wanneer mogen we haar welkom heten op Fok!?quote:Op maandag 17 mei 2004 23:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en nog steeds!
en nu net niet meer.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en nog steeds!
Sterktequote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:06 schreef Copycat het volgende:
Voel me verre van heppie.
Heb gisteravond plotseling mijn kat in moeten laten slapen.
Veel sterktequote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:06 schreef Copycat het volgende:
Hoewel ik 'm een paar jaar geleden halfgedwongen gecatnapped heb omdat ik anders mijn ex-schoonmoeder met 'n gehandicapte kat (staart geamputeerd, verlamde backside en daardoor incontinent) had opgescheept, was het wel mijn kat geworden, mijn Keesje.
Nu is Kees closed...
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:06 schreef Copycat het volgende:
[...]
Nu is Kees closed...
he wat verdrietig.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:06 schreef Copycat het volgende:
Als je nog tips nodig hebt? Ik ben momenteel een crack in solliciterenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:48 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Goed, ook al vond ik de film gister wel erg vaag.
Zo weer bezig met scriptie-forum, sollicitatiebrief (moeilijk!) en nog een aantal kleine dingen (mailtjes e.d.).
Dat blijft kutquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:06 schreef Copycat het volgende:
Hoewel ik 'm een paar jaar geleden halfgedwongen gecatnapped heb omdat ik anders mijn ex-schoonmoeder met 'n gehandicapte kat (staart geamputeerd, verlamde backside en daardoor incontinent) had opgescheept, was het wel mijn kat geworden, mijn Keesje.
Nu is Kees closed...
Naar welke film ben je geweest?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:48 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Goed, ook al vond ik de film gister wel erg vaag.
Zo weer bezig met scriptie-forum, sollicitatiebrief (moeilijk!) en nog een aantal kleine dingen (mailtjes e.d.).
Vriendin van me had 'twelve monkeys' opgenomen en die hebben we met zijn vieren gekeken, dus dat werd kletsen en film die erg vaag wasquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:19 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Naar welke film ben je geweest?
(ik zat bij Out of Time, met denzal washington, was wel gave film)
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:42 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me super happy
het is heeeeeeerlijk weer, vanavond samen met mn vriend eten en ohja![]()
Ik ben jarig en vandaag 19 geworden![]()
Tra la la la
er is er een jarig, hoera hoera,
dat kun je wel zien dat ben IK!![]()
![]()
Feliquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:42 schreef diannetjhu het volgende:
![]()
Nogmaals danquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:42 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me super happy
het is heeeeeeerlijk weer, vanavond samen met mn vriend eten en ohja![]()
Ik ben jarig en vandaag 19 geworden![]()
Tra la la la
er is er een jarig, hoera hoera,
![]()
Sterkte!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:08 schreef DuchessX het volgende:
Sterkte Copycat
Ik zou vanmiddag naar mijn vriendin gaan maar ze belt net dat ze weer terug naar het ziekenhuis moet ivm haar hart![]()
Ik ben gewoon misselijk van bezorgdheid![]()
gedondoleerd meisquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:00 schreef Hanneke1983 het volgende:
ik kom net terug van mijn oma's begrafenis
Ik heb daglenzen, dus daar ligt het niet aan. Als ik straks thuiskom, gooi ik ze gewoon in de prullebak en zet ik m'n brilletje op.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:55 schreef Tranceptor het volgende:
hoe doe je dat last van je lenzen hebben, als het prikt doe je toch echt iets fout....
Niet luisteren naar kleine stemmetjes, gewoon gaan!
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:06 schreef Copycat het volgende:
Nu is Kees closed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |