Nee, je begrijpt er geen moer van, doe maar geen moeite, je zult nooit een leuke ONZ-er worden...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:31 schreef Klonk het volgende:
ah, dat is dus een verschil, maar baggeren kun je leren.
- eigen stijl ontwikkelen (dus geen hoi topics maken)
- wat er ook gebeurt vol blijven houden
dan heb je dus zo ongeveer een vrijbrief
* proest, lief vragenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:31 schreef Blivox het volgende:
ik wil eigenlijk yvonne wel gebanned zien
Achteraan aansluiten.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:31 schreef Blivox het volgende:
ik wil eigenlijk yvonne wel gebanned zien
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt er geen moer van, doe maar geen moeite, je zult nooit een leuke ONZ-er worden...
Consider it donequote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten.
het is nog vroegquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt er geen moer van, doe maar geen moeite, je zult nooit een leuke ONZ-er worden...
Hoiquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:35 schreef Megumi het volgende:
Leer weer wat.
Precies, niks vriendjespolitiek, je bent gewoon user als ieder ander,quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:38 schreef Conflict het volgende:
Van mij gaat genoeg op slot en ik krijg ook vaak de vraag van mods of ik een beetje wil minderen, doe ik dat niet dan krijg ik ook gewoon een ban.
En iedereen die zich aan me stoort moet maar uit mijn topics blijven.
Zolang je niet over dat paard begint mag alles.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:38 schreef Klonk het volgende:
ik zie ze persoonlijk graag (maar weet niet of ik dat mag zeggen van Yvonne)
Zeur dan nietquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:38 schreef Klonk het volgende:
ik zie ze persoonlijk graag (maar weet niet of ik dat mag zeggen van Yvonne)
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Precies, niks vriendjespolitiek, je bent gewoon user als ieder ander,
WEL liever![]()
En idd, je hoeft het niet te lezen...
Als Ranger dood is...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:39 schreef oneindig het volgende:
[..]
Zolang je niet over dat paard begint mag alles.
Langste permban everquote:
Ik voel me d'r nog steeds kut over.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Langste permban ever
Kuskroelquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:41 schreef oneindig het volgende:
[..]
Ik voel me d'r nog steeds kut over.Soms..
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:40 schreef oneindig het volgende:
[..]
Mijn juweeltje.
ik zeur nietquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeur dan niet
Niks ontwikkelen, zoites kun je of kun je niet, krampachtig een stijltje fabriceren werkt nietquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zeur niet, ik constateer alleen maar dat als je iets wilt bereiken op baggergebied dat je een eigen stijl moet ontwikkelen, de Hoi topics zijjn conflict's stijltje (snappie ?)
Doe er wat aan danquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:43 schreef Tiemie het volgende:
oja ff ontopic; als het mee zit bugeye
okquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks ontwikkelen, zoites kun je of kun je niet, krampachtig een stijltje fabriceren werkt niet
Ga nog maar even verder huilen in je hoekje
Niet zo gemeen yvonne, klonk is best aardigquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga nog maar even verder huilen in je hoekje
Klink is net zo aardlgi, als jij leuke topics opent.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:45 schreef Conflict het volgende:
[..]
Niet zo gemeen yvonne, klonk is best aardig![]()
heel aardig dusquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:45 schreef Blivox het volgende:
[..]
Klink is net zo aardlgi, als jij leuke topics opent.
Y. heeft d'r moeilijke dagen, sssttttquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:45 schreef Conflict het volgende:
[..]
Niet zo gemeen yvonne, klonk is best aardig![]()
nee, aardlgiquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:46 schreef Conflict het volgende:
[..]
heel aardig dus![]()
daar ben ik heel blij meequote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:46 schreef Blivox het volgende:
[..]
nee, aardlgi
En kind, wat wil je later worden...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:46 schreef Karboenkeltje het volgende:
Lees ik het goed!?
"Iets willen bereiken op baggergebied."De zin is zo bespottelijk dat het geniaal is!
* kruipt voor *quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten.
eindelijk het doel in mijn leven gevonden, hoezee, hallelujaquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
En kind, wat wil je later worden...
Nou Mam,
ik wil iets bereiken op baggergebied...
bel boskalis, vragen of ze nog een kaptitein nodig hebben op hun nieuwe boot, de Conflictquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:57 schreef the_legend_killer het volgende:
en nou weet ik het
ik wordt baggerraar
Nou ja, als je een Rotterdamse dokwerker bent is het misschien een heel nobel en waardig vooruitzicht.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
En kind, wat wil je later worden...
Nou Mam,
ik wil iets bereiken op baggergebied...
En als de wachtenden nou eens naast elkaar gaan staan?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten.
ja ik heb ook mijn eigen stijl van posten alleen niet iedereen is er blij meequote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:01 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ik heb mijn eigen stijl en daar ben ik eigenlijk best okee mee.
ik wil geen kapitein wordenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
bel boskalis, vragen of ze nog een kaptitein nodig hebben op hun nieuwe boot, de Conflict![]()
Waar waar ?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
een leuke ONZ-er
Daar heb ik nou ook last vanquote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja ik heb ook mijn eigen stijl van posten alleen niet iedereen is er blij mee![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:10 schreef Plantenbak het volgende:
Bagger ben je. Dat leer je niet.
stijl schmijl !quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zeur niet, ik constateer alleen maar dat als je iets wilt bereiken op baggergebied dat je een eigen stijl moet ontwikkelen, de Hoi topics zijjn conflict's stijltje (snappie ?)
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:11 schreef Plantenbak het volgende:
Verder is fok! voor de sociaal-kanslozen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is nog vroeg![]()
* oling.org kruipt weg in een hoekje om te huilen, eenzaam en alleen
Wanneer voeg je de daad bij het woord?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
Y. heeft d'r moeilijke dagen, ssstttt, loop langzaam achteruit en verlaat het topic
*meldtquote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:11 schreef Plantenbak het volgende:
shit, hij heeft gelijkquote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:11 schreef Plantenbak het volgende:
Gamma!quote:Op zondag 16 mei 2004 14:29 schreef sir_dalord het volgende:
ik gok ook eens
apenstaartjes
vervelende spam-user
quote:Op maandag 24 mei 2004 11:53 schreef ecc-O het volgende:
Shit wat maak "ik" een kuttopics de laatste tijd.
Jij geeft zelf je account wegquote:Op maandag 24 mei 2004 12:35 schreef ecc-O het volgende:
Kijk wel eerst even ip's voor je bant
http://forum.fok.nl/user/passmailerquote:Op maandag 24 mei 2004 12:35 schreef ecc-O het volgende:
Kijk wel eerst even ip's voor je bant
Dus Morpheus2002 gaat er vandoor met het gebakquote:ecc-O, idem weekban ONZ wegens aanhoudende bagger.
en ook gebak voor MMquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
kreator staat met stip genoteerd
Zag trouwens ook dat het stil gaat worden in ONZ Conflict heeft een weekbanquote:Kreator topicspam en baggeren in FB, dus postrechten in dat forum zijn pleite.
WTF en ik krijg een algehele ban van 2 dagen voor baG'renquote:ecc-O, idem weekban ONZ wegens aanhoudende bagger.
ik ben tegenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:34 schreef _-Xanti-_ het volgende:
ik dacht zelf eigenlijk dat meneer Klonk een weekban gaat krijgen.
wegens een overvloed aan posts in Eerstvolgende ban, place your bets, deel XX topics
Niet waarquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Langste permban ever
Mijn gebak, wat doe je?!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:26 schreef Klonk het volgende:
Dus Morpheus2002 gaat er vandoor met het gebak
ook jij gebak en als bonus een paar vrolijkequote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn gebak, wat doe je?!![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ook jij gebak en als bonus een paar vrolijke![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:58 schreef Chirma het volgende:
Chirma, echt zo'n kutuser die er nooit meer is
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:58 schreef Chirma het volgende:
Chirma, echt zo'n kutuser die er nooit meer is
IBG ({)quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:04 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]!!!
Na vannacht is ie voorlopig (hier) een tijdje niet meer vervelend denk ik.quote:Op woensdag 26 mei 2004 03:35 schreef Libris het volgende:
babi-pangang is ook een beetje vervelend...
Denk dat je gelijk krijgt.quote:Op donderdag 27 mei 2004 05:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Na vannacht is ie voorlopig (hier) een tijdje niet meer vervelend denk ik.
Kijkt u zelf maar waarom
Moge Yvonne, flush that pangang..quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:31 schreef yvonne het volgende:
Denk het ook...
Nee, CONFLICT is grappigquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik stoor me niet aan je topics *slijm slijm*quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:38 schreef Conflict het volgende:
Van mij gaat genoeg op slot en ik krijg ook vaak de vraag van mods of ik een beetje wil minderen, doe ik dat niet dan krijg ik ook gewoon een ban.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:14 schreef Kluupkluup het volgende:
keessie_321 --> Spamaccount
quote:Cynix ® Cynix ® (Forum Admin) - vrijdag 4 juni 2004 @ 21:14
keessie_321, spam-accountje. Weg.
Wat heeft discriminatie daar mee te maken?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:12 schreef Meki het volgende:
User Allah
Mag toch niet
discriminerend voor de moslims op fok toch , of niet
I agree, is een kloontje om te baggeren...quote:Op zondag 6 juni 2004 17:12 schreef Meki het volgende:
User Allah
Mag toch niet
Ik vind hem wel humor.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:12 schreef Meki het volgende:
User Allah
Mag toch niet
Mensen die op zichzelf wedden kennen we nou welquote:Op zondag 6 juni 2004 17:23 schreef Croupouque het volgende:
Ik vermoed dat Croupouque de eerstvolgende is die zijn biezen kan pakken, want zijn respectloze botte gedrag komt mij zo langzamerhand de strot uit.
Ik weet niet of het 'gezegde' "You shall not take the Lord's name in vain (:?)" ook voor de Islam geldt.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:12 schreef Meki het volgende:
User Allah
Mag toch niet
...maar ik meen het, ik ben echt een bad-ass mudderfukker zonder enige vorm van respect voor andermans gevoelens.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mensen die op zichzelf wedden kennen we nou wel![]()
Lekker belangrijk. Mogen we hier op Fok niet eens de regels vd islam schenden? Biertopics ook maar verbieden omdat alcohol volgens de Knor'an haram is?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of het 'gezegde' "You shall not take the Lord's name in vain (:?)" ook voor de Islam geldt.
Goede zaak.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
...maar ik meen het, ik ben echt een bad-ass mudderfukker zonder enige vorm van respect voor andermans gevoelens.
Als je zo graag een ban wilt, vraag er dan gewoon om!!!quote:Op zondag 6 juni 2004 17:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
...maar ik meen het, ik ben echt een bad-ass mudderfukker zonder enige vorm van respect voor andermans gevoelens.
maar het blijft wel discriminerend voor mijquote:Op zondag 6 juni 2004 17:24 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik vind hem wel humor.
Nee, dat was omdat dat nog wel eens wil uitmaken of het dan wel of niet beledigend kan overkomen t.o.v. meerdere mensen van het moslim geloof ipv. 1 iemand die het, misschien, verkeerd interpreteert.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Mogen we hier op Fok niet eens de regels vd islam schenden? Biertopics ook maar verbieden omdat alcohol volgens de Knor'an haram is?
Waarom is dat discriminerend? Jij mag toch ook gewoon zeggen dat je homo's niet als mensen beschouwt, zonder dat je een ban krijgt? Waarom zou iemand allah dan niet belachelijk mogen maken, of niet mogen zeggen dat hij moslims niet als mensen beschouwt (niet dat ik dat zou goedkeuren).quote:Op zondag 6 juni 2004 17:29 schreef Meki het volgende:
[..]
maar het blijft wel discriminerend voor mij
Wat maakt het nou uit of het wel of niet beledigend overkomt? Mag je niets meer zeggen over iemands geloof, omdat je anderen niet mag beledigen?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, dat was omdat dat nog wel eens wil uitmaken of het dan wel of niet beledigend kan overkomen t.o.v. meerdere mensen van het moslim geloof ipv. 1 iemand die het, misschien, verkeerd interpreteert.
is mijn naam Anti-homos nee dusquote:Op zondag 6 juni 2004 17:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Waarom is dat discriminerend? Jij mag toch ook gewoon zeggen dat je homo's niet als mensen beschouwt, zonder dat je een ban krijgt? Waarom zou iemand allah dan niet belachelijk mogen maken, of niet mogen zeggen dat hij moslims niet als mensen beschouwt (niet dat ik dat zou goedkeuren).
Dus het is alleen erg als iemands naam beledigend/discriminerend is? Iemands uitspraken doen er niet toe?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:34 schreef Meki het volgende:
[..]
is mijn naam Anti-homos nee dus
*kuch* MDI *kuch*quote:Op zondag 6 juni 2004 17:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of het wel of niet beledigend overkomt? Mag je niets meer zeggen over iemands geloof, omdat je anderen niet mag beledigen?
Ja, je bent soms echt veel te grof. Ik zet mijn geld op jou denk ik deze keer.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:23 schreef Croupouque het volgende:
Ik vermoed dat Croupouque de eerstvolgende is die zijn biezen kan pakken, want zijn respectloze botte gedrag komt mij zo langzamerhand de strot uit.
Eens.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jij mag toch ook gewoon zeggen dat je homo's niet als mensen beschouwt, zonder dat je een ban krijgt? Waarom zou iemand allah dan niet belachelijk mogen maken, of niet mogen zeggen dat hij moslims niet als mensen beschouwt (niet dat ik dat zou goedkeuren).
Je denkt toch niet serieus dat die Fok gaan aanpakken omdat er hier iets over de islam staat he?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*kuch* MDI *kuch*
Namen zijn ook maar fictief, eigenlijk.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:34 schreef Meki het volgende:
[..]
is mijn naam Anti-homos nee dus
Ik heb gekkere dingen gezien in Nederland hoor.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat die Fok gaan aanpakken omdat er hier iets over de islam staat he?
quote:Op zondag 6 juni 2004 17:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dus het is alleen erg als iemands naam beledigend/discriminerend is? Iemands uitspraken doen er niet toe?
Ja, je hebt er heel wat van gezegd. Talloze beledigende uitspraken aan mijn adres.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:38 schreef Meki het volgende:
[..]
nee
jij vindt moslims slecht
dat is jouw mening
heb ik er iets van gezegd nee
jah i knowquote:Op zondag 6 juni 2004 17:40 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ja, je hebt er heel wat van gezegd. Talloze beledigende uitspraken aan mijn adres.
denk het ook jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:13 schreef The_Langolier het volgende:
Amon-ra gaat eruit
Door voor de koelkast dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
10 punten.
quote:Op maandag 14 juni 2004 04:16 schreef Megumi het volgende:
Lord_Of_Darkness doodverwenzing.
woeiii mn vriendin is vandaag jarig :DS=
Een doodzone is het.quote:Op maandag 14 juni 2004 04:19 schreef rubbere_ronnie het volgende:
valt dat bij een christen niet bovendien extra zwaar?
oh tegen iedereen dat je dat zegt is gelijk een doodverwenzing? lekker onzin weer..quote:Op maandag 14 juni 2004 04:16 schreef Megumi het volgende:
Lord_Of_Darkness doodverwenzing.
woeiii mn vriendin is vandaag jarig :DS=
quote:Op maandag 14 juni 2004 04:27 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
oh tegen iedereen dat je dat zegt is gelijk een doodverwenzing? lekker onzin weer..
Bovenstaande is toch echt een doodsverwensing slimpie.quote:Op maandag 14 juni 2004 04:08 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
heey jij eperon? val even dood.. mkay?
Jezus!quote:Op maandag 14 juni 2004 04:27 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
oh tegen iedereen dat je dat zegt is gelijk een doodverwenzing? lekker onzin weer..
Ik zet m'n geld op eperon omdat ie een ban aanvraagt (voor Lord_of_Darkness)quote:Op maandag 14 juni 2004 04:54 schreef eperon het volgende:
ik vraag er bij deze een aan voor Lord_of_Darkness.
Of op zn minst een topic-verbod, dat ie niet meer in mijn topics (of topics waarin ik post) mag komen, want hij heeft me bedreigd met de d-o-o-d.
Not done.quote:Op maandag 14 juni 2004 04:54 schreef eperon het volgende:
ik vraag er bij deze een aan voor Lord_of_Darkness.
Of op zn minst een topic-verbod, dat ie niet meer in mijn topics (of topics waarin ik post) mag komen, want hij heeft me bedreigd met de d-o-o-d.
kan best, maar HetPlaatselijkeSufferdje gaat zoieso wegquote:Op woensdag 23 juni 2004 02:55 schreef ikbengeweldig het volgende:
Evelientje16?
ligt er aan.. soms is een rommeltje ook wel netjesquote:Op woensdag 23 juni 2004 03:23 schreef BMWM3 het volgende:Opgeruimd staat netjes
Toch?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 03:24 schreef Chirma het volgende:
[..]
ligt er aan.. soms is een rommeltje ook wel netjes
ikbengeweldigquote:Op woensdag 23 juni 2004 03:25 schreef ikbengeweldig het volgende:
Chirma
quote:Op woensdag 23 juni 2004 03:26 schreef Chirma het volgende:
[..]
ikbengeweldig![]()
![]()
stik, veel te lang lopen zoeken naar dit topicquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:48 schreef UIO_AMS het volgende:
janvandamburen (heb ik zo'n vermoeden)
quote:yvonne (Administrator) - donderdag 24 juni 2004 @ 13:42
janvandamburen, spam, weg.
why??quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:53 schreef Aurelium het volgende:
Chirma
never mindquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:48 schreef Chirma het volgende:
[..]
why??
heb je de daders al gevondenquote:Op zondag 27 juni 2004 23:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Dromenvanger wordt gebanned, omdat hij wilt discussieren met mensen die dat niet willen.... ik zeg dat het nog ongeveer 3 weken duurt, en dat krijgt hij een maand ban....omdat het hier gaat om hielenlikken en net doen alsof je neus bloedt.
hehe jij bent ergquote:Op zondag 27 juni 2004 23:16 schreef Aurelium het volgende:
[..]
heb je de daders al gevonden
wel ff.. ik wil het nu weten ookquote:Op zondag 27 juni 2004 23:13 schreef Aurelium het volgende:
never mind
quote:Op zondag 27 juni 2004 23:33 schreef Chirma het volgende:
[..]
wel ff.. ik wil het nu weten ook
zeik toch niet knurft, jij beschuldigt static en mij ervan je lastig te vallen via MSN, en dat is pertinent niet waar!!quote:Op zondag 27 juni 2004 23:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Dromenvanger wordt gebanned, omdat hij wilt discussieren met mensen die dat niet willen.... ik zeg dat het nog ongeveer 3 weken duurt, en dat krijgt hij een maand ban....omdat het hier gaat om hielenlikken en net doen alsof je neus bloedt.
Hoe kun je nu iemand lastigvallen op Msn?quote:Op zondag 27 juni 2004 23:38 schreef laffer het volgende:
[..]
zeik toch niet knurft, jij beschuldigt static en mij ervan je lastig te vallen via MSN, en dat is pertinent niet waar!!
vraag dat maar aan drollenvanger, die uit die beschuldigingquote:Op zondag 27 juni 2004 23:41 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hoe kun je nu iemand lastigvallen op Msn?![]()
Ik blijf er nog steeds bij.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bobby18
Denk dat je gelijk gaat krijgenquote:
No fair mên. Je eigen ban voorspellen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 02:22 schreef Xebrozius het volgende:
Deze week heb ik er wel weer eentje denk ik zo...
Ligt idd voor de hand.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:09 schreef UIO_AMS het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/99051
spreekt voor zich denk ik wel
Yupquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Puike tip.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Gezien bovenstaande post denk ik van niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:16 schreef Vectra het volgende:
Duurt anders nog erg lang!
Slotjesquota?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Puike tip.![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:37 schreef EL_REY het volgende:
de allergrootste ban
Mijn nichtje van 13 en een halfquote:Op woensdag 7 juli 2004 02:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Pain in the head
\quote:Op woensdag 7 juli 2004 02:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Mijn nichtje van 13 en een half
Ik zit in een diep psychologisch gat, vergeten lukt niet!
nee, die moet een schouderklopje krijgen. ik lach me kapot.quote:Op woensdag 7 juli 2004 02:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Pain in the head
Hehehehehe..quote:Op woensdag 7 juli 2004 02:45 schreef Pain_in_the_head het volgende:
Er is zo'n user met blauw kleurtje over de zeik, hij zet tenminste wel een extra grijs kleurtje op mijn topics zodat mijn topics duidelijker te zien zijn..hehehehe
Ik ben vooral jaloers wie wil dat nou niet, neuken met een LEKKER 13 jarig nichtjequote:Op woensdag 7 juli 2004 02:24 schreef Tiemie het volgende:
[..]
nee, die moet een schouderklopje krijgen. ik lach me kapot.
en dan hier verder gaanquote:Op woensdag 7 juli 2004 03:00 schreef Pain_in_the_head het volgende:
-Edit-
haha jij snapt 'mquote:Op woensdag 7 juli 2004 03:04 schreef Pain_in_the_head het volgende:
ik niet trouwens, omdat ik een gezonde hollandse jongen ben (die wel van een potje sex houdt). Murdock ook niet, hij ziet er wel OK uit.
Damn, zover voor een nachtrel..quote:Op woensdag 7 juli 2004 03:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
We have a winner
daar ga ik in meequote:Op woensdag 7 juli 2004 20:01 schreef Aurelium het volgende:
Roonaan gok ik zo
ja, jij wel en conflict er bijquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:05 schreef Roönaän het volgende:
ik niet.
moeten ze wel opschieten. anders is het effect wegquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:12 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, jij wel en conflict er bij
wtf is 'topics kapen' nou weerquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:05 schreef _bigmac_ het volgende:
The_Langolier en cerror . die het leuk vinden topics te *kapen*
stukje med:quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:32 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
wtf is 'topics kapen' nou weer![]()
quote:nikky (Forum Admin) - donderdag 8 juli 2004 @ 19:55
nu 27
cerror, EL_REY, The_Langolier, AiRulez
schijnbaar vinden deze "gastjes" het grappig om topics zogenaamd te "kapen" zoals zij het noemen.. wij noemen het een topic verneuken.
jullie mogen mailen waarom we jullie moeten unbannen.... de eerste 48 uur hoeft er niet gemaild te worden. daarna zien wij ze graag tegemoet
Dat is geen intikkertje meer. Die bal was al over de lijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:24 schreef Xtreem het volgende:
intikkertje:
Manweth
IQ-loze k*nker stumper
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:22 schreef gelly het volgende:
Manweth mag ergens anders gaan spelen, niet meer op reageren dus.
Hij doet het er gewoon om. Dus dan moet je hem niet noemen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:38 schreef Vectra het volgende:
Timens komt binnen met stip: http://forum.fok.nl/user/history/77277
okquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hij doet het er gewoon om. Dus dan moet je hem niet noemen.
Just like Kippiej right now.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:39 schreef Croupouque het volgende:
Idd, met zn ge-Ik vind dit topic niet leuk meer.quote:Op maandag 19 juli 2004 13:57 schreef Tagaq het volgende:
[..]
Just like Kippiej right now.
quote:Op maandag 19 juli 2004 14:20 schreef EL_REY het volgende:
kippeij mag als de sodemieter optieven!
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:39 schreef Croupouque het volgende:
lekker belangrijk!quote:Op maandag 19 juli 2004 14:21 schreef Tagaq het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 19 juli 2004 14:20 schreef EL_REY het volgende:
kippeij mag als de sodemieter optieven!
Nou weet ik niet hoe lang hel is, maar hij is opgetieftquote:kippiej loopt het hele forum onder te baggeren, weg, hoeft pas over hel lang te mailen.
Top!quote:Op maandag 19 juli 2004 14:48 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Nou weet ik niet hoe lang hel is, maar hij is opgetieft
Trouwens nog gefeliciteert met je verjaardag.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:38 schreef Conflict het volgende:
De winnaar van vandaag ben jij.quote:
Ach voorspellen is maar een gave...quote:Op woensdag 21 juli 2004 04:03 schreef Megumi het volgende:
[..]
De winnaar van vandaag ben jij.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:26 schreef sir_dalord het volgende:
moet ik het nog zeggen?
vooruit dan maar:
vso
ahhh hij is wel lief hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:26 schreef sir_dalord het volgende:
moet ik het nog zeggen?
vooruit dan maar:
vso
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:41 schreef Chirma het volgende:
[..]
ahhh hij is wel lief hoor
duidelijkquote:yvonne (Administrator) - dinsdag 27 juli 2004 @ 12:16
vso, weg en blijft weg, zie oeuvre.
Mag dat meisje oiok van paarden houden??quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:26 schreef Ole het volgende:
Ik ga voor brechtje![]()
![]()
Nee, paarden houden ook niet van haar, forummers houden niet van haar, zelfs haar moeder houdt niet van haar, niemand maar dan ook niemand houdt van dat spammerige stuk vre...quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:29 schreef Chirma het volgende:
[..]
Mag dat meisje oiok van paarden houden??
linkje?quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:32 schreef Croupouque het volgende:
De user Bamboegeit krijgt zeker weten binnen nu en een half uur een permban.
Dat is zonder enige twijfel de grootste baggerkloon die ik ooit heb meegemaakt. Wat een troep. Hij verpest het forum gewoon, ik word er ziek van.
wiequote:Op woensdag 28 juli 2004 22:32 schreef Croupouque het volgende:
Dat is zonder enige twijfel de grootste baggerkloon die ik ooit heb meegemaakt. Wat een troep. Hij verpest het forum gewoon, ik word er ziek van.
Bamboegeitquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:54 schreef Chirma het volgende:
[..]
wie
Bamboegeit,quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:54 schreef Chirma het volgende:
[..]
wie
http://fotoboek.fok.nl/bamboegeitquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:32 schreef Croupouque het volgende:
Vaag,quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:07 schreef jogy het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/bamboegeit
Ik kan em niet vinden..
Ik stond er al van te kijken dat jij ziek werd van een user, maar die hele bamboegeit bestaat niet man!quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:32 schreef Croupouque het volgende:
Croupouque heeft veel geleerd van zijn bagger topicquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:12 schreef Redux het volgende:
Ik stond er al van te kijken dat jij ziek werd van een user, maar die hele bamboegeit bestaat niet man!
quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:15 schreef Croupouque het volgende:
Wehehehehe, iedereen zoekt zich suf naar Bamboegeit.
Etterquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:15 schreef Croupouque het volgende:
Wehehehehe, iedereen zoekt zich suf naar Bamboegeit.
Nou, wat een feest.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:25 schreef LostFormat het volgende:
On-topic: Krachtige_Gozer.
Dolle pret met die jongen.
Een ban zit er zeker in. Waren ze maar wat makkelijker met perm bans.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:25 schreef LostFormat het volgende:
On-topic: Krachtige_Gozer.
Dolle pret met die jongen.
Liever gister dan vandaag voor die jongenquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Een ban zit er zeker in. Waren ze maar wat makkelijker met perm bans.![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:48 schreef Burner2000 het volgende:
Post hier je goorste plaatjes
Genoeg kandidaten.
is allang weer open hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:45 schreef Dirkh het volgende:
Ik zet mijn geld op Danny. Hij heeft het Honingdropje topic gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |