abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20525377
Wil ik net om kwart over drie nog een lekkere ShoarmaBurger halen bij de muur, moet ik in de rij staan. Geen probleem voor mij.

Sta ik achter een man, en die zegt dat ik bij de muur kan. Maar tot mijn grote schrik zijn de shoarmaburgers op. Dus ik probeer na dat deze man is geweest te bestellen. Totdat de grootste Sjonnie die je ooit hebt kunnen ontmoeten langs komt. Deze mikt 1 euro 20 op de toonbank en zegt dat hij een hamburger wil (met zijn "I love mama" scheef getatoeerd op zijn arm)

Ik zeg tegen hem: "Ik dacht dat ik eerder was"
Schreewt hij ineens: "Wát ik ben eerder!" en geeft mij een klap tegen mijn achterhoofd
ik zeg hem dat hij ff moet dimmen. maar toen begon hij weer over zijn wat ik ben eerder.
Ik zeg van, tja het is jouw feestje. En ben maar iets later gegaan, totdat hij weer begon en hij mij een stoot tegen mijn wang aan gaf. MIjn wang ligt nu half open, maar het deed niet echt heel pijn(gelukkig). Toen hij mij die klap gaf heeft een vriend en de bediening van de muur hem een beetje tegengehouden en ben ik snel weg gegaan.

Wat mij tegenviel is dat er iets van 20 mensen omheen stonden, maar niemand ook maar 1 vin verroerde. Ze stonden allemaal maar wat verbaast te kijken.

Maar deze Sjonnies zouden van mijn part verboden moeten worden, aangezien ik naar mijn mening niets fout gedaan heb.

Knokgrage hoeren zijn het.
Kusje
pi_20525389
Kwart over drie?

Ook niet echt een gebruikelijke tijd om een shoarmaburger te halen, rond dit tijdstip kun je de klok gelijk op zetten dat er alleen zwervers, alcoholisten en gestoorden in de snackbar zijn...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_20525391
dude..dat zuigt!
Had die strijkblank van z'n sjonnie-mobiel geschopt ofzo

*schouderklopje geeft*
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_20525393
Die tweede klap was dus een minuutje later, zonder enige aanleiding
.
pi_20525398
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 03:44 schreef Toet het volgende:
ja..die johnny kwam er pas na een minuut achter dat ie TS ff een make-over moest geven
de euro viel bij de johnny laat ofzo ...traag van begrip...
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_20525402
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 03:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Kwart over drie?

Ook niet echt een gebruikelijke tijd om een shoarmaburger te halen, rond dit tijdstip kun je de klok gelijk op zetten dat er alleen zwervers, alcoholisten en gestoorden in de snackbar zijn...
Valt mee hoor, in de stad (Enschede) is het nog steeds vrij druk.
Kusje
pi_20525404
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 03:44 schreef Toet het volgende:
Yup, je kon zo zien dat hij te veel had gezopen. Maar hij bleef maar doorzeveren over dat ik zei dat ik eerder was terwijl hij die 1,20 op de toonbank mikte maar geowon langs heel de rij liep

Als mensen zich zo gedragen vind ik dat kansloos. Maar ik ga niet ruzie maken voor een burgertje.
Deze vent dus wel.
Kusje
  zaterdag 10 juli 2004 @ 03:50:51 #8
41891 WauseWillem
aka de Psychonaut
pi_20525407
wat een lul. was hij niet metde auto of een ander mobiel ofzo? had je er even een diepe kras in kunnen zetten. wie niet sterk is moet gierig zijn
Hij, die met beide benen op de grond staat, staat stil...
pi_20525415
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 03:50 schreef WauseWillem het volgende:
wat een lul. was hij niet metde auto of een ander mobiel ofzo? had je er even een diepe kras in kunnen zetten. wie niet sterk is moet gierig zijn
precies. Ik had al zoiets van: als hij nu met zijn autotje achter mij aan komt karren flikker ik een baksteen door zijn voorruit, en race dan knetterhard weg.
Maar als hij mij dan nog weet in te halen ben ik wel zeer hard het cocky.
maar hij kwam niet meer, wel beetje gegil van achter. Maar heb me daar niet echt wat van aangetrokken.

Hoop dat hij vanavond ruzie krijgt met een stuk of 10 uitsmijters.

[ Bericht 0% gewijzigd door Manweth op 10-07-2004 04:09:23 ]
Kusje
  zaterdag 10 juli 2004 @ 03:57:55 #10
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_20525422
Heb je je shoarmaburger nog gekregen trouwens?
pi_20525457
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 03:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Heb je je shoarmaburger nog gekregen trouwens?
Jah, en 200 meter verderop ergens opgegeten
Kusje
pi_20525461
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_20525465
daar hebben we nou het politie bureau voor
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_20525469
wat bedoel je?
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 04:12 schreef Skinkie het volgende:
daar hebben we nou het politie bureau voor
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zaterdag 10 juli 2004 @ 04:13:46 #15
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_20525475
Dat je zulke mensen moet aangeven bij de plaatselijke instantie...
pi_20525478
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 04:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat je zulke mensen moet aangeven bij de plaatselijke instantie...
wat voor mensen
pi_20525485
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 04:14 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
wat voor mensen
met losse handjes
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_20525489
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 04:16 schreef Skinkie het volgende:

[..]

met losse handjes
pi_20525500
Voor zoiets kun je wel naar de politie gaan, maar wat heb je er aan?
Die mensen zijn veel te druk met radarcontroles. Die gaan echt niet achter iemand aan die een ander op zijn gezicht slaat.

Vorige week liep ik door de stad, was iemand ook geslagen en er lag een grote bloedplas met stukken tong erin op straat. Het er stond al politie bij, maar die waren meer bezorgt om de naam van de geslagen kerel dan de dader. Ze deden helemaal niets, zelfs niet iets helpen om het bloeden te stoppen.

Belachelijk...
Kusje
pi_20525508
bah
pi_20525518
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 04:20 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
bah
Yup dat was bah. Maar aangezien ik het ook niet erg smakelijk vond ben ik ook maar doorgelopen.
Kusje
pi_20525524
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 04:22 schreef Manweth het volgende:

[..]

Yup dat was bah. Maar aangezien ik het ook niet erg smakelijk vond ben ik ook maar doorgelopen.
pi_20525540
Dood slaan die kanker aso
Jupiler is goed
pi_20525548
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 04:29 schreef Aurelium het volgende:
idd
pi_20525564
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 04:29 schreef Aurelium het volgende:
Jah ik kan hem wel een bloedneus slaan. (Het was een fucking brede gast)
Dan zegt hij: "au"
en begint vervolgens zwaar hard op mijn te houwen zodat ik wel alles breek wat maar te breken valt. Weglopen is bij dat soort mensen het best, of hij moet nog erger zijn en nog achter je aan komen. Dan heb je een probleem.
Kusje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')