ja..die johnny kwam er pas na een minuut achter dat ie TS ff een make-over moest gevenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 03:44 schreef Toet het volgende:
Die tweede klap was dus een minuutje later, zonder enige aanleiding
Valt mee hoor, in de stad (Enschede) is het nog steeds vrij druk.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 03:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Kwart over drie?
Ook niet echt een gebruikelijke tijd om een shoarmaburger te halen, rond dit tijdstip kun je de klok gelijk op zetten dat er alleen zwervers, alcoholisten en gestoorden in de snackbar zijn...
Yup, je kon zo zien dat hij te veel had gezopen. Maar hij bleef maar doorzeveren over dat ik zei dat ik eerder was terwijl hij die 1,20 op de toonbank mikte maar geowon langs heel de rij liepquote:Op zaterdag 10 juli 2004 03:44 schreef Toet het volgende:
Die tweede klap was dus een minuutje later, zonder enige aanleiding
precies. Ik had al zoiets van: als hij nu met zijn autotje achter mij aan komt karren flikker ik een baksteen door zijn voorruit, en race dan knetterhard weg.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 03:50 schreef WauseWillem het volgende:
wat een lul. was hij niet metde auto of een ander mobiel ofzo? had je er even een diepe kras in kunnen zetten. wie niet sterk is moet gierig zijn
Jah, en 200 meter verderop ergens opgegetenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 03:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Heb je je shoarmaburger nog gekregen trouwens?
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 04:12 schreef Skinkie het volgende:
daar hebben we nou het politie bureau voor
wat voor mensenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 04:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat je zulke mensen moet aangeven bij de plaatselijke instantie...
met losse handjesquote:Op zaterdag 10 juli 2004 04:14 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
wat voor mensen
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 04:16 schreef Skinkie het volgende:
[..]
met losse handjes
Yup dat was bah. Maar aangezien ik het ook niet erg smakelijk vond ben ik ook maar doorgelopen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 04:20 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
bah
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 04:22 schreef Manweth het volgende:
[..]
Yup dat was bah. Maar aangezien ik het ook niet erg smakelijk vond ben ik ook maar doorgelopen.![]()
iddquote:Op zaterdag 10 juli 2004 04:29 schreef Aurelium het volgende:
Dood slaan die kanker aso![]()
Jah ik kan hem wel een bloedneus slaan. (Het was een fucking brede gast)quote:Op zaterdag 10 juli 2004 04:29 schreef Aurelium het volgende:
Dood slaan die kanker aso![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |