Wil ik net om kwart over drie nog een lekkere ShoarmaBurger halen bij de muur, moet ik in de rij staan. Geen probleem voor mij.
Sta ik achter een man, en die zegt dat ik bij de muur kan. Maar tot mijn grote schrik zijn de shoarmaburgers op. Dus ik probeer na dat deze man is geweest te bestellen. Totdat de grootste Sjonnie die je ooit hebt kunnen ontmoeten langs komt. Deze mikt 1 euro 20 op de toonbank en zegt dat hij een hamburger wil (met zijn "I love mama" scheef getatoeerd op zijn arm)
Ik zeg tegen hem: "Ik dacht dat ik eerder was"
Schreewt hij ineens: "Wát ik ben eerder!" en geeft mij een klap tegen mijn achterhoofd
ik zeg hem dat hij ff moet dimmen. maar toen begon hij weer over zijn wat ik ben eerder.
Ik zeg van, tja het is jouw feestje. En ben maar iets later gegaan, totdat hij weer begon en hij mij een stoot tegen mijn wang aan gaf. MIjn wang ligt nu half open, maar het deed niet echt heel pijn(gelukkig). Toen hij mij die klap gaf heeft een vriend en de bediening van de muur hem een beetje tegengehouden en ben ik snel weg gegaan.
Wat mij tegenviel is dat er iets van 20 mensen omheen stonden, maar niemand ook maar 1 vin verroerde. Ze stonden allemaal maar wat verbaast te kijken.
Maar deze Sjonnies zouden van mijn part verboden moeten worden, aangezien ik naar mijn mening niets fout gedaan heb.
Knokgrage hoeren zijn het.