Mee eens,heb dan wel geen contact met hem gehad maar iddquote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:21 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, ik wil eerst even Mindlight complimenteren met z'n sportiviteit.
Eerst een aantal smsjes waarin ie me feliciteerde, en later zelfs de voicemail ingesproken! Grote klasse!
Ik zou het als het andersom zou zijn geweest echt niet (gemeend) kunnen, chapeau!.
Wie niet?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heb me vandaag trouwens weer eens een partij zitten te ergeren aan Santi Draaikolk.
Schops heb ik me niet heel veel aan zitten irriteren vandaag eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wie niet?
Toch knap,kampioen worden vandaag met 9 man,Schops en Kolk,tsja
wat doe je dan in VBL?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 07:49 schreef ozzietukker het volgende:
Wat is Fc den Bosch (FCDB) dan eigenlijk??
Hockeyclub???
Nogmaals dank.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:23 schreef ArTiC het volgende:
brabanders voor brabanders
proficiat vanuit Helmond
Bedankt en jullie ook bedankt!!!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:23 schreef ArTiC het volgende:
brabanders voor brabanders
proficiat vanuit Helmond
quote:Bosschenaar Lurling tart ploeggenoten
Anthony Lurling maakt zaterdag weinig vrienden bij zijn ploeggenoten van Feyenoord. Want de 27-jarige aanvaller is van plan om tijdens de training een ander trainingsshirt aan te trekken. Dat van zijn oude club FC Den Bosch, dat vrijdag kampioen werd van de Gouden Gids Divisie.
'Dat zullen ze niet leuk vinden, want daar zijn ze natuurlijk allemaal voor Excelsior', voorspelde Lurling in het Brabants Dagblad. 'Swerts, Mtiliga en Buffel hebben er gespeeld, en John Metgod is er volgend seizoen hoofdtrainer.' Bovendien heeft Feyenoord een samenwerkingsverband met Excelsior, waar Feyenoord jonge talentvolle spelers stalt om ervaring op te doen.
'Elke vrijdagavond, als ik bij een wedstrijd van Den Bosch zat, stuurden we elkaar sms'jes met de tussenstanden. Vorige week, toen Den Bosch had gewonnen van Cambuur en Excelsior nog achter stond tegen Fortuna, stuurde ik FCDB kampioenen naar die jongens. Maar dat bleek iets te voorbarig, want Excelsior won alsnog. Maar gelukkig is het op de laatste speeldag alsnog goedgekomen.'
Lurling begon zijn carričre bij FC Den Bosch. Hij speelde er vijf seizoenen, van 1994/95 tot en met 1998/99.
We verheugen ons er nu al opquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgend jaar:
FCDB vs. ADO
Geloof ik graag!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:32 schreef LadyFCDB het volgende:
We verheugen ons er nu al op![]()
quote:Mourad terug naar Den Bosch
Aanvaller Mourad verlaat Emmen en speelt volgend seizoen voor FC Den Bosch.
De huurling van Willem 2, die dit seizoen 8 keer scoorde voor Emmen, tekent maandag naar alle waarschijnlijkheid zijn contract. Mourad had in eerder stadium al aangegeven dat als Den Bosch zou promoveren naar de eredivisie, hij terug zou keren naar de club waar hij in de zomer van 2002 vertrok.
Bron: www.rtvdrenthe.nl
Sluit me bij jouw aan.....quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]Mourad!
Mourad!
Mourad!
Jullie zijn in Den Bosch ook van harte welkom hoor....quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:44 schreef manny het volgende:
In Den Haag zijn jullie van harte welkom
Den Bosch ruilen tegen Vitesse lijkt mij een goede dealquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Geloof ik graag!
Ik ben, zoals ik al eerder zei, blij dat Den Bosch weer HCE gaat spelen!
Denk alleen niet dat Deetman dat goed vindtquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:44 schreef manny het volgende:
In Den Haag zijn jullie van harte welkom
Nee er is geen huldiging..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:57 schreef Reanimatie.com het volgende:
het staat op RTV Drenthe, ben het verder alleen op de supportersites tegen gekomen
weet iemand iets van de huldiging voor morgen? Gaat die nog wel door?
Nee: al is een hekel een groot woord...quote:Op zondag 16 mei 2004 10:45 schreef Rolex het volgende:
Ben ik de enige die een schijt hekel heeft aan mouRAT?
dank je voor de duidelijkheid Rolex. Jij hebt inside info, dus zal het wel waar zijn.quote:Op zondag 16 mei 2004 10:46 schreef Rolex het volgende:
[..]
Nee er is geen huldiging..
100% zeker..
Heeft dat te maken met je politieke mening (...) of vond je dat hij niet goed voetbalde in z'n FCDB tijd?quote:Op zondag 16 mei 2004 13:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van mij hoeft Moerad eigenlijk niet terug te komen.
quote:Op zondag 16 mei 2004 13:25 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Heeft dat te maken met je politieke mening (...)
Mwah, slecht vond ik hem niet. Vaak leuke acties zelfs, maar ik krijg niet echt de indruk dat die jongen beter is geworden. Heb hem dit seizoen niet veel zien spelen, maar echt heel goed vond ik hem niet de keren dat ik hem had gezien. In de Eredivisie hebben we misschien ook wat meer aan harde werkers en wat knokkers.... Hij voetbalt nu ook niet voor niets bij Emmen. Hetzelfde geldt voor Van Den Eede, die hoeft van mij ook niet terug te komen.quote:of vond je dat hij niet goed voetbalde in z'n FCDB tijd?
Volgens mij is dat niet de bedoeling.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:30 schreef Bayer het volgende:
Mag ik even een domme vraag stellen?
Is het eigenlijk de bedoeling dat Fred van der Hoorn ooit hoofdcoach bij FCDB gaat worden?
Dat was Cairoquote:Op zondag 16 mei 2004 21:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Mourad, was dat niet die "Hij bloed toch niet" gozer?
Tis nog maar de vraag of ie gaat spelen natuurlijk. Met alle respect, maar lijkt me dat aankopen als van Doorn, Haemhouts en Cales toch echt op de eerste divisie gericht waren...quote:Op zondag 16 mei 2004 17:16 schreef Afunados het volgende:
Nou speelt v.Doorn zelfs eredivisie
Cairo heeft niks met FCDB te maken maar met de vraag van Franky...quote:Op zondag 16 mei 2004 21:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Tis nog maar de vraag of ie gaat spelen natuurlijk. Met alle respect, maar lijkt me dat aankopen als van Doorn, Haemhouts en Cales toch echt op de eerste divisie gericht waren...
Mourad >
Tis niet de beste voetballer ter wereld, lang niet altijd even briljant als ie kan zijn, maar we weten wel wat we eraan hebben (en tis altijd beter dan die Kolk die daar nu op rechts loopt).
Cairo >
Goed hequote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:17 schreef Dylan Dog het volgende:
En DG: zat lekker he, dat witte kuipstoeltje! Zwaai volgende keer effe naar links
I know, maar waarom is hij in hemelsnaam die 'hij-bloedt-toch-niet-gozer'?!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Cairo heeft niks met FCDB te maken maar met de vraag van Franky...
Een aparte ervaring moet ik zeggen... een DG die met z'n bek vol tanden staat te genieten!quote:Op zondag 16 mei 2004 23:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Goed he
Dat was zeg maar de stille genieter die in mij schuilt
Dan vind ik het nog geen slimme aankopen. v/d Hoorn zegt dat het doel promotie was en dat hij net zoals RBC vorig seizoen wilde wachten met het halen van spelers om op een later tijdstip z'n slag te slaan. Had dan nu wat spelers gehaald, voor spelers als Van Dooren, Cales en Haemhouts staan echt niet tientallen clubs in de rij.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Tis nog maar de vraag of ie gaat spelen natuurlijk. Met alle respect, maar lijkt me dat aankopen als van Doorn, Haemhouts en Cales toch echt op de eerste divisie gericht waren...
check Uw mailquote:Op zondag 16 mei 2004 23:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog geen slimme aankopen. v/d Hoorn zegt dat het doel promotie was en dat hij net zoals RBC vorig seizoen wilde wachten met het halen van spelers om op een later tijdstip z'n slag te slaan. Had dan nu wat spelers gehaald, voor spelers als Van Dooren, Cales en Haemhouts staan echt niet tientallen clubs in de rij.
* Yeahinho wordt nieuwsgierig!quote:Op zondag 16 mei 2004 23:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is niet nodigquote:Op maandag 17 mei 2004 00:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
* DutchGooner wordt nieuwsgierig!
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:55 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Jullie zijn in Den Bosch ook van harte welkom hoor....![]()
Cairo maakte een overtreding door met zijn armen te meppen, en toen vroeg de evrslaggever: Ellery, je gaf een elleboogstoot. Toen zei Ellery: nee hoor, dat was niet zo, ik raakte hem niet, of nou ja, hij bloedt toch niet?quote:Op zondag 16 mei 2004 23:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
I know, maar waarom is hij in hemelsnaam die 'hij-bloedt-toch-niet-gozer'?!
[..]
Een aparte ervaring moet ik zeggen... een DG die met z'n bek vol tanden staat te genieten!
Ik ben nu al in Amsterdam, moet nog ff kijken hoe lang ik het hier uit ga houden.quote:Op maandag 17 mei 2004 08:19 schreef LadyFCDB het volgende:
Nog mensen die vanaovnd ook naar amsterdam gaan????
Ikke natuurlijk wel....
Nepsupporterquote:Op maandag 17 mei 2004 13:00 schreef Reanimatie.com het volgende:
geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om naar Amsterdam af te reizen voor een verplicht benefiet nummertje.
was natuurlijk te verwachten in Neuzendam, maargoed, laten we dit niet vergeten voor komend seizoen FCDB - Ajax. De thuisterreur van de F-Side, ik ben benieuwd wat er rondom het cupduel allemaal gaat gebeuren.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:42 schreef LadyFCDB het volgende:
Wij waren met 9 bosschenaren en hadden een fc vlag opgehangen, tot er een groep van zeker 25 joden kwam en ons bedreigde en die vlag mee namen. Helaas konden wij met 9 man (6 mannen en 3 vrouwen) niks beginnen tegen die zielige kut joden..... waarschijnlijk dat we die vlag in de thuiswedstrijd tegen ajax op het uitvak zien hangen...
Vond ze eigenlijk nog helemaal niet zo lelijk....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:04 schreef Yeahinho het volgende:
Goeie actie van Beurden!
Wat een lelijke shirts volgend jaar trouwens...
Achteraf blij dat ik op het laatste moment toch niet ben gegaan... wat een drama zegquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:12 schreef LadyFCDB het volgende:
FCDB heeft gister met 3-2 verloren van amateurclub Blauw geel uit Veghel. De wedstrijd was behoorlijk saai.
Even zielig als het groepje Bosschenaren dat na de afscheidswedstrijd van Petro wat petten en sjaals kwamen bedreigen.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:42 schreef LadyFCDB het volgende:
Ik ben net pas thuis. een 4-2 overwinning voor de suriprofs. De goals van fc werden gemaakt door charlie en paul.
Wij waren met 9 bosschenaren en hadden een fc vlag opgehangen, tot er een groep van zeker 25 joden kwam en ons bedreigde en die vlag mee namen. Helaas konden wij met 9 man (6 mannen en 3 vrouwen) niks beginnen tegen die zielige kut joden..... waarschijnlijk dat we die vlag in de thuiswedstrijd tegen ajax op het uitvak zien hangen...
Dat heb ik niet meegekregen,wel provocerende PSVers voor de wedstrijdquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:58 schreef Bobu het volgende:
[..]
Even zielig als het groepje Bosschenaren dat na de afscheidswedstrijd van Petro wat petten en sjaals kwamen bedreigen.
hahaha.. ik had het gehoord ja, ik had er vandaag toernooi..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:12 schreef LadyFCDB het volgende:
FCDB heeft gister met 3-2 verloren van amateurclub Blauw geel uit Veghel. De wedstrijd was behoorlijk saai.
Thanksquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:34 schreef RednaZ het volgende:
[..]
hahaha.. ik had het gehoord ja, ik had er vandaag toernooi..
beter laat dan nooit: nog gefeliciteerd alle FCDB die-hards![]()
Neuh,nog aan het bijkomen zeg maarquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:41 schreef LadyFCDB het volgende:
Zijn alle bosschenaren al op vakantie ofzo???
Heb ik nog geen tijd voor.....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Neuh,nog aan het bijkomen zeg maar
Vakantie? Ik? welnee, gewoon vanaf januari keihard doorbikkelen. Soms een dagje vrij, maar geen enkele keer vakantie. Komende zomer als het collegejaar is afgelopen direct werken tot september (moet toch ergens mn boeken van betalen?), en dan heb ik misschien ik oktober m'n eerste weekje vakantie van 2004quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:41 schreef LadyFCDB het volgende:
Zijn alle bosschenaren al op vakantie ofzo???
Een dure spits die niet kan scoren.... logica....quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
FCDB heeft dus interesse in Vasconcelos van RKC.
In Portugal scoorde hij toch best veel, alleen bij RKC niet. Duur is hij niet echt volgens mij, hij wil ook graag in Nederland blijven dus hij kan dan best wat water bij de wijn doen. Wat mij betreft mag hij komen want van wat ik er van gezien heb kan hij best aardig voetballen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Een dure spits die niet kan scoren.... logica....
Bij RKC vond ik het geen verkeerde voetballer en bij gebrek aan alternatieven mag hij best komen van mij. Ik geloof nooit dat iemand als Cales er 25 inschiet in de hoofdklasse dus Bernardo is welkom wat mij betreft.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:34 schreef methodmich het volgende:
Vasconcelos scoorde veel bij Torreense ja. Dat is in de 3e afdeling, dus zeg maar een representatieve hoofdklasser in Nederland.
en dat is kut...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:44 schreef Stpan het volgende:
FC Den Bosch het omgekeerde van Sparta. Wij hebben 9 maal een voorsprong uit handen gegeven afgelopen seizoen....
Voor mijn gevoel heeft excelsior alleen maar achter gestaan, en elke keer de boel omgebogenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:44 schreef Stpan het volgende:
FC Den Bosch het omgekeerde van Sparta. Wij hebben 9 maal een voorsprong uit handen gegeven afgelopen seizoen....
Dat zou een mooie versterking zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:26 schreef hellmondunited het volgende:
veel plezier met leon Hese volgend seizoen
zeker weten, is een hele goede verdediger.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zou een mooie versterking zijn.
Voor zover ik weet is er niets bekend, ik hoor alleen een hoop namen voor de spitspositie. Quansah, v/d Eede, De Groot, Schulp...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 02:25 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
zeker weten, is een hele goede verdediger.
het is overigens al definitief. maar is dat nog niet bekent dan bij jullie?
quote:Marcel Cas eerste routinier die FC versterkt
Nadat FC Den Bosch enkele talentvolle spelers aantrok voor volgend seizoen (Verhaegh, Cales, Haemhouts) is nu de eerste van de drie aangekondigde routiniers bekend.
Marcel Cas, 32 jaar, maakte het afgelopen seizoen af bij RBC Roosendaal, nadat hij zijn contract bij de Engelse Second Division-club Grimsby Town in overleg met de clubleiding had ontbonden.
Drie jaar terug had FC Den Bosch ook al interesse in de speler die in de zomer van 2001 transfervrij mocht vertrekken bij RBC Roosendaal. Wij plaatsten destijds hierover de volgende nieuwsberichten:
- 23 mei 2001 > Cas definitief naar het Schotse Livingston
- 15 mei 2001 > Marcel Cas misschien toch naar Schotland
- 04 mei 2001 > FC Den Bosch wil Marcel Cas van RBC
Cas speelde eerder van 1997 tot 2001 voor RBC. Vervolgens ging hij naar Engeland, waar hij achtereenvolgens uitkwam voor Notts County, Sheffield United en Grimsby Town. De geboren Bredanaar komt naar eigen zeggen bij FC Den Bosch rechts op het middenveld terecht, maar hij is ook inzetbaar als vleugelspits en vleugelverdediger.
Het enige dat de overgang van Cas naar FC Den Bosch nog kan dwarsbomen, is de medische keuring die later deze week plaatsvindt. „Ik ben topfit en verwacht geen problemen“, aldus Cas, die niet opziet tegen de strijd tegen degradatie met zijn nieuwe club. „Ze gaan bij FC Den Bosch een ploeg samenstellen met jongens die voor elkaar door het vuur willen gaan. Dat is een goede basis voor handhaving, weet ik uit ervaring bij RBC.“
Bron: www.fcdbfans.nl / Brabants Dagblad
quote:Op maandag 7 juni 2004 23:39 schreef DutchGooner het volgende:
Tsja,Cas,zijn dit de spelers die ons in de ere moeten houden....?
my thoughts dusquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:14 schreef Mindlight het volgende:
[..]
je zegt altijd dat ze bij den bosch weinig geld hebben dus kom je altijd terrecht bij dit soort spelers.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:39 schreef DutchGooner het volgende:
Tsja,Cas,zijn dit de spelers die ons in de ere moeten houden....?
helaas wel jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
je zegt altijd dat ze bij den bosch weinig geld hebben dus kom je altijd terrecht bij dit soort spelers.
Dat doe jij altijd.....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ga het weer somber inzien
ach je speelt HCE, en gewoon kijken waar het schip strandt, alles beter dan die GGD toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
helaas wel ja
Ga het weer somber inzien
Ik wil niet vervelend doen, maar wat een kutaankoop zeg.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het een topaankoop vind dan....?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar wat een kutaankoop zeg.
Dat vermoeden had ik toen ik je posticon zag (die duim omhoog).quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het een topaankoop vind dan....?
Achja.... mengeling van sarcasme en hoop dat het welicht toch iets zal zijn....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik toen ik je posticon zag (die duim omhoog).
- Die 10 euro kan me niks schelen; al maken ze er 200 euro van...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:48 schreef LadyFCDB het volgende:
Gaat wel weer lekker met ons FC.
-De scc 10 euro duurder...
-van die geweldige aankopen waar je van denk![]()
![]()
-trainingskamp in Zaltbommel![]()
Ach misschien komt het ooit nog goed. Als we daalijk weer een paar wedstrijden gewonnen hebben zijn we weer wat positiever....
Ga dan niet op trainingskamp is mijn mening dan...... dan bespaar je nog meer geld uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:58 schreef Yeahinho het volgende:
- Zaltbommel is natuurlijk 10x goedkoper dan Turkije. Waarom een hele hoop geld uitgeven voor een trainingskamp in Timboektoe, als je een paar kilometer verderop een even goed (ik denk zelfs beter) veld tot je beschikking hebt?
Jij snapt niets van "teambuilding"quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:38 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ga dan niet op trainingskamp is mijn mening dan...... dan bespaar je nog meer geld uit.
quote:Op maandag 14 juni 2004 22:46 schreef LadyFCDB het volgende:
DG check je mail!!!
Dank jequote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]uiteraard
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:53 schreef Yeahinho het volgende:![]()
* voor DutchGooner dus een willekeurig ander land ENGLAND.
jij ook al toevallig?????quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:53 schreef Yeahinho het volgende:![]()
?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:46 schreef hellmondunited het volgende:
alvast gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst
heeft het anders aardig gedaan bij ons in een half jaar! en niet alleen zijn doelpunten waren belangrijk maar die acties van hem.. super!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij heeft wel een belangrijke goal gemaakt tegen Excelsior.
Had toch wel op andere spelers gehoopt, maar we moeten het met Schulp doen dus. Ooit een talent, misschien dat het er bij ons toch nog uitkomt, maar echt een goalgetter is hij toch niet of wel?
Dat klinkt goed. Heb hem dit seizoen niet echt vaak zien spelen. Ik heb Helmond een keer of drie zien spelen namelijk met Schulp in de basis. Hoeveel goals heeft hij bij jullie gemaakt ongeveer?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
heeft het anders aardig gedaan bij ons in een half jaar! en niet alleen zijn doelpunten waren belangrijk maar die acties van hem.. super!
na de winterstop met nacompetitie erbij 10. Hij is tussen door wel een klein maandje geblesseerd geweest.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Heb hem dit seizoen niet echt vaak zien spelen. Ik heb Helmond een keer of drie zien spelen namelijk met Schulp in de basis. Hoeveel goals heeft hij bij jullie gemaakt ongeveer?
Nou, vertel? Wie maakte een opmerking en wat hield die opmerking precies in?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:25 schreef LadyFCDB het volgende:
Iemand ook die kutopmerking van de Nos gehoord over ons stadion? Wat een.
Waarschijnlijk weer een of andere flauwe opmerking over onze 'fietsenstalling'....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:17 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Nou, vertel? Wie maakte een opmerking en wat hield die opmerking precies in?
15e plaats...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:29 schreef DutchGooner het volgende:
waar gaat het eindigen?
Bron?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:29 schreef DutchGooner het volgende:
Andre de Ridder van Zwolle ook naar Den Bosch,waar gaat het eindigen?
www.voetbalstatistieken.nlquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bron?
Fried weet veel,zal hem eens mailenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En hoe kan Fried dat dan weten, terwijl ik het nergens anders kan vinden....
Een mailtje biedt idd uitkomst: "Dit werd mij Vrijdagavond verteld door iemand van de technische staf."quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Fried weet veel,zal hem eens mailen
ik weet inmiddels van wie en hij gaat komenquote:Op zondag 27 juni 2004 12:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Een mailtje biedt idd uitkomst: "Dit werd mij Vrijdagavond verteld door iemand van de technische staf."
Maar dan nog ben ik er lang niet helemaal zeker van...Ik zie het nl. helemaal nergens staan, en de naam André de Ridder heb ik nog nergens gehoord! Gooit ie het niet per ongeluk in de war met Daniël de Ridder?
*hoopt*
Yeahinho it is!quote:Op zondag 27 juni 2004 18:15 schreef DutchGooner het volgende:
En waar was mijnheer Yeahonho vanmiddag in de Hazelaar?
Dat noemt zich Rosmalenaar,laat me niet lachen
Viel mij ook vies tegen van je hoor....quote:Op zondag 27 juni 2004 18:29 schreef Yeahinho het volgende:
Hmm, hoor nu dat ook 2 teams van FCDB meededen (en dus meer bekenden dan ik dacht)...
Baal nu wel dat ik er niet even langs ben gegaan, maarja... daar ist nu te laat voor.
Alweer een topper!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:29 schreef DutchGooner het volgende:
Andre de Ridder van Zwolle ook naar Den Bosch,waar gaat het eindigen?
Na 8 jaar wordt het eens tijd dat ze zich gewoon netjes Bosschenaar noemen, ipv Rosmalenaar.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:15 schreef DutchGooner het volgende:
Dat noemt zich Rosmalenaar,laat me niet lachen
Zit idd wel wat in maar voor mij blijven het eik gewoon boerenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:59 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Na 8 jaar wordt het eens tijd dat ze zich gewoon netjes Bosschenaar noemen, ipv Rosmalenaar.
Zout dan effe eens heel snel op naar Eindhovenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:42 schreef Yeahinho het volgende:
Proud to be a boer!
Rosmalense boer ja!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zout dan effe eens heel snel op naar Eindhoven
Dan nog altijd "Bossche" boerquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Rosmalense boer ja!
Dr staat inderdaad een mooi bord Rosmalen GEMEENTE 'S-HERTOGENBOSCHquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan nog altijd "Bossche" boer
Rosmalen,gemeente 's-Hertogenbosch,weet je wel?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:48 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Dr staat inderdaad een mooi bord Rosmalen GEMEENTE 'S-HERTOGENBOSCH
Ik dacht ook maandag 5 juli maar ga het voor de zekerheid wel even navragen. Laat het je wel weten!quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wanneer is de eerste training eigenlijk? Zover ik weet a.s. vrijdag (2 juli), maar volgens de Youth Vandals FCDB Fotosite is het op maandag 5 juli..![]()
Dan wordt het weer vestingstad Den Bosch natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:24 schreef DutchGooner het volgende:
En we beginnen de competitie op 15 augustus thuis tegen Den Haag
Mooi
quote:Schulp, De Ridder en Volmer naar Den Bosch
1/7/2004 10:55
FC Den Bosch heeft drie nieuwe spelers aangetrokken. Dennis Schulp, André de Ridder en Joost Volmer tekenden allen een contract voor één seizoen bij de Brabantse eredivisionist.
Schulp (foto) komt transfervrij over van Helmond Sport. De aanvaller maakte bij die club het afgelopen seizoen op amateurbasis af, nadat hij bij De Graafschap niet meer aan spelen toekwam. Eerder droeg de Amsterdammer de shirts van Ajax, Willem II en NEC.
Ook Volmer belandt transfervrij in Den Bosch. De dertigjarige verdediger mocht vertrekken bij West Bromwich Albion, waar hij vorige zomer zijn handtekening zette onder een eenjarig contract. FC Den Bosch is de zevende Nederlandse club voor Volmer, die eerder uitkwam voor FC Twente, Helmond Sport, VVV, MVV, Fortuna Sittard en AZ.
De Ridder speelde het afgelopen seizoen bij FC Zwolle. De dertigjarige verdediger/middenvelder kwam eveneens transfervrij over, aangezien zijn aflopende contract niet werd verlengd bij Zwolle. De Ridder speelde eerder voor Telstar.
Fredje bazelt wel meerquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:58 schreef Thetallguy het volgende:
Jullie gaan voor Europees voetbal stond in de VI?![]()
het zou niet goed zijn als wij die zouden winnen komend seizoenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:18 schreef Mindlight het volgende:
Via het fairplay klassement moet je een eind kunnen komen hoor
Nope klopt alhoewel excelsior het als degradant gepresteerd heeft hoorquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
het zou niet goed zijn als wij die zouden winnen komend seizoen
*intikkertje* doe ik maar nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:24 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nope klopt alhoewel excelsior het als degradant gepresteerd heeft hoor
Kom maar op hoorquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
*intikkertje* doe ik maar niet
Den Bosch is een stad, hier zijn geen boeren. Boeren heb je alleen in dorpen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan nog altijd "Bossche" boer
Waar is het schema DG?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:52 schreef DutchGooner het volgende:
IMO een zeer gunstig competitieprogramma waar misschien wel 4/6 punten uit de eerste 3 wedstrijden te halen zijn en het eind van de competitie is niet vervelend met 3 thuiswedstrijden in de laatste 4 wedstrijden tegen clubs die waarschijnlijk nergens meer om spelen
Tuurlijk: die wedstrijd staat al op 7 november. Ik heb em al omcirkeld: wordt een bijzondere wedstrijd voor me...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:50 schreef LadyFCDB het volgende:
5 november thuis tegen Pisvee![]()
Ik heb begin dit jaar kaartjes gekocht voor Frans Bauer in Ahoy met de hoop dat ons FC dan niet hoefde te voetballen. Nu moet ik nog een keuze gaan maken ook. Hoop maar dat Rombouts deze wedstrijd verzet naar Zondag.
en ja DG kom maar met je grapjes over Frans B......
Uiteraard ben ik er dan!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:06 schreef tong80 het volgende:
Iemand die zin heeft 27 juli naar Zaltbommel te komen ? Speelt NIVO-Sparta tegen FC den Bosch.
de laatste keer dat ik FB in de Ahoy! heb gezien is alweer een jaar of 4 geleden. Ver voor de hype in ieder geval. Franske is cool, dat issie altijd geweest en dat zallie altijd blijven.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:50 schreef LadyFCDB het volgende:
5 november thuis tegen Pisvee![]()
Ik heb begin dit jaar kaartjes gekocht voor Frans Bauer in Ahoy met de hoop dat ons FC dan niet hoefde te voetballen. Nu moet ik nog een keuze gaan maken ook. Hoop maar dat Rombouts deze wedstrijd verzet naar Zondag.
en ja DG kom maar met je grapjes over Frans B......
yup,hij weigerde naar Den Bosch te verhuizen en elke dag vanuit Noordwijk was teveel gevraagdquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:32 schreef hellmondunited het volgende:
de ridder alweer weg
Je zou toch blij zijn eindelijk eens uit Holland weg te kunnenquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,hij weigerde naar Den Bosch te verhuizen en elke dag vanuit Noordwijk was teveel gevraagd
mijn ideequote:Op woensdag 7 juli 2004 20:53 schreef Afunados het volgende:
[..]
Je zou toch blij zijn eindelijk eens uit Holland weg te kunnen![]()
Noordwijk - Den Bosch lijkt me anders niet veel verder dan Noordwijk - Zwolle ofzoquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,hij weigerde naar Den Bosch te verhuizen en elke dag vanuit Noordwijk was teveel gevraagd
en de files op de A1 zullen hetzelfde zijn als op de A2quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:08 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Noordwijk - Den Bosch lijkt me anders niet veel verder dan Noordwijk - Zwolle ofzo
Precies wat ik dacht! Er zal vast wel meer achter zitten......quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:08 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Noordwijk - Den Bosch lijkt me anders niet veel verder dan Noordwijk - Zwolle ofzo
en inmiddels al weer afgetestquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:58 schreef methodmich het volgende:
William Verbeeck is nu ook op proef bij FCDB.
Scott Cousins and Andreas Mortensenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:18 schreef methodmich het volgende:
Heb je ook namen?
Die Deen is eerder afgetest bij Bregenz,.de nieuwe club van Jansen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:34 schreef methodmich het volgende:
Hmm, ik ken wel een Mortensen, maar of dat dezelfde is...
Cousins ken ik alleen een Andrew. Maar goed, Chelsea 2 is niet zo slecht.
Ik vind het bij allebei gaaf als ze terugkomen, maar vraag me af of het wel slim is...quote:Op maandag 12 juli 2004 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
vd Eede en Mourad dus misschien terug.
vd Eede is wat mij betrefd welkom maar Mourad?Lamzak dat het is
Zo'n voetbal lijkt/is het inderdaad wel, maar toen we de laatste keer in de ere voetbalden stond ie er gewoon elke wedstrijd in hoor!quote:Op maandag 12 juli 2004 15:07 schreef methodmich het volgende:
Mourad is toch te lui voor een ploeg die tegen degradatie moet vechten zeker?
en mede dankzij die lul,omdat ie te beroerd was om te vechten,vlogen we eruit....quote:Op maandag 12 juli 2004 16:16 schreef tong80 het volgende:
Dankzij Mourad stromen we door naar de middenmoot.
Ach DG is altijd negatief dus let maar niet al te veel op zijn uitsprakenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:57 schreef methodmich het volgende:
Dat bedoel ik, maar volgens Yeahinho is ie dus wel een werker.
Ben blij dat je het aanhaalt "voor zijn doen" No commentsquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:26 schreef Yeahinho het volgende:
Mourad is zeer zeker niet de meest werkende voetballer van een elftal, maar voor zijn doen heeft ie in het eredivisie-jaar aardig meeverdedigd wanneer we (weer eens) onder druk stonden...
Je weet nou eenmaal dat Mourad geen werkvoetballer is, die 90 minuten lang de longen uit z'n lijf loopt, maar dat ie het moet hebben van zijn geniale ingevingen. Ik heb hem ook vaak genoeg uit staan schelden op de tribune, maar een fraaie actie en voorzet later ben ik dat meestal weer vergeten!quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ben blij dat je het aanhaalt "voor zijn doen" No comments
quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
van zijn geniale ingevingen.
we zijn pas bijna aan het 10e deel toequote:Op zaterdag 17 juli 2004 03:34 schreef YoriZ het volgende:
Hey... Dit topic nog nooit gezien. Als een boschenaar moet ik hier toch echt ff zwaaien!!!
KAMPIOENUHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ach ja,rond dit tijdstip loopt het allemaal niet zo hard meer zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 03:36 schreef YoriZ het volgende:
Ja ik kom nooit op VBL forum maar 't stond nou in active topics vandaar
*proest*quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:08 schreef Yeahinho het volgende:
Wegens andere verplichtingen vanavond geen Everdingen helaas...
Woensdag uiteraard wel in het stadion tegen Maccabi Haifa!
"andere verplichtinge"quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Een seizoensafsluitende bbq met mijn zelfopgerichte zaalvoetbalteam gaat als één van de weinige dingen voor FCquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
"andere verplichtinge"
Wat is er nu belangrijker in het leven?
Dat kreeg ik ook te horen van LadyFCDB, maar nu hoor ik idd dat het 0-3 is geworden...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
GVD,Rij je naar Everdingen,noodweer niet normaal meer,wedstrijd dus afgelast en vervolgens word je net gebelt dat de wedstrijd fijn gespeelt wordt![]()
en dat had ze van mijquote:Op zondag 18 juli 2004 01:50 schreef Yeahinho het volgende:
Dat kreeg ik ook te horen van LadyFCDB, maar nu hoor ik idd dat het 0-3 is geworden...
Kreeg van jouw alleen te horen dat het afgelast was. Hoorde van andere dat het toch door was gegaan en dat we met een magere 0-3 gewonnen hebben.quote:Op zondag 18 juli 2004 01:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat had ze van mij
we gaan morgen een poging wagen,zien ze er een beetje uit die scc's?quote:Op maandag 19 juli 2004 12:58 schreef LadyFCDB het volgende:
Net de seizoenkaarten opgehaald. Ten eerste wat een klote tijden zijn het op ze op te halen. En ten tweede wat ze er nu weer voor een halve achter de receptie hebben staan weet ik niet maar alles behalve een fatsoenlijke uitstraling en snelheid. sjonge jonge jonge.....
Dus voor de mensen die nog moeten gaan. Succes!!!
Ik had iets gelezen van 2 Portugezenquote:Op maandag 19 juli 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
Leuk, een Angolees en nog een speler van Sporting Portugal op proef.
Donker blauw met Peter Uneken in actie op de voorkant. Vond die van vorig jaar mooier.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
we gaan morgen een poging wagen,zien ze er een beetje uit die scc's?
Nee,op K6 of K5quote:Op maandag 19 juli 2004 18:40 schreef tong80 het volgende:
Zitten jullie trouwens op de M-side ?
Waar is dat, ken het stadion niet zo goed. Achter het doel ? Of is het de oude G-side ?quote:Op maandag 19 juli 2004 18:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,op K6 of K5
de "K" vakken was vroeger de M-Side.quote:Op maandag 19 juli 2004 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar is dat, ken het stadion niet zo goed. Achter het doel ? Of is het de oude G-side ?
Ik was vroeger ook fanatiek maar ik stond eerst achter het doel ( liepen in de tweede helft naar het andere doel ) later op de M-side.quote:Op maandag 19 juli 2004 18:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
de "K" vakken was vroeger de M-Side.
Op DD na zitten alle Bossche Fok!kers hier
G-Side![]()
Vroeger zaten de fanatiekelingen op Vak-P trouwens.
weet ik,onoverdekt zitten,de bruine kaartjesquote:Op maandag 19 juli 2004 18:48 schreef tong80 het volgende:
Trouwens G was vroeger de tribune naast de eretribune.
Hallo,in de jaren 70 was deze jongen nog niet geborenquote:Op maandag 19 juli 2004 18:52 schreef tong80 het volgende:
DG heb jij de witte shirts met zwarte verticale streep nog meegemaakt ?
Ik weet toch niet hoe oud jij bent.quote:Op maandag 19 juli 2004 18:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hallo,in de jaren 70 was deze jongen nog niet geboren
Deze jongen is 24 en gaat vanaf 1991 kijkenquote:Op maandag 19 juli 2004 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe oud jij bent.
Wij konden destijds een nieuwe vlag maken. we vonden het maar niks dat blauw. Kun je je nu niet meer voorstellen.
Tong is 41 en z'n eerste den Bosch herinnering is FC den Bosch - Ajax uit 71.quote:Op maandag 19 juli 2004 18:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Deze jongen is 24 en gaat vanaf 1991 kijken
Ja maar het mooiste debuut was toen er twee spelers van AZ-2 naar den Bosch kwamen. Bert nijdam en een speler die onmiddellijk onze favoriet werd.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:04 schreef methodmich het volgende:
20 jaar meer Bossche ervaring dus. Heb je Scholten zeker zien debuteren?
nog niet. bijnaquote:Op maandag 19 juli 2004 19:24 schreef methodmich het volgende:
Jij bent 11 toch?
quote:Op maandag 19 juli 2004 19:47 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
nog niet. bijna
jaquote:Op maandag 19 juli 2004 20:25 schreef LadyFCDB het volgende:
DG ben je er woensdag? Heb dat kaartje nog in mijn tas voor je.
nee,moet werkenquote:Op maandag 19 juli 2004 20:26 schreef tong80 het volgende:
En kom jij 27 juni naar Zaltbommel. De FC tegen NIVO sparta.
Dat ik niet weet hoe de tribunes worden bevolkt maakt me niet minder geďnteresseerd.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:16 schreef Yeahinho het volgende:
Valt me trouwens een beetje tegen dat je niet eens weet waar de fanatiekelingen te vinden zijn tong80! Ik weet dat je vroeger een fanatiek supporter bent geweest, en het nu slechts vanaf de zijlijn volgt, maar dat die zijlijn zover van het stadion ligt (lees: dat je over de randgebeurtenissen zo weinig volgt) had ik niet verwacht!
Ja sorry. Ik weet tot aan de elftal begeleider hoe ze heten. Maar de tribune had net even minder prioriteit.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:43 schreef Yeahinho het volgende:
Ik veroordeel je ook zeker niet! Kan me goed voorstellen dat je na zoveel jaren andere prioriteiten krijgt, maar ik vond het alleen opvallend dat je de club wel fanatiek blijft volgen en er veel over weet te vertellen, maar serieus niet leek te weten op welke tribune de M-Side zich momenteel bevindt.
Nee dat was vorig jaar. Dit jaar lijkt 42 me een leuke verjaardag.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:48 schreef mitt het volgende:
ik dacht dat je 24 werd dit jaar tong
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:16 schreef Yeahinho het volgende:
Die gast die (tijdelijk) achter de balie staat ken ik (sinds kort) persoonlijk. Zal wel es doorgeven wat jij allemaal over hem zegt LadyFCDB! Zal ie blij mee zijn, hahaha!!:'(
Boeit me niks. Ik weet wat het is om er te werken in deze periode en moet zeggen het ging mij prima af toen.
En Lady, ik weet niet of het een geintje van je was, maar je bent echt niet de jongste hoor!! Die eer is nog altijd aan mij.
Ik dacht echt dat je ouder was. Maar dan zullen we niet veel schelen van elkaar
Oja, ik ben er ook bij in Zaltbommel als het goed is.
Me too
Het is er eentje van Sporting en eentje van Beira Mar.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
Leuk, een Angolees en nog een speler van Sporting Portugal op proef.
Valt niet mee he, dat quoten!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 08:17 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Hoezo wilde jouw vragen beantwoorden enzo en dit leek me makkelijker.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Valt niet mee he, dat quoten!
Scheelt trouwens zelfs meer dan een jaar geloof ik hoor! Ik kan me er nog iets van herinneren dat ik je toen ik je leerde kennen wel heel erg veel ouder vond met je 19 jaar (en ik was toen net 18 ofzo).
Morgen eindelijk weer naar de Vliert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |