Moet je vooral doen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:09 schreef SCH het volgende:
Zullen we dat anders toch maar eens in werking zetten?
Ik vroeg het aan Sizzlerquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:17 schreef Eightball het volgende:
Moet je vooral doen.
En ik zei het tegen jou.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:28 schreef SCH het volgende:
Ik vroeg het aan Sizzler![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:34 schreef Eightball het volgende:
[off]
Goed item gisteren. Ik begrijp werkelijk niet hoe iemand met zo'n prettige stem zo'n etter kan zijn.
[/off]
Wat is er op btw 11 juni?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:47 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op 11-6 begint het einde van de wereld. Om te beginnen met de vernietiging van de House of Commons en de Big Ben.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:59 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wat is er op btw 11 juni?
Ja, lach er maar om.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:47 schreef SCH het volgende:
Dan zie ik mijn avatarretje weer eensquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:59 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wat is er op btw 11 juni?
Been there, done that. En dat ging compleet mis. In WFL is trouwens meer ruimte om over religie te discussieren, daar lopen vast nog wel wat topics over de Islam.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:02 schreef the.moderator het volgende:
Waarom is er nog geen [centraal] Moslim-bashing en moslimlover topic?
Ik houd het eigenlijk constant in de gaten. Zo nu en dan grijp ik weer wat in...quote:Op zondag 30 mei 2004 15:26 schreef Koos Voos het volgende:
Ik hoop dat hier Turkije bij de EU? [deel 2] weer even op gelet gaat worden.
Sinds wanneer is de Islam een religie? Of bedoel je dat in overdrachtelijke zin?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:11 schreef Sidekick het volgende:
Been there, done that. En dat ging compleet mis. In WFL is trouwens meer ruimte om over religie te discussieren, daar lopen vast nog wel wat topics over de Islam.
Sinds het begin van de 7e eeuw.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:27 schreef the.moderator het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de Islam een religie?
Dream on ...quote:Op zondag 30 mei 2004 18:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Sinds het begin van de 7e eeuw.
Voor zo'n oude man ben je toch behoorlijk gefrusteerd. Hoe komt dat?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:37 schreef the.moderator het volgende:
[..]
Dream on ...![]()
![]()
Ik kneep zaterdag een AH cassière - met schattig lichtblauw hoofddoekje en hitsige oogopslag - in haar billen en nu wil haar vader dat ik moslim wordt en met haar trouw.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Voor zo'n oude man ben je toch behoorlijk gefrusteerd. Hoe komt dat?
Nou en?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:46 schreef the.moderator het volgende:
[..]
Ik kneep zaterdag een AH cassière - met schattig lichtblauw hoofddoekje en hitsige oogopslag - in haar billen en nu wil haar vader dat ik moslim wordt en met haar trouw.
Ik vind Allah niet kewl ...quote:Op zondag 30 mei 2004 18:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nou en?
De Islam is een religie, maar wordt net zoals het Christendom ook gebruikt voor politieke motieven. Die specifieke motieven kunnen besproken worden in POL, bijvoorbeeld van de AEL, CDA en SGP. Een centraal Islam-topic past niet in POL.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:27 schreef the.moderator het volgende:
Sinds wanneer is de Islam een religie? Of bedoel je dat in overdrachtelijke zin?
Nou en?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:51 schreef the.moderator het volgende:
[..]
Ik vind Allah niet kewl ...
Is hij dan niet nog steeds actueel?quote:Op zondag 30 mei 2004 19:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik zie dat Kirmizi nog steeds die beeldige sig heeft. Word het niet eens tijd voor een nieuwe?
De politiek waakt over ons vaderland en er is niets aan de hand. U kunt allen weer rustig gaan slapen?!quote:Op zondag 30 mei 2004 18:53 schreef Sidekick het volgende:
En je stokpaardje begint vrij vervelend te worden. Obsessief eerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |