wel on topic blijven graag, we hebben het hier niet over Spanje.quote:Op zondag 30 mei 2004 11:48 schreef Flumina het volgende:
Over de democratie gesproken: hoe stond de EU in 1986 voor de toetreding van Spanje in de EU? Immers, in 1981 zou het Spaanse parlement nog door het leger bezet zijn geweest. Was spanje in 1986 een geheel stabiele volwaardige democratie of moet er ook nog genoeg gebeuren? Weet iemand hoe dat nou precies is gegaan?
Okay, ik vind deze slogan wel wat: Europa Europees, zeg nee tegen het Aziatische Turkije.quote:Op zondag 30 mei 2004 11:52 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
wel on topic blijven graag, we hebben het hier niet over Spanje.![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 11:52 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
wel on topic blijven graag, we hebben het hier niet over Spanje.![]()
Spanje ligt tenminste in Europa, in tegenstelling tot het Klein-Aziatische Turkije. Dat is al genoeg reden. Dat het islamitisch is is reden nummer 2. Dat het aan armzalig zooitje is waar 40% (!!!!!!) nog steeds boer is, het ontbreken van industrie, het ontbreken van high-tech R&D en het geleid worden door een moslimfundamentalist die dit weekend nog teruggefloten is door de president zijn de overige redenen. NIET DOEN. Als Turkije erbij kan, dan kan je net zo goed Syrie of Iran binnen gaan halen. Totaal debiel gewoon.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:16 schreef SCH het volgende:
[..]Dat was een goed punt he
Daar heeft ze ook gelijk in.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:30 schreef Sater het volgende:
Ebru meent dat in Turkije scheiding tussen kerk en staat beter wordt gehandhaafd dan hier.
ik denk dat je met die cijfers nog wel eens van een koude kermis zou terugkomen.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:20 schreef DaveM het volgende:
Als de Europese politici echt voor democratie zijn dan houden ze een referendum over dit onderwerp in alle Europese landen.
Wedden dat 90% dit achterlijke voorstel afwijst?
Mensen met een Turks paspoort mogen uiteraard niet meedoen want dat zijn belanghebbenden.
D66 en VVD zijn een lijstverbinding aangegaan. Géén referendum huwelijkse voorwaarde?:quote:Op zondag 30 mei 2004 13:23 schreef Koos Voos het volgende:
Dat valt mij zo tegen van D66 - ook die partij wil Turkije zo snel mogenlijk bij de EU hebben zonder referendum... haast is nu geboden want het volk begint te morren..![]()
Nou ja 90% tegenstanders is inderdaad wat overdreven.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat je met die cijfers nog wel eens van een koude kermis zou terugkomen.
ja kijk dat is vaak een fout die veel fokkers maken, je omgeving. die bestaat uit nog geen promille van de samenleving. en doordat het je vrienden kennissen zijn zul je het vaak met elkaar eens zijn. ik denk daar dus anders over omdat ik afga op verstand.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:16 schreef DaveM het volgende:
[..]
Nou ja 90% tegenstanders is inderdaad wat overdreven.
Maar als ik op m'n omgeving afga krijgt dit voorstel vast een ruime meerderheid.
Of vang jij andere signalen op?
Heb jij dan gronden om aan te nemen dat veel mensen wél toetreding van Turkije willen?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja kijk dat is vaak een fout die veel fokkers maken, je omgeving. die bestaat uit nog geen promille van de samenleving. en doordat het je vrienden kennissen zijn zul je het vaak met elkaar eens zijn. ik denk daar dus anders over omdat ik afga op verstand.
Wat wilt ze nu eigelijk, dat het hier een 2e rangs Turkije wordt? Wanneer dringt het nou eindelijk eens tot die koppen door, dat ze hier geen Islamitische staat kunnen produceren!quote:Op zondag 30 mei 2004 12:30 schreef Sater het volgende:
Buitenhof recent: gastcolumniste Ebru, van Turkse afkomst, nodigt Balkenende mee op vakantie naar Turkije. Verbod Turkse president op meer vrijheid voor Moslimscholen noemt columniste een voorbeeld voor de Nederlandse minister van onderwijs. Ebru meent dat in Turkije scheiding tussen kerk en staat beter wordt gehandhaafd dan hier.
het zou dan hier een eerste rangs turkije worden toch?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:45 schreef Karrakas het volgende:
[..]
Wat wilt ze nu eigelijk, dat het hier een 2e rangs Turkije wordt? Wanneer dringt het nou eindelijk eens tot die koppen door, dat ze hier geen Islamitische staat kunnen produceren!
ja triest he. ik heet al vanaf uur 'u' turkije hartelijk welkom in europa. beetje exotisch zal niet misstaan.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:04 schreef ClioSporT het volgende:
Koos voos heeft er wat maatjes bij gehaald.![]()
ga je dit topic weer verzieken .. ik dacht dat jij nu toch wel voldoende gewaarschuwd was !quote:Op zondag 30 mei 2004 15:04 schreef ClioSporT het volgende:
Koos voos heeft er wat maatjes bij gehaald.![]()
Jij post gewoon wat jou uitkomt. Als we het over cijfers hebben haal je er andere landen bij. (uiteraard negatief over Turkije)quote:Op zondag 30 mei 2004 15:10 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Ik heb geen 'maatjes' nodig om in dit topic gewoon nieuws te posten mbt Turkije en een eventuele toetreding.
Nee, ik heb een andere mening, dat jij daar niet mee om kan gaan is een typisch voorbeeld van gebrek aan respect, iets waar wel meer Turkse Nederlanders last van hebben.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:13 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jij ziekt dit topic.
een zuigende mening dat wel...quote:Op zondag 30 mei 2004 15:19 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Nee, ik heb een andere mening, dat jij daar niet mee om kan gaan is een typisch voorbeeld van gebrek aan respect, iets waar wel meer Turkse Nederlanders last van hebben.
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een zuigende mening dat wel...
Een griekse flash animatie... mooi gemaaktquote:Op zondag 30 mei 2004 01:59 schreef ClioSporT het volgende:
http://www.e-grammes.gr/
Wat een prachtige intro![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |