Op jouw kosten?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:46 schreef Sidekick het volgende:
Of irl een biertje met hem of haar drinken natuurlijk.
Nee, op die van mij. Ik heb de vorige keer namelijk niets betaaldquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:49 schreef the.moderator het volgende:
[..]
Op jouw kosten?
Ik was vandaag de hele dag weg, en heb pas na Dit was het nieuws tijd gehad om te modden. Vandaar dat ik het topic nu pas sloot. De sluitreden is ook duidelijk genoeg.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:57 schreef pberends het volgende:
Urbanus steunt PvdD bij verkiezingen Europees parlement
En had je dit topic ook gesloten zonder mijn commentaar? Nee zeker, anders was ie al lang en breed besloten![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 22:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik was vandaag de hele dag weg, en heb pas na Dit was het nieuws tijd gehad om te modden. Vandaar dat ik het topic nu pas sloot. De sluitreden is ook duidelijk genoeg.
Het kwam dus niet door jou, of door jouw opmerking.
Suggestieve topictitels zijn niet verboden, integendeel, ze zijn juist gewenst om discussies aan te zwengelen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Stemmingmakende topictitel:
Verdonk stuurt jongetje de dood in [uitzending Taxi]
Nieuwsposter is geen leuke functie. Ik zou er mee stoppen voordat het te laat is, Kozzmic.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:27 schreef Kozzmic het volgende:
Als er nog users zijn die op zoek zijn naar een leuke functie binnen de crew......................
FOK! zoekt nieuwe nieuwsposters!
Je kunt nog tot vanavond 23:59 uur reageren!
Ik ben er al mee gestopt.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nieuwsposter is geen leuke functie. Ik zou er mee stoppen voordat het te laat is, Kozzmic.
Zijn ze zo wanhopig? Bovendien zou ik wel willen maar ik heb totaal geen tijd. Ook niet om nog langer te blijven dusquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:27 schreef Kozzmic het volgende:
Als er nog users zijn die op zoek zijn naar een leuke functie binnen de crew......................
Er hebben er volgens mij best wel aardig wat gereageerd. Maar het kan geen kwaad dit nog even te benadrukken richting de POL-users, hier zitten waarschijnlijk toch een aantal users die erg geinteresseerd zijn in nieuws, maar desondanks weinig op de FP komen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zijn ze zo wanhopig? Bovendien zou ik wel willen maar ik heb totaal geen tijd. Ook niet om nog langer te blijven dus
En een goede kanshebber is ....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:08 schreef Kozzmic het volgende:
Er hebben er volgens mij best wel aardig wat gereageerd.
Ik ben allang blij dat het niet andersom is.quote:Maar het kan geen kwaad dit nog even te benadrukken richting de POL-users, hier zitten waarschijnlijk toch een aantal users die erg geinteresseerd zijn in nieuws, maar desondanks weinig op de FP komen.
Ja, maar die hebben een leven.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:08 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Er hebben er volgens mij best wel aardig wat gereageerd. Maar het kan geen kwaad dit nog even te benadrukken richting de POL-users, hier zitten waarschijnlijk toch een aantal users die erg geinteresseerd zijn in nieuws, maar desondanks weinig op de FP komen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben een leven.
Akkerslootquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
En een goede kanshebber is ....
He shit net te laatquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:27 schreef Kozzmic het volgende:
Wat naar nu...quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
He shit net te laat.
Een blik op de gemiddelde reacties daar verklaart mogelijk iets, ik zeg: mogelijk...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:08 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Er hebben er volgens mij best wel aardig wat gereageerd. Maar het kan geen kwaad dit nog even te benadrukken richting de POL-users, hier zitten waarschijnlijk toch een aantal users die erg geinteresseerd zijn in nieuws, maar desondanks weinig op de FP komen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
En een goede kanshebber is ....
[..]
Ik ben allang blij dat het niet andersom is.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:24 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Boehoehoe... ik sta op een potentielen-lijst.
http://meki-online.4t.com(...)en_volgens_meki.html
Ik neem aan dat de POL-mods en FA's, consequent als ze zijn, hier ook iets aan gaan doen? Ofschoon geldt dit alleen voor mijn hitsige moslim-monitor?.
.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:24 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Boehoehoe... ik sta op een potentielen-lijst.
http://meki-online.4t.com(...)en_volgens_meki.html
Ik neem aan dat de POL-mods en FA's, consequent als ze zijn, hier ook iets aan gaan doen? Ofschoon geldt dit alleen voor mijn hitsige moslim-monitor?.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |