klopt, linkjes werken niet, ik post ff de link naar de pagina waar ze staanquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:53 schreef HeyFreak het volgende:
krijg ze niet aan de praat....
Klopt, maar een schrijnend geval moet hulp krijgen, die jaag je niet de dood in. Verdonk heeft de policies om er iets aan te doen, maar verschuilt zich achter uitspraken van rechters. Eén grote kliek met moordenaars, als je dit op je geweten hebt.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:57 schreef navvy het volgende:
Er zijn zoveel van die schrijnende gevallen die je uit kan zenden; de komende 12 jaar kan jer er 48 uur zendtijd per dag mee vullen.
Ironie blijft een mooi iets.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:01 schreef Putin het volgende:
editje...
Je bent of een meedogenloze eikel of een hele eenvoudige ziel. Ik weet niet wat erger is, denk het eerste.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:53 schreef static het volgende:
Dan kun je wel aan de gang blijven met uitzonderingsposities e.d.
Niks moordenaars gewoon wet uitvoeren. Uitzetten die handel.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:01 schreef supercreep het volgende:
[..]
Klopt, maar een schrijnend geval moet hulp krijgen, die jaag je niet de dood in. Verdonk heeft de policies om er iets aan te doen, maar verschuilt zich achter uitspraken van rechters. Eén grote kliek met moordenaars, als je dit op je geweten hebt.
Stoer, ik moet echt om je lachenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Niks moordenaars gewoon wet uitvoeren. Uitzetten die handel.
Als da jong vanuit Somalie naar Nederland kon komen kan hij ook makkelijk terug.
En waarom jagen ze hem de dood in? Er zijn zat straatkinderen van 11 hoor![]()
hé gewoon de wet volgen. Niet zo miepen gewoon lekker uitzetten, van dat kind hoor je na het uitzetten toch nooit meer iets dus dan boeit het ook weinig.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:11 schreef supercreep het volgende:
[..]
Stoer, ik moet echt om je lachen![]()
Ja, en hoeveel van dergelijke gevallen zullen er zijn?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:01 schreef Putin het volgende:
11 jarig jongetje zonder ouders terug naar Somalie sturen. Ik vind dat hier sprake is van een uitzonderinspositie. Beetje menselijk denken kan vandaag de dag geen kwaad.
Anders blijf je ff aan de gang met uitzonderingsposities; is het niet dit is het wel wat anders.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:08 schreef supercreep het volgende:
verwijderde reactie
Jij vind dat.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:01 schreef Putin het volgende:
11 jarig jongetje zonder ouders terug naar Somalie sturen. Ik vind dat hier sprake is van een uitzonderinspositie. Beetje menselijk denken kan vandaag de dag geen kwaad.
Aan de gang blijven? Hoeveel uitgeprocedeerde asielzoekers zijn weeskinderen van 11 jaar of jonger denk jij?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:16 schreef static het volgende:
Anders blijf je ff aan de gang met uitzonderingsposities; is het niet dit is het wel wat anders.
Lees vooral het laatste stukje even.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Aan de gang blijven? Hoeveel uitgeprocedeerde asielzoekers zijn weeskinderen van 11 jaar of jonger denk jij?
Maar hoe komen de rechters dan bij hun uitspraak?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Aan de gang blijven? Hoeveel uitgeprocedeerde asielzoekers zijn weeskinderen van 11 jaar of jonger denk jij?
En zo creeeren we uitzonderingssituatie na uitzonderingssituatiequote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:01 schreef Putin het volgende:
Lijken me er niet veel te zijn hé. Als 11 jarig weeskind kom je namelijk niet zomaar in Nederland terecht.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |