RTL Boulevard.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:29 schreef D.Rose het volgende:
bron?
De hoofdredacteur was vanochtend bij Curry op Veronica. Zusjes Kleemann staan in juli in de PB. Foto's zijn al gemaakt. Beetje elkaar betast-foto's ook in lichte SM setting.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:29 schreef D.Rose het volgende:
bron?
Taarten zijn het. Die lesbo is nog wel de moeite waard, maarja, wat heb je er aan die mag je als man toch niet neuken.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:28 schreef static het volgende:
Mooie vrouwen.
half uurtje kijken doe ik 't ook voorquote:Taarten zijn het. Die lesbo is nog wel de moeite waard, maarja, wat heb je er aan die mag je als man toch niet neuken.
Net zoals bij die laatste Playboyfotos van Katja Schuurman, die vond ik ook maar tegenvallenquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:48 schreef tong80 het volgende:
Lelijke wijven.
Wedden dat er geen kut te zien is ?![]()
Mjah, die Katja wordt ook zwaar overgewaardeerd.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:55 schreef Badharing het volgende:
Net zoals bij die laatste Playboyfotos van Katja Schuurman, die vond ik ook maar tegenvallen![]()
Jij kijkt zeker liever naar automobieltjesquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:14 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Wat zijn jullie oversekst zeg![]()
Je gaat als manzijnde toch niet naar blote dames kijken![]()
Alsof jij haar had mogen neuken als ze hetero zou zijn....quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Taarten zijn het. Die lesbo is nog wel de moeite waard, maarja, wat heb je er aan die mag je als man toch niet neuken.
Idd. Totdat hij de blaren op zijn handen heeft!quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
Alsof jij haar had mogen neuken als ze hetero zou zijn....
Maar ook op lesbo's mag je wel rukken hoor SunShaser.
iddquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:37 schreef Disorder het volgende:
Dit hadden ze in de jaren '80 moeten doen.
Ach, 38 jaar is ook een mooie leeftijdquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
idd
Liever 38 jaar en geschoren dan 25 jaar en behaardquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach, 38 jaar is ook een mooie leeftijd
ach, dat scheren is te verhelpen.... de leeftijd echterquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:43 schreef pberends het volgende:
Liever 38 jaar en geschoren dan 25 jaar en behaard
Ach de 80s waren wel anders ...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
ach, dat scheren is te verhelpen.... de leeftijd echter
Het gaat altijd om geld.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:08 schreef bloodymary het volgende:
Het hoeft toch niet altijd om geld te gaan?
Nou ik vind Monique nog steeds puik hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2004 03:36 schreef SunChaser het volgende:
Tis echt niet mooi, ja technisch gezien top en qua set en locatie. Maar die Klemannetjes zijn net zo ertotisch als een paardebloem.
Haar zusje Suzanne ook, vandaar de incestueus bedoelde foto's ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 03:39 schreef wizarddragon het volgende:
^ .. (ook al ben ik gay)
Ja daarom en toch vind ik het nog steeds behouden en netjes. Hulde aan fotograaf dusquote:Op zaterdag 19 juni 2004 03:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Haar zusje Suzanne ook, vandaar de incestueus bedoelde foto's ook natuurlijk.
We kijken op mokkels en lullen hierquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor stom topic?![]()
Of je reageert gewoon niet als je het een 'stom' topic vindt. Doeidoei.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:05 schreef skiczukie het volgende:
of je opent geen stom topic? wat hebben we hier aan dan? .. pff.. er zit niet een eens OP bij..
'Het' is niet eens een topicquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:11 schreef static het volgende:
[..]
Of je reageert gewoon niet als je het een 'stom' topic vindt. Doeidoei.
Wat moet jij? Je hoeft niet in een stom topic te kijken en niet eens te reageren.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat moet jij..![]()
Dat zijn mooie foto's ja... Mooi lichaam ookquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:35 schreef milagro het volgende:
Ik vind die van Klarissa leuker
das mijn achternaamquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:35 schreef static het volgende:
En ho maar weer.
Ban kloon + originele user.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:40 schreef skiczukie het volgende:
kan een kloontje niet ff een linkje posten?
D'r kop vind ik niets, beetje dom, maar onwijze borsten en leuk lijfjequote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind 't een mooie shoot.
En idd, milagro, die Klarissa heeft ook wel wat.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:53 schreef bugeye het volgende:
en als ik ga zoeken, krijg ik alleen maar Superman
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:53 schreef bugeye het volgende:
tsjonge, gebruik es de goede zoekwoorden in googlequote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:53 schreef bugeye het volgende:
ik begrijp je ff nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
tsjonge, gebruik es de goede zoekwoorden in google
En kom maar terug als je de pics gezien hebt.
Lois Lane is het liefje van Superman.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:02 schreef bugeye het volgende:
[..]
ik begrijp je ff niet
ja daar was ik al achtergekomen, maar Roel_Jewel denkt dat ik hier meteen pics wilde plaatsen, maar het kwam beetje onaardig over.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:03 schreef static het volgende:
[..]
Lois Lane is het liefje van Superman.
Nope, dat dacht ik nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:08 schreef bugeye het volgende:
[..]
ja daar was ik al achtergekomen, maar Roel_Jewel denkt dat ik hier meteen pics wilde plaatsen, maar het kwam beetje onaardig over.
vrij hoog? dacht het niet, meeste zijn toch supermanquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, dat dacht ik niet. Je zei dat je de bewuste foto's in google niet kon vinden. Als ik met de juiste woorden zoek, zie ik een voor mij bekende site vrij hoog staan. Dat is wat ik bedoelde.
Zoek ze maar ff en vertel dan wat je van de pics vindt.
Met opblaashondje ofzo..en suzanne met masker. Die vind ik mooi.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die foto in het zwembad vind ik heel erg mooi. Die met het hondje is grappig.
De rest vind ik niks.
idd!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:43 schreef pberends het volgende:
Ach, 38 jaar is ook een mooie leeftijd
Ik vind haar prachtig. En ook veel mooier dan Patricia Paay.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:12 schreef SunChaser het volgende:
Maar niet echt playboymateriaal.
Ondanks moderne computertechniekenquote:Op zondag 20 juni 2004 02:23 schreef sooty het volgende:
Doen ze goed ! De meeste vrouwen op die leeftijd zijn ingezakt, uitgekakt of anderszins door de tand des tijds verminkt.
ik weet van niksquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:27 schreef skiczukie het volgende:
waar stond die link met foto's nou?
Wat, scheert men zich nog, op het platteland in Haarlem?quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:44 schreef Bolletje... het volgende:
Oh man...is scheren soms weer uit de mode? wat een bossen schaamhaar..:N
toevallig actienieuws gekeken?quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:44 schreef Bolletje... het volgende:
Oh man...is scheren soms weer uit de mode? wat een bossen schaamhaar..:N
Ik heb ze een paar keer van dichtbij mogen zien, het zijn nog steeds mooie vrouwen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 03:35 schreef wizarddragon het volgende:
Kheb een paar foto's gezien. Die dames zien er idd mooi uit. Hulde aan fotograaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |