RTL Boulevard.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:29 schreef D.Rose het volgende:
bron?
De hoofdredacteur was vanochtend bij Curry op Veronica. Zusjes Kleemann staan in juli in de PB. Foto's zijn al gemaakt. Beetje elkaar betast-foto's ook in lichte SM setting.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:29 schreef D.Rose het volgende:
bron?
Taarten zijn het. Die lesbo is nog wel de moeite waard, maarja, wat heb je er aan die mag je als man toch niet neuken.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:28 schreef static het volgende:
Mooie vrouwen.
half uurtje kijken doe ik 't ook voorquote:Taarten zijn het. Die lesbo is nog wel de moeite waard, maarja, wat heb je er aan die mag je als man toch niet neuken.
Net zoals bij die laatste Playboyfotos van Katja Schuurman, die vond ik ook maar tegenvallenquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:48 schreef tong80 het volgende:
Lelijke wijven.
Wedden dat er geen kut te zien is ?![]()
Mjah, die Katja wordt ook zwaar overgewaardeerd.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:55 schreef Badharing het volgende:
Net zoals bij die laatste Playboyfotos van Katja Schuurman, die vond ik ook maar tegenvallen![]()
Jij kijkt zeker liever naar automobieltjesquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:14 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Wat zijn jullie oversekst zeg![]()
Je gaat als manzijnde toch niet naar blote dames kijken![]()
Alsof jij haar had mogen neuken als ze hetero zou zijn....quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Taarten zijn het. Die lesbo is nog wel de moeite waard, maarja, wat heb je er aan die mag je als man toch niet neuken.
Idd. Totdat hij de blaren op zijn handen heeft!quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
Alsof jij haar had mogen neuken als ze hetero zou zijn....
Maar ook op lesbo's mag je wel rukken hoor SunShaser.
iddquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:37 schreef Disorder het volgende:
Dit hadden ze in de jaren '80 moeten doen.
Ach, 38 jaar is ook een mooie leeftijdquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
idd
Liever 38 jaar en geschoren dan 25 jaar en behaardquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach, 38 jaar is ook een mooie leeftijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |