Koopiequote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:03 schreef SunChaser het volgende:
Deel 1 t/m 8 is 19.95 bij de MM
Guess they don't need the bag of plastic women anymore..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:10 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond de Last One wel een waardige afsluiter al ergerde ik me aan Chandler. Hij werd vader van een tweeling en wilde een baby weggeven. Rare reactie. Wel goed dat de Fussbaltable eraan ging
Laatste was idd wel goed. maar zoals op tvtome staat, de beste vind ik weer nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:10 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond de Last One wel een waardige afsluiter al ergerde ik me aan Chandler. Hij werd vader van een tweeling en wilde een baby weggeven. Rare reactie. Wel goed dat de Fussbaltable eraan ging
maar Rachel wist het toch al soort van?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:18 schreef SunChaser het volgende:
Gunther was erg goed, eindelijk zijn liefde verklaard aan Rachel, en Ross die erbij stond
Die gaan toch gewoon naar Parijsquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:23 schreef SunChaser het volgende:
Waarom gaan Ross en Rachel niet in dat appartement wonen? Meer ruimte dan bij Ross. Of draaf ik nu door?
17-18 vond ik echt geweldig.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:17 schreef neggix het volgende:
[..]
Tja, en verneukeratief is toch wel 17-18, dat alleen maar flashbacks waren. Beetje afraffelen van het seizoen, zoals ze met de laatste zooi afleveringen gedaan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Nee want Ross gaf al eerder aan niet in Londen te kunnen gaan wonen vanwege Ben.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:46 schreef Hare het volgende:
[..]
Die gaan toch gewoon naar Parijs
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:00 schreef American_Nightmare het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Je draaft door, want Ross zei dat ie daar niet wilde wonen, omdat dat gewon het huis van Monica en Chandler was. Als hij er ging wonen dat het gek zou zijn. Want Monica had het wel voorgesteld....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:23 schreef SunChaser het volgende:
Waarom gaan Ross en Rachel niet in dat appartement wonen? Meer ruimte dan bij Ross. Of draaf ik nu door?
De laatste ep van The fresh prince of bell air was ook soortgelijk. Ze verlieten het huis en deden het licht uit.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:17 schreef SunChaser het volgende:
Het einde leek btw erg op het einde van Cheers. Daar verliet ook iedereen de ruimte.
Die kijk ik morgen om half 8. Is een mooie tijd om wat series te kijken, van half 7 (ER) tot 8 uur.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:10 schreef -Mk- het volgende:
Haha, NET5 met dat balkje waarin staat welk programma er bezig is, stond per ongeluk "Fat Friends" ipv Friends
Zometeen de volgende aflevering uit seizoen 2
Wat??? Wie of wat is SNL???quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:39 schreef Duiveltja het volgende:
SNL reageerde wel leuk op het feit dat er door 2 ouders (Ross en Rachel) 4 dagen lang niet voor hun kind (emma) hebben gezorgt om relatieproblemen op te lossen in een lokale coffeeshop.
Saturday Night Life, een serie in amerika waarin a;;es op de hak genomen wordt.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat??? Wie of wat is SNL???
Saturday Night Life, een serie in amerika waarin alles op de hak genomen wordt.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat??? Wie of wat is SNL???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |