SC is de afkorting voor slowchatquote:Op maandag 10 mei 2004 15:55 schreef sp3c het volgende:
wat betekend SC nu weer, de afkortingen komen me oren uit!
Sorryquote:Op maandag 10 mei 2004 19:27 schreef Silmarwen het volgende:
Dagonet finally...
Don't be sorry, don't do it again!quote:Op maandag 10 mei 2004 19:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sorry
Yes mistressquote:Op maandag 10 mei 2004 19:34 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Don't be sorry, don't do it again!
Zo hoor ik het graagquote:Op maandag 10 mei 2004 19:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Yes mistress
IRC, #FOK en #ONZquote:Op maandag 10 mei 2004 19:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb BanShitBoy al een tijdje niet meer horen janken, waar hangt hij uit?
Anything for you dearestquote:Op maandag 10 mei 2004 19:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zo hoor ik het graag
Lijkt me leukquote:Wanneer komt er een NWS meet
Niet schoppenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:59 schreef Silmarwen het volgende:
* Dagonet schopt weer
Dit topic is wel goed tegen frustraties
Misschien moet de titel verandert worden in schop hier je nieuws frustraties omhoog ofzo...
Verder alels wel goed lieverd?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:00 schreef sp3c het volgende:
ik snijd mezelf iedere dag in mijn kaasschaaf!!!!!
dat is kut, want ik eet graag kaas
Tell me about itquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:03 schreef Silmarwen het volgende:
Dagonet niets ik moet werken dat levert genoeg frustratie op
Nope, sociale verplichtingenquote:Tot vanavond maar weer!
Voorgesneden kaas kopen!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:00 schreef sp3c het volgende:
ik snijd mezelf iedere dag in mijn kaasschaaf!!!!!
dat is kut, want ik eet graag kaas
Tell me about it.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:06 schreef niet_links het volgende:
Hmmm werken levert frustraties op wat dacht je van relaties dat kan nog veel fouter gaan
nee dat is net zoiets als een zwangere vrouw scorenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voorgesneden kaas kopen!
Ik zou koeien fokken dan als ik jou wasquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat is net zoiets als een zwangere vrouw scoren
de helft van de inspanning is al voor je gedaan
Ja und?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:24 schreef sp3c het volgende:
ja maar ik heb astma
Nee ik wil dat je kaas maaktquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:26 schreef sp3c het volgende:
nee ik wil kaas!
alleen moet ik iets op die kaasschaaf zien te vinden
...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
MAROKKO 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WK voetbal, vrijdag wordt er gestemt!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
...
http://www.hbvl.be/nieuws(...)B-B030-0CB2C687803A}quote:12/05 Bush beslist sancties tegen Syrië toe te passen
Het Witte Huis heeft beslist sancties tegen Syrië toe te passen. De sancties bevriezen de tegoeden en voeren beperkingen in op de uitvoer van een aantal goederen omdat Damascus het terrorisme blijft steunen, aldus Washington.
Eind vorig jaar keurde het Congres de zogenaamde "Syria Accountability Act" goed. Bush ondertekende de wet in december, maar de uitvoering werd opgeschort, in de hoop dat Damascus zou ingaan op de vereisten van Washington.
Syrië staat op de Amerikaanse lijst met landen die het terrorisme ondersteunen. Washington beschuldigt Damascus tevens van het bezit van chemische en biologische wapens.
http://www.nieuws.nl/news(...)d=5&article_id=39314quote:Britse regering legt Syrië geen sancties op 12-05-2004
Hoewel het de Amerikaanse zorgen over Syrië deelt, is Groot-Brittannië niet van plan het land handelsbeperkingen op te leggen zoals de Verenigde Staten dat dinsdag hebben gedaan. Dat heeft de Britse premier Tony Blair woensdag laten weten.
Groot-Brittannië voert liever een beleid van "kritische en constructieve betrokkenheid", aldus Blairs woordvoerder. Hij voegde daaraan toe dat de Britse regering niet minder bezorgd is dan de Amerikaanse over de mogelijke aanwezigheid van massavernietigingswapens in Syrië, over terrorisme, mensenrechten en meewerking van het land bij de wederopbouw van Irak.
De Amerikaanse president George Bush kondigde dinsdag een exportverbod af voor Amerikaanse producten naar Syrië, behalve voor voedsel en medicijnen. Syrië wordt door de Amerikanen beschouwd als een land dat het terrorisme steunt. Damascus stelt dat de Palestijnse Hamas- en de Libanese Hezbollah-beweging met recht strijden tegen de Israëlische bezetting van Arabisch land.
Syrië en Libanon noemden de Amerikaanse sancties woensdag onterecht. De meeste Amerikaanse goederen kwamen Syrië binnen vanuit Libanon omdat dat land een vrijemarkteconomie heeft. Syrië gaf aan ondanks de sancties in contact te willen blijven met de Amerikaanse regering. "De leiding en regering van Syrië geloven in de dialoog en zijn geenszins geïnteresseerd in problemen met de Amerikaanse regering", aldus premier Naji al-Otari.
[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]
http://www.nieuws.nl/news(...)d=5&article_id=39330quote:EU negeert Amerikaanse sancties tegen Syrië 12-05-2004
De Europese Unie negeert de dinsdag afgekondigde Amerikaanse economische sancties tegen Syrië en stuurt deze week een handelsdelegatie naar Damascus om te onderhandelen over een verhoging van de export van gas en olie naar Europa. Dat heeft de Europese Commissie woensdag bekendgemaakt.
De EU-delegatie wordt geleid door eurocommissaris Loyola de Palacio van energie en transport. De Palacio reist donderdag naar Libanon en ontmoet zondag president Bashar Assad en andere leden van de Syrische regering.
De Amerikaanse president George Bush nam dinsdag zeer strenge handelsmaatregelen tegen Syrië. De export van alle goederen behalve voedsel en medicijnen wordt verboden en ook directe vluchten tussen de VS en Syrië worden geschrapt. De sancties zijn een reactie op de bedreiging die Syrië volgens Bush vormt voor de internationale veiligheid. Syrië steunt volgens de VS islamitische terreurbewegingen.
Washingtons belangrijkste bondgenoot in de strijd tegen terreur, Groot-Brittannië, maakte bekend dat het geen economische strafmaatregelen neemt tegen Syrië, al zegt premier Tony Blair de zorgen van Washington over de Syrische betrokkenheid bij terrorisme te delen. Syrië heeft de Amerikaanse handelsbeperkingen veroordeeld, maar zegt wel in dialoog te willen blijven met Washington om de onderlinge betrekkingen te verbeteren.
[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]
Ik vreog me al af ware kikkerlikkre was whehehequote:Local disc jockeys who laughed at beheading are fired
PORTLAND - The radio station KNRK at 94.7 FM is issuing an apology to its listeners after talk show hosts Marconi, Tiny and sidekick Nickie J. laughed at and ridiculed the beheading of American Nick Berg.
The three were fired Thursday afternoon, after airing the audio recording of Berg's murder repeatedly on Wednesday and laughing at the incident.
Katu
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
He ??? Dus hij was er wel ! En ik maar zoeken naar de NWS-slowchat, ik heb in elke subforum gekeken, maar ik hadt niet verwacht dat dit topic hier te vinden zou zijn
ja maarw as kinda dood hequote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:21 schreef Dagonet het volgende:
Heeft het altijd al gedaan hoor, op een weekendje na
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
ja maarw as kinda dood he
vraag even wat bans aan andersquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Komt omdat POL niet geboycott wordt momenteel.
Voorkeuren?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
vraag even wat bans aan anders
Uhmmmm ga ik maar niet hardop zeggenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voorkeuren?
Komt omdat...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Komt omdat POL niet geboycott wordt momenteel.
Komt DOORDAT moet het zijn, Dagonetje.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
ja?
Nix geen vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voorkeuren?
Hey Silly, welkom !quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Uhmmmm ga ik maar niet hardop zeggen
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:08 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Komt DOORDAT moet het zijn, Dagonetje.
Ik heb hier nog wel een lijstje, maar de meeste daarvan waren vorige week al geband. Imo was een week te kort, maar goed. Misschien kun je een voorstel doen om deze users nogmaals te bannen, omdat de vorige eigelijk te kort was.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voorkeuren?
Wie staan er allemaal op dat lijstje waarde KB ?quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een lijstje, maar de meeste daarvan waren vorige week al geband. Imo was een week te kort, maar goed. Misschien kun je een voorstel doen om deze users nogmaals te bannen, omdat de vorige eigelijk te kort was.
Beter, dat is goed nieuws, laat dat WK maar zitten, wij hebben Olie !quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
Muwhaha! Marokko heeft weer eens olie gevonden meteen 17 contracten uitgegeven. Ze zijn nu bezig met boren om te kijken of het ECHT goeie kwaliteit olie bevat
Potentiëlen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie staan er allemaal op dat lijstje waarde KB ?
Ik heb nou nooit begrepen wat daar mee wordt bedoelt, potentiële wat ?quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Potentiëlen.
Nee.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Behoor ik ook tot die categorie ?
Natuurlijk, maar juist die intentie maakt ze potentieel.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:23 schreef sp3c het volgende:
het ligt natuurlijk allemaal aan de intentie van de potentie!
Wijlen islamcritici zullen in de hel belanden vanwege hun tevens laxerende ongeloofquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar zijn alle gezellige trollen gebleven ? Ik noem een:
- Dora
- Akkersloot
- X-ray
- Venray
- etc.
- Strolie75
Het is nl. aardig rustig hier en dan ga je toch dat soort mensen missen
Hey X-ray/Akkerslootquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wijlen islamcritici zullen in de hel belanden vanwege hun tevens laxerende ongeloof.
Ofschoon de verderfelijke drie-eenheid hier ook een rol in speelt.
Anti-islam = HItlerfanatisme.
.
Vriend !quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:45 schreef kLowJow het volgende:![]()
Mooi, doet de Mercedes dealer weer goede zakenquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
Muwhaha! Marokko heeft weer eens olie gevonden meteen 17 contracten uitgegeven. Ze zijn nu bezig met boren om te kijken of het ECHT goeie kwaliteit olie bevat
X-Ray is Akkersloot niet en ik al helemaal niet. Maar dat wist je waarschijnlijk al, je bent niet zo dom als je je voordoet.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hey X-ray/Akkersloot
Accepteer je een zoen ve andere man? Heb je jezelf bekeerd tot het homo-isme of zo?quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vriend !![]()
Sinds wanneer is het homo zijn een religie dat je het homo-isme noemtquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Accepteer je een zoen ve andere man? Heb je jezelf bekeerd tot het homo-isme of zo?.
BRON ??quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
Het homo-zijn is een ideologie toch?quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het homo zijn een religie dat je het homo-isme noemt
quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:53 schreef Meki het volgende:
[..]
BRON ??
Sinds wanneer, en hoe moet ik dat zien ? Gaan dat soort mensen naar een speciale kerk ofzoquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het homo-zijn is een ideologie toch?
ja alleen is het daar zo donker dat je de dominee niet kunt zien ... maar alstie eenmaal binnenkomt merk je het echt welquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sinds wanneer, en hoe moet ik dat zien ? Gaan dat soort mensen naar een speciale kerk ofzo
Deel 5 was vroegtijdig gesloten en toen werd er een pauze ingelast, die hebben we afgezonken en deze wat later opgestartquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:17 schreef KreKkeR het volgende:
Hey, gezellig topic dit. Waar staat die 5B eigenlijk voor?
Nu loopt de topic wel weer lekker hequote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Deel 5 was vroegtijdig gesloten en toen werd er een pauze ingelast, die hebben we afgezonken en deze wat later opgestart
Wat is ie goed hè?quote:Op zondag 11 juli 2004 20:39 schreef Bard_Yttap het volgende:
[afbeelding]
Sidekick gespot op AIDS conferentie
quote:Op zondag 11 juli 2004 20:43 schreef Sidekick het volgende:
Wat is ie goed hè?
Hij heeft in het begin grove fouten gemaakt (Ruwanda), maar hij heeft wel het zelfreinigende vermogen om de problemen head-on te durven aanpakken binnen de VN....quote:Op zondag 11 juli 2004 20:46 schreef Bard_Yttap het volgende:Hij is z'n gewicht in goud waard!
Akkkersloot wannabeequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:43 schreef Sidekick het volgende:
Ja, ik ben dus gisteravond een moslimfamilie tegengekomen in de snackbar. De moeder had een hoofddoekje, de man een ongetrimde baard, en de dochter had geen hoofddoek en een korte broek.
Goed, de man bestelt (was zijn vrouw soms te min om dat te doen?), dus. Hij begon met ehhhuh, en zei daarna "patatje oorlog". Hij wilde gewoon een patatje Jihad, maar wist het nog net in te slikken.
En zulke mensen lopen vrij rond in Nederland, en we blijven deze terroristen gewoon importeren.Links.
precies, de dochter verwesteren zodat ze zichzelf onverwacht kan opblazen in de bus. Laat dat mens gewoon een hoofddoek dragen, dan weet je waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:43 schreef Sidekick het volgende:
Ja, ik ben dus gisteravond een moslimfamilie tegengekomen in de snackbar. De moeder had een hoofddoekje, de man een ongetrimde baard, en de dochter had geen hoofddoek en een korte broek.
Goed, de man bestelt (was zijn vrouw soms te min om dat te doen?), dus. Hij begon met ehhhuh, en zei daarna "patatje oorlog". Hij wilde gewoon een patatje Jihad, maar wist het nog net in te slikken.
En zulke mensen lopen vrij rond in Nederland, en we blijven deze terroristen gewoon importeren.Links.
Iedereen hier kan beamen dat ik geen kloon ben. Ik heb daar geen enkele reden toe, ik snap alleen niet wat je beaamt met over-de-top ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Offtopic: Als ik dit soort over-de-top dingen lees, denk ik toch weer dat je een kloon bent,...... van gelly of zo.......
Die moslim greep ook naar zijn binnenzak, en ik dacht dat ik er geweest was. Hij pakte gelukkig alleen zijn beurs (die hij wrs al had gezakkerolt).quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
precies, de dochter verwesteren zodat ze zichzelf onverwacht kan opblazen in de bus. Laat dat mens gewoon een hoofddoek dragen, dan weet je waar je aan toe bent.
Die zin klopt niet babe .quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
ik snap alleen niet wat je beaamt met over-de-top ?
Je hebt het nu wel steeds over moslims enzo, maar die Bush is ook geen lievertje hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:20 schreef Sidekick het volgende:
Die moslim greep ook naar zijn binnenzak, en ik dacht dat ik er geweest was.
Saddam was erger.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:28 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Je hebt het nu wel steeds over moslims enzo, maar die Bush is ook geen lievertje hoor.![]()
Je maakt deze thread alvast geschikt voor POL zodat ik 'm strax een zetje die kant op kan geven?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:43 schreef Sidekick het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:43 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb het akkersloot-virus onder de leden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:34 schreef Dagonet het volgende:
Kutcookies Sidekick?
Hey Sil.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:18 schreef Silmarwen het volgende:
Hey de slowchat leeft weer.
Maar goed er is ook niet zo bijster veel nieuws in dit seizoen
Yup yup. Veel koeler sinds de regenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hey Sil.
Alles kewl
Waarom ben je niet meer op POL te zien?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Yup yup. Veel koeler sinds de regen
Met jou?
Aanwezig op de achtergrondquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:51 schreef Sidekick het volgende:
Hey klojo, long time no see. Waar was je?
Sidekickquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:49 schreef Flumina het volgende:
[..]
Waarom ben je niet meer op POL te zien?
Hey jij leeft ook nogquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:45 schreef kLowJow het volgende:
Zullen we er eens een paar achter elkaar doorheen jagen?![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:15 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hey jij leeft ook nog
Nog spannende dingen te meldenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]Stiekem toch nog in leven
Die string heb ik al op je site gezien...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nog spannende dingen te melden
Wat vinden jullie overigens van de nieuwe string
[afbeelding]
Kijk, de vraag was dan wel niet aan mij gericht, maar ik antwoord toch even. Je kunt beter in het progressieve niets lopen dan in deze verspilling van stof en energie.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:30 schreef Silmarwen het volgende:
Wat vinden jullie overigens van de nieuwe string
[afbeelding]
Wij zijn het geheel met elkaar eens.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kijk, de vraag was dan wel niet aan mij gericht, maar ik antwoord toch even. Je kunt beter in het progressieve niets lopen dan in deze verspilling van stof en energie.
Het lapje stof met 2 touwtjes heet dan ook "mode". Als het functioneel was, dan droeg het de naam: "kleding".quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:07 schreef Silmarwen het volgende:
Wij zijn het geheel met elkaar eens.
Ten eerste lijkt het mij dat dit constant afzakt. Ten tweede lijkt het mij niet fijn zitten, en ten derd zal het wel sterves duur zijn voor een lapje stof met 2 touwtjes onder je kont
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het lapje stof met 2 touwtjes heet dan ook "mode". Als het functioneel was, dan droeg het de naam: "kleding".
En het was niet eens grappig bedoelt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Goed punt!![]()
Vage dingen met XML die niemand begrijpt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:40 schreef niet_links het volgende:
Wat doen computernerds altijd ?
Gezellig toch? Dat is een toename van 50%. Dus als we solidair zijn, moeten we toch in 2050 24 miljoen mensen huisvesten.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:59 schreef Sidekick het volgende:
De komende 45 jaar komen er 3 miljard mensen bij op deze planeet, volgens een Amerikaans onderzoek.
De VVD was gisteren nadrukkelijk aanwezig in NOVA, zijn die links tegenwoordig?quote:Op woensdag 8 september 2004 07:07 schreef Sidekick het volgende:
Ah, kijk, een programma van het Linkse Bolwerk aka Zionistisch complot wordt gepropageerd dmv het stickyen van dit topic.
http://www.nieuwsblad.be/(...)8KBAG&cat=BUITENLANDquote:Non mag niet met kap op pasfoto - 08/09/2004
Een non met traditionele kap moet op dezelfde manier behandeld worden als een moslimvrouw met hoofddoek en dus kan ze niet met kap op, op haar identiteitskaart staan, zo bepaalt de Italiaanse stad L'Aquila. Even voordien was een moslimvrouw teruggezonden omdat ze een foto met hoofddoek op had aangeboden.
Na protest van de plaatselijke bisschop is er een compromis afgesloten waarbij pasfoto's met hoofddoeken van nonnen en moslimvrouwen aanvaard worden zolang hun gezichten duidelijk zichtbaar zijn. Verder is het wachten op nieuwe richtlijnen vanuit Rome.
Waarom dié smiley?quote:Op woensdag 8 september 2004 09:29 schreef zakjapannertje het volgende:
compromissen
Gelijkheid?quote:Op woensdag 8 september 2004 09:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom dié smiley?
Gelijkheid wilden we toch allemaal?
ja, ik ben daar ook niet op tegen, vandaar mijn PI bij dat berichtquote:Op woensdag 8 september 2004 09:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom dié smiley?
Gelijkheid wilden we toch allemaal?
Je moest het gewoon even uitleggen hequote:Op woensdag 8 september 2004 10:02 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ja, ik ben daar ook niet op tegen, vandaar mijn PI bij dat bericht
maar bv. in sommige deelstaten van Duitsland is dit voor leraren op scholen niet het geval voor moslims voor de meeste lessen, voor andere religieuze groepen wel, er is daar dus geen gelijkheid, dus dit komt werkelijk ook voor, helaas
Het is meer een poging tot reanimerenquote:Op woensdag 8 september 2004 09:36 schreef Mutant01 het volgende:
Slowchat is aliveeeeeeee
Op kleine mannenquote:Op woensdag 8 september 2004 09:58 schreef kLowJow het volgende:
Op wie kan je dan nog neerkijken? :')
Ik ben vrij klein.. wanneer kom je kijken?quote:Op woensdag 8 september 2004 10:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Op kleine mannen
Wanneer schikt het ?quote:Op woensdag 8 september 2004 10:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ben vrij klein.. wanneer kom je kijken?
quote:Op woensdag 8 september 2004 10:37 schreef Mutant01 het volgende:
Nog nieuws?
Iets voor jou?quote:ZUTPHEN - Van de Zandschulp wil bijna uitgestorven beroep nieuwe impuls geven ,,Boeren, burgers en buitenlui, zegt het voort, zegt het voort.'' Dat wil Hendrik-Jan van de Zandschulp, de 75-jarige stadsomroeper uit Ede: zijn boodschap doorgeven maar ook zijn eeuwenoude beroep uitdragen.
Als het aan hem ligt, krijgt het omroepen ondanks de snelle communicatiemedia een nieuwe impuls. Op 3 en 4 september organiseerde zijn gilde de internationale kampioenschappen in Zutphen.
Bron
quote:Op woensdag 8 september 2004 10:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
'Een stadsomroeper is onmisbaar'
[..]
Iets voor jou?
Kennelijk kun je van een paar opdachten per maand levenquote:Op woensdag 8 september 2004 10:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat schuift dat?
quote:Bij Van de Zandschulp heeft het omroepen een speciale plek in zijn hart gekregen. ,,Ik heb in mijn leven verschillende beroepen uitgeoefend, heb bij de post gewerkt, ben boswachter geweest. Deze maand ben ik precies twintig jaar omroeper.'' Hij krijgt een aantal opdrachten per maand. Zo is hij eens in de twee tot vier weken op Paleis Het Loo om mensen attent te maken op de bezienswaardigheden aldaar. ,,Wat ik zo mooi vind aan het beroep? Het avontuur en dat ik mensen van allerlei leeftijden uit alle lagen van de bevolking ontmoet. Ik loop door arbeidswijken, door luxe stadsdelen. De contacten die je opdoet met mensen - dat vind ik mooi. Een keer vroor het behoorlijk. Mijn handen deden pijn van de kou. Opgeven? Dat wilde ik niet. Een vrouw kwam toen naar mij toe en bood mij haar rode handschoenen aan.''
Kijk je wel uitquote:Op woensdag 8 september 2004 15:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
* strooit met one-liners
Dit is deel 5!quote:Op woensdag 8 september 2004 18:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kijk je wel uit
Het is niet de bedoeling dat het deze maand nog komt tot een deel II
quote:Op woensdag 8 september 2004 18:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kijk je wel uit
Het is niet de bedoeling dat het deze maand nog komt tot een deel II
Bemoei je er niet mee of ik wis gewoon al je postings in deze threadquote:Op woensdag 8 september 2004 18:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dit is deel 5!
Pas op hoor, of ik ga met je pm-en!quote:Op woensdag 8 september 2004 18:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee of ik wis gewoon al je postings in deze thread
Het is half 7quote:NOVA:Uitzending woensdag 8 september
De onderwerpen van vanavond verschijnen rond 18:00u op dit scherm.
quote:Op woensdag 8 september 2004 18:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee of ik wis gewoon al je postings in deze thread
Ze hebben het over morgen 18.00quote:Op woensdag 8 september 2004 18:29 schreef Loedertje het volgende:
On topic Dagonet
[..]
Het is half 7![]()
Slowchatquote:Op woensdag 8 september 2004 20:37 schreef Sidekick het volgende:
Cool, je drukt om 18:32 op het knopje "invoeren", en de post komt om 20:34 op het forum te staan.
Art. 165 en art. 54quote:Op woensdag 8 september 2004 21:22 schreef Silmarwen het volgende:
Zowaar, ik moet bijlezen!
*ril
Slowchat heeft dankzij Sidekick een geheel nieuwe definitie gekregen.quote:Op woensdag 8 september 2004 20:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Slowchat
Laat je beter informeren sidekick, er stond *nieuws* van eergisteren opquote:Op woensdag 8 september 2004 20:34 schreef Sidekick het volgende:
Ze hebben het over morgen 18.00
quote:Op woensdag 8 september 2004 21:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Art. 165 en art. 54
Quoten, nu, uit je blote hoofd. Kom op! Je kan het!
Volstouwen die lever en dan serveren!quote:Op donderdag 9 september 2004 18:11 schreef NorthernStar het volgende:
Terugsturen naar hun eigen land die ganzen!
nu!quote:Op woensdag 8 september 2004 10:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wanneer schikt het ?
*schopt terugquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
* kick
zoiets:quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:35 schreef Dagonet het volgende:
*schopt terug
Het ding staat al sticky, hoe hoog wil je het hebben?
"Hoge bomen vangen veel wind."quote:
Nou je kunt iig niet zeggen dat je lang moest wachten op antwoord.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
*SPAM*
Gaat FOK! op zwart voor 9/11?
PMS voert de boventoon.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nou je kunt iig niet zeggen dat je lang moest wachten op antwoord.![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
PMS voert de boventoon.
Ja, eigenlijk wel. Maar het zal wel aan de formulering van mijn vraag liggen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat dit een serieus voorstel was?
Naast dat je dan wel aan de gang kan blijven en 9/11 relatief niet eens zo'n grote gebeurtenis was kleeft er voor veel mensen al veel te veel nare bijsmaak aan om nog solidariteit mee te tonen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar het zal wel aan de formulering van mijn vraag liggen.
Relatief ten opzichte van wat?quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
en 9/11 relatief niet eens zo'n grote gebeurtenis was
Van zoveel rampen, aanslagen, oorlogen enz. Het "grootse" van de gebeurtenis zit hem imo vooral in dat het "in the greatest country on earth" gebeurde en het de hele wereld media overspoelde.quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:47 schreef Sidekick het volgende:
Relatief ten opzichte van wat?
A, kijk, daar hebben we dat standaard onzin verhaaltje weer.quote:Op zondag 12 september 2004 03:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Van zoveel rampen, aanslagen, oorlogen enz. Het "grootse" van de gebeurtenis zit hem imo vooral in dat het "in the greatest country on earth" gebeurde en het de hele wereld media overspoelde.
Dat het voor de Amerikanen, die nog nooit op eigen bodem zijn aangevallen, schokkend was is wel duidelijk, maar persoonlijk ga ik daar iig niet in mee. Alsof er elders niks gebeurd en of we zelf niet genoeg in ons collectief geheugen hebben zitten.
Welk onzinverhaaltje en wat zit wel diep?quote:Op zondag 12 september 2004 13:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
A, kijk, daar hebben we dat standaard onzin verhaaltje weer.
p.s. het zit wel diep hé
Kwalitatief is dat niet zo moeilijk natuurlijkquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:40 schreef Flumina het volgende:
Ik vind het een beetje flauw om de SC van NWS bovenaan te zetten.
proberen ooit POL te overtreffen.. ooit![]()
Verneuk jij de emo-smilie evenquote:
Ja.. het origineel gaf mijn gevoel niet helemaal juist weer...quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Verneuk jij de emo-smilie even
Dr.Claw heeft ook geen gezichtquote:Op woensdag 15 september 2004 12:36 schreef UnderWorld_ het volgende:
Hoe ziet die schurk in de gadget tekenfilm er nou uit? Ik zie altijd alleen maar de arm
Tsja, dat heb je nou eenmaal met die schurk...Dr Mad heet 'ie toch?quote:Op woensdag 15 september 2004 12:36 schreef UnderWorld_ het volgende:
Hoe ziet die schurk in de gadget tekenfilm er nou uit? Ik zie altijd alleen maar de arm
Dr.Claw en MadCatquote:Op woensdag 15 september 2004 12:38 schreef RichardQuest het volgende:
Oh ja, Claw.
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_vakantiedagen.htmlquote:Op zondag 19 september 2004 20:53 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Heeft iemand een artikel over dat de rokers 3 vakantiedagen in zouden moeten leveren? Moet het hebben om iets te quoten voor een betoog.
Wist je dat er inmiddels 1 miljoen moslims in Nederland zijn!quote:Op maandag 20 september 2004 13:10 schreef Ype het volgende:
Ik zie even niet in wat mijn topic over die moslims in godsnaam met koters opvoeden te maken heeft?
"We are taking over the world"quote:Op maandag 20 september 2004 13:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wist je dat er inmiddels 1 miljoen moslims in Nederland zijn!
999.999 om precies te zijn.quote:Op maandag 20 september 2004 13:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wist je dat er inmiddels 1 miljoen moslims in Nederland zijn!
Niet als ik mijn geavanceerde hersenchip eerder uitvind.quote:Op maandag 20 september 2004 13:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
"We are taking over the world"
En indirect?quote:Op maandag 20 september 2004 13:47 schreef Ype het volgende:
[..]
999.999 om precies te zijn.
Wist jij dat ik daar toch zo'n 100 van ken (direct)?
Die zie ik lopen op straat en maak ik wel eens een babbeltje mee bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 september 2004 13:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En indirect?
quote:Op maandag 20 september 2004 13:56 schreef RichardQuest het volgende:
"Heu, jij bent moslim of niet?"
- "Ja man!"
"Tof"
- "Yup"
"Nou, de groeten."
quote:Op maandag 20 september 2004 13:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
"We are taking over the world"
Het was dus een complot. Ze proberen de aandacht van de miljoenennota af te leiden. Eerst de voet van Balkie, en nou offeren ze zangers er voor op. Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 27 september 2004 12:28 schreef freud het volgende:
Ik hoorde net dat men de stakingen wil opschorten omdat mensen anders niet naar het in memoriam van Hazes kunnen. Dit biedt mogelijkheden! Bij elke staking een nederlandstalige zanger opofferen! Met Bauer, Borsato, Weber, Smit, etc kunnen we dan nog genoeg stakingen opbreken! Helaas gaat dit alleen op voor steden die een concertmogelijkheid hebben, maar ik zie eigenlijk nooit stakingen in Appingedam of zo, dus dat zit wel goed.
De o is weer in de maand, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dit topic moet leven
Na Nina Brink heb ik genoeg van dat gespeculeer.quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:43 schreef Dagonet het volgende:
Straks komt er nog een nieuw deel voor de kerst!!
Hierbij mijn bescheiden bijdrage aan deze vooruitstrevende doelstelling.quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:43 schreef Dagonet het volgende:
Straks komt er nog een nieuw deel voor de kerst!!
quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Na Nina Brink heb ik genoeg van dat gespeculeer.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nou; nog minder dan 50 posts. Misschien lukt het toch wel vóór de kerst
Geen NWS is goed nieuws.quote:Op maandag 4 oktober 2004 02:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hebt iig nog ruimschoots de tijd om een pakkende topictitel te bedenken voor deel II
quote:Op maandag 4 oktober 2004 07:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Geen NWS is goed nieuws.
Polkenende fanquote:Op maandag 4 oktober 2004 07:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Geen NWS is goed nieuws.
En nu?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:25 schreef Shark.Bait het volgende:
heee...ineens staat dit topic bovenaan MyAT
Nou, er zijn natuurlijk wel echte NWS-users, maar die laten zich hier niet zien. Dan is het inderdaad gedoemd om te mislukken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:34 schreef Parabola het volgende:
of wilden ze hier echt een NWS-SC starten?![]()
Neah, het was een vluchtplek voor wanneer de POL users weer eens asiel kwamen zoeken na het brute uitzettingsbeleid van Sizzler en de Videla praktijken van Sidekick. In plaats van integreren in de topics kan je ze op deze manier apart houden en weer terugsturen nadat het weer veilig is. En in NWS? Tja, opvang in de regio werkt het best tenslottequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:34 schreef Parabola het volgende:
Goh, een POL-hoekje in NWS. Liev
of wilden ze hier echt een NWS-SC starten?![]()
Jolly good sportsquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neah, het was een vluchtplek voor wanneer de POL users weer eens asiel kwamen zoeken na het brute uitzettingsbeleid van Sizzler en de Videla praktijken van Sidekick. In plaats van integreren in de topics kan je ze op deze manier apart houden en weer terugsturen nadat het weer veilig is. En in NWS? Tja, opvang in de regio werkt het best tenslotte
Hij blijft hier iig staan totdat we 1 topic vol hebben.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, er zijn natuurlijk wel echte NWS-users, maar die laten zich hier niet zien. Dan is het inderdaad gedoemd om te mislukken.
Dit is deel 6quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hij blijft hier iig staan totdat we 1 topic vol hebben.![]()
Even testen of jullie dat wel wisten he he he.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dit is deel 6
Of zelfs de langzaamst lopende!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:35 schreef kLowJow het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat dit op deze manier de langstlopende reeks van FOK! gaat worden
Ja, topic, maar dat is dan weer niet bepaald een reeks te noemenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of zelfs de langzaamst lopende!
Maar da's niet waar hoor, ik weet een langzamer lopende subforum SC topic
Als je er nu ook nog wat leuke foto's bij postquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:27 schreef Sidekick het volgende:
Wat dit topic nodig heeft zijn pittige uitspraken die een opening tot discussie geven, zoals: pedosexualiteit is volledig verkeerd, maar met naakte twaalfjarige meisjes die in je slaapkamer rondhuppelen is natuurlijk niets mis
Mohammed. mag niet meer posten van de hogere personen hier.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:27 schreef Sidekick het volgende:
Wat dit topic nodig heeft zijn pittige uitspraken die een opening tot discussie geven, zoals: pedosexualiteit is volledig verkeerd, maar met naakte twaalfjarige meisjes die in je slaapkamer rondhuppelen is natuurlijk niets mis
Bijnaquote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:32 schreef Mutant01 het volgende:
Is ie nogsteeds niet vol.
Jawel, nog 6 posts en het is zover.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:50 schreef Mutant01 het volgende:
Echt niet!
Post nummer 1 dan!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jawel, nog 6 posts en het is zover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |