Helemaal mee eens... Maar deze was eerder, dus mag open blijven...quote:Op maandag 10 mei 2004 15:27 schreef BazzoS het volgende:
tief in de openingspost de toyota in en hoppa, een perfecte SC
Zo stond ik dus laatst met m'n CRX naast een hele oude, gare Hyundai aan het stoplicht... Begint die man als een gek met z'n gas te spelen. En dat was niet een of andere jonge vent, maar een Indo van, ik denk, zo rond de 50. Ik had echt zoiets van: "bekijk het maar", had m'n ramen open en op een gegeven moment draait zijn vrouw ook het raampje open. Roept ze nog: "zullen we eens kijken wie de snelste is??"quote:Op maandag 10 mei 2004 14:14 schreef carfreak het volgende:
[..]
Tja, dat komt natuurlijk omdat driekwart van de CRX'jes wel wedstrijdje willen doen bij het stoplicht... Als je een kia hebt dan heb je der geen last van![]()
Sorry Tommy, maar de SC die het eerste is, mag blijven... Terwijl de Toyota ook erg mooi is...quote:Op maandag 10 mei 2004 15:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ja de Toyota moet blijven
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
mijn LIEVELINGS TOYOTA, TF wat doe je? :'(
Zo'n momenten zijn altijd wel grappig jaquote:Op maandag 10 mei 2004 15:28 schreef Metalfreak het volgende:
Ik wilde net nog in dat vorige topic posten en is 'ie al dicht...
[..]
-knip-
Hoi trouwens
ik heb mijne helaas net verkocht... en nu is mijn SC ook nog dicht... erger dan dit kan nietquote:Op maandag 10 mei 2004 15:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Sorry Tommy, maar de SC die het eerste is, mag blijven... Terwijl de Toyota ook erg mooi is...
Euhm.. in het begin heel ff toen ik op fok! kwam.. maar ik ben even ongeveer een half jaar fok!loos geweestquote:Op maandag 10 mei 2004 15:31 schreef Metalfreak het volgende:
Yep, ik ook weer eens hier voor de verandering... Zit jij trouwens al lang mee te doen in die slowchats
moet je maar sneller zijnquote:Op maandag 10 mei 2004 15:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
mijn LIEVELINGS TOYOTA, TF wat doe je?
Aha, ik ben de laatste tijd vrij weinig op Fok, kan nog steeds niet wennen aan die nieuwe lay-out...quote:Op maandag 10 mei 2004 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euhm.. in het begin heel ff toen ik op fok! kwam.. maar ik ben even ongeveer een half jaar fok!loos geweest
Stel: je bent 50, rijdt in een oude, gare Hyundai, vindt het leuk om wedstrijdjes te doen met CRX'jes en je vrouw vindt het ook nog leuk!quote:Op maandag 10 mei 2004 15:28 schreef Metalfreak het volgende:
Verhaal..
ik was nog naar dat BTCC plaatje aan het zoeken... had ik dat maar noooooit gedaanquote:Op maandag 10 mei 2004 15:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet je maar sneller zijn![]()
Ik zie dat je trouwens ook op hondamatics zitquote:Op maandag 10 mei 2004 15:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Aha, ik ben de laatste tijd vrij weinig op Fok, kan nog steeds niet wennen aan die nieuwe lay-out...Maar goed, af en toe eens hier kijken als je geen inspiratie hebt met het afstuderen...
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:35 schreef BoJo het volgende:
tering stelletje baggeraars, weeeet je wel hoeveel ik bij heb moeten lezen!!!!
Jullie zijn allemaal ASO's![]()
![]()
Sarcastisch?quote:Op maandag 10 mei 2004 15:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nu fokt ze gezellig mee..
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:35 schreef BoJo het volgende:
![]()
Ja, daar stond ik ook al van te kijken....quote:Op maandag 10 mei 2004 15:34 schreef carfreak het volgende:
[..]
Stel: je bent 50, rijdt in een oude, gare Hyundai, vindt het leuk om wedstrijdjes te doen met CRX'jes en je vrouw vindt het ook nog leuk!![]()
vallen en opstaan blablablablaquote:Op maandag 10 mei 2004 15:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik was nog naar dat BTCC plaatje aan het zoeken... had ik dat maar noooooit gedaan
Ja duh, ben Jr. Moderator daarquote:Op maandag 10 mei 2004 15:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie dat je trouwens ook op hondamatics zit
Owquote:Op maandag 10 mei 2004 15:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja duh, ben Jr. Moderator daar
Gezellige club!
Heel veel...quote:Op maandag 10 mei 2004 15:35 schreef BoJo het volgende:
![]()
geen id.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
En sta je nog steeds klem?![]()
Ja, maar als Tim's CRX weer klaar is, komen jullie toch ook wel eens op de meetings he?quote:Op maandag 10 mei 2004 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
OwVandaar dat ik je daar niet heb herkend
maar ik kom er niet zo supervaak.. heb niet zoveel te posten daar
Iedereen die elkaar al kent behalve Timmetjuh en ik
Heel foutquote:Op maandag 10 mei 2004 15:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, daar stond ik ook al van te kijken....Van die mensen had ik het ookniet verwacht, maar dat wijf was ook nog zo enthousiast als de pest...
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, maar als Tim's CRX weer klaar is, komen jullie toch ook wel eens op de meetings he?
Je kan ook gewoon in een bmw z4 gaan zitten, heb je hetzelfde claustrofobische gevoel... en hij ziet eruit alsof ie blijft drijven op water dus de beleving moet bijna hetzelfde zijnquote:Op maandag 10 mei 2004 15:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
geen id.
ff over op, lijkt me wel grappig om een x met een onderzeeer mee te varen. Alleen niet te lang want ik denk niet dat ik het lang ga uithouden in zon ruimte met allemaal dezelfde idioten
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in een bmw z4 gaan zitten, heb je hetzelfde claustrofobische gevoel... en hij ziet eruit alsof ie blijft drijven op water dus de beleving moet bijna hetzelfde zijn![]()
hehe bijna danquote:Op maandag 10 mei 2004 15:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in een bmw z4 gaan zitten, heb je hetzelfde claustrofobische gevoel... en hij ziet eruit alsof ie blijft drijven op water dus de beleving moet bijna hetzelfde zijn![]()
Goed bezig! Maar ik zal er niet bij zijn ben ik bang... Om 4 uur vertrekken van zaterdag op zondag...quote:Op maandag 10 mei 2004 15:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We staan als het goed is op het terrein met Japfestival bij Hondamatics
Er is in ieder geval een plaatsje voor ons gereserveerd![]()
Ging je niet doorsparen voor een V6??quote:Op maandag 10 mei 2004 15:39 schreef BoJo het volgende:
Binnenkort maar eens een verlagingssetje onder m'n Alfa pleuren
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Goed bezig! Maar ik zal er niet bij zijn ben ik bang... Om 4 uur vertrekken van zaterdag op zondag...![]()
Plus dat het voor mij wat ver is en niemand mijn auto in deze staat wil zien...
Maar dat gaat nog goed komen!
Ik wil dan bij deze jullie aanspreken op deze be-lachelijke regel, zeker wanneer het toyota chats betreft, moet er goed gekeken en overlegd worden welke cs open blijft.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... Maar deze was eerder, dus mag open blijven...
voel je je benadeeld???quote:Op maandag 10 mei 2004 15:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik wil dan bij deze jullie aanspreken op deze be-lachelijke regel, zeker wanneer het toyota chats betreft, moet er goed gekeken en overlegd worden welke cs open blijft.
dank u voor uw aandacht.
Ohjaquote:Op maandag 10 mei 2004 15:43 schreef carfreak het volgende:
[..]
Ging je niet doorsparen voor een V6??
toyotas zijn gewoon sloomquote:Op maandag 10 mei 2004 15:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik wil dan bij deze jullie aanspreken op deze be-lachelijke regel, zeker wanneer het toyota chats betreft, moet er goed gekeken en overlegd worden welke cs open blijft.
dank u voor uw aandacht.
jij soliciteer d tquote:Op maandag 10 mei 2004 15:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
toyotas zijn gewoon sloom![]()
Ik probeer hier een serieus punt duidelijk te maken. Ik verwacht dan ook geen flauwe opmerkingen o.i.d.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
toyotas zijn gewoon sloom![]()
nee jofunu was aant solliciterenquote:Op maandag 10 mei 2004 15:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij soliciteerd
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
En mijn 155 is een terreinwagen vergeleken met die van andere ARTCers (clubleden).
je weet het zelf ook heel goed....quote:Op maandag 10 mei 2004 15:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik probeer hier een serieus punt duidelijk te maken. Ik verwacht dan ook geen flauwe opmerkingen o.i.d.
Dit mag best eens ter sprake komen in een slowchat. is weer eens wat anders dan bagger, niet?
Ik ben het hier ondanks dat Tjabbo vandaag ongesteld is volledig mee eens.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik probeer hier een serieus punt duidelijk te maken. Ik verwacht dan ook geen flauwe opmerkingen o.i.d.
Dit mag best eens ter sprake komen in een slowchat. is weer eens wat anders dan bagger, niet?
maak je na deze een 171a slowchat met die toyotaquote:Op maandag 10 mei 2004 15:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja belachelijke regel.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je weet het zelf ook heel goed....
degene die de eerste maakt blijft staan....
Wat zei ik nou net. Géén baggerquote:Op maandag 10 mei 2004 15:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ben het hier ondanks dat Tjabbo vandaag ongesteld is volledig mee eens.
Hoi Tjabboquote:Op maandag 10 mei 2004 15:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat zei ik nou net. Géén bagger
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja belachelijke regel.
Ik weet het, ik ben er wat laat mee, maar beter laat dan nooit zou ik zeggen dus als we nu eens kunnen overleggen dat de toyota slowchats een uitzondering vormen, is het grootste deel van PTA iig tevreden. lijkt me een aanradertje...
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jazeker. daar ook ?quote:Op maandag 10 mei 2004 15:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hoi Tjabbo![]()
alles goed ?![]()
leuk joh.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en solliciteert is met een t
whehe meen je dit nou echt serieus dat we voor toyota een uitzondering moeten maken???quote:Op maandag 10 mei 2004 15:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja belachelijke regel.
Ik weet het, ik ben er wat laat mee, maar beter laat dan nooit zou ik zeggen dus als we nu eens kunnen overleggen dat de toyota slowchats een uitzondering vormen, is het grootste deel van PTA iig tevreden. lijkt me een aanradertje...
Jawel, ghehe kom ik bij de dokter met een dikke knie drukt ze op de andere knie en pijn joh !! Was wel even een droog aankijk moment.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jazeker. daar ook ?
Ja dat lijkt me toch wel logisch.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
whehe meen je dit nou echt serieus dat we voor toyota een uitzondering moeten maken???
Maw als een alfa topic eerder is dan een toyota gaat alsnog de alfa dicht??
Naja. niet als het erg veel later is natuurlijk.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
whehe meen je dit nou echt serieus dat we voor toyota een uitzondering moeten maken???
Maw als een alfa topic eerder is dan een toyota gaat alsnog de alfa dicht??
Toyota is met een hoofdletter.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Naja. niet als het erg veel later is natuurlijk.
Maar zoals net zeg maar. Als het slechts een minuutje of 2 scheelt.
Het toyota topic had me écht veel gezelliger geleken.
Als je later de lijst terugkijkt, staat er ineens zo'n stomme boot in, je zult met me eens zijn dat dat niet wenselijk is en dat we daar toch eens iets voor moeten bedenken. niet dan?
toyota is geen eigennaamquote:Op maandag 10 mei 2004 15:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Toyota is met een hoofdletter.
wel een naam van een bedrijf dus met hoofdletterquote:Op maandag 10 mei 2004 16:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
toyota is geen eigennaam
huiliequote:Op maandag 10 mei 2004 16:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wel een naam van een bedrijf dus met hoofdletter
Schrijf een hoofdletter:
· aan het begin van een zin: Hij werkt in de bouw
· bij persoons- en aardrijkskundige namen en afleidingen daarvan: Karel, de heer Meijer; Goes, Frankrijk; Karels jas; de Franse taal
· ter uitdrukking van respect: God is liefde
· bij aanduidingen van vorsten, staatshoofden en kabinetsleden wanneer hun staatsrechtelijke functie bedoeld is: Zijne Koninklijke Hoogheid; de Minister
· bij namen van instellingen, organisaties, bedrijven enz.: Europese Unie, KU Nijmegen, VLD, Toyota
Voor meer informatie : zie website www.vandale.nl
ja ik snap je....quote:Op maandag 10 mei 2004 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Naja. niet als het erg veel later is natuurlijk.
Maar zoals net zeg maar. Als het slechts een minuutje of 2 scheelt.
Het toyota topic had me écht veel gezelliger geleken.
Als je later de lijst terugkijkt, staat er ineens zo'n stomme boot in, je zult met me eens zijn dat dat niet wenselijk is en dat we daar toch eens iets voor moeten bedenken. niet dan?
zou het graag doen zodra het edit bugje is opgelostquote:Op maandag 10 mei 2004 16:02 schreef BoJo het volgende:
Er zitten wel meer vage SC onderwerpen in de SC lijst
FAQ Plains, Trains & Automobiles
die de modjes weleens bij mogen werken
Hoezo we kunnen geen merken gaan voortrekken?quote:Op maandag 10 mei 2004 16:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja ik snap je....
maar we kunnen geen merken gaan voortrekken..........
ik zie de feedback al tegemoet komen, waarom is mijn topic gesloten aangezien ik eerder was....
nou eeuh omdat toyota leuker is....
![]()
denk persoonlijk dat dat niet zou gaan werken.....
Graag reactie.quote:Op maandag 10 mei 2004 @ 15:17 Schreef ThaFreak:
Bagger Slotje
daar komt het wel op neer toch....quote:Op maandag 10 mei 2004 16:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hoezo we kunnen geen merken gaan voortrekken?
Omdat jij toevallig Alfa minded bent, is het ineens voortrekken als we voor Toyota (mind the T) een aparte regel bedenken?
En in dit geval, kom op zeg! een boot for Gods sake!
Ik denk dat we zijn ingesukkelt. We moeten nodig eens paal aan perk stellen hier.
Je bent wel lekker aan het rellen ofnie?quote:Op maandag 10 mei 2004 16:14 schreef Tjabbo het volgende:
Oh ja en als we toch bezig zijn, waarom heb je de vorige chat gesloten?
Het was, ondanks een hoop bagger, toch best gezellig.
[..]
Graag reactie.
deze was eerder dan de andere.....quote:Op maandag 10 mei 2004 16:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Graag reactie.
Tja noem het hoe je wilt, feit blijft dat het mooie Toyota topic dicht is.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
daar komt het wel op neer toch....
dat een toyota topic open blijft ook al is die later....
lijkt erg sterk op voortrekken....
en trouwens ben helemaal niet alfa minded, ik vind gewoon wie het eerst is heeft de eer.......
en tja en als daar af en toe een boot tussen zit moet dat kunnen, want er vaak gebeurt dat niet en als ik me goed herriner heb jij er zelfs een geopend....
maar ik weet natuurlijk niet wat mutz ervan vind....
Ik heb het over dequote:Op maandag 10 mei 2004 16:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
deze was eerder dan de andere.....
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Graag reactie.
wat hij zegtquote:Op maandag 10 mei 2004 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die was vol.
Definiëren is met een ë.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
definieren
Welwaar.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jij zeurt over een gesloten topic, dat nieteens gesloten is door een modje..
you gotta be kidding mequote:Op maandag 10 mei 2004 16:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Welwaar.
Lees dan eens die laatste post.
Hoezo?quote:Op maandag 10 mei 2004 16:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
you gotta be kidding me![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 @ 15:17 Schreef ThaFreak:
Bagger Slotje
Je bent mod, ik ben het met Tjabbo eens en verwacht dan ook een degelijk antwoord.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
you gotta be kidding me![]()
hoeveel posts gaan er in een topicquote:Op maandag 10 mei 2004 16:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
nou, aangezien je door een slotje heen kunt posten meer dan dat er gezegd wordt.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoeveel posts gaan er in een topic
Weet je wat ik daar zo erg aan vind. Ik heb mijn Carina AT171 net weg moeten doen, nu was het mijn droom om een SC te openen met de AT171 om ook mijn verdriet te delen op FOK, zelfs DAT wordt me afgenomen en dan nog wel door zo'n domme bootquote:Op maandag 10 mei 2004 16:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat Toyota topic, dat steekt me veel meer.
elk topic gaat automatisch bij 301 posts op slot, en ja wij kunnen door een slotje heen posten....quote:Op maandag 10 mei 2004 16:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou, aangezien je door een slotje heen kunt posten meer dan dat er gezegd wordt.
Ik vraag me daarom ook af wat de werkelijke hoeveelheid is.
ik zal het eens met mutz overleggenquote:Ach maar laat maar, ik mis het topic niet echt.
Dat Toyota topic, dat steekt me veel meer.
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Weet je wat ik daar zo erg aan vind. Ik heb mijn Carina AT171 net weg moeten doen, nu was het mijn droom om een SC te openen met de AT171 om ook mijn verdriet te delen op FOK, zelfs DAT wordt me afgenomen en dan nog wel door zo'n domme boot
Bedankt voor je uitleg.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik zal het eens met mutz overleggen
Ik denk dat het (weer) een wannabe is...quote:
wat denk je zelfquote:Op maandag 10 mei 2004 16:33 schreef carfreak het volgende:
[..]
Is er geen Toyota 172 ofzo...
open je toch 171a, praktisch denken is ook een vak apart.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat denk je zelf
en daarmee komt mijn AT171 topic niet terug... en DAAR gaat het om.
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
open je toch 171a, praktisch denken is ook een vak apart.
De auto heet 171. niet 171a.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
open je toch 171a, praktisch denken is ook een vak apart.
Dit is weer wel zo, eigenlijk voelt het ook alsof mijn gevoelens niet serieus genomen worden.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
De auto heet 171. niet 171a.
je mist de essentie van de discussie.
Who cares. huilie.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dit is weer wel zo, eigenlijk voelt het ook alsof mijn gevoelens niet serieus genomen worden.
Hey beste knaap,quote:Op maandag 10 mei 2004 16:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Who cares. huilie.
je gaat maar naar R&P met je gevoelens.
Ik ben hier bezig met een serieus onderwerp, en je komt aan met 'gevoelens' ??
beetje jammer
ben je doof ofzo??quote:Op maandag 10 mei 2004 16:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Who cares. huilie.
je gaat maar naar R&P met je gevoelens.
Ik ben hier bezig met een serieus onderwerp, en je komt aan met 'gevoelens' ??
beetje jammer
serieuzequote:Op maandag 10 mei 2004 16:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hey beste knaap,
je vergeet wel dat door mijn gevoelens deze hele discussie opgang gekomen is... dus een beetje dimmen ja!
en ik vind het eng om buiten PTA te posten, dus ik probeer hier met mijn PTA vrinden mijn gevoelens te delen en als jij zo tegenover deze dingen sta, zal je ook niet ver komen met je serieuse onderwerp, denk DAAR maar eens over na.
Ik snap het niet. Ik probeer hier gewoon een idee te opperen in dit toch al ingeslapen forum.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben je doof ofzo??
afgelopen met het serieuse onderwerp....
ik overleg met mutz maar veel kans heb je niet, mijn standpunt weet je
Ik denk dat LEZEN niet jou sterkste punt is. Aangezien ik duidelijk in mijn post aangeef dat DANKZIIJ mijn gevoelens deze hele discussie begonnen is en dat je daar dus beter wat respect voor kan hebben... dat je daarna zo arrogant en aso bent om alleen voor JEZELF omdat JIJ Toyota minded bent verder te gaan moet je zelf weten maar een stukje respect hoort wel op zijn plaats.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
serieuze
En waarom denk jij dat ik hier voor jou een discussie zit te voeren. dat doe je maar lekker zelf
En als je niet ergens anders durft te posten, dan TIEF je maar op, en kom je maar terug wanneer mama je piemeltje niet meer hoeft vast te houden bij het plassen.
Ik leg hier een serieuze vraag neer voor mezelf. Omdat ik Toyota minded ben.
Waar haal je de arrogantie vandaan dat ik voor jou bezig zou zijn?
je begint nu door te drammen tjabbo.....quote:Op maandag 10 mei 2004 16:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik probeer hier gewoon een idee te opperen in dit toch al ingeslapen forum.
En dit is mijn dank?
Het wordt tijd dat er hier een frisse wind gaat waaien.
Misschien UIerzzzz eens vragen als duo-mod ofzo. Misschien dat dat helpt.![]()
Jij moet zelf eens lezen. Kaffer!quote:Op maandag 10 mei 2004 16:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik denk dat LEZEN niet jou sterkste punt is. Aangezien ik duidelijk in mijn post aangeef dat DANKZIIJ mijn gevoelens deze hele discussie begonnen is en dat je daar dus beter wat respect voor kan hebben... dat je daarna zo arrogant en aso bent om alleen voor JEZELF omdat JIJ Toyota minded bent verder te gaan moet je zelf weten maar een stukje respect hoort wel op zijn plaats.
Tevens dacht ik dat ik goed terecht kon bij mijn PTA vrinden en dus niet buiten PTA hoef te posten, dat heeft verder niks met mijn piemeltje mijn moeder of plassen te maken.
Ja ik heb het gelezen ja. ik ben niet blind.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je begint nu door te drammen tjabbo.....
je weet mijn standpunt en ik had al gezegt dat ik het zou overleggen.....
nou dan klaar afgelopen!
JOU symphatie winnen is het laatste wat IK wil, dat is namelijk een hopeloze zaak, zeker op de manier hoe JIJ reageert, echt te gek voor worden, IK vraag hierbij ook aan TF of HIJ misschien respect bij JOU kan afdwingen, want dat is iets wat JE niet toepast, op dit zeer gevoelige onderwerp.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jij moet zelf eens lezen. Kaffer!
Ik zeg net dat ik dit start omdat het Toyota topic gesloten is. dat vind IK niet leuk en daarom ga IK deze wandaad aan de kaak stellen. En als JIJ dan denkt dat IK dat voor JOU doe, veel plezier maar denk niet mijn symphatie er mee te winnen.
right back @ yaquote:Op maandag 10 mei 2004 16:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ondanks het sluiten van het Toyota topic kan ik je als mod best waarderen. Zo. daar dan. een lekkere veer in je kont.
hij is geen modquote:Op maandag 10 mei 2004 16:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
right back @ ya
maar daarom krijgt die wel die veer terugquote:Op maandag 10 mei 2004 17:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij is geen mod![]()
wil jij hem niet dan?quote:Op maandag 10 mei 2004 17:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maar daarom krijgt die wel die veer terug![]()
ik hou niet van veren in me kontquote:Op maandag 10 mei 2004 17:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
wil jij hem niet dan?![]()
echt niet ?!quote:Op maandag 10 mei 2004 17:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik hou niet van veren in me kont![]()
hij heeft liever piemel.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
echt niet ?!
jammerquote:Op maandag 10 mei 2004 18:25 schreef BoJo het volgende:
Er zijn meer foto's van de Alfa meet maar ik ga ze lekker niet plaatsen na de opmerkingen van gisteren![]()
say it like you mean it bitch...quote:Op maandag 10 mei 2004 18:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
jammer
je zusje der schuld en dan trekt ze die vrouw uit der auto, wil ze zo graag veel laten lappe ofzo ?quote:Op maandag 10 mei 2004 18:37 schreef ook_gek het volgende:
Update
Ik had het verkeerd begrepen. Die vrouw was wel door gereden. Was m,n zusje haar schuld. En die vrouw wilde door rijden. M,n zusje heeft haar uit de auto getrokken
M,n zusje is echt gevaarlijk als ze boos is
OEH ze komen thuis effe kijken
http://62.58.172.77/for/m(...)mName=ARTCBBQmeetingquote:Op maandag 10 mei 2004 18:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
say it like you mean it bitch...
Dat heb je snel gevondenquote:Op maandag 10 mei 2004 18:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://62.58.172.77/for/m(...)mName=ARTCBBQmeeting
niet-n00b enzoquote:Op maandag 10 mei 2004 18:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat heb je snel gevonden![]()
kzou wel wille maar ik zag er geenquote:Op maandag 10 mei 2004 18:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Plaats dan een mooie pic
idd.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
kzou wel wille maar ik zag er geen![]()
Nee ik zeg het verkeerd. Die vrouw riep dat het m,n zusje haar schuld was. En toen werd m,n zusje boosquote:Op maandag 10 mei 2004 18:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
je zusje der schuld en dan trekt ze die vrouw uit der auto, wil ze zo graag veel laten lappe ofzo ?
ik vind het overigens uitermate teleurstellend dat ik niet wederom de mooie styling van de roemruchte alfa's kan bewonderen!
2x donner kebab graagquote:Op maandag 10 mei 2004 18:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee ik zeg het verkeerd. Die vrouw riep dat het m,n zusje haar schuld was. En toen werd m,n zusje boos
Foto komt er aan. Spartbort naar de klote en de velg op zeker
quote:Op maandag 10 mei 2004 18:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
idd.
die pict reflecteert nog het minst het idee van een ouwe-lullen meeting.
quote:Op maandag 10 mei 2004 18:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
2x donner kebab graag![]()
geef maarquote:Op maandag 10 mei 2004 18:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hmmmmm ik kan de foto nergens uploaden
Iemand een idee? Hij is wel groot. En ik wil hem niet verkleinen
Alleen uitdeuken en ff spuiten komt rond de 600 euro.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:54 schreef ook_gek het volgende:
En de foto is hier dan
[afbeelding]
Iemand een idee wat dit moet gaan kosten?
Heheh we hebben het over een mercedes he. Reken maar dat daar dik geld voor gevraagt word.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Alleen uitdeuken en ff spuiten komt rond de 600 euro.
Het is een mercedes MLquote:Op maandag 10 mei 2004 19:02 schreef Fugie het volgende:
ml ?
die vat ik nietquote:Op maandag 10 mei 2004 19:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heheh we hebben het over een mercedes he. Reken maar dat daar dik geld voor gevraagt word.
En dan nog eens het geld voor de leen wagen van die dag. Heeft me vader recht op. Is een auto van de zaak die ECHT nodig is. Daar bij komt de velg. Dus dat gaat wel meer worden dan 600 euro. En het zit precies op een vouw lijn. En nu weet ik al dat m,n vader dit gaat laten doen bij de beste van de beste schade hersteller
quote:Op maandag 10 mei 2004 19:04 schreef Fugie het volgende:
o die
Het randje van de wielkas loopt naar buiten. Precies op die plek zit die deuk. Dus het is niet zo makkelijk als een deuk in de deur. Is vrij lastig op precies op die plek het ding weer totaal strak te krijgen.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:05 schreef BazzoS het volgende:
[..]
die vat ik niet
uitdeuken is uitdeuken. maakt niet uit welk merk.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heheh we hebben het over een mercedes he. Reken maar dat daar dik geld voor gevraagt word.
En dan nog eens het geld voor de leen wagen van die dag. Heeft me vader recht op. Is een auto van de zaak die ECHT nodig is. Daar bij komt de velg. Dus dat gaat wel meer worden dan 600 euro. En het zit precies op een vouw lijn. En nu weet ik al dat m,n vader dit gaat laten doen bij de beste van de beste schade hersteller
laterquote:Op maandag 10 mei 2004 19:07 schreef BazzoS het volgende:
ben weg, laterrr
Bij mijn peugeot voor netzoiets al die mercedes was zon deuk was al 1700 euroquote:Op maandag 10 mei 2004 19:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
schade voor de corolla, een deuk in de deur er moet een nieuw voorscherm aan. gespoten en al getaxteerd op 1200 euro. das wel even wat meer schade dan dit, wat ik zo van de foto kan afleiden.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:11 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Bij mijn peugeot voor netzoiets al die mercedes was zon deuk was al 1700 euro
we zullen zien. ik denk dat het wel mee zal vallen...quote:Op maandag 10 mei 2004 19:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
schade voor de corolla, een deuk in de deur er moet een nieuw voorscherm aan. gespoten en al getaxteerd op 1200 euro. das wel even wat meer schade dan dit, wat ik zo van de foto kan afleiden.
denk ik ook.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:22 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
we zullen zien. ik denk dat het wel mee zal vallen...
Als de auto all-risk verzekerd is wel ja.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:36 schreef ook_gek het volgende:
hmmm m,n vader krijgt een leen auto. Want daar is hij voor verzekerd. Maar word dat ook op die verzekering verhaalt dan? Want dan kan het nog leuk worden die prijs
Jep dat is diequote:Op maandag 10 mei 2004 19:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als de auto all-risk verzekerd is wel ja.
Een beschaafde 4 cm. Moet nog wel over drempels kunnenquote:Op maandag 10 mei 2004 20:35 schreef hermandeperman het volgende:
hoeveel cm???
Ja tis nu een Jeepquote:Op maandag 10 mei 2004 20:42 schreef hermandeperman het volgende:
haha.... daarom vroeg ik het ook
maar 4cm is wel mooi denk ik ja...
Die zijn niet meerquote:Op maandag 10 mei 2004 20:56 schreef -Eddow- het volgende:
He bestaat er nog een site waar kan je zien aan de hand van een kenteken wat voor een motor erin zit
Doe ik ffquote:Op maandag 10 mei 2004 20:58 schreef retep22 het volgende:
[..]
Die zijn niet meer
zoek maar bijvoorbeeld op topicstarter Menaz in PTA.
Ja zoiets alleen kan ik niet vinden waar je het kenteken in moet voeren!quote:Op maandag 10 mei 2004 21:01 schreef Fugie het volgende:
bij centraal beheer, kan je op kenteken zoeken wat voor auto ej wil verzekeren en dan zie dit bv:
Gegevens van de auto
Merk: RENAULT
Model: CLIO
Uitvoering: 1.4 RT, HATCHB., 5 deurs
Brandstof: Benzine
Versnellingsbak: Handgeschakeld
weet niet of dat is wat je zoekt ?
gewoon, particulier vervoer, autoverzekering en dan berekenen. Kan je kiezen met kenteken of auto zelf kiezen.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:08 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Ja zoiets alleen kan ik niet vinden waar je het kenteken in moet voeren!
geen lelijke auto op zich hoor. Niet mijn smaak voor de rest ziet ie er wel leuk uit en het verlagen zal hem idd goed doenquote:Op maandag 10 mei 2004 20:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja tis nu een Jeep![]()
Pas op achter deze link staat een Alfa. Als je een Alfa hater bent, klik er dan niet op
En toch klikken hequote:Op maandag 10 mei 2004 20:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja tis nu een Jeep![]()
Pas op achter deze link staat een Alfa. Als je een Alfa hater bent, klik er dan niet op
ik kan alleen maar kiezen naar het merk auto en het bouwjaarquote:Op maandag 10 mei 2004 21:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
gewoon, particulier vervoer, autoverzekering en dan berekenen. Kan je kiezen met kenteken of auto zelf kiezen.
Thanxquote:Op maandag 10 mei 2004 21:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
geen lelijke auto op zich hoor. Niet mijn smaak voor de rest ziet ie er wel leuk uit en het verlagen zal hem idd goed doen
Helemaal je eigen schuld, ik heb je gewaarschuwdquote:Op maandag 10 mei 2004 21:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En toch klikken he
quote:Op maandag 10 mei 2004 21:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Helemaal je eigen schuld, ik heb je gewaarschuwd![]()
shit sorry bij mij wekrt het ook niet meerquote:Op maandag 10 mei 2004 21:15 schreef Fugie het volgende:
moet je terug gaan
ik denk als de roest heb weggewerkt, mijn deukje heb verdoezeld en heb gewasse in de wax gezetquote:Op maandag 10 mei 2004 21:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Thanxwanneer krijgen we jouw Vectra te zien dan?
[..]
Helemaal je eigen schuld, ik heb je gewaarschuwd![]()
hiero eddowquote:Op maandag 10 mei 2004 21:06 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.heuts.nl/B2C/Winkel.php?scherm=axi&pag=1
deze is er nog wel
Ahhh niet zo ijdel, op mijn foto is ook een deukje te spotten (misschien wel meerquote:Op maandag 10 mei 2004 21:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik denk als de roest heb weggewerkt, mijn deukje heb verdoezeld en heb gewasse in de wax gezet
Of deze week een x
Deze post ga ik uitprinten en boven m'n bed hangenquote:Op maandag 10 mei 2004 21:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ziet er wel goed uit trouwens.
postenquote:Op maandag 10 mei 2004 21:22 schreef -Eddow- het volgende:
Deze heb ik een mooi fototje van speciaal voor Bojo
ALFA ROMEO
164 3.0 24V.Q4 I.KAT.4X4
MOT.64307 2959CC 171KW
01/94 - 10/97
Kan nog niet staat op digi cam maar die kan ik nu niet aansluitne op deze compuquote:Op maandag 10 mei 2004 21:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
posten![]()
Zet em anders ff in de handige linksquote:Op maandag 10 mei 2004 21:06 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.heuts.nl/B2C/Winkel.php?scherm=axi&pag=1
deze is er nog wel
Het was net ff rustig, komt hij aanzettenquote:Op maandag 10 mei 2004 22:47 schreef LWaS het volgende:
spammerts...baggeraars
problemen mee?quote:Op maandag 10 mei 2004 22:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
Het was net ff rustig, komt hij aanzetten![]()
wanna take it outside...?quote:Op maandag 10 mei 2004 22:54 schreef LWaS het volgende:
[..]
problemen mee?
ik las vrouw lijnquote:Op maandag 10 mei 2004 19:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het randje van de wielkas loopt naar buiten. Precies op die plek zit die deuk. Dus het is niet zo makkelijk als een deuk in de deur. Is vrij lastig op precies op die plek het ding weer totaal strak te krijgen.
die rare boot is keigaaf, btw die foto is best mooi voor 1 uit 1942 of ligt dat aan mij ?quote:Op maandag 10 mei 2004 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nah, weg met die rare boot in de OP
I can handle you....quote:Op maandag 10 mei 2004 22:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
wanna take it outside...?![]()
hey kerel zonder foto's van mijn buurmeisjequote:Op maandag 10 mei 2004 23:03 schreef BazzoS het volgende:
Hallooo
damn... nou dan ga ik maar gelijk slapenquote:Op maandag 10 mei 2004 23:13 schreef LWaS het volgende:
[..]
I can handle you....
post nou gewoonquote:Op maandag 10 mei 2004 23:14 schreef LWaS het volgende:
[..]
hey kerel zonder foto's van mijn buurmeisje
Truste bojoquote:Op maandag 10 mei 2004 23:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
damn... nou dan ga ik maar gelijk slapen
Truste
slaap lekkerquote:Op maandag 10 mei 2004 23:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
damn... nou dan ga ik maar gelijk slapen
Truste
één woord: NEEquote:Op maandag 10 mei 2004 23:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
post nou gewoon
dan post ik er ook 1 van mijn buurmeisje
Die zou ik ff posten voor Bojoquote:Op maandag 10 mei 2004 23:49 schreef LWaS het volgende:
en wat is daar mee?
Dat meen je niet.. rellen dus thuisquote:Op maandag 10 mei 2004 23:51 schreef ook_gek het volgende:
SHIT m,n zusje heeft nu met de andere kant van m,n vaders auto beschadigt
Langs een paaltje gereden. Deur en achterscherm grote kras
och, wat een doosquote:Op maandag 10 mei 2004 23:51 schreef ook_gek het volgende:
SHIT m,n zusje heeft nu met de andere kant van m,n vaders auto beschadigt
Langs een paaltje gereden. Deur en achterscherm grote kras
Respect....maar kvind het model niet mooiquote:Op maandag 10 mei 2004 23:43 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
ALFA ROMEO
164 3.0 24V.Q4 I.KAT.4X4
MOT.64307 2959CC 171KW
01/94 - 10/97
Hoiquote:Op dinsdag 11 mei 2004 08:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Respect....maar kvind het model niet mooi![]()
hij gaat wel HARD...
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hallo
Hoi alletweequote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:05 schreef ook_gek het volgende:
hallo
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:13 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Hoi
hehe hij is ook niet echt super nee..
aan de achterkant heeft ie 2 pijpen zo groot als een regenpijp!!
Maar hij heeft wel wat weg van een DTM wagentje!
Jullie ook hoi...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:14 schreef Fugie het volgende:
die alfa is zon wannabe bmw ofzoMaar ik vindt hem wel 'stoer'.
hoi trouwens
Hoiquote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:25 schreef BazzoS het volgende:
hallo
Halloquote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:14 schreef Fugie het volgende:
die alfa is zon wannabe bmw ofzoMaar ik vindt hem wel 'stoer'.
hoi trouwens
Ik had een 8e tijdquote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Doe nou niet straks loopt ie weer te rellen![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik had een 8e tijd
Rel?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Doe nou niet straks loopt ie weer te rellen![]()
Heb je al overlegd met ThaFreak, of moet ik nog langer wachten ?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik had een 8e tijd
nope nog niet overlegdquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Heb je al overlegd met ThaFreak, of moet ik nog langer wachten ?
Ja leuk.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nope nog niet overlegd
ach je hebt vast nog wel een weekje de tijd dacht ik zoquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja leuk.
jij kapper, ik orthodontistquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:55 schreef LWaS het volgende:
Ik moet zo naar de kapperVorige week was ik de afspraakvergeten
, dus nu maar een keertje nie doen
ja, ik ook, maar ben zo al weer uitquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:17 schreef Fugie het volgende:
ik ben op school
ik pas om 5 uur ofzo *chearleader smiley die niet blij isquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja, ik ook, maar ben zo al weer uit
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik pas om 5 uur ofzo *chearleader smiley die niet blij is
Ik wel, maar is er niet iets van een maximale tijd die jullie kunnen/mogen besteden aan dergelijke verzoeken?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ach je hebt vast nog wel een weekje de tijd dacht ik zo
mwah niet echt....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik wel, maar is er niet iets van een maximale tijd die jullie kunnen/mogen besteden aan dergelijke verzoeken?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:50 schreef Xtreem het volgende:
nope, geen beter idee..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:17 schreef hermandeperman het volgende:
Er is trouwens een peugeot 172.... type r of s....
maar ben niet zo'n fan van peugeot....
iemand een beter idee??
jammer dat het een vliegtuig is...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:21 schreef Xtreem het volgende:
2004 Cessna 172 SP airplane ?
He, beter dan een Peugquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jammer dat het een vliegtuig is...![]()
niet helemaal, maar iig beter dan een oude peugeotquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, beter dan een Peug
you're right.... daarom hoopte ik ook dat er iemand met een alternatief kwam...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, beter dan een Peug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |