* meldt!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:32 schreef Xtreem het volgende:
Als je toch kunt kiezen: een vroegkomer of een laatkomer? behalve seks, ben ik dan liever een vroegkomer
Of een bootquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:47 schreef BazzoS het volgende:
OP is beter dan die ouwe peugeot
Zeg, wat vind jij daar eigenlijk van, dat sommige boten en vliegtuigen hier voor een autotopic gaan?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:09 schreef Xtreem het volgende:
And we're back.....
Tis geen imitatie, die gasten hebben 3 verschillende uitgebracht.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:29 schreef Xtreem het volgende:
irritante, verslavende imitatie![]()
Ik vind dat auto's sowiezo voor moeten gaan... daar voor zijn we hier immers allemaal... maar toyota vs. alfa op te lossen: Het bestverkopende merk gaat voor. M.a.w. SC 170 had een Opel moeten zijn. -> Astra 2.0T heeft 170 pk.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zeg, wat vind jij daar eigenlijk van, dat sommige boten en vliegtuigen hier voor een autotopic gaan?
Zouden richtlijnen voor moeten komen, niet?
VOLVO!!!!!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik vind dat auto's sowiezo voor moeten gaan... daar voor zijn we hier immers allemaal... maar toyota vs. alfa op te lossen: Het bestverkopende merk gaat voor. M.a.w. SC 170 had een Opel moeten zijn. -> Astra 2.0T heeft 170 pk.
Logisch, lijkt me. Dan zijn we van die rellen tussentoyota en
alfa af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |