quote:
Ferrari. Wordt als altijd verwacht de winnaar! Met een onverwoestbare wagen lijkt geen ander team Ferrari tegen te stoppen. Dus nr 1 voor Constructeur Titel is een feit!
quote:
BMW Williams. Met Juan Pablo Montoya en MutZ als ploeggenoten moeten ze BMW Williams weer terug halen naar de prestaties die ze de laatste jaar hadden bereikt.
quote:
McLaren. Na veel races met problemen aan hun wagen, hebben ze dus een nieuwe motor gevonden. En nu hoopt men niet weer zovaak langs de baan te staan met problemen aan de wagen!
quote:
Renault groeit werkelijk uit tot een betrouwbaar team. Zonder al te veel problemen aan de wagen schoppen ze dit seizoen zeker weer wel.
quote:
BAR Honda. Met twee nieuwe coureurs, BMWM3 en TomK, verwachten we nog leuke en vooral sportieve momenten. Hoever deze nieuwe coureurs gaan, merken we later in het seizoen verder!
quote:
Sauber. Van Sauber horen we de laatste weken bijna niets meer. Wat zijn ze van plan? Produceren ze een nieuwe auto? We horen het later aan het begin van het seizoen.
quote:
Jaguar kent eigenlijk geen veranderen in hun team. Met nog steeds Mark Webber en Christian Klien als coureurs verwachten we dus grote momenten.
quote:
Toyota gaat nu racen voor het 3e seizoen. Klimt Toyota omhoog? Of blijven ze weer steken waar ze vorig jaar waren geëindigd!
quote:
Bij Jordan lijkt nu alles hands op deck. Na hele slechte jaren, wordt dit team niet gezien als grootste steiger.
Wat gaat er gebeuren? Worden er veel dingen van onze nieuwkomers verwacht? En wat doen ze tijdens hun trainingen? Je leest het allemaal de volgende keer.quote:
Van Minardi verwachten we helemaal geen stunt. Minardi is gewoon al jaren het slechtste team van de F1. Hoe lang houdt Minardi het vol!
Daarom houd ik hem hoogquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:![]()
Kan leuk worden.
Williams is stukken beter...quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:14 schreef foksuk1981 het volgende:
* Stapt nog even in bij Renault *
Maar Williams was geen optie. Die wilden dat ik teveel sponsorgeld meenam... En zo rijk ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Williams is stukken beter...
En Williams zoekt natuurlijk ook kwaliteit...quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:26 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Maar Williams was geen optie. Die wilden dat ik teveel sponsorgeld meenam... En zo rijk ben ik nou ook weer niet.. Misschien volgend seizoen
![]()
Dat is ook zo.... en ik kan alleen maar hard rijden, kwaliteit heb ik nietquote:Op woensdag 5 mei 2004 19:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
En Williams zoekt natuurlijk ook kwaliteit...
Ik kan ook heel erg hard rijden... Maar door m'n manouvres zorg ik ook nog eens voor een goede klassering... Zo goed zelfs dat ik geen sponsorgeld mee hoefde te brengen...quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:45 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dat is ook zo.... en ik kan alleen maar hard rijden, kwaliteit heb ik niet![]()
Funmaster. Welkom in de Formule 1. Bij Ferrari moet je de functie van de routineer Rubens Barrichello overnemen. Hoe ga je dat aanpakken?quote:![]()
Jij bent dus één van de zeven nieuwkomers. Jij rijdt nu voor BMW Williams F1 Team. Wat is jouw doel?quote:![]()
PeterRabbit, jij ook van harte welkom in de formule 1. Jij bent coureur van McLaren. Wat wil je McLaren bereiken?quote:![]()
Tjabbo, welkom in de Formule 1. Jij rijdt nu voor Toyota. Goede beslissing?quote:![]()
TomK, jij bent net zoals je teamgenoot BMWM3 in de Formule 1 wereld gestapt. Wat verwacht je dit seizoen?quote:![]()
BMWM3, wat verwacht je van TomK?quote:![]()
Foksuk1981, als laatste van de nieuwelingen ingestapt in de Formule 1. Wat mogen we van je verwachten bij Renault?quote:![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:44 schreef PeterRabbit het volgende:
whoei spannend! ben benieuwd hoe het gaat aflopen met ons![]()
als ik het wel zelf had mogen zeggen, had er wat heel anders gestaan hoorquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:20 schreef Tjabbo het volgende:
OMFG![]()
Dat zou i nog écht hebben gezegd ook
en peterrabbit, bedankt voor het compliment.
jij ook veel succes en mag je maar kort achter me eindigen.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:08 schreef BMWM3 het volgende:
Vanmiddag of vanavond Deel IV!
papier?? (verkapte tvp)quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:05 schreef PeterRabbit het volgende:
[Dienstmedeling]
Tot mijn spijt deelt BMWM3 via mij mee, dat hij heden avond geen tijd heeft (gehad) om deel IV op papier te zetten. Wellicht dat er morgen weer een nieuwe aflevering te zien is. Stay tuned!
[/Dienstmededeling]
Die wilt bij Toyotaquote:Op zondag 9 mei 2004 20:34 schreef BMWM3 het volgende:
Ik zal het proberen... Tommy_Kuklinski wil er ook nog inwordt moelijk. Dus niet te vroeg juichen...
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:58 schreef BMWM3 het volgende:
Deel I - Voorbereiding op een nieuw race seizoen! (1)
Van Minardi verwachten we helemaal geen stunt.
nog 26 minuten de tijdquote:Op maandag 10 mei 2004 10:38 schreef BMWM3 het volgende:
Sorry. Kleine uitstel. Vanmiddag tussen de 12:00 - 15:00 is hij online. Serieus waar.
hijs niet onlinequote:Op maandag 10 mei 2004 14:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nog 26 minuten de tijd![]()
hier nog 1quote:Op maandag 10 mei 2004 14:37 schreef foksuk1981 het volgende:
tralalalala -----> wacht rustig af....
en volgens mij wacht Tommy K. ook op het vervolg
Ik heb je geholpen. Ik hield ze op afstand.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
aha!!! Ik sta BOVEN Tjabbo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |