quote:Op maandag 10 mei 2004 14:59 schreef Webdevel het volgende:
Een bloes moet je op 180° klaarmaken, een overhemd op 160°.
Ik promoveer je tot kenner in dit topic. Nu nog de user "Ooowverhemd" die zich ergens schuilhoudt in Onzin en we komen nog wel uit de kwestie.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Bloezzen zijn
Overhemd is mannelijk
en bloesjes zijn vrouwelijk.
zijn 't dan niet van die flodderige (dunne dus, niet familie Flodderquote:Op maandag 10 mei 2004 18:21 schreef ZeiT het volgende:
Ik kledingwinkels voor mannen zie ik wel veel dingen die overhemdachtig over komen en toch "bloes" heten. Is dat dan een fout van de winkel?![]()
Neuh, dat nog geeneensquote:Op maandag 10 mei 2004 18:27 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
zijn 't dan niet van die flodderige (dunne dus, niet familie Flodder) nichten bloesjes? Heb je misschien een voorbeeld?
neequote:Op maandag 10 mei 2004 20:24 schreef ZeiT het volgende:
Zit het verschil niet mede in lange/korte mouw?
Neen. In de categorie 'kamp artikelen'.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:39 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
overhemden in de categorie blousjes wel toch hé?![]()
nee oké, daar kan ik me prima in vindenquote:Op maandag 10 mei 2004 20:42 schreef BrauN het volgende:
[..]
Neen. In de categorie 'kamp artikelen'.
M'n pa gaat toch echt in overhemd en pak naar kantoor toe hoor.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:32 schreef Josias het volgende:
Blousen zijn voor de arbeid, bijvoorbeeld bij houthakkers
Overhemden zijn gemaakt voor de mode
Ja maar waarschijnlijk doet je vader geen houthakken in dat kantoor of wel?quote:Op maandag 10 mei 2004 21:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
M'n pa gaat toch echt in overhemd en pak naar kantoor toe hoor.
Rare zin CLau... "doet je vader geen houthakken"quote:Op maandag 10 mei 2004 21:58 schreef cLau- het volgende:
[..]
Ja maar waarschijnlijk doet je vader geen houthakken in dat kantoor of wel?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |