ik ook niet gelukkigquote:Op maandag 10 mei 2004 14:59 schreef Woffel het volgende:
Ik kan er niet wakker om liggen
vergeet je rucanor slippers en je te grote broek op half7 niet hè.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:02 schreef Coelho het volgende:
Geef toe: met zo'n draak op je overhemd, komen je mat en gouden ketting erg goed uit.
AFGRIJSELIJKquote:Op maandag 10 mei 2004 15:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
wel grappig om te zien, al staat het zo snel zo 'aso'
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:44 schreef BrauN het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel kekke blousjes. Meestal een heel fijn stofje, maar sommige opdrukken zijn niet mooi zoals vrachtwagens of regenboog taferelen. Mijn favo's zijn de draken en de vlammen.
Sluit ik me bij aanquote:Op maandag 10 mei 2004 14:58 schreef kikoooooo het volgende:
Met koninginnedag zag je ze ook weer overal!![]()
Die prachtige drakenoverhemden! Je hebt ze natuurlijk ook in Bliksem, tijger, en adelaar print, en natuurlijk niet te vergeten de draak/bliksemcombinatie.
Echt afgrijselijk gewoon
jezus wat zijn die dingen lelijk zeg... en dat er dan nog zulke'en in lopen snap ik ook niet
![]()
![]()
zijn hier meer mensen met een fobie voor dat soort kleding?![]()
Of van die types die de naam Denny dragen en met een nep rolex lopen.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:46 schreef nozem het volgende:
Er hoort altijd een bepaald type bij. Zo'n beetje de Sjon die wat meer van Metallica en Iron Maiden houdt.
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:52 schreef nozem het volgende:
Vrachtwagens!
De Henk Wijngaard-lijn.. [afbeelding]
En die niet 1 zo'n bloes hebben maar er door de jaren heen zo'n 125 verzameld hebben.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:53 schreef SEX het volgende:
[..]
Of van die types die de naam Denny dragen en met een nep rolex lopen.
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:55 schreef nozem het volgende:
En die niet 1 zo'n bloes hebben maar er door de jaren heen zo'n 125 verzameld hebben.
en dat allemaal door die mooie shirts he!!quote:Op maandag 10 mei 2004 16:15 schreef nozem het volgende:
Ze hebben vaak ook een zeer gevarieerde muzieksmaak.
In de auto draaien ze het liefst lekkere stampmuziek, en dan goed hard, waarvoor hebben ze anders voor 5.000 euro aan boxen en subwoofers in hun opel?
Als ze in de kroeg zitten met wat maten dan volstaat Metallica of AC/DC prima. Op een familiefeestje verzorgen zij natuurlijk de licht- en discoshow en dan wordt een lekker plaatje van Fransje ook met alle plezier opgezet, of een Bossie Rooie Rozen, werkelijk, ze zijn van alle markten thuis.
als bij deze die vlammen er niet opgestaan hadden vind ik em anders best mooiquote:Op maandag 10 mei 2004 15:46 schreef BrauN het volgende:
Nogmaals
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
als bij deze die vlammen er niet opgestaan hadden vind ik em anders best mooi
*meldt.... hele grote op draak op rug heeft staan... doet t altijd goed op feesten.. veel bekijks enzo...quote:Op maandag 10 mei 2004 20:27 schreef geertje89 het volgende:
Sommige mensen tatoeëren de print gewoon op hun rug...
die eerste 2 vind ik nog wel mooiquote:http://www.kodiak.nl/Online%20Shop/nl/dept_38.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |