Tijd voor de tweede bak!quote:Op maandag 10 mei 2004 08:36 schreef Patrick281 het volgende:
Nou ik ga maar even koffie halen .. misschien is het allemaal maar een nachtmerrie.
quote:Op maandag 10 mei 2004 09:49 schreef ZX9R het volgende:
Wij zijn met z'n allen liefhebbers van mooie dingen!
En we willen altijd MEER MEER MEER!!
beterquote:Motor is dit weekend verkocht.
Dus vanaf nu alleen maar kijken.
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Das balen maar wel voor een goed doel iig. Missch een keer een motor huren voor een meet?
Ik dacht ook in 1996 dat deze auto mij wel van een motor af kon houden .. duurde 2 maanden.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Als pure junk zou ik gewoonweg niet zo lang zonder kunnen. Op zijn minst 1 keer in de zoveel tijd een motor huren om te gaan toeren zou ik gewoon nodig hebben. maar idd, we kunnen niet in jouw portemonnee kijken
Er zouden er wel een paar heen gaan toch? Ik ben er niet geweest trouwens, mij te druk.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Is er eigenlijk iemand van hier naar de Megameet geweest van MF?
Ik zit er aan te denken om de RSV te schorsen dit jaar en de RS 250 weer te verzekeren voor dit seizoen.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik dacht dat PatM of Hollander evt. zouden gaan maar ik hoor er weinig van. Ik zou sowieso niet gaan, veel te groot. Wel leuk om naar verzamelplaats te rijden maar meer ook niet.
Wat zou jij willen rijden deze zomer?
Met die RS heb je gewoon veel meer lol met rijden, daar kan geen RSV tegenop.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vetalhoewel ik, maar ja dat ben ik, toch lekker met die Mille ging toeren. Kom je dan 6 juni op de RS?
Ik merkte dat ik gisteren ook aardig kon vegen en remmen met die Bimota .. nou ja naar capaciteit berijder .. voelde aardig licht aan allemaal.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:00 schreef Gerako het volgende:
[..]
Met die RS heb je gewoon veel meer lol met rijden, daar kan geen RSV tegenop.
Of ik 6 juni met de 250 kom weet ik nog niet, ik moet nog het een en ander vervangen (lees: de hele rechterkant) en daar heb ik de onderdelen nog niet voor.
MVquote:Op maandag 10 mei 2004 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb 10.000 op een MV F4 geboden bij een vr.pr. van 1.3600,00 maar dat zal die man wel niet doen.
Dan zou ik voorlopig wel heeel voorzichtig zijn op het klaverblad.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
MV![]()
Dat zou ik ook doen ja! Zou wat zijn als jij naar de meet komt met een MVquote:Op maandag 10 mei 2004 14:26 schreef Patrick281 het volgende:
Dan zou ik voorlopig wel heeel voorzichtig zijn op het klaverblad.
* PatrickM is niet gegaanquote:Op maandag 10 mei 2004 13:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik dacht dat PatM of Hollander evt. zouden gaan maar ik hoor er weinig van.
Met een beemer kan je hard in de ankers hoorquote:Op maandag 10 mei 2004 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik merkte dat ik gisteren ook aardig kon vegen en remmen met die Bimota ..
Dat zal met die BMW wel een stuk minder zijn inderdaad .. zou ik dan toch het echte race gevoel gaan missen..
Is toch een heel ander gevoel .. op mijn ZX-10 had ik 10 jaar geleden ook wel eens een net geen/wel blokkerend en zwabberend achterwiel .. zelfs wel eens een complete combinatie van voor en achterwiel .. (deinen) maar om nou gelijk te zeggen dat je op een bepaalde manier aan het gooien smijten bent met een paar korte bochtencombinatie's op elkaar.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:33 schreef PatrickM het volgende:
[..]
* Patrick281 is niet gegaante massaal...
[..]
Met een beemer kan je hard in de ankers hoor
Zelfs met een K1100LT
* Patrick281 dacht dat ABS het voor niet deed... omdat je nog net met een piepend voorband stil kan staan (tegen blokkeringspunt aan) pas daarna grijpt ABS in
(en mensen maar zeuren over BMW dat de ABS te vroeg ingrijpt)
Dat was overigens pas net dat ik daar achter kwam... gelijk ff flink uitgeprobeerd
Als we 12 banden bestellen en iemand weet die ze kan monteren weet ik wel wat.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:31 schreef pmponer het volgende:
Nope niet geweest mij te massaal...
maar niemand een goedkoop setje banden liggen in die maat ? :p
quote:RODAMOTO.NET FREE SHIPMENT to NETHERLANDS
Distributor Motorcycle Tires. IF YOU BUY MORE THAN 12 TIRES.
Tfno / Fax 00 34 986 295 396.
Email : tres@rodamoto.net Send by DHL Express.Payment method: Cash on delivery.
--------------------------------------------------------------------------------
Prices without 16% Spanish VAT. - All sizes available.
Pirelli Supercorsa: Metzeler Sportec M-1:
120/60ZR17 98 Euros. 120/60ZR17 90 Euros.
120/70ZR17 105 Euros. 120/70ZR17 100 Euros.
160/60ZR17 125 Euros. 160/60ZR17 117 Euros.
180/55ZR17 130 Euros. 180/55ZR17 129 Euros.
190/50ZR17 100 Euros. Offer!! 190/50ZR17 133 Euros.
Metzeler Roadtec Z6: Specials Offers Racing Street Tires - Pair deals
110/70ZR17 83 Euros.
120/60ZR17 92 Euros. Pirelli Dragon Evo Corsa
120/70ZR17 93 Euros. 120/70ZR17 Mtr21S + 180/55ZR17 Mtr22S
120/70ZR18 97 Euros. 174 Euros.
150/70ZR17 115 Euros.
160/60ZR17 118 Euros. Metzeler Z3 Racing
160/60ZR18 119 Euros. 120/70ZR17 Z3 Racing + 190/50ZR17 Z3 Racing
170/60ZR17 126 Euros. 170 Euros.
180/55ZR17 128 Euros.
190/50ZR17 135 Euros. Metzeler Z3 Racing
120/70ZR17 Z3 Racing + 170/60ZR17 Z3 Racing
Metzeler Rennsport: 156 Euros.
120/70ZR17 102 Euros.
160/60ZR17 125 Euros.
180/55ZR17 130 Euros.
190/50ZR17 135 Euros.
Specials Offers Supersport Tires - Pair deals
Pirelli Diablo Corsa:
120/65ZR17 98 Euros. Pirelli Dragon
120/70ZR17 100 Euros. 120/70ZR17 Mtr01 + 180/55ZR17 Mtr02
180/55ZR17 125 Euros. 162 Euros.
190/50ZR17 130 Euros.
Pirelli Super Corsa SC0, SC1, SC2, SC3: Metzeler Rennsport RS0, RS1, RS2, RS3:
110/70ZR17 100 Euros. 110/70ZR17 100 Euros.
120/70ZR17 110 Euros. 120/70ZR17 110 Euros.
150/60ZR17 124 Euros. 150/60ZR17 124 Euros.
160/60ZR17 132 Euros. 160/60ZR17 130 Euros.
180/55ZR17 140 Euros. 180/55ZR17 140 Euros.
190/55ZR17 145 Euros. 190/55ZR17 145 Euros.
Pirelli Dragon Slick SC0, SC1, SC2, SC3: Metzeler Slick RS0, RS1, RS2, RS3:
120/70 R17 110 Euros. 120/70 R17 110 Euros.
120/75 R420 106 Euros. 16.5" 180/55 R17 130 Euros.
160/60 R17 115 Euros. 190/55 R17 135 Euros.
180/55 R17 130 Euros.
190/55 R17 135 Euros. Metzeler Rain RSR1, RSR2, RSR3:
190/60 R420 135 Euros. 16.5" 120/70 R17 110 Euros.
190/65 R420 135 Euros. 16.5" 160/60 R17 113 Euros.
180/55 R17 130 Euros.
Pirelli Dragon Rain SCR1, SCR2, SCR3:
120/70 R17 110 Euros. Metzeler Rennsport Wet:
160/60 R17 115 Euros. 120/70 R17 110 Euros.
180/55 R17 130 Euros. 180/55 R17 125 Euros.
Pirelli Dragon Wet: Special Offer Michelin Hi - Sport . Pair deals
120/70 R17 110 Euros.
180/55 R17 125 Euros. 120/70ZR17 TX15 + 170/60ZR17 TX25
112 Euros.
Specials Offers Rear Tires
180/55ZR17 Mtr01 Pirelli Dragon : 99 Euros. 190/50ZR17 Z3 Racing Metzeler : 104 Euros.
180/55ZR17 Mtr21 Pirelli Evo : 100 Euros. 170/60ZR17 Z3 Racing Metzeler : 90 Euros.
180/55ZR17 Mtr21S Pirelli Evo Corsa : 104 Euros.
Nee zo oudquote:Op maandag 10 mei 2004 15:12 schreef pmponer het volgende:
daar staan de maten die ik nodig heb niet tussen :p
Plaatjes doen het, maar ik zou de bovenste wel even resizen omdat ie de lay-out zwaar vern**ktquote:Op maandag 10 mei 2004 16:30 schreef ZX9R het volgende:
kunnen jullie zien of de plaatjes het doen?
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=61126
Daar wordt niet ge-autosizedquote:Op maandag 10 mei 2004 16:38 schreef ZX9R het volgende:
Hoe doe ik dat daar?
Dat resizen.
Gebeurt dat niet zoals hier op Fok!?
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:41 schreef ZX9R het volgende:
zoiets?
Ook niet met de interne IP adres van je servertje nietquote:Ik kan mijn eigen sites niet zien vanaf het netwerk.
Dat is erg klote.
Jammer dat ik geen vaste lijn op mijn hotelkamer hebquote:Hydiho cowboys en girls
Zoals de meeste van jullie wel zullen weten ben ik verleden week zondag vertrokken naar Curacao, hier dus de eerst mail van wat met hier is gebeurd
Afgelopen zondag zou ik dus om 9.40 uur vliegen van Schiphol naar Curacao, om 7 uur de koffers in gecheckt en toen bleek dus dat ik 9 !!!! uur !!! vertraging had. Tja het blijven negers natuurlijk
De vlucht zelf was ook zwaar klote! Had totaal geen beenruimte en de films die ze draaide waren serieus uit 1960 ofzo. Sound of music en dat soort crap. De reden dat er 9 uur vertraging was had trouwens te maken met het feit dat het vliegtuig een andere motor nodig had omdat de vorige kapot was gegaan :s.
Ik lande hier (curacao) om 10.15 plaatselijke tijd, dat is dus ongeveer een uur of 4 uur 's ochtends nederlandse tijd, je kan dus wel stellen dat ik aardig verrot was.
Heb tot nu toe nog niet veel gedaan, heb wat rond gehangen in Willemstad, waar het hotel ook is (van der Valk Hotel) en ben naar het strand geweest. Het strand ( Konitike Beach) is trouwens niet echt aan te lopen, ga er meestal met een busje heen. Wel is het daar HEEL relaxed blauw water en volop palmbomen enzo.
Heb vandaag ook gesolliciteerd bij kontiki Beach en kan morgen beginnen als Strand knakkerBeetje bedjes sleepen en afrekeken en vette amerikanen voorzien van de nodige versnaperingen
Ben gisteren ook naar Klein Curacao geweest, dat is een onbewoond eiland op ongeveer 2 uur varen van Curacao. Daar was het ook heel mooi, echt bounty eiland idee zeg maar. We hebben daar gesnorkeld en heb een stuk of 3 zeeschildpadden gezien en op de foto gezet
Er was ook nog een gozer die ZO zeeziek is geworden dat ie op een gegeven moment met een helicopter werd geevacueerd, zijn kots reflexen stopte niet meer en hij bleef echt kotsen, was wel leuk![]()
Verder heb ik nog niet veel meegemaakt, Willemstad zelf is niet echt mooi. Veel verrote gebouwen en niet echt schoon. 's Avonds is het oo kecht link, heb al meerdere verhalen gehoord over overvallen en er is pas zelfs een jongen in zijn kop geschoten, hij heb het wel overleefd. Maarja in Spangen (rotterdam) ga je ook niet om 2 uur snachts in je eentje lopen, je moet er gewoon opletten waar je heen gaat enzo.
Zal volgende week weer proberen te mailen !!
Mensen de groeten en hou je haaks !!
Adios Makakie
Ach industriele kwaliteit is ook wel goed hoor ..quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoe dom kan je zijn om dat risico te nemen.... besparen op veiligheid
Erg leuk als de ketting breek en in je been komt!
quote:Op maandag 10 mei 2004 20:33 schreef Makster het volgende:
Zal volgende week weer proberen te mailen !!
Jammer dat ik geen vaste lijn op mijn hotelkamer heb
Adios Compadres
Ja, en 100 meter verderop ga je echt op de kiek.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:21 schreef Rietvaerder het volgende:
HAHA, vrijdag, ging ik eindje rijden.. bij moerdijk staat zo'n digitaal snelheidsbord, met je snelheid dus, je mocht er 60, dus ik gooide hem ff vol open, stond er 117 te knipperen![]()
![]()
knipperend nog wel
blijkbaar boven de 100 gaat ie knipperen
![]()
Ja, ik ben melig
Klopt helemaal, bij die RSV kun je gewoon het gas open doen en je gaat vooruit, maakt niet uit hoeveel toeren je maakt. Bij die 250 moet je effe iets meer doen wil je een beetje snel vooruit gaan en dat is nou juist zo leuk, plus dat ie veel lichter is als de RSV wat weer leuk is bij bochtencombinaties.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We hadden het hier over het verschil in gevoel (zelfs!) tussen een Mille en een RS-250.
En Gerako bedoelt misschien ook nog het hele (niet lineaire) 2 takt karakter van het motorblok..
Wat ik gisteren voor het eerst had (mede na het zien van een supermotard wedstrijd vorige week) is dat mijn achterwiel een paar keer blokkeerde/ uitbrak bij het remmen en de motor gewoon goed controleerbaar bleef. Ik had een hele dikke grijns onder mijn helm toen en tijdens het moment.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:37 schreef Gerako het volgende:
[..]
Klopt helemaal, bij die RSV kun je gewoon het gas open doen en je gaat vooruit, maakt niet uit hoeveel toeren je maakt. Bij die 250 moet je effe iets meer doen wil je een beetje snel vooruit gaan en dat is nou juist zo leuk, plus dat ie veel lichter is als de RSV wat weer leuk is bij bochtencombinaties.
Controle heb je zeker, maar hij stuurt ook minstens zo strak als die RSV, misschien nog wel strakker.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat ik gisteren voor het eerst had (mede na het zien van een supermotard wedstrijd vorige week) is dat mijn achterwiel een paar keer blokkeerde/ uitbrak bij het remmen en de motor gewoon goed controleerbaar bleef. Ik had een hele dikke grijns onder mijn helm toen en tijdens het moment.
Dat gevoel van controle moet op een RS helemaal uber zijn.
En ik stond even van mijzelf te kijken gisteren .. lekker gereden zeg ..![]()
kijk uit he met je zo oudquote:Op maandag 10 mei 2004 15:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee zo oud... maar prijs op aanvraag .. dit is ter illustratie van de idiote prijzen.
Ik had ook een baan in de buitendienst en mis mijn auto wel.. maar ik ga er zelf niet 1 kopen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:01 schreef rvdboomen het volgende:
[..]
Kan best hoor in pak, kennis van me doet zijn dagelijks vervoer op een Beemer en komt netjes en strak in pak op kantoor aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had ook een baan in de buitendienst en mis mijn auto wel.. maar ik ga er zelf niet 1 kopen.
Voor het dagelijkse vervoer kan ik nu rekenen op 2 motorfietsen, maar ik hoef mag hier ook niet in 3 delig pak komen op de werkplek dus dan kan dat.
Onmogelijk is het niet, heb het vroeger ook wel gedaan .. maar je pak vaak naar de stomerij brengen enzo gaat toch wat vervelen.. is namelijk niet echt fris onder je motorpak.. het kreukt allemaalook wat sneller enzo.. colbert jasje in langer dan een motorjas ..en hij heeft vast ook nog een strijkmiep thuis.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan best hoor in pak, kennis van me doet zijn dagelijks vervoer op een Beemer en komt netjes en strak in pak op kantoor aan.
wat voor RVS slangen? Heb ik even gemist…kun jij daar aan komen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
ps: mijn linkje nog gezien van die RVS slangen?
Collega gisteren ook weer gevraagd .. zou nog steeds kijken.
Ik ga uit van nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat voor RVS slangen? Heb ik even gemist…kun jij daar aan komen?
Werkt dat bij jullie ook zo goed met dochterondernemingen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ga uit van nietwe hebben een dochteronderneming in het pand die in hydrauliek slangen doet maar hoor'r weinig van terug op mijn vragen..
De link was www.motorbazaar.nl
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Werkt dat bij jullie ook zo goed met dochterondernemingen?Bij ons is het net zo erg terwijl we maar een paar meter uit elkaar zitten, je kan een vraag stellen maar heb geen hoop voor het eind van het jaar antwoord te krijgen.
Ik stel intern ook geen vragen meer. Schiet niet op.
Ik gooi hier de boel weleens overhoop en niet eens omdat ik iets wil of nodig heb, het is gewoon leuk.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En het blijft een prive vraag dus even de boel op stelten zetten~wakker schudden is ook niet gepast in deze.
Wij hangen aan elkaar van de dochterondernemingen, 2 inpandig en 1 uitpandig.
Zal wel met belastingen, risico spreiding en andere bovennatuurlijke truuken te maken hebben.![]()
Ze schrokken alleen pas van de belasting, je betaald gewoon 3 keer voor het pand per ingezetene.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
quote:X zegt:
ik hou wel van een beetje doorrijden
X zegt:
en een grote groep gaat toch nooit zo hard dat ik het niet kan bijhouden
X zegt:
jouw bandit trek ik er de 1e 100 meter al uit
Sorry dat ik het niet helemaal kan volgen. Je wou geen RS 250 omdat die te groot is en nu ben je aan het kijken voor een BMW.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:27 schreef Patrick281 het volgende:Even eten en dan zal ik even van leer trekken.
![]()
Ik heb trouwens de deurpost gemeten hier, en ik denk dat de BMW niet naar binnen kan.
In de motorzaak had ik 90 centimeter opgegeven, maar hij is 79 .. ik dacht dat hij op 82 kwam met het opmeten van de cylinderkop..
Met de Bimota heb ik ook maar 2 centimeter over en dan kom je vaak nog rot uit.
Lees: klappertje ...Er zit namelijk een opstaande rand aan beide kanten van de deurpost.
En wat rijdt die persoon?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Iemand die ook mij gaat 6 juni met de meet en net begint met rijden:
[..]
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:41 schreef Gerako het volgende:
[..]
Sorry dat ik het niet helemaal kan volgen. Je wou geen RS 250 omdat die te groot is en nu ben je aan het kijken voor een BMW. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:17 schreef Patrick281 het volgende:
Pic: deze post .. Fok Motorclub [SC deel 18]
Hmmm jij vind hem ook steeds beter bij mij passen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
ik hoop gewoon dat jij op de 6e op een brute motor komt! en als het toevallig een MV is...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmmm jij vind hem ook steeds beter bij mij passen.
Een vriendin van mij zei: mooie motor maar het blijft een lelijk boxer blok.![]()
Die meid weet ook alles .. ik heb een bod op een F4 gedaan .. ow een MV Agusta ..
Bi heeft 3 keer een bod gehad .. maar mist nog 1.000 euro.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik hoop gewoon dat jij op de 6e op een brute motor komt! en als het toevallig een MV is...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik denk echt dat je een liefhebber moet treffen voor je Bi, of niet? en ik hoop dat ie onverkoopbaar (MV) is dan maak jij nog een kans misschien
Heb jij een Pan danquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:03 schreef Patrick281 het volgende:Dit kreeg ik net uit Belgie binnen van iemand met dezelfde motor als ik..
Belgische politie is niet dom.![]()
[afbeelding]
FZ6 Fazerquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:42 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En wat rijdt die persoon?
Ja, het blijven aparte motoren.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:03 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Bij de motorzaak hadden ze het ook over een liefhebber .. en die zijn er vast en zeker.
Ze wilden hem niet inruilen omdat ze al in hun maag zaten met een zo-goed-als-nieuwe Voxan.
Een Bimota supermono had daar een jaar in consignatie gestaan zonder resultaat.
Dit hebben we in Nederland ook, hoor. Bij Blik op de Weg zie die motoren ook wel eens toch?quote:Dit kreeg ik net uit Belgie binnen van iemand met dezelfde motor als ik..
Belgische politie is niet dom.![]()
[afbeelding]
Boehoehoee....quote:Op woensdag 12 mei 2004 08:41 schreef Patrick281 het volgende:
goedemorgen
Laatste dag/ochtend met de motorscoot naar het werk, vanmiddag overschrijven en afscheid nemen.![]()
Ik dacht dat er snel een opvolger zou zijn .. maar dat valt nog even tegen.
Morgen met de fiets .. en vrijdag sporten dus met de Bi naar het werk..
ik zeg ook niet dat er iets mis mee is, let op dequote:Op woensdag 12 mei 2004 10:14 schreef ZX9R het volgende:
Wat is daar mis mee?
Hij klinkt toch super?
En alle beetjes overrredingskracht helpen met de verkoop.
als het goed is word ik vandaag gebeld voor een afspraak. Ik heb al een tijdje contact met deze geinteresseerde, maar hij wilde in 1e instantie 3.000 euro geven…quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:30 schreef ZX9R het volgende:
Die had ik gezien. Alleen ik post eigenlijk nooit met smailies.
Loopt het bij jou nog een beetje?
Het was mijn beste aankoop tot nu toe.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:10 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Boehoehoee.... :'(
Ge pleepot meer om op te zitten.![]()
Nu ff wachten totdat die persoon met de F4 reageert!![]()
mwah, als ze eind vd middag er nog niet zijn wil ik hem wel overnemen voor 100 euroquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
Die lui zouden hier 12:30 zijn .. zit al bijna een uur voor .. te wachten ..
Gelukkig staat het geld al op de rekening.![]()
incl. de kosten voor de achterband reparatie.
Ik wilde al een ticket kopen naar het buitenland gna gna .. verkoop jij de Bi dan even voor mij, met een kleine provisie.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mwah, als ze eind vd middag er nog niet zijn wil ik hem wel overnemen voor 100 euro![]()
Zeker!quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het was mijn beste aankoop tot nu toe.Imago motorscooter
Zeker toen ik nog 110 kilometer per dag ermee reed .. en 10 kilometer verderop boodschappen moest doen.
Maar ja aan al het goede komt een eind .. d'r tijd is gekomen.![]()
Die lui zouden hier 12:30 zijn .. zit al bijna een uur voor .. te wachten ..
Gelukkig staat het geld al op de rekening.![]()
incl. de kosten voor de achterband reparatie.
Net nog wel even wat gepoetst en een volle tank gegeven .. die paar liter staat wel zo netjes ..
quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wilde al een ticket kopen naar het buitenland gna gna .. verkoop jij de Bi dan even voor mij, met een kleine provisie.
Maar het was wel een fijne pleepot .. en ze staat nog steeds buiten te wachten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:26 schreef ZX9R het volgende:
En ja, dat topic kende ik en daarom noemde ik hem pleepot!
dat snap je niet, he? Weet je al wat je gaat doen ter vanging vd pleepot?quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:41 schreef Patrick281 het volgende:
Maar het was wel een fijne pleepot .. en ze staat nog steeds buiten te wachten.
Ik heb een mail gestuurd naar een Zilveren RS-125 die zwaarder wil gaan rijden.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat snap je niet, he? Weet je al wat je gaat doen ter vanging vd pleepot?
Nope.. de buurman stommelde een keer.. en ik weet nu hoe laat de postbode komt.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:10 schreef ZX9R het volgende:
Volgens mij zijn ze er....
Ben benieuwd, dat zou ideaal zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb een mail gestuurd naar een Zilveren RS-125 die zwaarder wil gaan rijden.
Misschien heeft hij iets aan de Bimota .. beetje bijbetalen.
Zo sla ik 2 vliegen in 1 klap .. later is ff met hem bellen ..
ik denk dat ze er nu wel zijnquote:Nope.. de buurman stommelde een keer.. en ik weet nu hoe laat de postbode komt.
Ja, als die jongen 1.500/2.000 bijbetaald heeft hij voor weinig een +100 Pk machine.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ben benieuwd, dat zou ideaal zijn.
[..]
ik denk dat ze er nu wel zijn
quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:48 schreef Yakult het volgende:
Heb jij al repons op je bod op die MV Agusta?![]()
GSX-F = zelfde blok als de Banditquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:46 schreef hollander172 het volgende:
Eurootje of 120? Compleet met tandwielen dan. Kijk eens op motozoom.nl of dergelijke sites.
-edit- heb em alquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:34 schreef Patrick281 het volgende:
OPM .. dit is wel wat voor jou!!!!!!!! .. en maar 2.950,00![]()
[afbeelding]
heeeel vetquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
-edit- heb em alvet ding hoor!
Ik betaalde voor mijn Bimota al 925 euro BPM.quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:02 schreef Yakult het volgende:
Ik zag wel een MV F4S '00 voor ¤10.000 maar die staat in Italie (BPM ¤1000)
daar staat ook F4S '02 voor ¤7500,- maar dat zal wel niet zuiver zijn...
Daar heb ik in mijn geval de werkplaats op de zaak voor. Geen probleem. We kunnen zelfs dubbele kettingen klinken.quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
GSX-F = zelfde blok als de Bandit
Kettinsetje van DID kost rond de 155 euro ex montage..
Zelf doen kan wel, maar hoe ga jij die ketting klinken
Dat heb ik dus vanmiddag gedaan. 80 euro voor een set voor een '90, 180 voor setje voor een '92. 3 maal raden waar ik op rijquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:46 schreef hollander172 het volgende:
Eurootje of 120? Compleet met tandwielen dan. Kijk eens op motozoom.nl of dergelijke sites.
DID:quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:22 schreef ZX9R het volgende:
Die kettingen van DID zijn toch on-onderbroken?![]()
Regina:quote:Alle kettingen worden eindloos geleverd (behalve voor cantilever motoren), omdat vrijwel elke fabrikant dit vereist. Desalniettemin wordt bij elke set een sluitschakel met 'visje' bijgeleverd.
quote:De ketting in deze set wordt eindloos geleverd en moet ook zodanig gemonteerd worden. Dit betekent dat je de achterbrug uit de motor moet halen. Dit klinkt ingewikkelder dan het is. Onder het menu Magazine/klussen vind je een uitvoerige beschrijving over het monteren van een eindloze ketting. Met het juiste gereedschap is dit zo gepiept. Mocht je daar toch niet aan willen beginnen, kun je als alternatief een aparte klinksluiting mee bestellen (zie hieronder bij ‘Accessoires’). Je kunt dan de ketting breken en met de klinksluiting monteren, hetgeen echter vakkennis en een geschikte kettingbreker & -pons vereist. Als je zelf deze vakkennis of dit gereedschap niet hebt, kun je eventueel óók een clipsluiting mee bestellen (zie hieronder bij ‘Accessoires’), die je tijdelijk monteert na de montage van de kettingset om vervolgens naar een motordealer te rijden die de klinksluiting voor je kan aanbrengen. Een clipsluiting is slechts een tijdelijke verbinding en uitsluitend geschikt om maximaal 80 km per uur mee te rijden.
Hoe dom kan je zijn om dat risico te nemen.... besparen op veiligheidquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:15 schreef Patrick281 het volgende:
Via mijn werk kunnen wij industrie kettingen leveren, zo had een collega laatst een verhaal over een klant die jarenlang een ketting kwam halen voor Hfl 25,00.
Ze hadden precies uitgezocht welk model paste. De fabrikant gaf er alleen geen garantie op met hoge toerentallen. Maar zo is die man jaren langs gekomen ..en het ging altijd goed.
Klinken van de ketting kan je speciaal gereedschap voor kopen.
Als je handig bent lukt het ook met een stevige hamer ..
Eentje van '92quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus vanmiddag gedaan. 80 euro voor een set voor een '90, 180 voor setje voor een '92. 3 maal raden waar ik op rij
tis wel een 91er he...quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
heeeel vetZou'm bijna voor woon-werk nemen .. t'is dat er al een bod op staat.
Edit.. mijn vingers klikten een keer teveel op marktplaats.Maar ja doet'ie toch niet..
dat nooit niet...quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:13 schreef Rietvaerder het volgende:
besparen op veiligheid
Ik wacht rustig af .. nou ja tot volgende week ofzo.quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis wel een 91er he...
als je het topic doorleest zul je zien dat ik alleen los verkoop als ik de helft vd spellen op voorhand los kan verkopen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:33 schreef Rietvaerder het volgende:
275 wil ik niet uitgeven eraan... te duur (voor mij persoonlijk dan)
Ik wil max. 150 aan een PS2 uitgeven....
Wil je hem misschien verkopen met Tekken 4, 2 controllers en een memory card erbij ?!
zijn er na okt weer nieuwere versies uitgekomen? dat alles wat je net noemde zit er op.quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan gaat het over
Ik zou hem dus niet kopen met alle spellen, dat is dus simpelweg te duur voor mij... ik zoek een nieuw model PS2 (stillere koeler, infrarood onboard, vernieuwd DVD-drive en een vernieuwd layout van het moederbord en nog meer)..... met memory card, controller en 1 of 2 spellen (Tekken 4 wil ik heel graag)
helaasquote:Dus ja, vandaar max. 150 euro.... kan je voor mij geen uitzondering maken?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooie vriend ben jij![]()
oja, das wel met 3 games...quote:Maare... 190 euroHaal ik liever een nieuwe voor 199 euro
ja ok, 2 dan. boeiend, het bod is erquote:Op woensdag 12 mei 2004 20:47 schreef Rietvaerder het volgende:
2 games
quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Nieuw bod:
150 euro voor de PS2 met Tekken 4, memory card en 2 controllers PLUS 4 liter olie![]()
![]()
Stond er een beetje vaag..... 150 euro + 4 liter olie dan hequote:Op woensdag 12 mei 2004 20:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
nah, als je nou zegt 'plus waar die demper aan hangt' dan hebben we een dealquote:Op woensdag 12 mei 2004 20:49 schreef Rietvaerder het volgende:
En een Viper demper?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ja dag
met garantie en met nieuwe controllers, vriend
quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Oplichter met je 190 euro [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ja daaaag
met garantie en met nieuwe controllers, vriend
Het is toch een Honda .. en heeft niet veel gereden.quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis wel een 91er he...
en hij ziet er echt vet uit!quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:10 schreef Patrick281 het volgende:
Het is toch een Honda .. en heeft niet veel gereden.
koelquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:14 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wil deze wel:![]()
AGV heb ik nu.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Niets gaat boven Shark, Shoei en Arai
En niet te vergeten: BMW (en dus ook Schubert), Caberg, Uvex, HJC en al die andere fabrikanten van mooie systeemhelmpiesquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Niets gaat boven Shark, Shoei en Arai
Tja goed zal het zijn .. maar er is geen mooie systeemhelm te koop .. zelf laten spuiten is de enigste optie.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:32 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En niet te vergeten: BMW (en dus ook Schubert), Caberg, Uvex, HJC en al die andere fabrikanten van mooie systeemhelmpies
Ik ga zelf als ik weer rijk ben kijken voor een HJC SyMax... (tja, ik rij toch een beemer, dus moet wel een systeemhelm hebben hequote:Op woensdag 12 mei 2004 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja goed zal het zijn .. maar er is geen mooie systeemhelm te koop .. zelf laten spuiten is de enigste optie.![]()
ja alleen mag je je pak gaan polijsten na een glijpartijquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:52 schreef Patrick281 het volgende:
En gegarandeerd goed goed beschermd tegen glijschade.![]()
HJC is ook best goedkoop, ik weet eigenlijk niet eens wat voor materiaal de mijne is. ik had hem alleen snel gekocht om te kunnen lessen met eigen helm.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
HJC vind ik een goedkoop merk eigeniljk.... hebben die uberhaupt wel helmen van glasfiberDacht alleen polycarbonaat...
Suomy is ook ok.
Al vanaf 89 euro.quote:AIROH,CABERG, NOLAN, SCHUBERT, SHOEI, PROBIKER, MTR
HJC is de enige samen met Lazer die goedzittende helmen heeft voor mijn hoofd. Ik heb echt alles op mijn hoofd gehad maar alleen deze twee zaten goed. Van de anderen kreeg ik op zijn minst hoofdpijn.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
HJC vind ik een goedkoop merk eigeniljk.... hebben die uberhaupt wel helmen van glasfiberDacht alleen polycarbonaat...
De HJC SyMax is glasfiber (kinstuk polycarbonaat net zoals 99% van alle systeemhelmen)quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
HJC vind ik een goedkoop merk eigeniljk.... hebben die uberhaupt wel helmen van glasfiberDacht alleen polycarbonaat...
Suomy is ook ok.
Zie ik vanochtend toch 2 RVS leidingen met een Teflon binnenkant op mijn bureau liggen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
6,3 buiten of binnendiameter? Zal er busjes voor je bij zoeken. Overigens kan je met 1,5 meter twee setjes maken. Weet je toevallig de wanddikte?quote:Op donderdag 13 mei 2004 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zie ik vanochtend toch 2 RVS leidingen met een Teflon binnenkant op mijn bureau liggen.
Lengte ca. 1,5 meter bij een diameter van +/- 6.3 mm meet ik even snel met een schuifmaat ..
Ik ben trouwens op de fiets. *zweet* Nog even wennen.
* One_Punch_Mickey plaatst bij deze een bestellingquote:Op donderdag 13 mei 2004 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zie ik vanochtend toch 2 RVS leidingen met een Teflon binnenkant op mijn bureau liggen.
Lengte ca. 1,5 meter bij een diameter van +/- 6.3 mm meet ik even snel met een schuifmaat ..
Ik ben trouwens op de fiets. *zweet* Nog even wennen.
Ik meet ca. 3.2 mm binnendiameter. Ze zijn voor jou he, neem ze op de volgende meet wel mee.quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
6,3 buiten of binnendiameter? Zal er busjes voor je bij zoeken. Overigens kan je met 1,5 meter twee setjes maken. Weet je toevallig de wanddikte?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waar blijft mijn orderbevestiging?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als ze goed werken zou je wel een handeltje kunnen beginnen![]()
Perfect! Die knellen mooi om de banjo's heen die ik heb. Moet ik alleen de busjes voor het aanknijpen er nog even bij zoeken maar dat gaat wel lukken, grootste probleem bleef de slang zelf.quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik meet ca. 3.2 mm binnendiameter. Ze zijn voor jou he, neem ze op de volgende meet wel mee.
Of je ze kan gebruiken weet ik niet .. en op eigen risico.
[..]
@Hollander. het tweede stukje zit wat strakker opgerold .. misschien zijn het idd net 2 setjes.
Dat zou ik niet al te hard zeggen, ik had een bedrijfje gevonden wat ze per meter verkocht en deze vroegen 30,- per meter en 5,- per banjo, hulzen hadden ze niet eens.quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo duur zijn ze nou ook weer niet, en dit was wat restvoorraad.
Dit was het laatste wat er lag .. maat is incourant voor ons ..dochteronderneming ..quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet al te hard zeggen, ik had een bedrijfje gevonden wat ze per meter verkocht en deze vroegen 30,- per meter en 5,- per banjo, hulzen hadden ze niet eens.![]()
Als er dus nog meer restvoorraad is houdt ik mezelf aanbevolen en daar wil ik best gewoon voor betalen mits het een beetje binnen de perken blijft.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:05 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb absoluut geen zin meer in m'n werk.
Milieuadviesjes geven aan mensen die toch niet luisteren.
Ik wil in een motorzaak werken! Lijkt me veel leuker. Of in een computerzaak...
Als dat zou kunnen, graag.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:17 schreef Patrick281 het volgende:En toch 3-4.000 euro per maand blijven verdienen.
![]()
De edit werkte niet .. bedoelde 2-3.000.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:32 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen, graag.
Maar ik ben realist en ik verdien niet eens zoveel.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:32 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen, graag.
Maar ik ben realist en ik verdien niet eens zoveel.
was een geintje, zie je geen gelijkenis dan?quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:36 schreef hollander172 het volgende:
* One_Punch_Mickey snapt het niet helemaal.
lars snapte em niet...quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey Mark zat toch in Curacao? (15e/16e pic)
haha nu durf je welquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Zullen we nog eens een sprintje doen
aan de andere kant, voor dat geld had je een hele mooie zilveren PS2 gehadquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beter
Ja nou, het zou wel gelijk oplopen denk ik hoor.... maar boven de 50 gaat mn begrenzing gewoon tegenwerkenquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
haha nu durf je welmaar wil ik altijd wel, ondanks dat jij weet hoe je zonder te koppelen kunt opschakelen.
Voor 190 euro?quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
aan de andere kant, voor dat geld had je een hele mooie zilveren PS2 gehad
Ik kan de link qua kleur niet onderscheiden van de rest van de tekst op mijn werk. Nu zie ik het wel, zou zijn vader kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lars snapte em niet...
Ik zou wel eens een sprintje willen doen tegen jou, maar dan met die RS 250.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Zullen we nog eens een sprintje doen
heb je een zwart-wit scherm danquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik kan de link qua kleur niet onderscheiden van de rest van de tekst op mijn werk. Nu zie ik het wel, zou zijn vader kunnen zijn.
Nope maar ik kan het echt bijna niet zien, de tekst is zwart en de linkjes heel donker paars, ik zie ze pas als ik er overheen hover met mijn muis.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je een zwart-wit scherm dan?
Het is verstuurd.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:38 schreef hollander172 het volgende:
Patrick281, zou je anders die slangen met de postduif mee kunnen geven? Dan maak ik het bedrag van de verzendkosten wel over op je rekening.
Dat lijkt behoorlijkquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey Mark zat toch in Curacao? (15e/16e pic)
Euhm, naar wie als ik zo vrij mag zijn?quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:38 schreef Patrick281 het volgende:
Het is verstuurd.
Mail je adres maar.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Euhm, naar wie als ik zo vrij mag zijn?
Mail sent...quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mail je adres maar.Volgens mij had jij een keer benzine betaald bij toeval trouwens.
![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Euhm, naar wie als ik zo vrij mag zijn?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:49 schreef ZX9R het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
Die zag ik net namelijk staan voor niet al te veel!
Nee, dat is niet die ik gezien heb.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Dat half-naked dan hè!quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waarom? vind die 1e mooier!
is dat trouwens standaard, half naked? nee toch?
Voor weinig was cynisch bedoeld.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
noem je dat weinig? hier http://www.marktplaats.nl(...)=1&zoek=vtr&oudei=15 heb je een 98er Firestorm met 14 dkm voor 6250,- met mooie kleurstelling!
ywquote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:00 schreef ZX9R het volgende:
Wie geeft me ff een duw omhoog?
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/61126/1
waarom?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
Die half fairing Firestorm.
Deze is wel brilliant, die halve kuip vind ik gewoon he-le-maal niets op dit model.quote:
Ik volg..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ook de mijne is in prijs verlaagd
alleen mobile.de...is echt de allergrootste. ik heb wel eens van pepijn andere sites gehad maar daar staan er maar een paar op. niet de moeite wat mij betreft.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:18 schreef ZX9R het volgende:
Hebben jullie wat duitse motor-sites voor me?
vriend van me heeft een zo'n ZX6R (95-97), wel fijn maar vind de ZXR net iets mooier.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
welke heeft jullie voorkeur?
[afbeelding]
[afbeelding]
Groen! Ik had een mail van iemand die wilde ruilen met -ook een hele mooie blauwe ZXR-750.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
welke heeft jullie voorkeur?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:20 schreef Yakult het volgende:
Supermooie R1100S trouwens, jammer dat die zo duur zijn.
Ook meer een sport-tour motor, maar wel een hele gave.
Als ik de pieken had, ging ik daar op rijden (met mijn 1.95m)
GS1000 nog steeds, nog geen vervanger helaas...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Groen! Ik had een mail van iemand die wilde ruilen met -ook een hele mooie blauwe ZXR-750.
[..]Weinig keuze trouwens met die lengte ..RS125 is geen optie.. had je niet een GSX??
jullie weten dat mijn voorkeur uitgaat naar die zwart/paarse kleurstellingquote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:24 schreef Patrick281 het volgende:
Groen! Ik had een mail van iemand die wilde ruilen met -ook een hele mooie blauwe ZXR-750.
Ow ja .. heb ik ook gehad.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:26 schreef Yakult het volgende:
[..]
GS1000 nog steeds, nog geen vervanger helaas...
Mijn persoonlijke smaak zegt de zwart/roze maar daar moet je niet voor gaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
welke heeft jullie voorkeur?
[afbeelding]
[afbeelding]
Motoren op die andere sites staan vaak ook op mobile.de is idd de grootstequote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alleen mobile.de...is echt de allergrootste. ik heb wel eens van pepijn andere sites gehad maar daar staan er maar een paar op. niet de moeite wat mij betreft.
Weet ik niet, kan hem wel doormailen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jullie weten dat mijn voorkeur uitgaat naar die zwart/paarse kleurstellingplus vind ik hem qua design ook mooier.
staat die blauwe op marktplaats?
klinkt een beetje tegenstrijdigquote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:28 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke smaak zegt de zwart/roze maar daar moet je niet voor gaan.
Er is eigenlijk maar 1 kawakleur en dat is KAWAGROEN!![]()
Maar persoonlijk zou ik voor de ZXR gaan!
komt dit bekend voor http://www.marktplaats.nl(...)1&zoek=zxr&oudei=15?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Weet ik niet, kan hem wel doormailen.heb hier op mijn werk je adres alleen niet..
Misschien valt er nog een superdeal te maken tussen ons.![]()
(hij de Bi, jij je eigen motâh verkopen en de 750 omruilen voor het geld van de 400..)
Nog niet aan toegekomen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waarom heb je je Bi eigenlijk niet op MF staan?
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/60969quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nog niet aan toegekomen.![]()
maar dat is hem wel? 51 dkm op de klok vind ik ook te veelquote:Ow ...
Ik heb een betere foto van die ZXR .. op de paddock stand en schuin vanaf de voorkant .. maar 1991 is wel oud.
ik vind alleen de dubbele koplampen wat minder, voor de restquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:12 schreef Rietvaerder het volgende:
ZXR750 ziet er te ouderwets uit naar mijn mening
Zijn trouwens ook zware fietsen, ken iemand die had een ZXR750 en nu een Bandit1200 met WP vering en die Bandit stuurt strakker en scherper dan die ZXR750.. een oudje dus
Van de week nog ff op een Bandit 1200 Yoshimora gezeten.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn trouwens ook zware fietsen, ken iemand die had een ZXR750 en nu een Bandit1200 met WP vering en die Bandit stuurt strakker en scherper dan die ZXR750.. een oudje dus
Klopt!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Je moet er ook mee rijden... niet alleen erop zitten
maar dat is ook het enige, en daar zijn best oplossingen voor te vindenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ook... daar lijkt ie ouder door.
oyeahquote:Hee OPM, ik zou gewoon doorsparen voor een Fireblade model 98
Over 1,5 jaar, als ik er ook 1 ga kopen
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oyeahen in dezelfde kleur he
Die Diversion900.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Welke Yamaha(Zullen we verder kletsen in het SC topic
)
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Ja
Die oranje/zwarte he...
Klopt ja, was ff in de warquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:57 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Die Diversion900.
Da's toch een Yamaha....
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]kan niet vaak genoeg gepost worden
![]()
zeg dat wel...das iig niet italiaansquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:08 schreef ZX9R het volgende:
Aaaargh..
Wat is dat voor vlek op die brommer?
zoals ik al zeiquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:kan niet vaak genoeg gepost worden
![]()
Nee, maar misschien reageert hij niet op biedingen via internet ..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:04 schreef Gerako het volgende:
Eerst maar weer iets Italiaans ertussen want dit gaat de verkeerde kant op.
[img]htttp://www.mcjournalen.no/images/mvf4sprofh.jpg[/img]
Patrick, al een reactie op je bod???
COOOOOOOOOOOL!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zoals ik al zei![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Niemand die op mn tandwiel verhaal reageert
quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beter
jij...houdt niet van hoofdletters?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:35 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
COOOOOOOOOOOL!!
HEBBE HEBBE HEBBE HEBBE HEBBE HEBBE HEBBE HEBBE![]()
![]()
Jullie zouden serieus zo een willen hebben he???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |