klopt!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:31 schreef BOINK_BOINK het volgende:
Ik ga mischien een heele domme vraag stellen maar die silver edition is tog die nieuwe versie ( wat inhoud een IinfraRood poort en een stille fan)?
nee! hij is helemaal origineel.quote:omgebouwt?
arnhem.quote:en eventueel waar op te halen?
ik kon het proberen. Niet geschoten is nooit raak..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
serieus? ik denk het niet, nee...niet serieus: graag alleen serieuze reacties
zoek je een omgebouwde dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:31 schreef BOINK_BOINK het volgende:
Ik ga mischien een heele domme vraag stellen maar die silver edition is tog die nieuwe versie ( wat inhoud een IinfraRood poort en een stille fan)?
omgebouwt?
en eventueel waar op te halen?
niet onbelangrijk: alles is origineel.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nee! hij is helemaal origineel.
Nee dat vroeg ik me af want anders vervalt namelijk de garantiequote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:05 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
zoek je een omgebouwde dan?
Ach wat moet hij dan met de rest van de spellen???quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan is mijn bod voordeligerVind ik. Maar goed... we zullen zien.
Geen enkel spel is een platinum versie en zijn allen in zeer goede staat en compleet uiteraard.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:53 schreef echt het volgende:
Ik heb wel interesse in Grand Theft Auto 3 en Metal Gear Solid 2, mocht je los verkopen..
Deze moeten NIET-platinum en in goede staat zijn. Ophalen is geen probleem.
het komt al aardig in de buurt zoquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:16 schreef Mikkie het volgende:
Zo'n vermoeden had ik al
Kan een bod van 190 euro je wel over halen? Misschien dat het dan aantrekkelijker wordt
En onderhandelen is altijd mogelijk natuurlijk.
Ik laat hem een week staan, dus tot en met 19 mei kun je bieden. Ik verkoop dus alleen los als ik voor 19 mei voor de helft van de spellen kopers heb. Tot nu heb ik een koper voor 2 spellen:quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:27 schreef BOINK_BOINK het volgende:
nou als jij er 10 overheen gaat dan ga ik meej bij deze 230 geboden voor the works.....
ik ben werken dus kan zijn dat ik minder vaak antwoord
kut-werk
eneeh ik weet dat ik ongeduldig ben maarja zo ben ik maareh waneer is het einde van het bieden?
@ Mikkie: heb je deze post gezien? Als jij nu voor GTA III een ander spel kiest dan vergroot je de kans dat ik hem los verkoop. Dat zou betekenen dat ik nog voor 3 spellen koper(s) moet vinden en dan is ie voor jou.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:53 schreef echt het volgende:
Ik heb wel interesse in Grand Theft Auto 3 en Metal Gear Solid 2, mocht je los verkopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |