Dat is het oude model.quote:
Tja dat is ook de functie .. een brommer toegelaten voor de snelweg.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:45 schreef ReserveBandit het volgende:
Ik heb het niet zo op die opgevoerde brommers....
Wat is een intruductieprijs.quote:Zien en gezien worden is essentieel voor de motorrijder.
Met dit "derde" remlicht vergroot je je zichtbaarheid op de weg.
In de rubber klapstrip bevinden zich 6 LED lampjes die reageren op een zendertje in het meegeleverde 12V LED achterlichtlampje.
Zodra je remt, licht het extra remlicht op. De strip is eveneens op een topkoffer of kledingstuk aan te brengen en leverbaar in diverse kleuren.
Intruductie prijs bij MotoPort bedraagt euro 34,95.
quote:Merk
PIAGGIO SCOOTERS
Type
GILERA DNA 180
Model
2001
Kleur
grijs
Bouwjaar
Teller
1700 km
Kenteken MF-PN-14
Notitie
Vraagprijs
¤ 2590,-
Zonder op te scheppen: pas een Mito eruit gereden op klaverblad Gorinchem.....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
en een klaverblad lusten ze rauw..
Kwam net dit tegen.[afbeelding]
Moet ik dat even uitleggen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:01 schreef ReserveBandit het volgende:
[..]
Zonder op te scheppen: pas een Mito eruit gereden op klaverblad Gorinchem.....
Je moet ff uitleggen wat dat plaatje is
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:19 schreef ReserveBandit het volgende:
Pikkie van 19 op een Mito of een pikkie van 19 op een Bandit, dan hoort een Mito toch te winnen op het klaverblad mag ik aannemen
Was je zelfs nog geen 18..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:19 schreef ReserveBandit het volgende:
[afbeelding]
Kan er niks uit opmaken...
Pikkie van 19 op een Mito of een pikkie van 19 op een Bandit, dan hoort een Mito toch te winnen op het klaverblad mag ik aannemen
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 07:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
bilscherm?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:48 schreef ReserveBandit het volgende:
WTF
Ik snap nog steeds niet wat het plaatje is hoor, misschien moet ik mijn beelscherm schoonmaken.... ik zie echt geen tekst erin staan. Alleen een vaag rood vlekje.....
Doe eens even een naampje op de mail, misschien ken ik hem wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:36 schreef Patrick281 het volgende:
Morgen komt die man uit Vianen naar de scooter kijken..
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
steppenslijten maakt idd meer kapot dan je lief is
Instelling was om te kijken .. niet om te kopen ..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe eens even een naampje op de mail, misschien ken ik hem wel.
Ik ben 4 uur aardig beziggeweest vandaag .. van 11:00 tot 14:00 met die mensen en de achterband.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:12 schreef ReserveBandit het volgende:![]()
ik verveel me te pletter
Een BMW liefhebber.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:39 schreef PatrickM het volgende:
[..]
ben ff de stad in geweest, moederdag morgen he...(nog ff lekkere vietnamese loempiaatjes gegetenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:12 schreef ReserveBandit het volgende:![]()
ik verveel me te pletter
Ik zag hem voor het eerst toen ik de scoot voor een grote beurt bracht in Oktober 2003.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:05 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Die is mooi
Nee Pepijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:12 schreef ReserveBandit het volgende:
Nee Pepijn...... wat weegt die BMW?
Kan weleens gaan tegenvallen anders..
ziet er goed uit maar als ik eerlijk ben...zelf zal ik hem (voorlopig) niet rijdenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee Pepijn.Hij is toch wel een beetje mooi.
![]()
En ik begin een ketting voor de aandrijving en kabelbediening voor koppeling enz toch wel zat te worden.
Weegt 229 kg natquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:12 schreef ReserveBandit het volgende:
Pepijn..wat weegt die BMW?
Kan weleens gaan tegenvallen anders..
OK .. al je eerlijk bent dan twijfel ik toch niet helemaal aan mijn verstandelijke vermogens.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:15 schreef ReserveBandit het volgende:
Waarom zette ik godsnaam "Nee" neer?![]()
Wou ik helemaal niet typen
Hij is wel mooi ja! Ik wou alleen vragen wat ie weegt
Type 2-cilinder 4-takt boxermotorquote:De S staat bij BMW al jaren voor Sport. Denk maar aan de R 90 S, die al zo'n 25 jaar geleden met 67 pk de 200 km/h grens doorbrak. De huidige R 1100 S levert maar liefst 98 pk en een koppel van 97 Nm.
Een hydraulisch bediende koppeling brengt het vermogen over naar de zesversnellingsbak die samen met het nieuw ontwikkelde aluminium middenframe een uiterst stabiele eenheid vormt. Al met al goed voor de titel 'Sterkste Boxer Aller Tijden'.
De twee onder het achterlicht uitmondende dempers zijn een teken van soevereine power en dynamiek. Het design laat er geen twijfel over bestaan dat deze machine zich helemaal thuisvoelt in kringen van Sport-Tours - Maatwerk met maximale veiligheid. Dat is het BMW leren motorpak ProEmotion. ProEmotion is gemaakt voor sportief motorplezier, aangewakkerd door het vuur van de R 1100 S.
innerlijke tegenstrijdigheidquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:18 schreef ReserveBandit het volgende:
Waarom typte je in eerste instantie eigenlijk eenachter het zinnetje "en ik ben verliefd op de BMW R1100S" ?
Alsof een BMW iets negatiefs isquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
innerlijke tegenstrijdigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |