Zeg, achterlijk stuk nagboorte, moet je eentrap tegen je klote?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:04 schreef Ajaxno1 het volgende:
Speciaal voor just me Doc begint al teletoeter gedrag te vertonen
Niet dus.quote:Op zondag 9 mei 2004 11:58 schreef Doc het volgende:
Spongebob roelt overigens ongelovelijk de pan uit
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Goed plan ik help meequote:Op zondag 9 mei 2004 12:06 schreef Inquistor87 het volgende:
* Vom hangt de AJAX-slingers alvast op
Is die / me bug die doorgaat na de quote opgelost?quote:Op zondag 9 mei 2004 12:06 schreef Inquistor87 het volgende:
* Legolas_Greenleaf hangt de AJAX-slingers alvast op
ze verliezen hoorquote:Op zondag 9 mei 2004 12:06 schreef Inquistor87 het volgende:
Inquistor hangt de AJAX-slingers alvast op
Go NACquote:Op zondag 9 mei 2004 12:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze verliezen hoor![]()
ECHT dus wel!quote:Op zondag 9 mei 2004 12:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Niet dus.
/squelchquote:Op zondag 9 mei 2004 12:13 schreef Doc het volgende:
[..]
ECHT dus wel!
Ach, doet het er toe, PSV wint niet van FCDHquote:Op zondag 9 mei 2004 12:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze verliezen hoor![]()
LG is een OKTO!quote:Op zondag 9 mei 2004 12:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
/squelch
eitje 7-0 ofzoquote:Op zondag 9 mei 2004 12:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach, doet het er toe, PSV wint niet van FCDH
OKTO?quote:Op zondag 9 mei 2004 12:15 schreef Doc het volgende:
[..]
LG is een OKTO!
Kijk eens naar SPONGEBOB SQUAREPANTS en je weet wat ik bedoekquote:Op zondag 9 mei 2004 12:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
OKTO?
Nooit van m'n leven...quote:Op zondag 9 mei 2004 12:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Kijk eens naar SPONGEBOB SQUAREPANTS en je weet wat ik bedoek
Hoi bluezzquote:Op zondag 9 mei 2004 13:56 schreef Bluezz het volgende:
Het stinkt hier naar knoflook
quote:Op zondag 9 mei 2004 14:28 schreef ErikT het volgende:
Beetje domme planning van mijn kant, maar ja...
quote:Op zondag 9 mei 2004 14:29 schreef just me het volgende:
[..]dan kun je nu je moeder gaan verwennen
Ik had ook liever in Hellevoet geblevenquote:Op zondag 9 mei 2004 14:31 schreef ErikT het volgende:
[..]Die zit in Rome
mot je niet in amsterdam zittenquote:Op zondag 9 mei 2004 14:36 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik had ook liever in Hellevoet gebleven.
quote:Op zondag 9 mei 2004 14:38 schreef Bluezz het volgende:
Omdat het moederdag vandaag is belt mijn zoon in Australië zijn vader![]()
![]()
die modjes denken ook alles te kunnenquote:Op zondag 9 mei 2004 14:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie heeft het interieur rood/wit versiert!![]()
DOC!
Ik moet vanmiddag met de trein langs de arena *ril*quote:Op zondag 9 mei 2004 14:42 schreef just me het volgende:
die modjes denken ook alles te kunnen![]()
Mag ik nietquote:Op zondag 9 mei 2004 14:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mot je niet in amsterdam zitten
quote:Op zondag 9 mei 2004 15:41 schreef golfer het volgende:
AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KAMPIOENEN!!!!! van de armoede!!!
quote:Op zondag 9 mei 2004 15:54 schreef methodmich het volgende:
ErikT is dik jaloers natuurlijk!
Je moet nu naar Amsterdam, dronken Ajax-meiden scoren.
quote:Op zondag 9 mei 2004 15:54 schreef methodmich het volgende:
ErikT is dik jaloers natuurlijk!
Je moet nu naar Amsterdam, dronken Ajax-meiden scoren.
quote:Op zondag 9 mei 2004 16:17 schreef methodmich het volgende:
Heb je raar gedaan met een hond?
dat was toch in het live hce verslagen topic:?quote:Op zondag 9 mei 2004 16:14 schreef sqlsmurft het volgende:
euh Brighton bedoelde dat van die hond natuurlijk niet zo.
Beetje rare kreet. Excuus hierbij een bier om het goed te maken.
Hi-ha-hondenlul. Mooi voetballied.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:32 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]haha nou die floepte eruit en nu heb ik denk ik de man op zijn pik getrapt.
NIet zo netjes van mij.
half 9 is gezonder voor jequote:Op zondag 9 mei 2004 16:50 schreef FrankyMcG het volgende:
We hoeven vanavond dus pas om half 8 de tv op Studio Sport te zetten!
Ik zet mijn pa wel op de uitkijk, om door te geven als de kust veilig is.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:51 schreef Ajaxno1 het volgende:
half 9 is gezonder voor je
quote:Op zondag 9 mei 2004 16:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik zet mijn pa wel op de uitkijk, om door te geven als de kust veilig is.
Studio Voetbal is vanavond ook weer verboden gebied, Jack met zijn pleurissmoel!
die is echt bloedgeil vanavondquote:Op zondag 9 mei 2004 16:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik zet mijn pa wel op de uitkijk, om door te geven als de kust veilig is.
Studio Voetbal is vanavond ook weer verboden gebied, Jack met zijn pleurissmoel!
Ik vind het wel grappig al die gefrustreerde mannetjes die onder stenen vandaan kruipen.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:03 schreef Inquistor87 het volgende:
:'(.
Ik ben net van mn stoel gepleurd van het lachen :'(. Stomme kut calimero's
Binnen mijn vriendengroep brullen we dit nog wel eens tegen elkaar.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat was toch in het live hce verslagen topic:?
Is het zo niet altijd?quote:Op zondag 9 mei 2004 17:11 schreef golfer het volgende:
Ik vind het wel grappig al die gefrustreerde mannetjes die onder stenen vandaan kruipen.
quote:Op zondag 9 mei 2004 19:01 schreef Bluezz het volgende:
Beuren jullie me ff op met wat leuks?
Vanmorgen was het wél stil, hence de TT.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Topictilel gaat voor vandaag niet echt op, misschien dat er wat mensen blijven plakken na vanavond op VBL
quote:Op zondag 9 mei 2004 19:01 schreef Bluezz het volgende:
Ook weer terug van Bloemendaal en het ziekenhuis
Beuren jullie me ff op met wat leuks?
PSV is nu bezig.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Mijn vader is ingeschakeld om te zorgen dat ik geen netvlies-bederf krijg met Studio Sport!
Hij roept me zodra het voetballen begint!
en dan ook nog ajax kampioen het zit je niet mee zeg, arme jongenquote:Op zondag 9 mei 2004 19:34 schreef Inquistor87 het volgende:
He bah...
Moet morgen nog een Geschiedenis PO inleveren... nog niet aan begonnen.... CKV moet morgen af nog niet aan begonnen.... dinsdag herkansinge nog niet aan begonnen.....
Gaat lekker
wat een bal gehakt zegquote:Op zondag 9 mei 2004 19:38 schreef golfer het volgende:
Wat aardig van de stadionspeaker van PSV om Ronald Koeman nog even te bedanken.
Dat is mn enige lichtpuntquote:Op zondag 9 mei 2004 19:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan ook nog ajax kampioen het zit je niet mee zeg, arme jongen
Junior en iik hebben keihard zitten lachenquote:Op zondag 9 mei 2004 19:38 schreef golfer het volgende:
Wat aardig van de stadionspeaker van PSV om Ronald Koeman nog even te bedanken.
Tja, ze maken zelfs de frisdrankflessen al bijna onopenbaar, dus laat de champagneflessen maar zitten, die zitten nog erger vast.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:09 schreef pascalheister het volgende:
moeilijk zeg een champagnefles openmaken voor die ajaciedjes
Een of andere randdebiel dacht dus dat het morgen was, dus ik heb nu net in een half uur een PO van 4 pagina's zitten draaien toen kwam ik erachter dat het pas 10 juni hoeftquote:Op zondag 9 mei 2004 19:34 schreef Inquistor87 het volgende:
Moet morgen nog een Geschiedenis PO inleveren
Sorry hoor, maar ik moest hier wel even lachen.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:23 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Een of andere randdebiel dacht dus dat het morgen was, dus ik heb nu net in een half uur een PO van 4 pagina's zitten draaien toen kwam ik erachter dat het pas 10 juni hoeft.
Omdat je hem een enkeltje Satan geeft?quote:Op zondag 9 mei 2004 20:26 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik heb die 1@$@!#!@$!@%! beloofd dat hij NOOIT meer een PO hoeft te maken.
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:23 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Een of andere randdebiel dacht dus dat het morgen was, dus ik heb nu net in een half uur een PO van 4 pagina's zitten draaien toen kwam ik erachter dat het pas 10 juni hoeft.
Zo zou je het kunnen noemenquote:Op zondag 9 mei 2004 20:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Omdat je hem een enkeltje Satan geeft?
En welk wapen wordt het? Mes? Honkbalknuppel?quote:Op zondag 9 mei 2004 20:32 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen.
Wapens zijn voor watjesquote:Op zondag 9 mei 2004 20:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En welk wapen wordt het? Mes? Honkbalknuppel?
Gewoon je blote handen dus.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:35 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Wapens zijn voor watjes.
* pascalheister kijkt ook, gister niet kunnen zienquote:Op zondag 9 mei 2004 20:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, even de herhaling van 'dit was het nieuws' kijken.
ja toen ie zei volgend jaar de 30e viel ik ook al van de stoel van het lachenquote:Op zondag 9 mei 2004 20:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Studio Sport overleefd.
Alleen helaas luttele seconde van de huldiging gezien waarbij Cohen duidelijk zijn keppeltje te strak had zitten, want hij begon over het winnen van de CL te praten. Geen alcohol meer voor Cohen, alleen nog maar spa blauw!
Nu moeten we alleen Studio Voetbal nog zien te overleven zonder teveel kleerscheuren! Maar vooral die rotsmoel van Jack!
Sorry!quote:Op zondag 9 mei 2004 20:57 schreef SCH het volgende:Franky, wind je niet zo op.
hé gedraag je als een Hoolquote:Op zondag 9 mei 2004 20:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Sorry!
Nog 2 weken, nog 2 weken...quote:Op zondag 9 mei 2004 22:38 schreef rubbereend het volgende:
iedereen trouwens gefeli die iets te vieren heeft bij zn cluppie
PSV is toch nr. 2quote:Op zondag 9 mei 2004 22:38 schreef rubbereend het volgende:
iedereen trouwens gefeli die iets te vieren heeft bij zn cluppie
Lang geleden dat ik naar het beeldscherm heb geschreeuwd.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:57 schreef SCH het volgende:
:
Al ergerde ik me ook rot aan die Van Gelder: "Heerenveen wordt door iedereen in Nederland bejubeld" - zout toch op
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:43 schreef tong80 het volgende:
En Pierre is ook kampioen.
AXJAAAAAAAA !
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:42 schreef Armageddon het volgende:
*net terug van het Leidse plein*
Helemáál niets! Helemáál niets! voor Rotterdam!!!!
Whoepiequote:Op zondag 9 mei 2004 22:41 schreef just me het volgende:
PSV is toch nr. 2
nou big party hierquote:Op zondag 9 mei 2004 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
PSV is toch nr. 2
Volgend seizoen weer kampioen, dat is een hele troostquote:Op zondag 9 mei 2004 22:46 schreef just me het volgende:
Hé ik probeer alleen maar postief te zijn hoor.. mijn hart huilt![]()
Ja het was een aardig feestjequote:Op zondag 9 mei 2004 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
[afbeelding]
fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt
Dan hebben we twee feestjes.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja het was een aardig feestjeVolgend jaar weer
Geen idee maar ik ben er.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:52 schreef tong80 het volgende:
Waar wordt de finale van de CL gespeeld ?
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:58 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga er ook vandoor, nog even lekker feesten!
Hier zit er ook al eentje te rillen omdat ie morgen weer naar school moetquote:Op zondag 9 mei 2004 22:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga slapen, tot morgen. (School...*ril*)
quote:Op zondag 9 mei 2004 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier zit er ook al eentje te rillen omdat ie morgen weer naar school moet
* just me geeft NOG een biertje aan het zandmannetje en gaat dan slapen!quote:Op zondag 9 mei 2004 23:57 schreef Da_Sandman het volgende:
doe dan NOG maar eens een biertje
Heeft geen huiswerk meer, zit in examen periode.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:06 schreef tong80 het volgende:
Heeft ie z'n huiswerk gemaakt ?
inderdaad en hij vertelt t gewoon open en eerlijk, heel knap dat die dat zomaar durft op tvquote:Op maandag 10 mei 2004 00:19 schreef tong80 het volgende:
Ja, die tranen van hem zijn mooi.
Dat was dan ook het enige hoogtepunt van een zwakke aflevering van Holland Sport.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:19 schreef tong80 het volgende:
Ja, die tranen van hem zijn mooi.
ja neucken met een pop gaat vervelenquote:Op maandag 10 mei 2004 00:31 schreef ErikT het volgende:
Okee dat ajax logo is nu wel zover omhoog dat ik weer binnen durf te komen.
Net uit de stad naar huis komen skaten. Dus ook op skates er naartoe gegaan. Wel cool, over de busbaan skaten. Maar eens een keer met een meisje gaan doen...tof plan. Nu nog een meisje...altijd hetzelfde gezeik met die plannen van mij
Hee niet zo hequote:Op maandag 10 mei 2004 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja neucken met een pop gaat vervelen
quote:Op maandag 10 mei 2004 00:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hee niet zo he![]()
En ik had t over skaten
quote:Op maandag 10 mei 2004 00:31 schreef ErikT het volgende:
Okee dat ajax logo is nu wel zover omhoog dat ik weer binnen durf te komen.
Over strand lopen, in t gras bier liggen drinken, schaatsen, sterren kijken enz enzquote:Op maandag 10 mei 2004 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]je had t ook over andere plannen
quote:
dat zeg ik neuckenquote:Op maandag 10 mei 2004 00:37 schreef ErikT het volgende:
[..]
Over strand lopen, in t gras bier liggen drinken, schaatsen, sterren kijken enz enz
Ik ben een romanticus
Zei?quote:Op maandag 10 mei 2004 00:43 schreef ErikT het volgende:
Wat zei kunnen kan ik ook![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 mei 2004 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Zei?
En dat is een student?
daar is die k** vos weerquote:Op maandag 10 mei 2004 00:46 schreef ErikT het volgende:
Ook leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje outdated, maar toch
Ik vind m ook wel cool. Maar ja, geen geld he. Ik wacht wel 1 1/2 seizoen en dan koop ik m voor de helft, net als met die van afgelopen en dit seizoenquote:Op maandag 10 mei 2004 00:45 schreef rubbereend het volgende:
onze helden, wat vind je trouwens van t nieuwe shirt? ik vind m erg mooi, deze wil ik wel weer gaan halen
Kijk dan daar onder! Luc Nilis!! Met twee hele benen! Dat t niet zwart-wit is... En Tomek Iwan, Jonas Kolkkaquote:Op maandag 10 mei 2004 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar is die k** vos weerwat een klote mascotte
k haal m na de zomer wel, als k na de zomer nog wat van t bij elkaargewerkte geld over heb kan k dat mooi daar aan bestedenquote:Op maandag 10 mei 2004 00:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vind m ook wel cool. Maar ja, geen geld he. Ik wacht wel 1 1/2 seizoen en dan koop ik m voor de helft, net als met die van afgelopen en dit seizoen
ja prachtig Luc...... een van de beste psvers ooit!!!!!!!quote:Op maandag 10 mei 2004 00:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kijk dan daar onder! Luc Nilis!! Met twee hele benen! Dat t niet zwart-wit is... En Tomek Iwan, Jonas KolkkaEn Vogel met zn korte haar!
quote:Op maandag 10 mei 2004 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Is het alweer tijd voor een lekkere pot met twister?
Lijkt me heerlijk.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:49 schreef rubbereend het volgende:
bier iemand?
't gaat weer tijd worden om te gaan dusquote:Op maandag 10 mei 2004 00:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Draai jij ?
bier geeftquote:Op maandag 10 mei 2004 00:54 schreef ErikT het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk.
Moet je dit eens lezen:
http://images.google.nl/i(...)6oe%3DUTF-8%26sa%3DN
Toen was nog niet bekend dat Valencia de finale ging halen. Net als met Monaco dit jaar.
spelbreker; linkerhand op blauwquote:Op maandag 10 mei 2004 00:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
't gaat weer tijd worden om te gaan dus
Whiskietje nog en dan naar bed.quote:Op maandag 10 mei 2004 01:09 schreef Bluezz het volgende:
rechterpink op geel
ZA iemand?
nou nou ik breng ze tot de deur.... alles blijft netjes hoorquote:Op maandag 10 mei 2004 01:47 schreef Bluezz het volgende:
Kwakken maarrrrr
mogguh legoquote:Op maandag 10 mei 2004 06:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Moggûh.
Kom toch eens goed je bed uit, zonder nog half te slapen.quote:Op maandag 10 mei 2004 07:21 schreef Againzender het volgende:
Mogguh![]()
Mijn opstaan begint steeds meer een soort slaapwandeling te worden.quote:Op maandag 10 mei 2004 07:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kom toch eens goed je bed uit, zonder nog half te slapen.
als het jou beter uitkomt welquote:Op maandag 10 mei 2004 08:48 schreef Againzender het volgende:
Is het al weekend?
Ik denk dat mijn baas heel vreemd gaat opkijken als ik met die mededeling kom.quote:Op maandag 10 mei 2004 08:51 schreef just me het volgende:
[..]
als het jou beter uitkomt wel
hupsakee.. kopje koffie voor jou en dan, net zoals ik, aan het werkquote:Op maandag 10 mei 2004 08:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn baas heel vreemd gaat opkijken als ik met die mededeling kom.
Maar een koppen koffie doen wonderen, het wordt al wat helderder hier.
Goeiemorgen! Koffie?quote:Op maandag 10 mei 2004 09:32 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh!
quote:Op maandag 10 mei 2004 09:32 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh!
Doe maar een bakkie ja. Mijn ogen zitten nog een beetje dicht.quote:Op maandag 10 mei 2004 09:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Goeiemorgen! Koffie?
*schenkt koffie in en pakt zelf ook een bakkie !!!quote:Op maandag 10 mei 2004 10:01 schreef Armageddon het volgende:
Doe maar een bakkie ja. Mijn ogen zitten nog een beetje dicht.
Ksssstt Neuzenfanquote:Op maandag 10 mei 2004 09:32 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh!
He da's leuk JustGids ...... Typical Dutch !!quote:Op maandag 10 mei 2004 11:07 schreef just me het volgende:heel onverwacht ga ik stappen vandaag met mijn broer, schoonzusje en 2 nichten (= familie) uit Australie
Wat zei jij een aantal jaar geleden ook weer over Zlatan?quote:Op maandag 10 mei 2004 10:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ksssstt Neuzenfan
Wa leuk!quote:Op maandag 10 mei 2004 11:07 schreef just me het volgende:heel onverwacht ga ik stappen vandaag met mijn broer, schoonzusje en 2 nichten (= familie) uit Australie
Kom je nog ff de naam van die kutclub van je door de pub heen schreeuwen 22 mei?quote:Op maandag 10 mei 2004 11:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat zei jij een aantal jaar geleden ook weer over Zlatan?![]()
![]()
Als ik jou daar een plezier mee kan doen dan doe ik dat. Ben de beroerdste nie.quote:Op maandag 10 mei 2004 11:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kom je nog ff de naam van die kutclub van je door de pub heen schreeuwen 22 mei?
Idd. Bier! O nee, leren vandaagquote:Op maandag 10 mei 2004 11:50 schreef SCH het volgende:
Heren, heren - dit is een kroeg
We hebben weer een aanmelding, neem je je lovebird ook mee?quote:Op maandag 10 mei 2004 11:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ik jou daar een plezier mee kan doen dan doe ik dat. Ben de beroerdste nie.
Wat schreef je? Mijn computer censureerde de boel nl. automatisch.quote:Op maandag 10 mei 2004 11:59 schreef FrankyMcG het volgende:
&@(#^&%)$_#&@%$@^!
Ik weet niet of ze dan nog in het land is. Volgens mij zit ze dan in Griekenland voor een maand.quote:Op maandag 10 mei 2004 12:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
We hebben weer een aanmelding, neem je je lovebird ook mee?
Gatverdamme! Ik heb een virus op mijn computer!quote:Op maandag 10 mei 2004 12:02 schreef DIGGER het volgende:
Wat schreef je? Mijn computer censureerde de boel nl. automatisch.
Wat zij jij een jaar geleden ook al weer over Ajaxquote:Op maandag 10 mei 2004 11:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat zei jij een aantal jaar geleden ook weer over Zlatan?![]()
![]()
als je er net uitkomt...mogen we dat idd wel aannemen !quote:Op maandag 10 mei 2004 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogge.. Heeeeerlijk geslapen zeg
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat zij jij een jaar geleden ook al weer over Ajax![]()
lig er nog steeds inquote:Op maandag 10 mei 2004 12:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je er net uitkomt...mogen we dat idd wel aannemen !
hou op man...ik zit hier weer na 2 wkn vrij.......went echt niet kan ik je zeggen !!quote:Op maandag 10 mei 2004 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
lig er nog steeds in
Griekse bekertriomf aant vieren?quote:Op maandag 10 mei 2004 12:58 schreef Armageddon het volgende:
Waar was Daggla gisteren eigenlijk? Hij was spoorloos verdwenen volgens Keeper.
Met dinnetje naast mequote:Op maandag 10 mei 2004 13:01 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ben jij ook wel eens niet geil?quote:Op maandag 10 mei 2004 13:01 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ach - die kalverliefdes, daar lach ik omquote:Op maandag 10 mei 2004 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met dinnetje naast me
Foto!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met dinnetje naast me
Over kalverliefdes gesproken, ik heb nog niks van die panini-chica van je gehoordquote:Op maandag 10 mei 2004 13:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach - die kalverliefdes, daar lach ik om![]()
![]()
Volgens mij is-ie voor PAOK (Thesaloniki)quote:Op maandag 10 mei 2004 13:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Griekse bekertriomf aant vieren?
(hij is toch voor Panathinaikos)
zat je het hele weekend met een stijve op d'r te wachten? komt goed hoorquote:Op maandag 10 mei 2004 13:04 schreef ErikT het volgende:
[..]
Over kalverliefdes gesproken, ik heb nog niks van die panini-chica van je gehoord
Hij is nog jong, dat redt ie wel tot de 22equote:Op maandag 10 mei 2004 13:08 schreef SCH het volgende:
zat je het hele weekend met een stijve op d'r te wachten? komt goed hoor
Bakkerij Bart date?quote:Op maandag 10 mei 2004 13:04 schreef ErikT het volgende:
panini-chica
een soort Mia Hamm als voetbalplaatje ??quote:Op maandag 10 mei 2004 13:10 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Bakkerij Bart date?
Dank jequote:Op maandag 10 mei 2004 13:10 schreef golfer het volgende:
Arma, leuk je weer terug te hebben in VBL.
Ik zet je even bij de komers in het 22 mei meeting topic.
Slijmbalquote:Op maandag 10 mei 2004 13:10 schreef golfer het volgende:
Arma, leuk je weer terug te hebben in VBL.
Ik zet je even bij de komers in het 22 mei meeting topic.
Jaloerse kipquote:Op maandag 10 mei 2004 13:10 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Bakkerij Bart date?
Ikke?quote:Op maandag 10 mei 2004 13:19 schreef SCH het volgende:
Jaloerse kip
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Slijmbal
Wat moet die Arma hier? We hebben onze handen al vol aan JustMe
Heb jij weerquote:Op maandag 10 mei 2004 13:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ikke?
Ik heb mijn eigen Vodafone chicka!
Ow ja, ze is trouwens zo links als de tering!
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Dumpen.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Waarom moet dat nou altijd weer zo banaal?quote:Op maandag 10 mei 2004 13:08 schreef SCH het volgende:
[..]
zat je het hele weekend met een stijve op d'r te wachten? komt goed hoor
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Waarom moet dat nou altijd weer zo banaal?
1.) Bekijk jij het even lekker!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:25 schreef SCH het volgende:
Maar goed Armageddon,ken je de Hools-regels al?
1. maximaal aantal posts voor newbies in hun eerste half jaar (jij hebt je quotum voor mei al verbruikt)
2. ontgroening in keldertje door mij bluezz en je schoonmoeder
3. op je eerste meet is de rekening voor jou![]()
2. doet tuindwerg tegenwoordigquote:Op maandag 10 mei 2004 13:25 schreef SCH het volgende:
Maar goed Armageddon,ken je de Hools-regels al?
2. ontgroening in keldertje door mij bluezz en je schoonmoeder
Gisteren al een flinke discussie gehad, ze vond me een aso omdat ik rechts was!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:23 schreef SCH het volgende:![]()
![]()
Tof wijf
![]()
![]()
arma is de kloon van justmequote:Op maandag 10 mei 2004 13:28 schreef mat_herben het volgende:
oOOoOOOoO nu heb het door, Armageddon, jij hebt toch wat met de dochter van Just Me?
Ik hou nu al van haarquote:Op maandag 10 mei 2004 13:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Gisteren al een flinke discussie gehad, ze vond me een aso omdat ik rechts was!
Dat gaat nog wat worden in de (eventuele) toekomst! Ik neem d'r wel een keer mee naar een meet, heb je wat te lullen met d'r!
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:28 schreef mat_herben het volgende:
oOOoOOOoO nu heb het door, Armageddon, jij hebt toch wat met de dochter van Just Me?
Jeemig, jij bent snel omquote:Op maandag 10 mei 2004 13:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Rechts ben!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:30 schreef SCH het volgende:
Jeemig, jij bent snel om
Nee lievie - daar ben jij veel te soft voorquote:Op maandag 10 mei 2004 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Rechts ben!
samen met jou dan ??quote:Op maandag 10 mei 2004 13:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
2. doet tuindwerg tegenwoordig![]()
Waarom discussieren als je d'r suf kunt neuken?quote:Op maandag 10 mei 2004 13:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoezo, heb ze d'r 1?quote:Ik neem d'r wel een keer mee naar een meet, heb je wat te lullen met d'r!
is toch alleen onhandig als je verkeerd naast elkaar aan tafel zit met het snijden van je brood/vlees/groente/weetikveel watquote:Op maandag 10 mei 2004 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Rechts ben!
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:27 schreef Bluezz het volgende:
2. doet tuindwerg tegenwoordig![]()
Dan maak je toch gewoon een kloon aan en kom je als newbie met 0 posts hier binnen?quote:Op maandag 10 mei 2004 13:38 schreef ErikT het volgende:
[..]Ik wil ook weer newbie zijn
Dat is te makkelijk.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan maak je toch gewoon een kloon aan en kom je als newbie met 0 posts hier binnen?
Dus geen Loek-C ?quote:Op maandag 10 mei 2004 13:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk.
True, maar ik zit met circa 1,5 maand omgangsverbod!~quote:Op maandag 10 mei 2004 13:37 schreef DIGGER het volgende:
Waarom discussieren als je d'r suf kunt neuken?
quote:alsof dit ooit een relatie met toekomstperspectief is....
Goed ideequote:Op maandag 10 mei 2004 13:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan maak je toch gewoon een kloon aan en kom je als newbie met 0 posts hier binnen?
Je weet zelf ook wel dat jouw ontgroening nou niet bepaald een succes was - werk eraan en kom over een paar jaar maar eens terugquote:Op maandag 10 mei 2004 13:38 schreef ErikT het volgende:
[..]Ik wil ook weer newbie zijn
Guus_Hiddink!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:42 schreef DIGGER het volgende:
Dus geen Loek-C ?
Komt omdat ik er weer ben hoor ik net.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:45 schreef rubbereend het volgende:middag hools, zo deze racet werkelijk naar snel vol zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |