ik heb bij deze zwangerschap dagen getest, enorm veel getest zelfs op 1 dag, testen gehad die negatief waren, testen die positief waren maar nog lichter verkleurden dan jouw streep en testen gehad waarbij de tweede streep zelfs buiten het afleesvenster viel en we de streep pas zagen na het openbreken. Kan er inmiddels een hele kerstboom mee versieren of een aardige fotocollage van maken. De cb digitaal gaf bij mij wel een plusje maar dat was na mijn NOD de testen ervoor waren dus wisselend en iets te vroeg gedaan. Zelfs de echo kon niets vinden wat duidde op een zwangerschap (de bloedtest gelukkig wel).quote:Op zaterdag 8 mei 2004 06:16 schreef Xanthe het volgende:
Oke de CB gedaan!
En weer negatief!
Het blijft dus nog even een welles / nietus spelletje met die testen.
Ik wilde je toevoegen maar klan mijn eigen bericht niet meer wijzigen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:08 schreef Girl24 het volgende:
Little woodstock: MIjn NOD is dus waarschijnlijk 5 juni dankje!
Karin! Lois of Xanthe!! mag ik er ook bij?![]()
Minoes: Nee idd het is nog even afwachten wanneer het zal zijn hoelang heeft het bij jullie geduurd voor alles "weer op gang" gekomen was?
Xxx Girl24
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:10 schreef Merisse het volgende:
knip
De huwelijksnacht? We waren om half een thuis en na een poging het huwelijk te consumeren (FfF) zijn we met alle lichten aan in slaap gevallen en vanmorgen hebben we het nog maar eens goed overgedaan.
knip
Ik houd het even in de gaten.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
Gatverdamme wat een klotebericht Xantheik zit hier gewoon een traantje weg te pinken omdat ik zoveel goede hoop had dat het deze keer weer raak zou zijn voor je. Kan het niet zijn dat je eventjes zwanger bent geweest en dat de Romed daarom het HCG wel oppikte, maar dat het te weinig was voor de CB? Dat is natuurlijk het nadeel met die supergevoelige testen die elk klein beetje oppikken.
En dan ook nog een in het water gelopen verjaardagsfeestje van vriendliefDat vind ik ook altijd zo´n domper, zeggen mensen dat ze komen en op de dag zelf bellen ze af voor die avond (ziek zwak misselijk moe etc etc) Bah! Het is dat ik vanavond al wat heb want anders was ik zo in de auto gestapt en naar jullie toegereden om je een megaknuffel te geven en alle hapjes die je in huis hebt gehaald op te eten
![]()
Dank je! Ik hoop maar dat mijn cyclus snel weer op gang is. Ik merk het vanzelf!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:55 schreef Karin het volgende:
Ingrid je staat er ook bij hoor. Soms kan het ook best even duren voordat je cyclus weer op gang komt na het gebruiken van de pil, misschien iets om rekening mee te houden. Ik heb zelf 10 jaar de pil geslikt en bij mij kwam hij wel gewoon op gang dus het kan wel gewoon.
Yep, 30 april was de 1e dag van mijn laatste ongi. Spannend!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:51 schreef Girl24 het volgende:
Karin Bedankt voor de tips! Ik zie ook dat ik in het lijstje sta mijn eerste keer whoeiee
Ingrid19 ook net gestopt met de pil? Me too en ik vind t erug spannend![]()
Apotheek eigen merkquote:Op zondag 9 mei 2004 13:12 schreef Xanthe het volgende:
Owja gefeliciteerd biertje ( bietjuh), wat voor test heb je gebruikt in die 1e link? Want daar heb je een mooie 2e streep op zeg!
Ik pik jou er even tussenuit hoor!quote:Op zondag 9 mei 2004 14:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hey 2e streepjes ladies, even snel voordat we naar schoonmama gaan.... ik heb NIET getest vandaag. Sorry dat ik dat niet om 9 uur heb laten weten hoor, maar we waren vannacht om 3 uur thuis en we moesten nog even heel nodig uitslapen![]()
Slaapvriendje en ik hebben het er over gehad en besloten om gewoon te wachten tot volgende maand. Ik heb elke maand rare kwaaltjes en dit is weer de nieuwste rage in het leven van een Slaapmeisje. Mocht ik zwanger zijn dan ben ik dat volgende maand ook nog dus we wachten gewoon af![]()
Liefs allemaal en een fijne moederdag!
Slaapmeisje
Dank je wel!Ik voel me hier wel thuis, zo tussen de dames.Maar je moet dus om de dag ? We hebben het vanochtend gedaan, mag het dan weer maandagavond ? Want dinsdagavond kijken we altijd tv, maandagavond is er nooit was op nml.Ohja, we zijn nog bij schoonouders geweest vanmiddag, en die zagen het helemaal zitten om opa en oma te worden.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en DJeez, ik vind het helemaal super dat je hier mee post. Eindelijk eens een vent die meemutst en vragen stelt over hoe en wat!
Tearsong ik denk dat je wel gelijk hebt dat je het bij een boek moet houden.Idd kan een overdosis zwanger worden niet zo'n goeie invloed hebben. Ik hou het ook maar even bij dit boek denk ikquote:Op zondag 9 mei 2004 12:37 schreef TearSong het volgende:
Ik heb voorlopig genoeg aan het boek van Mariel Croon, erg duidelijk en overzichtelijk. Meer zwanger-worden boeken hoef ik even niet te hebben(bang voor overdosis zwanger worden-info)
ben ook zo benieuwd, bedoel ik naar de andere dames natuurlijk hè. githa je hebt goed last van allemaal kwalen zeg, is goed tekenquote:Op maandag 10 mei 2004 09:09 schreef jolene het volgende:
Hartje![]()
Spannend hoor, nog maar een paar dagen en dan weten we weer wat meer.
Heb je verder iets gemerkt aan veranderingen..
Ben ook benieuwd, hoe het met Githa is.
En natuurlijk Renegate..
Duimt druk door
d'r nod was 8 mei & zie hierboven??????quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:10 schreef Merisse het volgende:
/De huwelijksnacht? We waren om half een thuis en na een poging het huwelijk te consumeren (FfF) zijn we met alle lichten aan in slaap gevallen en vanmorgen hebben we het nog maar eens goed overgedaan.
asap!*quote:Op maandag 10 mei 2004 09:54 schreef jolene het volgende:
Dat zou ook nog kunnen...
Wachten duurt lang.
Maar hartje als het uitblijft wanneer ga je dan testen?
Oke dan...je kan natuurlijk ook op de martineke manier kunnen doen...quote:Op maandag 10 mei 2004 10:02 schreef hartje het volgende:
[..]
asap!*
(*as soon as possible! = vaak gebruikte afkorting bij mijn werk)
Ik heb er al vaker last van gehad dus of het een goed teken isquote:Op maandag 10 mei 2004 09:21 schreef hartje het volgende:
[..]
ben ook zo benieuwd, bedoel ik naar de andere dames natuurlijk hè. githa je hebt goed last van allemaal kwalen zeg, is goed tekenook al baal je zelf van je buien, houden zo hoor!
Hormoontjes jahquote:Op zondag 9 mei 2004 23:08 schreef Girly het volgende:
githa- hormoontjes??ik hoop dat het deze keer toch raak is dan
Dan gaan we er weer over praten etc.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:48 schreef Githa het volgende:
beaker dat is goed nieuwswat fijn dat die huisarts je mening respecteerd en je serieus neemt
![]()
Succes met het bijhouden van je dagboekje, heeft hij niet gezegd wat hij gaat doen als je in je dagboek alleen hebt aangegeven dat je er veel last van hebt ????
Heel veel plezier, geniet ervan en kom met zijn drieën terugquote:Op maandag 10 mei 2004 10:20 schreef Merisse het volgende:
Tot over twee weken!![]()
Bedankt Minoesquote:Op maandag 10 mei 2004 10:58 schreef minoes1967 het volgende:
BEAKER....
Tempen doe je ,voor je uit bed gaat en hetliefst om dezelfde tijd,dus evt. wekker zetten.
En in je bipsje,dat meet het meest nauwkeurig.
En dan het liefst 3 maanden lang,heb je een duidelijk beeld.
Je temp. dipt iets voor je eisprong(hoeft niet,deed ie bij mij dus niet),dan gaat ie omhoog tot je ongi zou moeten worden.Blijft deze dan hoog en blijft je ongi uit,zou je zwanger moeten zijn.
Dus,succes ermee.
Groetjes,Minoes![]()
hej Minoesquote:Op maandag 10 mei 2004 11:31 schreef minoes1967 het volgende:
BEAKER.......volgens babybrabbel zou je dan,met 28 dagen cycli,je eisprong op 7 april gehad moeten hebben en de 21e weer ongi moeten zijn geworden,dus...................zeg jij het maar!!!!.
Groetjes,Minoes![]()
Maar Beaker wil helemaal niet testenquote:Op maandag 10 mei 2004 11:43 schreef minoes1967 het volgende:
BEAKER....
Ik zou eerst toch testen,want ALS je nu wel zwanger bent,dan is en blijft je temp meteen hoog en klopt er van die grafiek dus niks.
Ben je het dan niet,dan ga je gewoon beginnen met tempen.
Je moet eigenlijk op de 1e dag van je ongi tempen,maar dat gaat bij jou dus niet op.Dus gewoon beginnen morgenochtend en dus zometeen eerst ff testen![]()
Groetjes,Minoes![]()
Meid, test gewoon. Dan heb je zekerheid.quote:Op maandag 10 mei 2004 11:50 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
Nou als dat zou kunnen Minoesquote:Op maandag 10 mei 2004 10:44 schreef minoes1967 het volgende:
Dat word volgende maand weer spannend....
GIRL24, XANTHE, en MERISSE hebben op 5 juni hun nod.............daar kunnen er vast wel een paar van door naar z&g![]()
a joh, belangrijkste: fototoestel, bikini & foliumzuur.quote:Op maandag 10 mei 2004 12:48 schreef Merisse het volgende:
Minoes, we moeten om 12:00 op Schiphol zijn en om 14:30 uur vliegen we maar heb nog h e l e m a a l niks gepakt, ben het een beetje aan 't uitstellen maar moet nu toch echt...
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:44 schreef minoes1967 het volgende:
Dat word volgende maand weer spannend....
GIRL24, XANTHE, en MERISSE hebben op 5 juni hun nod.............daar kunnen er vast wel een paar van door naar z&g![]()
Hoi hoiquote:Op maandag 10 mei 2004 12:26 schreef minoes1967 het volgende:
BEAKER.....hoe kom jij nu aan 14 mei?ik heb hier een datum van 19 mei staan hoor.Of is je cyclus korter dan 28 dagen???.
En jah.....ikke ben lief.........en geef goed advies........![]()
Whahahaha,mag t raam ff open![]()
![]()
Renegate.......where are you????
Groetjes,Minoes![]()
Sorry Slaapmeisje jij natuurlijk ookquote:Op maandag 10 mei 2004 13:01 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
nou hoor... en ik dan?
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 10 mei 2004 13:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Beaker, rottig he die pijn in je bombonella's. Ik heb de laatste paar dagen de behoefte om ze er even af te schroeven zodat ik ze even niet voel. Nu ook heb ik het gevoel alsof die borsten helemaal niets eens van mij zijn
quote:Op maandag 10 mei 2004 14:02 schreef LadyS het volgende:
volgens mij durft zelfs een arts geen uitspraken meer te doen over jouw toestand, Beaker![]()
![]()
en dat allemaal omdat je een paar maanden geleden een paar pilletjes vergeten bentquote:Op maandag 10 mei 2004 14:09 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
![]()
Wahahahahaha![]()
![]()
inderdaad!
Heeft Beaker netjes haar pillen geslikt is er mogelijk toch een eisprong doorheen gejetstWaar ik overigens niet van uit ga
zou wel heel stom zijn
![]()
Whahaahhaahahpeppie pil dus
Heb het hierzelfs nog gemeld en mijn moeder er naar gevraagt of ze dat ook wel eens heeft gehad
Hoe is het met BabySGroeien doet ze goed
![]()
LadyS heeft nog geen last van zwangerschapsdementiequote:Op maandag 10 mei 2004 14:12 schreef LadyS het volgende:
[..]
en dat allemaal omdat je een paar maanden geleden een paar pilletjes vergeten bent
BabyS groeit goed janog maar ruim 9 weken, dan ben ik al uitgerekend
![]()
Nou daar heb ik echt wel last van.. hahahahaquote:Op maandag 10 mei 2004 14:15 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
LadyS heeft nog geen last van zwangerschapsdementie![]()
BabySwat gaat dat hard!
voor je weet is de zwangerschap voorbij!
Kan niet wachten ben zo nieuwschierighet word een meisje
![]()
Dan mot je meer drop gaan etenquote:Op maandag 10 mei 2004 14:17 schreef LadyS het volgende:
[..]
Nou daar heb ik echt wel last van.. hahahaha![]()
ik denk ook dat het een meisje wordt, maar het moet een jongen worden, want we weten alleen een jongensnaam
quote:Op maandag 10 mei 2004 14:02 schreef minoes1967 het volgende:
Whahaha,slaapmeisje....weer een nieuw woord....BOMBONELLA'S............![]()
je moet een boekje schrijven met die namen,wor je nog rijk,hihihihi![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:54 schreef Girl24 het volgende:
Ingrid19 Dat is inderdaad een heel vervelend probleempje en kan pijnlijk zijn. Super goed van je dat je ermee naar de HA gaat misschien kan die je iets geven waardoor je er snel van af bent. Je bent ondertussen al geweest en ben erg benieuwd hoe het afgelopen is.
Oeps, niet goed opgelet, maar jullie snappen het vast wel! Ik zie trouwens net dat dat poeder een citroenaroma heeft.Hopelijk is het dan niet al te goor.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:19 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Erg jammer dat je niet veel wijzer bent geworden na je doktersbezoek Beaker. Wel fijn natuurlijk dat ze je zo serieus nemen. Het kan heel goed dat je een eisprong hebt gehad tijdens je pilgebruik. De pil is niet voor 100% veilig en er zijn toch ook een aantal vrouwen die ondanks pilgebruik toch zwanger zijn geworden. Jouw pijnlijke bombonella´s zijn supervervelend (daar weet ik ook alles van foei wat doen die krengen pijn zeg). Heb je daarnaast ook nog andere klachten? Toen ik vorig jaar 3 maanden niet ongesteld was en zeker wist dat ik niet zwanger was had ik toch ook heel veel van dat soort klachten en dan is je hormoonhuishouding erg in de war. Wat je zelf al zegt, als je je volgende NOD nog niet ongesteld bent toch nog maar een test doen voor de zekerheid en voor de rest is het helaas gewoon afwachtenquote:Op maandag 10 mei 2004 16:18 schreef Beaker1 het volgende:
Wat zou jij doen in mijn geval?
Girly wat lezen mijn ogen? Gaan jullie trouwen?quote:Op maandag 10 mei 2004 17:32 schreef Girly het volgende:
merisse- ik wens je een fijne huwelijksreis... en geniet er lekker van
meiden... het is misschien voor jullie een best vage datum enzo.. en zullen vast niet de enigste zijn... maar we vonden deze datum wel wat hebben
de datum word 20-05-2005
ik ben helemaal in luvvvvvvvv![]()
Goed !quote:Op maandag 10 mei 2004 19:20 schreef Girly het volgende:
phluphy - hoe gaat het met jouw eigenlijk???
Ingrid, dat spul is waarschijnlijk metamucil en dat zijn vezels. Vulling voor de darmen. Helpt redelijk zonder dat je ervan aan de race raakt.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:20 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Oeps, niet goed opgelet, maar jullie snappen het vast wel! Ik zie trouwens net dat dat poeder een citroenaroma heeft.Hopelijk is het dan niet al te goor.
dank jequote:Op maandag 10 mei 2004 19:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Girly wat lezen mijn ogen? Gaan jullie trouwen?^
Gefeliciteerd
![]()
jah en zowieso hoop ik echt dat die datum door kan gaan.. want we hebben nog niet gereserveerd.. maar jah deze datum weten gwoon nog niet zo lang.. en tis niet zo dat je dat ff allemaal kan bedenken in korte tijd, ging het maar zo makkelijk.. je weet van te voren ook niet hoe je ervoor staat...quote:Op maandag 10 mei 2004 19:44 schreef jolene het volgende:
Girly, wat gaaf...20-05-2005![]()
Gut, nu kunnen we helemaal mee genieten.
gefeliciteerd
ben blij dat het goed gaatquote:Op maandag 10 mei 2004 19:54 schreef phluphy het volgende:
[..]
Goed !Ik lurk hier zo veel mogelijk, zodat ik de voorgeschiedenis ken zodra jullie in Z&G komen
![]()
Leuke trouwdatum hebben jullie gekozen! Dat is nog meer dan een jaar, misschien moet je dan wel een heeeeeele groot maat trouwjurk hebbenof misschien ben je dan al mammie
![]()
Het heet Movicolon poeder voor drank. metamucil wordt niet meer vergoed.Ik gebruik ook stoelgangspillen van kruidvat.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:09 schreef Merisse het volgende:
[..]
Ingrid, dat spul is waarschijnlijk metamucil en dat zijn vezels. Vulling voor de darmen. Helpt redelijk zonder dat je ervan aan de race raakt.
Ik heb na het stoppen met roken ook jaren heel veel last gehad van mijn stoelgang. Spastische darm of IBS concludeerde de HA. Uiteindelijk helemaal goed nu door behandeling door een osteopaat en het gebruik van darm totaal van de Etos. Dat is een voedingssupplement met van die bacterien die ook in Yakult zitten. Helpt bij mij erg goed.
Succes!
Alle andere meiden bedankt voor jullie goede (huwelijksreis)wensen! We gaan er wat van maken. Adios!
Dank je! Ik hoop het ook!quote:Op maandag 10 mei 2004 22:32 schreef TearSong het volgende:
20-05-2005 is ern erg leuke datum ja! Gefeliciteerd girly
ingrid19 ik hoop dat je poeders, pillen en zalfjes snel werken. Lijkt me echt helemaal niet prettig namelijk
merisse heel veel plezier
Ik heb overigens 28 mei mijn NOD, moeten rond deze periode maar eens extra actief gaan klussen
zitten we samen in spanning. Ik ga er inmiddels wel vanuit dat mijn cyclus normaal is. Nadat ik gestopt was met de nuvaring had ik in de eerste maand een cyclus van 29 dagen, de maand daarna was het 'gewoon' 28 dagen dus daar ga ik nu ook wel vanuit.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:53 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook 28 mei mijn nod, tenminste daar ga ik vanuit, als ik een 'normale' cyclus heb.
[ img]http://members.lycos.nl/neutebeut/smilies/eten/eitje.gif[ /img] maar dan zonder spatie tussen de [ en de img en de [ /img Dan krijg jequote:Op maandag 10 mei 2004 21:21 schreef minoes1967 het volgende:
GIRL24......hoe doe je die eisprongsmilie?????????????????????
Groetjes,Minoes![]()
thanx!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 08:26 schreef jolene het volgende:
Hartje...![]()
Gatverdamme zeg.
Had zo'n stiekumme stille hoop.
Knuffel en![]()
Ow Githa, blijf rustigquote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:34 schreef Githa het volgende:
had net een druppel bruinig slijm ...dat wil denk ik zeggen dat ik toch ongi ga worden??? ...
Jeetje wat een gedoe het is toch niet normaal dat je je zo voelt voor een ongi
ohohohoh, vergeet de fotograaf niet! Daar moet je ook zo vroeg mee zijn!quote:GIRLY.......ik zou als ik jou was NU METEEN naar het stadhuis bellen waar je wilt trouwen ,om de datum vast te leggen.Maar,als ik het goed heb,kan dit echt precies 1 jaar van te voren,dus moet je wachten tot 20 mei,maar vraag dat eerst maar ff.
En dan verzinnen,waar je het feest wilt geven en die ook gaan boeken deze week/maand!!!!!!!!!!!
Ja het klinkt misschien overdreven,maar met die gewilde data's moet je echt snel zijn.
En verder is het niet zo moeilijk,ik kan wel een lijstje opnoemen,wat je moet regelen,maar vraag daar maar ff om dan.(of je emailadres ff geven)
Ik heb zo met je te doen...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:39 schreef Githa het volgende:
jah doen we ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |