Ga jij maar lekker naar je kindjes toe joh... Ik ga even lekker knutselen ofzo...quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:55 schreef Lois het volgende:
[..]
Oke, sorry dan begreep ik je verkeerd. ik hobbel een beetje heen en weer tussen Fok, een "ik wil niet slapen" kind en een "ik heb zo'n honger maar ik lust geen groente" babietje. Dat is niet de ideale manier van Fokken, dat geef ik toe, maar ik wilde zo graag dit een beetje uit de wereld hebben.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:02 schreef Lois het volgende:
We gaan hier maar weer verder waar we gebleven waren.
en we gaan nog niet zingen![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:05 schreef Lois het volgende:
Oke ik ga even verder:
Ik snap Troels frustraties wel want die voelde zich geroepen om Rewimo's post te verdedigen en ziet zich nu ineens middenin deze ruzie zitten. Wat ik niet begrijp is, als je zegt dat je het zo graag wilt uitpraten met Mous maar haar emailadres niet hebt, waarom je mij of Karin dan niet even mailt? Ik kan dan je mail doorsturen naar Moussy en dan kunnen jullie zelf kijken of je er via de mail beter uit kunnen komen.
Rewimo, ik begrijp van jou ook dat je het graag wilt oplossen, logisch. Wat jammer is dat dit topic nu verzand in 1 grote toestand waarin moussy zich wellicht niet prettig meer voelt om te reageren. (ik weet het niet hoor, ik zeg ook maar wat, ik probeer niet voor moussy te denken)
Zou een mailtje over en weer niet iets kunnen helpen?
Heb ik nu de belangrijkste dingen wel te pakken of mis ik nog het een en ander?
Als het maar geen borstvoeding is vindt ik het bestquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:06 schreef Leah het volgende:
Het was zèker niet mijn bedoeling om de rel te voeden, trouwens, probeerde slechts hier en daar een nuance aan te brengen
koffie!
Dat werd ook zeker gewaardeerd hoor, ik zag het meer mensen doen en dat is erg prettig.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:06 schreef Leah het volgende:
Het was zèker niet mijn bedoeling om de rel te voeden, trouwens, probeerde slechts hier en daar een nuance aan te brengen
koffie!
Nou Rewimo, vind je zelf ook niet dat Troel echt zeer vijandig, onbeschoft, zuigerig en zeikerig reageert? Ik schrik me echt kapot van de manier hoe zij reageert op/in deze hele discussie. Heel, heel naar. Bij mij zijn de ogen geopend wat voor een type zij is, goh, wat een naar mens.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:38 schreef Rewimo het volgende:
Wat ik wel heel vervelend is, is dat de zwarte piet nu opeens bij Troel ligt, terwijl zij deze discussie is gestart om te voorkomen dat topics uit de hand gaan lopen. Dat vind ik niet terecht en niet eerlijk.
Ah... de tweede ronde...quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nou Rewimo, vind je zelf ook niet dat Troel echt zeer vijandig, onbeschoft, zuigerig en zeikerig reageert? Ik schrik me echt kapot van de manier hoe zij reageert op/in deze hele discussie. Heel, heel naar. Bij mij zijn de ogen geopend wat voor een type zij is, goh, wat een naar mens.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah... de tweede ronde...
*er goed voor zitten gaat*
Troel had beter haar mond kunnen houden.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:38 schreef Rewimo het volgende:
Lois, ik heb al uitgelegd hoe het van mijn kant gegaan is. Moussy wil niet reageren. Wat mij betreft ligt het initiatief nu bij haar. Ik heb mijn best gedaan.
Wat ik wel heel vervelend is, is dat de zwarte piet nu opeens bij Troel ligt, terwijl zij deze discussie is gestart om te voorkomen dat topics uit de hand gaan lopen. Dat vind ik niet terecht en niet eerlijk.
Het gaat mij in eerste instantie niet om de opmerking van Moussy tegen Rewimo, dat was voor mij de druppel inderdaad. Ik baalde (en baal) behoorlijk van de opmerking van Moussy tegen mij:quote:Oke ik ga even verder:
Ik snap Troels frustraties wel want die voelde zich geroepen om Rewimo's post te verdedigen en ziet zich nu ineens middenin deze ruzie zitten. Wat ik niet begrijp is, als je zegt dat je het zo graag wilt uitpraten met Mous maar haar emailadres niet hebt, waarom je mij of Karin dan niet even mailt? Ik kan dan je mail doorsturen naar Moussy en dan kunnen jullie zelf kijken of je er via de mail beter uit kunnen komen.
Rewimo, ik begrijp van jou ook dat je het graag wilt oplossen, logisch. Wat jammer is dat dit topic nu verzand in 1 grote toestand waarin moussy zich wellicht niet prettig meer voelt om te reageren. (ik weet het niet hoor, ik zeg ook maar wat, ik probeer niet voor moussy te denken)
Zou een mailtje over en weer niet iets kunnen helpen?
Heb ik nu de belangrijkste dingen wel te pakken of mis ik nog het een en ander?
Ik vond dat een lage opmerking van Moussy, maar ben daar toen niet al te veel op ingegaan. Ik heb daar jullie toen over gemaild en heb ook gezegd dat het me speet dat het er in dat topic zo aan toe ging.quote:Zei de ouder die geen ouder is maar toch driftig gebruik maakt van het topic dat ontstaan is voor en door creatieve ouders vóór hun kinderen of de kinderkamers? Juist ja.....
Dit wil ik er wel even uitlichten. Moussy kan hier opmerkingen maken, net zo goed als jij hier op merkingen kan maken. De reden waarom ik schijnbaar in jouw ogen meer pik van mous is denk ik omdat ik moussys manier van reageren ken. Ik weet hoe ze het bedoeld, ik weet vanuit welke situatie ze komt en ik ken haar manier van reageren. Een gevalletje "leer je users kennen" noemt Yvonne dit in de crew. Dat is geen hand boven het hoofd houden, dat is meer een bepaalde kennis van iemand hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:56 schreef Troel het volgende:
Blijkbaar kan Moussy hier dus opmerkingen maken die van een ander niet gepikt zouden worden.
Dat was dus niet zo duidelijk voor iedereen.quote:Het ergste baal ik ervan dat ik dus blijkbaar niet goed genoeg zou zijn voor dit forum omdat ik zelf geen moeder ben, en zo ook dus miss_dynastie, Brighteyes en de andere niet-moeders. Bovendien was het duidelijk dat die opmerkingen van Rewimo niet lelijk bedoeld was.
Die zal ik nog eens even moeten opzoeken omdat te kunnen beoordelen.quote:In tegenstelling tot de opmerking die Moussy tegen mij maakte, die was wel degelijk lelijk bedoeld.
Dit heb je ik hierboven al proberen uit te leggen, en over dat mailen, dat is een hele andere kwestie die blijkbaar toch wel dwars zit.quote:Waar ik nu heel erg tegenaanloop, en het is misschien hard dat ik het zeg, dat iedereen nu Moussy een hand boven haar hoofd houdt, want zij heeft het moeilijk, met Mink en nu met die medicijnen, maar dat hoeft ze niet op anderen af te reageren. Ik vind het erg wanhopig om Mink te gebruiken.
Ook merk ik dat de mensen van de mailinglist het heel mooi allemaal voor Moussy opnemen. Er zal wel gigantisch druk gemaild worden nu, want ik ben natuurlijk een HEEL NAAR MENS.
Je bent hier wel welkom, iedereen is hier welkom. Ik heb al eerder gezegd: er zijn hier geen toelatingseisen of wat ook.quote:Ik probeerde de boel op te lossen, maar nu is iedereen tegen me. Ik heb tenslotte geen kind hoeven te begraven. Ik heb besloten om Fok! daarom maar links te laten liggen. Als ik als niet-ouder niet welkom ben in OUDERS, dan is het voor mij afgedaan.
Troel, dat heeft 1 iemand, en dan zelfs nog indirect, gezegd. En dat was ook nog eens iemand waarmee het gewoon niet klikt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:56 schreef Troel het volgende:
Als ik als niet-ouder niet welkom ben in OUDERS, dan is het voor mij afgedaan.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens denk ik dat in dit subforum 'grappige' opmerkingen harder aan kunnen komen dan in elk ander subforum.
In de meeste gevallen wordt tegenwoordig doelbewust gekozen voor kinderen. In sommige gevallen wil het dan ook nog eens niet lukken (in de ruimste zin van het woord.: Geen zwangerschappen, handicaps en overleden kinderen).
Omdat er zo doelbewust gegaan wordt voor kinderen en in deze consumerenmarkt het voor mensen bijna niet te verkroppen is wanneer er dan iets mis gaat, koesteren de mensen bij wie het wel gaat hun kroost. Kinderen zijn denk ik voor de meeste ouders het meest kostbare bezit. Elke opmerking welke iets suggereert kan daarom heel beroerd vallen.
Dat... en gewoon kutnijd van 50 verschillende wijven bij elkaar natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |