HE, dit is niet om te lachen, lul.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:00 schreef Dark_Killah het volgende:
Gefeliciteerd. Katertje
Ik haat samene.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:01 schreef MikeyMo het volgende:
Ik haat jou ook, zullen we samene en leuk topic gaan maken?
dat kan niet als als jij alles haat haat je ook bierquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:00 schreef Bioslock het volgende:
Ik haat ze dus. Ik haat alles.
Q deelt mijn mening. Het enige waar ik van hou is bier.
Uitzondering op de regel, lul.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:07 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
dat kan niet als als jij alles haat haat je ook bier![]()
dsu dit topic klopt niet![]()
Ach, ik drink gewoon veel bier, an dan is het weer wat beter.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:08 schreef Khadgar het volgende:
Sterkte in deze moeilijke tijden, BioSlock.
zeker met verkeerde been uit bed gestapt , ohnee dat haat jequote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:08 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Uitzondering op de regel, lul.
Trek in een fustje?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:09 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ach, ik drink gewoon veel bier, an dan is het weer wat beter.
wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:13 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Mits bier.
die van yvonne al gezien?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:17 schreef bramdaman het volgende:
1938? Kansloos
Hey! Ik heb het lichaam van een jonge god!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:17 schreef bramdaman het volgende:
1938? Kansloos
Bacchus?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:18 schreef Bioslock het volgende:
Hey! Ik heb het lichaam van een jonge god!!
Gooi je bier eroverquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:22 schreef Bioslock het volgende:
Computers, die haat ik ook.
Al een keer gebeurt, alles naar knoppen. Een heel blik schultenbrau over mijn videokaart.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:23 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Gooi je bier erover
en dan pak je maar nog een biertjequote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:23 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Al een keer gebeurt, alles naar knoppen. Een heel blik schultenbrau over mijn videokaart.
Bier is okay.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:25 schreef apophis4u het volgende:
[..]
en dan pak je maar nog een biertje
Vanmiddag weer op kosten van de zaakquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:26 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Bier is okay.
de meeste mensen die ik ken die schultenbrau drinken en aan alles en iedereen een hekel hebben,quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:23 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Al een keer gebeurt, alles naar knoppen. Een heel blik schultenbrau over mijn videokaart.
Ja, maar ik haat je, dus zeg ik nee.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:28 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
de meeste mensen die ik ken die schultenbrau drinken en aan alles en iedereen een hekel hebben,
die slapen in een kartonnen doos, als je bedoeld wat ik begrijp![]()
![]()
verscherpte regelsquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:29 schreef Guidoweb5 het volgende:
naja, zoek dan maar een hoog gebouw, en doe niet alleen jezelf een plezier, maar ons ook
Buren van je?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:28 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
de meeste mensen die ik ken die schultenbrau drinken en aan alles en iedereen een hekel hebben, die slapen in een kartonnen doos, als je bedoeld wat ik begrijp![]()
![]()
goeie morgen apophis4u!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:30 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Buren van je?
Goeiesmogusquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:31 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
goeie morgen apophis4u!!
haal me quote dan ff wegquote:
dat lijkt mij op een doodsverwensing!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:32 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Vuile lul, ga met een intercity vrijen.
Ik hoop dat je gebanned wordt, graflul.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:33 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
haal me quote dan ff weg
voordat ik gebanned ben en hier dus ECHT geen flikker meer te doen heb
Whehehequote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:33 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
haal me quote dan ff weg
voordat ik gebanned ben en hier dus ECHT geen flikker meer te doen heb
Dat dat zo lijkt ligt aan het beeld dat de ontvanger er zelf bij vormt en niet aan de woorden die uitgesproken zijn. Intepratiequote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:34 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
dat lijkt mij op een doodsverwensing!
wat jij apophis4u!! ??
Goede kanten kiezen is okay.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:36 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Dat dat zo lijkt ligt aan het beeld dat de ontvanger er zelf bij vormt en niet aan de woorden die uitgesproken zijn. Intepratie
Je hotel.. wat doe je?!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:08 schreef Khadgar het volgende:
Sterkte in deze moeilijke tijden, BioSlock.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |