Van hetzelfdequote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:40 schreef golfer het volgende:
Grinnik, en nu ga ik echt afnokken.
have fun boys
Boy: Ajaxno1 en DGquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:40 schreef golfer het volgende:
Grinnik, en nu ga ik echt afnokken.
have fun boys and girls.
zoiets jahquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:41 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Boy: Ajaxno1 en DG
Girl: SCH, maar die is er niet....
No fucking way, ik ga denk maar eens slapen. Website werkt nu tenminste weer voor 90% E-mail adressen doen het, toto staat iig on-line. Eddie Murphy film is afgelopen,quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zoiets jah
Zullen we deze vol gaan maken?
Dan maar een mietjequote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:44 schreef DutchGooner het volgende:
mietje![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 07:26 schreef Bluezz het volgende:
De zwart/witte buurpoes kwam weer al uitrekkend van Q's bed afgesprongen, om snel door het raam te springen om thuis te gaan eten
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 07:26 schreef Bluezz het volgende:
De zwart/witte buurpoes kwam weer al uitrekkend van Q's bed afgesprongen, om snel door het raam te springen om thuis te gaan eten
Zijn ook altijd makkelijker te vervangen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 07:32 schreef Bluezz het volgende:
Gratis dozen doen het altijd beter dan de dure manden die je bij de dierenwinkel kan kopen
En nu spring ik op de fiets.. bye!
Moggûh DIGGER.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 07:39 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh
Gezien, ik wacht op Sunnie's reply.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:02 schreef DIGGER het volgende:
Affik topic: Gelegenheidssuporter: zo erg is dat toch niet?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:48 schreef SCH het volgende:
een handtekeningenjager, en zo vroeg al?![]()
mijn mannen wat doe je met ze.. voetballen motten ze en geen gedichten schrijven!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:56 schreef SCH het volgende:
Heb je de nieuwe cd van Concordia al?
[afbeelding]
ja in Delft kan datquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:00 schreef DivineJester het volgende:
's mrgens
![]()
JM, jij geeft tegenwoordig handtekeningen af via de telefoon?
die kun je op je buik schrijvenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:04 schreef SCH het volgende:
IK wil ook een handtekening hoor
ik had een ander plekje in gedachtenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:05 schreef just me het volgende:
[..]
die kun je op je buik schrijven
doe jij de zon even aanzettuhquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:07 schreef Eilanden het volgende:
Mogguh
Alleen die regen uit vind ik ook wel al een goede start!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:08 schreef SCH het volgende:
[..]
doe jij de zon even aanzettuh
Iemand een stukje brood?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey papa van
Voortvarend als vanoudsquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Morguh!
vandaag een bruiloft!
jeetje man dat doe je snelquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Morguh!
Half dagje vandaag een dan een bruiloft!
Was ik een uitzondering op die regel?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben van de oude stempel, geen sex voor huwelijk.......
Yepz!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:00 schreef SCH het volgende:
Was ik een uitzondering op die regel?
Ook hoi.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:49 schreef pfaf het volgende:
mogguh
Wij hadden bij VBL een vooruitziende blik, we wisten dat al.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:31 schreef DIGGER het volgende:
Dat komt zodat de 'nieuwe' voetbalfans in het EK forum de boel kunnen bijhouden, wat een stel kneuzen daar zeg...
Klopt helaas als ik weet niet wat.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:54 schreef tong80 het volgende:
Die EK-forum posters komen even het vooroordeel over voetbal supporters bevestigen.
En Fok! is even traag als de Paus op de 100 meter sprint.
idd zegquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:30 schreef DIGGER het volgende:
Wat is die Ron1987 een volslagen idioot zeg op dat EK forum
andere kloon nemen dan maar?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:30 schreef DIGGER het volgende:
Wat is die Ron1987 een volslagen idioot zeg op dat EK forum
Kloontjes zijn voor losers.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:38 schreef SCH het volgende:
andere kloon nemen dan maar?![]()
Jij dacht ook al dat het een kloon van hem was, gezien het niveau?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd zeg
legolas komt zelfs nog volwassener over![]()
Kill Bill 2.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:07 schreef ErikT het volgende:
Heee mijn weekend heeft opeens een wending gekregen: weet iemand nog een goede film in de bios?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:16 schreef Hollandno1 het volgende:
Flauw...
Wat een kloonquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:23 schreef Hollandno1 het volgende:
Iemand Loek of een van zijn klonen al gezien?? Ek 2004 forum moet natuurlijk nog wel een "ruzie'" tussen Loek en moi hebben.
* Hollandno1 gaat alvast een reden voor de ruzie zoeken
Hoi.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:19 schreef Inquistor87 het volgende:
he bah wat een binnenkomer. Ik zie gelijk het EK2004 forum.
Ben er weer trouwens
Ja het is samen met een meisje, nee ik hoef haar niet te versieren en nee Kill Bill lijkt me geen hol aan. Toch bedanktquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:09 schreef SanMarco het volgende:
[..]
Kill Bill 2.
Of is het samen met een meisje?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:23 schreef Hollandno1 het volgende:
Iemand Loek of een van zijn klonen al gezien?? Ek 2004 forum moet natuurlijk nog wel een "ruzie'" tussen Loek en moi hebben.
* Hollandno1 gaat alvast een reden voor de ruzie zoeken
Lekker binnenkomen ja. Ik geloof niet dat er naar VBL users is geluisterd, of waren er hier ook mensen voor? Ik heb al 1 voordeel gespot: al die mongolen blijven nu uit VBL.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:19 schreef Inquistor87 het volgende:
Ben er weer trouwens
*tegen was*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:32 schreef ErikT het volgende:
[..]
Lekker binnenkomen ja. Ik geloof niet dat er naar VBL users is geluisterd, of waren er hier ook mensen voor? Ik heb al 1 voordeel gespot: al die mongolen blijven nu uit VBL.
Ik had het forum amper geopend en ik zag al een paar topics van die mongolenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:32 schreef ErikT het volgende:
[..]
Lekker binnenkomen ja. Ik geloof niet dat er naar VBL users is geluisterd, of waren er hier ook mensen voor? Ik heb al 1 voordeel gespot: al die mongolen blijven nu uit VBL.
Idd.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:33 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik was tegen, maar idd dat die gasten nu uit VBL blijven is een GROOT voordeel
Draait Elephant nog?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja het is samen met een meisje, nee ik hoef haar niet te versieren en nee Kill Bill lijkt me geen hol aan. Toch bedankt.
Of ErikT is tot mijn geloof bekeerd.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:38 schreef methodmich het volgende:
Oei, een meisje dat je niet hoeft te versieren. Dat is óf een zus óf een bijna-zus.
Ik ga voor optie D, none of the above.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Of ErikT is tot mijn geloof bekeerd.
Nee dat is gewoon een vriendinnetjequote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:38 schreef methodmich het volgende:
Oei, een meisje dat je niet hoeft te versieren. Dat is óf een zus óf een bijna-zus.
Nu nog niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:47 schreef SanMarco het volgende:
Het EK-forum is toch best leuk.
Als je ramp toerist bent, dan wel ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:47 schreef SanMarco het volgende:
Het EK-forum is toch best leuk.
Jij bent van de "When Harry met Sally" generatie?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:47 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat begrijp ik. Een bijna-zus dus.
Geweldige vakantie gehadquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:49 schreef tuindwerg het volgende:
Heeeeee, Inq is weer terug! Leuke vakantie gehad?
Het is hier nu ook al mistig.Ik had nog wel zulke leuke plannen voor vandaag...
Heb je er al gepost? Ik vind het wel een aanvullingquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu nog niet.
De film is uit 1989. Zou heel goed kunnen dus. Dat je m voor het eerst op TV zag toen je 12 was en voor je leven bent getekendquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:52 schreef methodmich het volgende:
Geen idee. Ben van 1980. Is dat die generatie?
Wel kaarsjes aansteken bij je ontmaagding hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:49 schreef tuindwerg het volgende:
Heeeeee, Inq is weer terug! Leuke vakantie gehad?
Het is hier nu ook al mistig.Ik had nog wel zulke leuke plannen voor vandaag...
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel kaarsjes aansteken bij je ontmaagding hoor.
Het is eerder een ideale bliksemafleider voor al die onzin-postende, oranje adorerende, niet door enige voorkennis gehinderde gelegenheidsteletoeterhoolifans.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:53 schreef SanMarco het volgende:
[..]
Heb je er al gepost? Ik vind het wel een aanvulling.
Nee, we zouden naar Hellendoorn gaan... Maar de hele dag in de regen in een pretpark rondhuppelen is niet echt tof...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:50 schreef methodmich het volgende:
Wilde plannetjes tuindwerg?
Daar heb je weer zo'n teletoeter.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:01 schreef zjroentje het volgende:
Hoi.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:07 schreef zjroentje het volgende:
Help, wat onoverzichtelijk allemaal nu. Ik ben te lang weggeweest.
En dan ook nog dat kut Porto.
Heb je wel kaarsjes, zoals tong vroeg?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:07 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Nee, we zouden naar Hellendoorn gaan... Maar de hele dag in de regen in een pretpark rondhuppelen is niet echt tof...
De echte Hools is wel gezellig, die oranjehools vind ik maar niets.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:02 schreef SanMarco het volgende:
Tja ik kom "hier" nog niet zo vaak, dus ik kan het verschil moeilijk aangeven.
Wijs jij me de weg. Want ik zie door de bomen het bos niet meer.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:10 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:07 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Daar heb je weer zo'n teletoeter.
ksst
ksst
Hellendoorn is het pretpark met het tofste personeel... samen met Six Flags dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb je wel kaarsjes, zoals tong vroeg?
Hellendoorn is normaliter cool, met die papegaai.
Ligt eraan waar je van houdt... Ik was ook van plan om naar de bios te gaan, maar heb het nog even uitgesteld.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Maar heeft er nu iemand een tip voor een goeie bioscoopfilm?
Ik kan prima zonder kaarsjes.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:15 schreef methodmich het volgende:
Okee. Je weet wat je met die kaarsen moet doen he meid!
Dankquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:07 schreef Bluezz het volgende:
Hulloooooooo.
Inqie, blij je weer terug te zien.
Enneh Carmen is er nog een korstje over voor mij?
Dat is donker en eng.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:17 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik kan prima zonder kaarsjes.
* Legolas_Greenleaf neemt zelf een cassis.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:17 schreef Bluezz het volgende:
*schenkt voor iedereen een aperitiefje in, op kosten van Bolkestein*
Donker en eng isquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:18 schreef methodmich het volgende:
Dat is donker en eng.
Gewoon in VBL blijven - hier is het warm en ik ben er.Vanuit Hools ga je linksaf naar het Ajaxtopic en dan neem je een taxi naar al die vage buitenlandtopics van jou en dan bel je me. Kom ik je halen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:12 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wijs jij me de weg. Want ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wat is er mis met donker?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is donker en eng.
Ja ik ga dus sowieso morgen. En er draait inderdaad echt bar weinig lijkt het. En morgen is 8 mei.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:17 schreef tuindwerg het volgende:
Wacht anders nog even, 13 mei gaat Troy in premiere en Shrek 2 komt er ook aan!![]()
Mr guide.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon in VBL blijven - hier is het warm en ik ben er.Vanuit Hools ga je linksaf naar het Ajaxtopic en dan neem je een taxi naar al die vage buitenlandtopics van jou en dan bel je me. Kom ik je halen.
Elephant, had ik al gezegdquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Maar heeft er nu iemand een tip voor een goeie bioscoopfilm?
Gelijk heb je meissie.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:17 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik kan prima zonder kaarsjes.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:19 schreef SCH het volgende:
Gewoon in VBL blijven - hier is het warm en ik ben er.Vanuit Hools ga je linksaf naar het Ajaxtopic en dan neem je een taxi naar al die vage buitenlandtopics van jou en dan bel je me. Kom ik je halen.
Taking Lives schijnt "wel aardig" te zijn, Dawn of the dead is een zombie-remake, maar dan met zoals 28 days later. Ik zou inderdaad op Troy wachten.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:17 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je van houdt... Ik was ook van plan om naar de bios te gaan, maar heb het nog even uitgesteld.
Van Helsing vind ik persoonlijk niets (ik heb m'n slaap hard nodig), bij Dirty Dancing 2 en Starsky en Hutch heb ik het origineel niet gezien, In Oranje ga ik wel kijken met m'n kleine zusje en afgezien van kinderfilms draait er bij ons alleen Dawn of the Dead en Taking Lives, en die lijken me ook niet leuk.
Wacht anders nog even, 13 mei gaat Troy in premiere en Shrek 2 komt er ook aan!![]()
Boven de 50 wel ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Donker en eng is![]()
Dat zegt ie, maar ondertussen blaast ie ze maar al te graag uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelijk heb je meissie.
SCH houdt ook niet van kaarsen.
"We care a lot"quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:21 schreef PogueMahone het volgende:
goedemiddag
* gooit Faith No More op de platenspeler
Draait niet in de lampenstadquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Elephant, had ik al gezegd![]()
Een kajak?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:22 schreef zjroentje het volgende:
Trouwens SCH, ik ben gewoon uit m'n kajak gevallen van de week.![]()
Wat wil je, met zo'n verhaal.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Troy schijnt goed te worden.
Yeah, had ik net op staanquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:23 schreef DivineJester het volgende:
[..]
"We care a lot"
* PogueMahone deint mee op de maat.
Eenmalig he.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:24 schreef keeper het volgende:
[..]
Een kajak?
En dan lachen ze mij uit met m'n roeien...
Het EKforum heeft zijn eigen ADHD huisdier!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:22 schreef PogueMahone het volgende:
Ron 1987
Ben je een lampje? Tjaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Draait niet in de lampenstad
Echt alleen maar zooi in de bios, altijd als ik wil gaan
he homo welkom trgquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:19 schreef Inquistor87 het volgende:
Ben er weer trouwens
Ik ken slechts flarden van het verhaal.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat wil je, met zo'n verhaal.
Ik heb daar een zintuig voor!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:24 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Yeah, had ik net op staan![]()
Das nog erger.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:25 schreef zjroentje het volgende:
Het kan ook een kano geweest zijn keeper.
oooooooooh wat lief, moest je huilen???quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:22 schreef zjroentje het volgende:
Trouwens SCH, ik ben gewoon uit m'n kajak gevallen van de week.![]()
Weet jij het verschil?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:26 schreef keeper het volgende:
[..]
Das nog erger.
Nee. Mijn vriendin wel. Van het lachen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:27 schreef SCH het volgende:
[..]
oooooooooh wat lief, moest je huilen???
hehe ging iets foutquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:28 schreef methodmich het volgende:
Dust to dust
Wat een briljante reden om je post te wijzigen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:26 schreef PogueMahone het volgende:
edit
Haas.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:29 schreef PogueMahone het volgende:
dat ik carriere fout had![]()
![]()
ik wou die regel ook eens gebruiken...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:30 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Wat een briljante reden om je post te wijzigen.![]()
Zéér zeker briljant.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:30 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Wat een briljante reden om je post te wijzigen.![]()
dus zelfs 2 keer fitnissen vandaagquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:26 schreef golfer het volgende:
golfer gaat een pizza in de over schuiven.
Daarna afwassen en het huis weer enigzins toonbaar maken voor het belangrijke bezoek dat dit weekend mij weer eens verblijdt.
Bluezzkomt straks weer lekker bij mij
Stomf wijf.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee. Mijn vriendin wel. Van het lachen.
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:31 schreef SCH het volgende:
Ik vond je er al wat onhandig uit zien!
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:29 schreef methodmich het volgende:
Zjroentje heeft een Zweedse?
Je moet goed eten na het fitnessen om al die verbrande calloriën weer een beetje aan te vullen, toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:28 schreef tong80 het volgende:
Golfer gaat eerst zwoegen in de fitness ruimte. Vervolgens gooit ie een Pizza in de oven.
Jij ook!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:39 schreef DIGGER het volgende:
Goed weekend tuig
In de open lucht???quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:40 schreef SCH het volgende:
golfer, laat je biceps eens zien
welke wordt het?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zo, straks uit eten en daarna een filmpje
nog gelukt met de fietskar?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:45 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ja.
Het grote mysterie.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:39 schreef methodmich het volgende:
Heeft Zjroentje nou een Zweedse schone of niet?
Misschien een IKEA kast?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:39 schreef methodmich het volgende:
Heeft Zjroentje nou een Zweedse schone of niet?
Welke?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog gelukt met de fietskar?![]()
Ze is dan weer wel blond.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:53 schreef methodmich het volgende:
Okee dan. Had zomaar gekund. Van zo'n knäckerbröd-reclame, met witte badjas in een bootje.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:55 schreef SCH het volgende:
zjroentje is gewoon met zo'n limburgse vlaai hoor
Valt me al weer mee van SCH dat ie niet vraagt:"golfer, laat je bips eens zien"quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:40 schreef SCH het volgende:
golfer, laat je biceps eens zien
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Zeg MM, moet je nog niet eten?
Regelmaat is belangrijk mensen!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Zeg MM, moet je nog niet eten?
Gaat alleen moeilijk als je 2 keer per week vroeger weg moet.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Regelmaat is belangrijk mensen!
Slaap lekker Bluezz!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:09 schreef Bluezz het volgende:
Regelmaat is zaaj
Bluezz gaat ff lekker tukje doen, dus niet te hard praten hiero
Hallo, ik ben geen gerontofiel hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt me al weer mee van SCH dat ie niet vraagt:"golfer, laat je bips eens zien"
Wat een aanwinst inderdaad.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:22 schreef PogueMahone het volgende:
Ron 1987
Zullen we hem voor de meet vragenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een aanwinst inderdaad.![]()
_DUS_quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Zullen we hem voor de meet vragen
Moet je doen!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Zullen we hem voor de meet vragen
Nou ja, ik zou toch al komen duhhhhhquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
_DUS_
Nou ja, dan kom ik ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou toch al komen duhhhhh![]()
Het nichtje in SCH gaat kirrenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou ja, dan kom ik ook.
Niet mistig, wel regenachtig.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:44 schreef tuindwerg het volgende:
Is het in de rest van het land ook al zo mistig? Ik kan de flat vlak bij ons huis (200 meter afstand ofzo) amper zien... Is het eindelijk droog, is het nog grijs buiten.
Waarom zou het niet doorgaan? Je kunt toch wel tegen een beetje regen? Zie je wel, korfbal is voor mietjes.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, eventjes gegeten.![]()
Hopen dat trainen straks doorgaat.
Regen is niet erg op zich, maar de bal wordt spekglad...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:11 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Waarom zou het niet doorgaan? Je kunt toch wel tegen een beetje regen? Zie je wel, korfbal is voor mietjes.![]()
Ik train altijd, tenzij het onweert. Ik heb immers geen zelfmoordneigingen. Of het nou regent of 10 graden (ja, das onnozel koud) is, ik lig in het zwembad hoor... Mietje!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Regen is niet erg op zich, maar de bal wordt spekglad...
En een kunstgrasveld is ook niet altijd even lekker in de regen...
Zwemmen is ook meestal overdekt, korfbal nu niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:17 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik train altijd, tenzij het onweert. Ik heb immers geen zelfmoordneigingen. Of het nou regent of 10 graden (ja, das onnozel koud) is, ik lig in het zwembad hoor... Mietje!
Een nat veld, daar word je hard van. En zo'n gladde bal is alleen maar goede training.![]()
Ik train van mei t/m september in een buitenbad. Het water is wel verwarmd, maar daar houdt het mee op. Er zijn 2 douches met warm water, en 2 met koud water. Ook de kledinghokken zijn niet verwarmd, die bestaan uit bakstenen muren en beton op de vloer.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zwemmen is ook meestal overdekt, korfbal nu niet.
Dat kan ik niet ruiken.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:19 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik train van mei t/m september in een buitenbad. Het water is wel verwarmd, maar daar houdt het mee op. Er zijn 2 douches met warm water, en 2 met koud water. Ook de kledinghokken zijn niet verwarmd, die bestaan uit bakstenen muren en beton op de vloer.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:28 schreef tong80 het volgende:
Hier bloeit iets moois. Jullie gaan vast samen een keer douchen.
Hoeft ook niet, wij waren erbij.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik volg niet.
Ik korfbal niet he!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:28 schreef tong80 het volgende:
Hier bloeit iets moois. Jullie gaan vast samen een keer douchen.
Probeer het ook maar niet te snappen. Dit wil je niet begrijpen...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
I really don't have a clue what you're talking about...
Nog ledengebrek toevallig ?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:32 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik korfbal niet he!![]()
Wij douchen trouwens wel gemengd...En omdat er geen ruimte is (tsja, 2 douches met toch altijd een man of 8) is het ook altijd gezellig onder de douche.
![]()
Oh, je kunt altijd lid worden hoor Tong!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog ledengebrek toevallig ?![]()
hij heeft meer een oogje op SCH tongquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, wij waren erbij.
Maar dat weet ie zelf niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij heeft meer een oogje op SCH tong![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij heeft meer een oogje op SCH tong![]()
![]()
Daarvoor kun je bij Lego terecht, ik kan nie zo goed korfballen...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:36 schreef tong80 het volgende:
Ah, wist je dat ik heel goed kan douchen Korfballen ?
nee gebruik die troep nietquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je hallucineert, heb je weer aan de LSD gezeten?
Het leek er gezien je hallucinaties/verzinsels wel op.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee gebruik die troep niet
Ik was ook tegen, maar dit was uit de besluiten gerold. Maar als het er toch kwam wilde ik het ook wel modden, onder meer om een goede lijn te hebben met VBL en EK zodat die twee goed op elkaar afgestemd zouden worden en mogelijke conflicten snel opgelost zouden kunnen wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:32 schreef ErikT het volgende:
[..]
Lijkt het nou zo, of wordt alles gewoon toegestaan zolang er niet 2 keer precies hetzelfde topic is?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:47 schreef Doc het volgende:
Op een bepaalde manier is dit overigens aanzienlijk makkelijker modden.
daar hoef je dat spul niet voor te nemen hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het leek er gezien je hallucinaties/verzinsels wel op.
ha meneer Nico de klussertquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:50 schreef Bjoro het volgende:
hallo hallo hij ist er weer
Paleisje heeft nog enkele kleine aanpassingen op het programma, maar de PC doet het weer op volle toeren !quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ha meneer Nico de klussert
Yep!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:48 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Lijkt het nou zo, of wordt alles gewoon toegestaan zolang er niet 2 keer precies hetzelfde topic is?![]()
Ok, dank voor de uitleg!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Yep!
Net zoals het EK2000 forum. Dat was de wens, en dat is wat het wordt. Een ongestructureerd min of meer anarchistisch forum waar NIET alles centraal is, gezien de bezwaren die men had tegen het centraal georganiseerde VBL.
En ik ga geen onderscheid maken dus geen kennis van voetbal of helemaal geen kennis van het voetbal in dat forum. Anything goes.
Hoewel ik die Ron1987 nog wel even aanga spreken dat-ie z'n eigen topics best vol mag spammen, zolang-ie zich maar inhoudt bij die van anderen (en dat topicspam ook niet getollereerd zal gaan worden).
kijk is aan dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Paleisje heeft nog enkele kleine aanpassingen op het programma, maar de PC doet het weer op volle toeren !
*daar moet op gedronken worden, hi ha ho !!!
Mijn Nick is leukerquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:28 schreef just me het volgende:
* SCH is weer thuis uit Almere
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:29 schreef SCH het volgende:
Mijn Nick is leuker
ik kon het zelf niet.. heeft Junior voor me gedaanquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Leuke aanpassing aan je sig, JM.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
ik kon het zelf niet.. heeft Junior voor me gedaan
tis een slijmurtquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Aardig.
ja ?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:17 schreef Hollandno1 het volgende:
Hmmzzzz
Ik verveel me gewoon.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
ja ?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:21 schreef Hollandno1 het volgende:
[..]
Ik verveel me gewoon.
baal nog steeds dat ik alles van m'n website incl bezoekers/gebruikers kwijt ben
Ik had alleen niet door dat ik met Hollandno1 zat te poste ipv Ajaxno1quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:22 schreef mat_herben het volgende:
[..]goeie kloon
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:28 schreef Ajaxno1 het volgende:
*zojuist Oranjehools in de fik gestoken
T zal een keer niet zo zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:28 schreef Ajaxno1 het volgende:
*zojuist Oranjehools in de fik gestoken
112 is nog niet gebeld zo te zienquote:
is je cavia te dik??quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:21 schreef Ajaxno1 het volgende:
Heeft iemand hier een boek cq documentatie waarin staat hoe je een cavia laat afvallen?
Dun is anders, maar goed ze mogen wel een beetje dik zijn dat hoort bij ze.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
is je cavia te dik??
Gewoon een maand geen vreten geven, valt ie lekker van af en daarna verwijs ik je voor de recepten naar.....CUL.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:21 schreef Ajaxno1 het volgende:
Heeft iemand hier een boek cq documentatie waarin staat hoe je een cavia laat afvallen?
kun je meteen een houten kruisje timmeren en de cavia achter in de tuin begravenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon een maand geen vreten geven, valt ie lekker van af en daarna verwijs ik je voor de recepten naar.....CUL.
verkapte doodsverwensing voor een caviaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon een maand geen vreten geven, valt ie lekker van af en daarna verwijs ik je voor de recepten naar.....CUL.
maar hier ben je geen moderator, justbemoeialquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
verkapte doodsverwensing voor een cavia![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:58 schreef SCH het volgende:
[..]
maar hier ben je geen moderator, justbemoeial
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |