quote:Op vrijdag 7 mei 2004 07:52 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben een gelegenheidssuprter. Ik heb nul komma nul met voetbal, maar als Nederland speelt ben ik wel fan. Sommigen storen zich eraan. Waarom? Op dat moment gaat het niet om voetbal maar om Nationale Trots, saamhorigheid etc.
Ben je tijdens de kwalificatiereeks tijdens de laatste wedstrijd in een Schotse kroeg geweest?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:15 schreef SunChaser het volgende:
Nouja, mijn ervaring is dat als NL ergens mee wint, vooral voetbal, dat in de kroegen iedereen elkaars vriend is.
Dat zou zelfmoord zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben je tijdens de kwalificatiereeks tijdens de laatste wedstrijd in een Schotse kroeg geweest?
Mwoooah, de Nederlandse gelegenheidssupporters kunnen er ook wat van hoor...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:27 schreef Megumi het volgende:
Dat zou zelfmoord zijn.
Integendeel. Supporters van het Schotse team zijn wel sportief. Die bleven gewoon doorfeesten: "Win or loose, always the booze"quote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat zou zelfmoord zijn.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:16 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat ik dit weekend maar eens gegelenheidssupporter van ajax ga worden
Inderdaad, dat was weer zo'n loos argument.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Integendeel. Supporters van het Schotse team zijn wel sportief. Die bleven gewoon doorfeesten: "Win or loose, always the booze"
* just me is trots op je !!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:50 schreef popolon het volgende:
Gelegenheidssupporters, wat mij betreft gaan ze hun gang maar.
Ze zijn lastig te ontwijken, maar da's ook begrijpelijk gezien dit het nationale carnaval is voor sommigen.
Zo goed?
als je dit topic gelezen hebt Speciaal voor just me hoef je die vraag niet meer te stellen!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:18 schreef SunChaser het volgende:
Onzin. Je mag toch wel vragen wat buitenspel is enzo?
volg jij dan alle uitslagen en wedstrijden in de derde onderklasse dinsdagavond-amateurs Afdeling West II?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:14 schreef Keano het volgende:
Ik heb een grondige hekel aan gelegenheidssupporters en al helemaal als ze bij mij in de buurt zijn als het voetballen bezig is. Vaak is het dan zo dat ze in 1 wedstrijd 100 vragen stellen die werkelijk nergens op slaan of ze dalen af naar een dronken bui en worden zo mogelijk nog irritanter.
edit: En wat nog het ergste is: Heel het jaar kijken deze figuren je dom aan als je weer champions league of studio sport aan het kijken bent. Maar met het EK wel heel schijnheilig meekijken BAH.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
![]()
Nationale trots en saamhorigheid
Idd, zonder dat je daar direct van enge nationalistische trekjes wordt beschuldigd.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:37 schreef Vulcanus het volgende:
[..]![]()
Hahaha nationale trots, ik schaam me werkelijk kapot voor al dat oranje publiek.
Supporters zijn als het ware de 12e man van een elftal, met carnaval win je geen belangrijke wedstrijden.
In Engeland, daar kennen ze nationale trots en saamhorigheid!
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |