quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 11:14 schreef Keano het volgende:
Ik heb een grondige hekel aan gelegenheidssupporters en al helemaal als ze bij mij in de buurt zijn als het voetballen bezig is. Vaak is het dan zo dat ze in 1 wedstrijd 100 vragen stellen die werkelijk nergens op slaan of ze dalen af naar een dronken bui en worden zo mogelijk nog irritanter.
edit: En wat nog het ergste is: Heel het jaar kijken deze figuren je dom aan als je weer champions league of studio sport aan het kijken bent. Maar met het EK wel heel schijnheilig meekijken BAH.
volg jij dan alle uitslagen en wedstrijden in de derde onderklasse dinsdagavond-amateurs Afdeling West II?
Nee? ik denk dat iedereen ook een beetje afgaat op de spanning van het moment, als het er werkelijk om gaat, als het drop-of-dronder is.
Dat betekent dat je niet iedere wedstrijd volgt, maar als een beetje in hap-klare brokken gebracht wordt, en niet in allerlei verschillende door elkaar heenlopende MickeyMouse competities en Katrien Duck-Bekers, die allemaal nog ook eens verschillende regeltjes aanhouden;
kijk dan is het een beetje te volgen en wordt het ook niet snel irritant.
als je ergens in Februari zo'n morsige Fanaat opeens op woensdag treft en hij niet kan praten omdat er die avond een 'belangrijke uit-wedstrijd in de herkansingsronde van de UPBFA-Cup tegen het altijd gevaarlijke FKV Uppsala' voor de deur staat:
dan vraag ik me wel degelijk een beetje af waar hij zich in godsnaam mee bezig houdt en of hij zich niet een beetje dol laat draaien door triviale zaken.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25