abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2005 @ 17:50:00 #51
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_27249285
Dat verhaal heb ik al eens eerder gelezen...

[ Bericht 86% gewijzigd door pieter_pontiac op 22-05-2005 18:03:19 ]
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  Redactie Frontpage zondag 22 mei 2005 @ 17:55:09 #52
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_27249446
Whow Thrilled, wat een lang spannend en eng verhaal! Groot gelijk dat jullie daar zo gauw zijn weggegaan! Maar waarom sloopt men dat huis niet gewoon en verkoopt de grond of zet er een ander huis op ?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_27249470
Als het zo oud is zal het op de monumentlijst staan.
pi_27249582
Oww Thrilled, ik wou net iets vragen, zie k staan Zeeland>Vlissingen ... Mn broer studeert daar..

Maar waarom is het zo geweest dat jullie verder geen contact wouden met het meisje.. De confrontatie was al gebeurt en alles ging goed verder. Hebben jullie verder nooit contact meer willen leggen of willen weten wat enhoe het egt allemaal zit?

Zijn er fotos ?
Trouwens als elke bewoner dat huis opknapt en snel weer verlaat moet het nu toch wel een grote villa zijn
pi_27249708
Heheh wat een bullshit..dat ik hehe 10 minuten van mijn leven hieraan heb besteed...hehehe
Aakab account overleden...Adnan account herrezen
  zondag 22 mei 2005 @ 20:13:49 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_27253437
quote:
Op zondag 22 mei 2005 18:04 schreef Adnan het volgende:
Heheh wat een bullshit..dat ik hehe 10 minuten van mijn leven hieraan heb besteed...hehehe
Hehehe. reageer dan niet hehehe, ga hehehe gewoon wat anders doen ofzo hehehe.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zondag 22 mei 2005 @ 21:10:56 #57
17698 nappel
raar menneke..
pi_27255392
Dat verhaal heb ik idd ook al eens gelezen!
In deeltje 1 gepost?

Maar idd een intrigerend verhaal.
Ben benieuwd of iemand het daar langer uit gaat houden.
Door het meisje naar het licht te wijzen ofzo??
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_27255487
quote:
Op zondag 22 mei 2005 21:10 schreef nappel het volgende:
Door het meisje naar het licht te wijzen ofzo??
Hhahahahaha
Aakab account overleden...Adnan account herrezen
pi_27256313
Tja, er hing wel een gloeilamp...
  maandag 23 mei 2005 @ 09:03:27 #60
17698 nappel
raar menneke..
pi_27265056
quote:
Op zondag 22 mei 2005 21:13 schreef Adnan het volgende:

[..]

Hhahahahaha
Jij weet ook steeds intelligenter uit de hoek te komen..
..heb je ook nog iets toe te voegen, of hebben we je hele vocabulaire nu wel gezien?
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_27316788
quote:
Op zondag 22 mei 2005 16:53 schreef Thrilled het volgende:
een aantal jaren geleden ben ik verhuisd met mijn vriendin naar Veere, heel oud dorp, stamt uit de....
Déjà Vu? Is dit een re-post of heb ik het ergens anders gelezen
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:54:16 #62
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_27318959
lijkt mij wel tof. alle troep er uit en dan mooie kamer met geheime troep er maken ofzo.
boeiend voor die geesten, ben daar zelf te gestoord voor.
wat ik ook doe en waar ik ook kom, ALS er al geestdingen zijn heb ik er weinig ast van
misschien vinden ze me te erg ofzo
pi_29862226
Schopje.. Iemand nog verhalen?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 03:23:13 #64
56819 Kimske
Juf in wording
pi_29877177
Toen ik bij me ex woonde zag ik geregeld snachts in de deuropening een schim staan... helemaal gek werd ik er van, echt bang....
Zelfs paar keer aan de andere kant gaan liggen, de gekste smoezen daarvoor verzonnen, ex geloofde er niets van.
Onze buurman was enkele weken daarvoor overleden, en de buurvrouw, die geestelijk niet helemaal oke was, ze woonde daar ook onder begeleiding, en mocht alleen samen met haar man, maar goed, die was dood gegaan, zij zat daar nog.
Op een gegeven moment ging snachts de deurbel. Was de buurvrouw, ze had geesten in d'r huis..
Wij kijken en verdomd, ik voelde gewoon de aanwezigheid.... was echt zo eng..
We hebben familie op de hoogte gesteld dat ze het alleen niet trok, ze viel steeds vaker op ons terug..
Ondertussen zag ik nog steeds die schim, en kreeg ook nachtmerries, waarin in stem zei dat kanker onze familie ook zou treffen..

De dag dat de buurvrouw ergens anders ging wonen, was het qua energie en stuk rustiger. Ook was de schim weg.
Een dag later kreeg ik telefoon: mijn opa, die nooit ergens last van had, had beetje maagpijn, ging naar arts, foto's gemaakt, bleek maagkanker te hebben, en was na 2 maanden dood...

( wel dom dat ik dit op dit tijdstip zit op te rakelen, slapen lukt niet meer vrees ik )
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 03:55:47 #65
56819 Kimske
Juf in wording
pi_29877376
Of dingen ergens neerleggen, later nodig hebben, nérgens te vinden, en ineens ligt t er weer....
Laatst bijv met kattenvoer: hele kast uitgemest, geen voer meer, terwijl ik wist dat ik een dag of 2 ervoor een nieuwe zak gekocht had. Ik in haast naar de dierenwinkel, kom thuis, wil zak opbergen, doe die kastdeur open, valt letterlijk die zak die ik kwijt was eruit....
Stem:
pi_29880715
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 03:55 schreef Kimske het volgende:
Of dingen ergens neerleggen, later nodig hebben, nérgens te vinden, en ineens ligt t er weer....
Laatst bijv met kattenvoer: hele kast uitgemest, geen voer meer, terwijl ik wist dat ik een dag of 2 ervoor een nieuwe zak gekocht had. Ik in haast naar de dierenwinkel, kom thuis, wil zak opbergen, doe die kastdeur open, valt letterlijk die zak die ik kwijt was eruit....
Dat van die schim, heb je dat nog steeds?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:33:06 #67
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_29883554
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 03:55 schreef Kimske het volgende:
dit heb ik ook vaak! Vorige week zaterdag moest ik nog ff een boodschapje doen, en had mijn fietssleutel op tafel gelegd. Ik rende nog even naar boven om het raam dicht te doen, kom terug beneden: fietssleutel weg. Ik kijken op, onder en achter de tafel, maar nergens te bekennen. (nee, er lag ook geen troep op tafel ofzo waardoor ik 'm over het hoofd zag, tafel was leeg). Weer terug naar boven, had ik 'm misschien toch meegenomen en daar laten liggen? Nope.

Kom ik na een hoop gezoek weer benenden: daar ligt ie, midden op de tafel Toen heb ik dus echt even op mijn hoofd staan krabben. En had het gevoel dat ik zwaar in de maling werd genomen.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:30:38 #68
56819 Kimske
Juf in wording
pi_29887488
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:00 schreef Kevin1Bravo het volgende:

[..]

Dat van die schim, heb je dat nog steeds?
Nee nooit meer gezien, maar ik woon daar ook niet meer...
Stem:
  woensdag 24 augustus 2005 @ 00:10:33 #69
128159 smurfzilla
-------------------
pi_29906930
Hey, zelf ben ik veel te nuchter om in spoken etc. te geloven maar er is 2 weken geleden wel iets gebeurt wat ik toch wel even vreemd vond. Niets spectaculair ofzo maar toch.

Ik woon sinds een maand in een tot woonhuis verbouwde engelse pub. Woon daar met 5 andere huisgenoten maar op het moment dat dit gebeurde was alleen ik en 1 huisgenoot aanwezig. Ik lig te slapen, en om 4 uur 's ochtends ofzo wordt ik wakker doordat ik een la open en dicht hoor schuiven ergens in het huis. Nou dacht ik eerst dat die ene huisgenoot van mij nog wakker was en bezig was met iets, maar het geluid herhaalde zich iets van 10 keer wat toch wel raar was. Toen dat stopte probeerde ik de slaap weer te vatten maar er werd 1x geklopt op de buitenmuur van mijn slaapkamer. Was ook al vreemd maar goed, kan van alles zijn. Even later hoor ik nog voetstappen op de gang (en er ligt tapijt maar wel zon krakende houten vloer er onder) en de deur naar de woonkamer open gaan. Aangezien mijn slaapkamer pal naast de woonkamer is kon ik dit vrij duidelijk horen.

Anyway, ik dacht dat mijn huisgenoot nog op was en iets aan het doen was. Ik hoor verder niks meer dus ik ga weer slapen. Volgende dag vraag ik mijn huisgenoot wat hij in het midden van de nacht nog aan het doen was en hij zei dat hij dus al om half 12 was gaan slapen.

Oke, misschien heeft hij in zijn slaap lopen rondwandelen en dingen gedaan, maar ik kreeg toch wel een vreemd gevoel toen ik wat laden in een bureaudesk open zag staan in de slaapkamer van een andere huisgenoot van mij.

Ik hou het er op dat die huisgenoot een slaapwandelaar is.
>>>Fast forward>>>
  woensdag 24 augustus 2005 @ 03:53:15 #70
56819 Kimske
Juf in wording
pi_29910417
of niet....

Heb ook al een aantal keer gehad dat de video recorder, die standby stond, gewoon heen en weer begon te spoelen... Kan een stroomstoring zijn, maar weird isset wel..
Stem:
pi_29911647
NotoriousJw, het is hier niet gewenst om mensen voor leugenaars uit te maken.
Soortgelijk gebagger is ook niet toegestaan.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29957746
TvP
Thee van Pim
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2005 @ 19:44:35 #73
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_29967670
Een paar jaartjes geleden heb ik een schaduw gezien die vanaf de muur op het plafond hing tot recht boven mij.
Ik keek ernaar omdat het me nog nooit was opgevallen dat er op die plek een schaduw was.
En ineens zag ik waar ik naar lag te kijken.Het was een reusachtige zwarte gedaante.Hij had een hoed op en een zwarte cape.En het engste van alles was dat hij rode ogen had.
Ik weet dat dit moeilijk te geloven is maar ik spreek de waarheid.Die rode ogen waren zo echt,dat heb ik absoluut niet gefantaseerd.
Dit heeft zo'n blijvende indruk op mij gemaakt dat ik nooit meer in het donker durf te slapen.Ik heb altijd een lampje aan.Jarenlang heb ik alleen gezeten met deze ervaring.Geesten zien,oke.
Maar kom je aan met een verhaal dat je een schaduwgeest hebt gezien met een hoed,,cape en ook nog eens rode ogen,dan kijken ze je aan alsof je gek bent.
Een paar maanden geleden kreeg ik internet.Ben toen direct gaan zoeken naar soortgelijke verhalen.Op Nederlandse sites waren er maar drie verhalen die met zwarte geesten te maken hadden.Maar niet zoiets als wat ik had gezien. Tot dat ik Engelstalige sites opzocht.
En toen vond ik wat ik had gezien:Shadow People
Ik begon met lezen en ben echt uren bezig geweest.Al die verhalen,zoveel overeenkomsten.
De meest bekende variant is die van de schaduw die je vanuit je ooghoeken langs ziet flitsen.
Zoiets zie ik ook wel eens maar daar heb ik dan wel logische verklaringen voor.
De schaduw die ik heb gezien bewoog niet .Hij hing daar gewoon stil naar mij te kijken met die rode enge ogen.
Dit is 8 jaar geleden gebeurd,ben nu ben 33 en als een klein kind bang in het donker.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_29969234
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Een paar jaartjes geleden heb ik een schaduw gezien die vanaf de muur op het plafond hing tot recht boven mij.
Ik keek ernaar omdat het me nog nooit was opgevallen dat er op die plek een schaduw was.
En ineens zag ik waar ik naar lag te kijken.Het was een reusachtige zwarte gedaante.Hij had een hoed op en een zwarte cape.En het engste van alles was dat hij rode ogen had.
Ik weet dat dit moeilijk te geloven is maar ik spreek de waarheid.Die rode ogen waren zo echt,dat heb ik absoluut niet gefantaseerd.
Dit heeft zo'n blijvende indruk op mij gemaakt dat ik nooit meer in het donker durf te slapen.Ik heb altijd een lampje aan.Jarenlang heb ik alleen gezeten met deze ervaring.Geesten zien,oke.
Maar kom je aan met een verhaal dat je een schaduwgeest hebt gezien met een hoed,,cape en ook nog eens rode ogen,dan kijken ze je aan alsof je gek bent.
Een paar maanden geleden kreeg ik internet.Ben toen direct gaan zoeken naar soortgelijke verhalen.Op Nederlandse sites waren er maar drie verhalen die met zwarte geesten te maken hadden.Maar niet zoiets als wat ik had gezien. Tot dat ik Engelstalige sites opzocht.
En toen vond ik wat ik had gezien:Shadow People
Ik begon met lezen en ben echt uren bezig geweest.Al die verhalen,zoveel overeenkomsten.
De meest bekende variant is die van de schaduw die je vanuit je ooghoeken langs ziet flitsen.
Zoiets zie ik ook wel eens maar daar heb ik dan wel logische verklaringen voor.
De schaduw die ik heb gezien bewoog niet .Hij hing daar gewoon stil naar mij te kijken met die rode enge ogen.
Dit is 8 jaar geleden gebeurd,ben nu ben 33 en als een klein kind bang in het donker.
Hoe moet ik me die rode ogen voorstellen ?

Ik ken wel gedaantes die je idd "shadow people" zou kunnen noemen, maar die zijn niet zo gedaitalleerd/scherp getekend/3d dat je duidelijke ogen ziet.

Was deze gedaante 3d ?
Hoe moet ik me de ogen voorstellen ?
Hoe scherp was het getekend ?

En bovenal, wat vervelend voor je dat je er zo'n angst aan over hebt gehouden !
Geneer je vooral niet. Het is jóuw ervaring, jóuw angst.

Dank je wel voor het delen van jouw verhaal.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:43:28 #75
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29969850
verhaal van ratelslang doet me denken aan 3 gelijksoortige ervaringen...

1. ik lag in bed een beetje naar het plafond te staren en na te denken over van alles en nog wat. toen kwam er iets binnen gewandeld door de muur. het was zwart, met zo'n mafia outfit aan, heel netjes gekleed dus. toen hij zijn hoed afzette zag ik een rood hoofd met 8 hoornen op zijn kop. het was een demoon die tevens een gids was van iemand die ik kende en kwam kijken of ik wel "goed" genoeg was om in de buurt van zijn beschermeling te mogen komen.

mensen tekenen demonen af als iets kwaadaardigs, maar valt op zich wel mee hoor. de demonen van hogere rang zijn best behulpzaam en respectabel. het zijn de lagere die alles proberen te verzieken.

2. dit is iets waar ik op het moment mee zit hier in huis. ik ging de trap af om even naar het toilet te gaan. op de trap een witte gedaante niks boeiends hebben we wel vaker hier. op de terug weg naar boven zag ik in de kamer een donkergrijze gedaante staan. zo donker dat het bijna zwart was, ook met rode ogen. de rest van zijn vorm was normale mensen benen met daarop een slange lijf. dus zo'n soort egyptische god idee.

geen flauw idee wat het was, maar op dat moment deed ik net alsof ik het niet gezien had. volgende dag rondgeneusd van wat het zou kunnen zijn. ik kreeg te horen dat het inderdaad een spirit afkomstig uit egypte was. WHAT THE FUCK doet dat hier in huis en waarom heb ik hem niet eerder waargenomen?

nou ja me ouders waren paar maanden ervoor naar egypte geweest en hadden blijkbaar beeldjes meegenomen. ik dus die beeldjes in me handen genomen en gescanned naar wat er in zit. 1 beeldje was leeg en de andere gaf me letterlijk de koude rillingen.

nu ben ik dus op zoek naar een methode om die spirit weg te krijgen. wellicht een alternatieve verblijfplaats regelen zodat ie uit het beeld daarin gaat en dat ik die nieuwe verblijfplaats van hem heel erg diep ga begraven. eerst maar es een gesprek met hem voeren waarom ie uberhaupt hier is...

3. een hele oude ervaring van een paar jaar terug. ik lag te slapen en was een beetje boven me lichaam aan het hangen klaar om astraal te gaan. toen kwam er door de muur een klein donker meisje gerend die onder me bed dook voor bescherming. kort gevolgd door een enorme schaduw. ik had erg veel kracht nodig, ik was toen nog zeer zwak, om die schaduw op afstand te houden. mijn fysieke lichaam had overal spierpijn, lag diagonaal over me bed opeens en hield de hand op me borstkast alsof ik een beeldje/amulet, whatever, vasthield ter bescherming. maar die had geen rooie ogen...was gewoon pikzwart.

Schaduwgeesten is iets waar ik zelf niet in geloof. althans niet volgens de definitie die mensen er aan toe geven. maar op zich zou ik net zoals bij het tweede voorbeeld niet al te blij zijn als die in mijn buurt zouden zitten. het belangrijkste is om geen angst te tonen en gewoon een manier vinden om ze af te schepen

hoe je de ogen het beste kunt voorstellen...hmm ja ligt er aan wanneer je ze ziet. gedurende de nacht lijken het net 2 kleine rode lampen die rondzweven tot je dichterbij kijkt en ziet dat er wat meer aan die lampjes vastzit hehe. schrik je je kapot. denk je dat het iets rationeels is en dan is dat het :S

angst is een heel natuurlijke reactie en die hebben we allemaal voor zaken die onbekend zijn en die opeens gebeuren. maar die angst is er om overwonnen te worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Enyalius op 25-08-2005 20:56:41 (typo's beetje minder gemaakt) ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')