verhaal van ratelslang doet me denken aan 3 gelijksoortige ervaringen...
1. ik lag in bed een beetje naar het plafond te staren en na te denken over van alles en nog wat. toen kwam er iets binnen gewandeld door de muur. het was zwart, met zo'n mafia outfit aan, heel netjes gekleed dus. toen hij zijn hoed afzette zag ik een rood hoofd met 8 hoornen op zijn kop. het was een demoon die tevens een gids was van iemand die ik kende en kwam kijken of ik wel "goed" genoeg was om in de buurt van zijn beschermeling te mogen komen.
mensen tekenen demonen af als iets kwaadaardigs, maar valt op zich wel mee hoor. de demonen van hogere rang zijn best behulpzaam en respectabel. het zijn de lagere die alles proberen te verzieken.
2. dit is iets waar ik op het moment mee zit hier in huis. ik ging de trap af om even naar het toilet te gaan. op de trap een witte gedaante niks boeiends hebben we wel vaker hier. op de terug weg naar boven zag ik in de kamer een donkergrijze gedaante staan. zo donker dat het bijna zwart was, ook met rode ogen. de rest van zijn vorm was normale mensen benen met daarop een slange lijf. dus zo'n soort egyptische god idee.
geen flauw idee wat het was, maar op dat moment deed ik net alsof ik het niet gezien had. volgende dag rondgeneusd van wat het zou kunnen zijn. ik kreeg te horen dat het inderdaad een spirit afkomstig uit egypte was. WHAT THE FUCK doet dat hier in huis en waarom heb ik hem niet eerder waargenomen?
nou ja me ouders waren paar maanden ervoor naar egypte geweest en hadden blijkbaar beeldjes meegenomen. ik dus die beeldjes in me handen genomen en gescanned naar wat er in zit. 1 beeldje was leeg en de andere gaf me letterlijk de koude rillingen.
nu ben ik dus op zoek naar een methode om die spirit weg te krijgen. wellicht een alternatieve verblijfplaats regelen zodat ie uit het beeld daarin gaat en dat ik die nieuwe verblijfplaats van hem heel erg diep ga begraven. eerst maar es een gesprek met hem voeren waarom ie uberhaupt hier is...
3. een hele oude ervaring van een paar jaar terug. ik lag te slapen en was een beetje boven me lichaam aan het hangen klaar om astraal te gaan. toen kwam er door de muur een klein donker meisje gerend die onder me bed dook voor bescherming. kort gevolgd door een enorme schaduw. ik had erg veel kracht nodig, ik was toen nog zeer zwak, om die schaduw op afstand te houden. mijn fysieke lichaam had overal spierpijn, lag diagonaal over me bed opeens en hield de hand op me borstkast alsof ik een beeldje/amulet, whatever, vasthield ter bescherming. maar die had geen rooie ogen...was gewoon pikzwart.
Schaduwgeesten is iets waar ik zelf niet in geloof. althans niet volgens de definitie die mensen er aan toe geven. maar op zich zou ik net zoals bij het tweede voorbeeld niet al te blij zijn als die in mijn buurt zouden zitten. het belangrijkste is om geen angst te tonen en gewoon een manier vinden om ze af te schepen
![]()
hoe je de ogen het beste kunt voorstellen...hmm ja ligt er aan wanneer je ze ziet. gedurende de nacht lijken het net 2 kleine rode lampen die rondzweven tot je dichterbij kijkt en ziet dat er wat meer aan die lampjes vastzit hehe. schrik je je kapot. denk je dat het iets rationeels is en dan is dat het :S
angst is een heel natuurlijke reactie en die hebben we allemaal voor zaken die onbekend zijn en die opeens gebeuren. maar die angst is er om overwonnen te worden.
[ Bericht 5% gewijzigd door Enyalius op 25-08-2005 20:56:41 (typo's beetje minder gemaakt) ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)