Oja wat zeiden ze precies erover dan? Ik wil namelijk alles weten over de finale van Friends op de nederlands tv, radio, krant noem maar op.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:08 schreef LaTeX het volgende:
538 leest FOK! ja
Zitten ze weer mijn info te jatten ofzo![]()
Is idd minder. Ik volg de Amerikaanse tijdslijn al sind '99. Wordt wel een memorabel moment, als ik het voor de laatste keer ga kijken.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:05 schreef Wytze het volgende:
Still can's believe it all ends
Dat ias toch een flashback aflevering? Volgens mij hoort ie er gewoon bijquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:21 schreef TheGeneral het volgende:
S10E17&E18 - The One With All The Other Ones [1 uur]
S10E19&E20 - The Last One [1 uur]
Dit klopt trouwens niet hoor, wat nog in het vorige topic werd gezegd.
Het is alleen nog nog S10E17&E18 - The Last One [1 uur]
Dat andere is gewoon wat extra's, van een uur. Maar hoort niet bij Friends.
LOL toevallig, zat er net aan te denken. Omdat ik altijd ongeluk heb met downloaden, wil ook niks gespoiled hebben van Friends voordat ik het zelf zie. Maar je kan er bijna niet aan ontkomen. Dus zodra je iets over Friends hoort morgen, radio uit !.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:09 schreef yanggie het volgende:
Ik denk dat ik de komende dagen deze topic maar mijdt. Kan namelijk pas dinsdag weer downloaden dankzij de leuke datalimiet van mij provider. Ik wil namelijk niks maar dan ook echt helemaal niks weten tot dat ik het met mijn eigen ogen kan zien.
[..]
Oja wat zeiden ze precies erover dan? Ik wil namelijk alles weten over de finale van Friends op de nederlands tv, radio, krant noem maar op.
DOH! Ze krijgen een boel boze fans als het niet zo zou zijnquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Is idd minder. Ik volg de Amerikaanse tijdslijn al sind '99. Wordt wel een memorabel moment, als ik het voor de laatste keer ga kijken.
Ik weet trouwens wel zeker dat Ross en Rachel bij elkaar blijven.
* M_M bij jou komt kijken...quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:26 schreef Wytze het volgende:
[..]
LOL toevallig, zat er net aan te denken. Omdat ik altijd ongeluk heb met downloaden, wil ook niks gespoiled hebben van Friends voordat ik het zelf zie. Maar je kan er bijna niet aan ontkomen. Dus zodra je iets over Friends hoort morgen, radio uit !.
Ik ga der echt voor zitten om het te kijkenBiertjes koud, chippes klaar. Dan maar een avondje niet stappen. Saturday night wordt mijn avondje Friends (Denk ik)
Over 538 zei alleen wat hier allemaal al stond over MASH afleveringen en 50 miljoen kijkers etc.
Op friendscafe.org zullen de specials wel te vinden zijn over een poosje..quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:28 schreef DJ_Robbie het volgende:
Nou vanavond is het zo ver, ben echt zo benieuwd hoe het gaat aflopen.
Echt zo jammer dat dit gewoon het laaste is, kan het niet voorstellen.
btw, ik hoop dat onze amerikaanse vrienden ook ff interview e.d. ff mee rippen
Om 3 uur s'nachts, en het wordt alleen in Amerika uitgezonden.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:38 schreef N-I-X het volgende:
hoelaat en waarop is de laatste vanavond?
quote:Episode 10.17: The One With All The Other Ones - A Friends Retrospective
Airdate: May 6, 2004
04/26 - A one-hour retrospective looking back over 10 years of favorite moments of Ameria's number one comedy. Source: NBC
04/24 - Looking back at 10 years of Central Perk, smelly cats, Miss Chanadler Bong and the six smartmouths who made it all worth it. Included: clips from the series; comments from the cast and crew. Source: TitanTV
Volgens mij is de normale NBC nergens in Nederland te ontvangen, niet via kabel, noch via satelliet. Helaas.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:13 schreef Hare het volgende:
Heeft iemand hier in Nederland de mogelijkheid het echt live te zien doordat ze kabel hebben ofzo?
Wou zeggenquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:29 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Volgens mij is de normale NBC nergens in Nederland te ontvangen, niet via kabel, noch via satelliet. Helaas.Lijkt me wel handig om de Amerikaanse zenders te kunnen ontvangen.
niet via sateliet? zal toch wel moeten.....?quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:29 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Volgens mij is de normale NBC nergens in Nederland te ontvangen, niet via kabel, noch via satelliet. Helaas.Lijkt me wel handig om de Amerikaanse zenders te kunnen ontvangen.
Helaas is de friends finale dan al een tijdje afgelopen...quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:24 schreef berc het volgende:
[..]
niet via sateliet? zal toch wel moeten.....?
maja wat maakt het uit, ik ga toch in amerika wonen
On the beach.. Holding claws...quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:49 schreef Kimsomnia het volgende:
Hmm, ik heb de Kleenex ook al klaar staan. Ik had bij het lezen van de spoiler (kon me niet beheersen) al bijna traantjes. Omdat ik me verveelde: Ross & Rachel in a nutshell:
http://img2.imageshack.us/img2/3613/RR2.jpg
(link ivm layout)
iddquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Helaas is de friends finale dan al een tijdje afgelopen...
Denkt "with or without you" van U2 er ff bijquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:49 schreef Kimsomnia het volgende:
http://img2.imageshack.us/img2/3613/RR2.jpg
(link ivm layout)
hoorde laatst dat liedje op de radio,quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Denkt "with or without you" van U2 er ff bij![]()
Que??quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:19 schreef M_M het volgende:
Give me two number ones, 86 the bacon, one Adam and Eve on a raft and wreck them!
Ik heb nooit verstaan wat ze nou zei..maar nu wel
Heb ik wel es gedaan en toen wastie dr nog niet dus dat doe ik niet meer...quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
En zijn er ook mensen die of wakker blijven en zo snel mogelijk de nieuwste zooi binnenhalen, of de wekker ervoor zetten?
Of denken jullie: Ik zie het morgen wel.
zie sig van bercquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Que??
waarvan is dat dan?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:24 schreef M_M het volgende:
[..]
zie sig van berc
Blijf denk ik tot uur of 0300 wakker..quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
En zijn er ook mensen die of wakker blijven en zo snel mogelijk de nieuwste zooi binnenhalen, of de wekker ervoor zetten?
Of denken jullie: Ik zie het morgen wel.
serie 2 waar phoebe aan monica laat zien dat ze wel kan serveren.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
waarvan is dat dan?
Net als pas met Estelle..quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:29 schreef berc het volgende:
serie 2 waar phoebe aan monica laat zien dat ze wel kan serveren.
geweldig hoe lisa die imitaties doet![]()
![]()
![]()
Nep fanquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
waarvan is dat dan?
dankjewel, jij ook!quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:38 schreef Wytze het volgende:
Mensen, dit is mijn laatste reactie hier tot dat ik Friends Finale heb gezien. Ik wil niet het risico lopen dat ik iets zie wat ik nog moet zien. Ik wens jullie allemaal veel plezier met het kijken. Geniet ervan
Nu welquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:43 schreef berc het volgende:
[..]
dankjewel, jij ook!
[heb je mijn 2de mail al beantwoord?]
oke bedankt!quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:50 schreef Wytze het volgende:
[..]
Nu welEnjoy
Nou, veel plezier daarmee dan..quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:55 schreef berc het volgende:
[..]
oke bedankt!
enjoy the last episode!
en dat geld voor jullie allen,
ik ga nu huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een 1 uur dames en heren .. Dan begint het spektakel in de US .. Misschien dat het voor ons ook zo ongeveer gaat beginnen
[ Bericht 11% gewijzigd door LaTeX op 07-05-2004 00:58:10 (Wat vergeten te typen :P) ]
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:55 schreef LaTeX het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een 1 dames en heren .. Dan begint het spektakel in de US .. Misschien dat het voor ons ook zo ongeveer gaat beginnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK WIL NIET DAT HET STOPT!
dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
en dat zij dan denken gawd damn nigga/woman
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:13 schreef Hare het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, zet ze morgenochtend wel aan
Hoe zit het nu precies dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:36 schreef LaTeX het volgende:
TOW All The Other Ones is er !!!!!
Die gaan we bekijken, net op tijd .. Want zou om 0300 naar bed gaan
Hmpf, lame... moet ik dus nog een week wachten op de laatste?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:06 schreef LaTeX het volgende:
TOW All The Other Ones = S10E17+18 (Duurt een uur)
The Last One = S10E19+20 (Duurt een uur)
Je kunt TOW All The Other Ones ook als een "tussen aflevering" zien en hem niet officieel meetellen .. Dan krijg je dus dat The Last One E17+18 wordt ..
Maar zelf denk ik dat het gewoon een officiele aflevering is
Alright thnx voor de info... kan nog nix vinden, dat wordt morgen binnenhalen dus...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:18 schreef LaTeX het volgende:
Nee.. Alle "4" de afleveringen komen vannacht ..
TOW All The Other Ones = S10E17+18 (Duurt een uur) --> die haal ik nu binnen
The Last One = S10E19+20 (Duurt een uur) --> die komt over een uurtje gok ik ..
De finale is nu bezig in de USA zelfs, 1e deel is bijna voorbij
ow sorry,quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:01 schreef berc het volgende:
-edit: downloadpraat-
denk allebij, net zoals bij 1016, afronding en humor er doorheen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:02 schreef Wytze het volgende:
* berc toch nog even in dit topic spiekt
Heb ze voordat ik naar me werk ging aangezet. En hoop ze vanavond te gaan kijken. Alleen in het kanaal begon een of andere mtf-er Friends te spoilen. Dus zag godver net een zinnetje Kut zooi !
@mbn, zit er nog wel veel humor in deze episode ? Of is het meer verhaal afronding ?
Geen idee, maar je kan het effe vragen in een Friends kanaal, daar zitten veel Friends fans.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:57 schreef berc het volgende:
[..]
denk allebij, net zoals bij 1016, afronding en humor er doorheen.
Weet iemand een site waar je kan zien welke liedjes er worden gespeelt in de serie?
en dan bedoel ik niet de liedjes van phoebe, maar zoals bij rachel en ross wanneer op de radio with or without you van u2 word gespeelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door DinoPK op 07-05-2004 13:36:16 ]
T was een perfecte aflevering en ik kreeg de kriebels metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ..![]()
Maar voor mij was de aflevering al duidelijk, ik heb een spoiler gelezen, dacht dat het bullshit was maar het klopte zowat precies .. Dus hoe het afliep met de bevalling enzo wist ik al wel (aangezien de beginstukjes van de spoiler al klopte)..
Toppie dus, nu ff kijkcijfers zoeken
btw, nog meer gekken die vanmorgen pas om 06:10 in bed lagen doordat ze alles hebben gevolgd ??![]()
![]()
![]()
EDIT - ff wat spoilertags gebruikt, ik zeg niet teveel, maar voor sommige kan het genoeg zijn ..
[ Bericht 5% gewijzigd door LaTeX op 07-05-2004 13:58:41 ]
Hehe mooi, dan heb ik de goede...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:41 schreef LaTeX het volgende:
Ja en hij duurt ong. 40 minuten
Wie zegt dat jij em bij mij mag kijken?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:26 schreef BlaBlub het volgende:
Vanavond naar mijn vriendje en dan samen laatste Friends kijkenIk ga waarschijnlijk wel huilen, omdat ik wel een vermoeden heb van wat er allemaal gaat gebeuren, maar heb me al die tijd kunnen beheersen om geen 1 spoiler te lezen dus nu nog heel even volhouden
Later meer
Nope. morgen pas op z'n vroegst.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:53 schreef Wytze het volgende:
Is er eigenlijk al bekend hoeveel mensen er hebben gekeken ?
Als het kut weer is ga ik hem waarschijnlijk vanavond kijken
Zal je vriendin leuk vindenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:55 schreef neggix het volgende:
[..]
Nope. morgen pas op z'n vroegst.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:10 schreef Wytze het volgende:
[..]
Zal je vriendin leuk vinden
ik zal je in natura terug betalenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:48 schreef neggix het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij em bij mij mag kijken?
Behold, lange post:quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:57 schreef berc het volgende:
Weet iemand een site waar je kan zien welke liedjes er worden gespeelt in de serie?
k ga er over nadenkenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:15 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
ik zal je in natura terug betalen
Geef wel ff antwoord voordat ik van huis ga, dan kan ik de spullen meenemenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:17 schreef neggix het volgende:
[..]
k ga er over nadenken
Kom maar gewoon, dan zien we later wel weer verderquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:21 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Geef wel ff antwoord voordat ik van huis ga, dan kan ik de spullen meenemen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu alleen nog even het interview tussen de cast en Leno bekijken.And there was much rejoicing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo komt er een einde aan een begrip....Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
And there was much rejoicing.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:40 schreef Duiveltja het volgende:
Ik mag toch hopen dat je een normale aflevering van een clipshow kan onderscheiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. GODVERDOMME!
Het is misschien geen groot nieuws maar toch. Het gaat om, zoals Ross een keer zei: PRINCIPLE!
Misschien stel ik me aan, maar vind ik absoluut niet leuk.The End!
Ja dat heb ik ook gehoord. Wel veel. Volgens mij hebben ze Seinfeld verslagen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:15 schreef berc het volgende:
friends heeft 51,1 miljoen kijkers getrokken!
net was friends op rtl boulevard, heb het maar opgenomen met de com... maar hoorde wel het laatste stukje waar die jurylid van idols dat zei...
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:16 schreef yanggie het volgende:
Ik moet toch nog even wat kwijt. KUT RTL BOULEVARD! DOOD MET JULLIE!
Ik heb in de reclame gezien dat er een stuk komt over het einde van Friends bij RTL Boulevard. Dus ik denk leuk kijken en wat doen die debielen, laten ze gewoon doodleuk iets zien over de finale. Nou weet ik dus bijv.JAH PRECIES DAT HEB IK NOU OOK!!! KUT BOULEVARD!!! IK VIND HELEMAAL NIET DAT JE JE AANSTELT HEB PRECIES HETZELFDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. GODVERDOMME!
Het is misschien geen groot nieuws maar toch. Het gaat om, zoals Ross een keer zei: PRINCIPLE!
Misschien stel ik me aan, maar vind ik absoluut niet leuk.
GRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:16 schreef yanggie het volgende:
Ik moet toch nog even wat kwijt. KUT RTL BOULEVARD! DOOD MET JULLIE!
Ik heb in de reclame gezien dat er een stuk komt over het einde van Friends bij RTL Boulevard. Dus ik denk leuk kijken en wat doen die debielen, laten ze gewoon doodleuk iets zien over de finale. Nou weet ik dus bijv.Daar heb ik me ook vreselijk aan zitten ergeren. Nou had ik de aflevering al gezien dus voor mij was het niet zo erg maar er zullen zat mensen zijn die wachten tot ie in Nederland op TV komt en nog niks willen weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. GODVERDOMME!
Misschien stel ik me aan, maar vind ik absoluut niet leuk.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
Gelukkig ben ik niet de enige. Wat een kutstreek. Ik wil dus helemaal niks maar dan ook echt helemaal niks weten tot dat ik het zelf heb gezien, maar dat hebben die KLOJO'S nu mooi verpestquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:18 schreef berc het volgende:
[..]
JAH PRECIES DAT HEB IK NOU OOK!!! KUT BOULEVARD!!! IK VIND HELEMAAL NIET DAT JE JE AANSTELT HEB PRECIES HETZELFDE
GRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al een paar x geweest, paar maandjes geledenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:46 schreef Duiveltja het volgende:
Was dat Oprah interview op de buis dan?
nee was niet het interview, oprah kreegt een prijs uitgereikt, the peoples choice award. En toen kwam ze matt le blance tegen en matthew perry, weet niet of die andere ook nog op de achtergrond stonden.. ze zei wel, oh there are my friends... ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:46 schreef Duiveltja het volgende:
Je mag er best wat over zeggen en Ik vind het heel erg leuk dat de Friends Finale de aandacht trekt van de Nederlands televisie, maar houdt godverdomme rekening met de (vele) kijkers die het allemaal nog niet willen weten. Voor mij is het inmiddels al verpest dankzij KUT RTL4. Heb ik maandenlang alle spoilers, mogelijk einde en wat voor informatie dan ook van het einde genegeerd, weet die klootzaken het in bij elkaar 5 minuten alles te verpest! Knap werk hoor mannen ga zo door!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:54 schreef LaTeX het volgende:
Die flikkers in NL moeten zich nergens mee bemoeien ..
We lopen 1 jaar 8er op Friends, maar de finale, die kunnen ze wel ineens 1 dag na de US laten zien ?? Waar trekken ze die dan zo snel vandaan ..
Ik bedoel, of loop met de US mee, of blijf een jaar achterlopen en ga niet lopen spoilen voor de mensen die net Season 9 hebben gezien .. Want Season 9 is net tot een eind gekomen op Yorin, tis nu ff een stop ..
Gewoon een naaistreek, die kutnichten moeten zonnodig weer ff lekker snel zijn hoor .. Wat ze niet zijn, want hier op FOK! waren we de eerste vannacht magoed..
Laat ze lekker over Will & Grace roddelen ofzo ..
Weet je daar zit ik serieus aan te denken, maar ja wat heb je eraan. Ik denk niet dat die gasten er ook maar iets omgeven.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:12 schreef berc het volgende:
rtlboulevard@rtl4.nl
Nee.. Ze moeten zich er gewoon buiten houden ..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:07 schreef yanggie het volgende:
[..]
Je mag er best wat over zeggen en Ik vind het heel erg leuk dat de Friends Finale de aandacht trekt van de Nederlands televisie, maar houdt godverdomme rekening met de (vele) kijkers die het allemaal nog niet willen weten. Voor mij is het inmiddels al verpest dankzij KUT RTL4. Heb ik maandenlang alle spoilers, mogelijk einde en wat voor informatie dan ook van het einde genegeerd, weet die klootzaken het in bij elkaar 5 minuten alles te verpest! Knap werk hoor mannen ga zo door!
nee, je komt alleen in de picture als je een foto hebt gemaakt van george cloony, matt damon of brad pitt...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:15 schreef yanggie het volgende:
[..]
Weet je daar zit ik serieus aan te denken, maar ja wat heb je eraan. Ik denk niet dat die gasten er ook maar iets omgeven.
Misschien kan ik beter een mailtje sturen naar Brad en Jen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:32 schreef berc het volgende:
[..]
nee, je komt alleen in de picture als je een foto hebt gemaakt van george cloony, matt damon of brad pitt...
misschien als we allemaal een mailtje sturen.....
Was al een paar maanden geleden uitgezonden, maar is inmiddels ook al twee keer in Nederland te zien geweest geloof ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:46 schreef Duiveltja het volgende:
das waar ook, brad is weer de man van jenniferquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:34 schreef yanggie het volgende:
[..]
Misschien kan ik beter een mailtje sturen naar Brad en Jen.
Als het goed is komt Jen vandaag of morgen aan in Nederland dus nu is de kans om aan haar te vertellen wat ze hier ons aandoetquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:39 schreef berc het volgende:
[..]
das waar ook, brad is weer de man van jennifer![]()
is dat zo, wat cool!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:42 schreef yanggie het volgende:
[..]
Als het goed is komt Jen vandaag of morgen aan in Nederland dus nu is de kans om aan haar te vertellen wat ze hier ons aandoet![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:46 schreef berc het volgende:Je moet wel kijken hoor. Er gebeurt nog genoeg op dat gebied.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik was het wel van plan hoor!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je moet wel kijken hoor. Er gebeurt nog genoeg op dat gebied.
Nopequote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:18 schreef yanggie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gehoord. Wel veel. Volgens mij hebben ze Seinfeld verslagen.YES
Toch?
c'est impossiblequote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:14 schreef 1976 het volgende:
[..]
Nope![]()
1983 M-A-S-H 105 miljoen kijkers
1993 Cheers 80 miljoen kijkers
1998 Seinfeld 76 miljoen kijkers![]()
Huhquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:17 schreef berc het volgende:
[..]
c'est impossible
* jaloers is... *quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:51 schreef Hare het volgende:
Hèhè, ik ga nu dan eindelijk kijken. Ben nog niet zo heel lang thuis en zag Jay Leno ook online staan. Heb dus maar ff gewacht tot ik alles achter elkaar kon kijken.
Het is zover!!!!!
Shit Shit. Ze hoefde alleen maar Seinfeld te verslaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:14 schreef 1976 het volgende:
[..]
Nope![]()
1983 M-A-S-H 105 miljoen kijkers
1993 Cheers 80 miljoen kijkers
1998 Seinfeld 76 miljoen kijkers![]()
LOL waarvoor ?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:15 schreef berc het volgende:
* Wytze bedankt Wytze nog even...![]()
Heb hem net gekekenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:51 schreef Duiveltja het volgende:
* zucht
Het is zover, ik ga nu dan eindelijk de allerlaatste aflevering kijken.
Stuur me anders even een mailtjequote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
* jaloers is... *
Als ik je email had deed ik dat meteenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:09 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Stuur me anders even een mailtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:30 schreef Hare het volgende:
Scanman, ik weet niet of je al een mailtje hebt gehad van Dr_Evil, maar je hebt er nu iig eentje van mij
ze doen alles om nog meer er nog meer geld uit te halen, dus ik denk dat je een grote kans hebt dat ie komt,quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:42 schreef Mordreth het volgende:
Net de laatste aflevering gezien.. erg mooi einde.. en erg jammer dat dit dan ook echt het einde is van de friends serie.. beste serie die ik ooit heb gezien![]()
Het zou denk ik trouwens mooi zijn als er een "making of" kwam van de laatste aflevering..
1) BSPlayer starten ..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:50 schreef berc het volgende:
hoe maak ik nu een printscreen met bs player?
overlay uitzetten in bsplayer volgens latex...
mij lukt het tniet
He cool, hij doet het! thanx!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:21 schreef LaTeX het volgende:
[..]
1) BSPlayer starten ..
2) CTRL+P --> Tabblad Video (daar staat ie als het goed is al op)
3) Vink "use overlay" uit ..
4) Restart BSPlayer (niet nodig maar voor de zekerheid)
5) Start Friends en druk Print Screen
6) Ga naar Paint en plak het daar
7) Pas evt. ergens in Paint de grootte aan, want anders heb je zo`n lompe pic
Nu moet het lukken ??
WTF?!?!!?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:14 schreef i-spy24 het volgende:
-edit-
Dat ze er niet stonden.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:39 schreef berc het volgende:
wat is er verkeerd aan de spoilertags
dat zijn gewoon de twee laatste afleveringen bij elkaar...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:51 schreef scanman01 het volgende:
Is die "the one with all the other ones" nou een officiele aflevering of was dat gewoon een extraatje ofzo? Dus, staat die 40 minuten durende "aflevering" straks ook op de dvd?
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:46 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vond een van de mooiste momenten in de laatste ep toch...Denk ik dat moment ook het mooiste vond...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen verassingen eigenlijk in de laatste aflevering, stiekem wist ik het gewoon al... maar het was wel gewoon heel mooi.Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
Nee, "the one with all the other ones" is een soort aflevering met flashbacks volgens mij. Die duurt 40 minuten. Dan is er ook nog aflering 17 van seizoen 10 (dubbele aflevering). Dát is de laatste aflevering van Friends en duurt 43 minuten. "The one with all the other ones" werd gisteren voorafgaande aan de laatste aflevering uitgezonden. Met als ondertitel "a friends retrospective".quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
dat zijn gewoon de twee laatste afleveringen bij elkaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een mooie afsluitingHomer: Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
En die komt ook op de dvd. Is gewoon een officiele aflevering als ik het goed hebquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, "the one with all the other ones" is een soort aflevering met flashbacks volgens mij. Die duurt 40 minuten. Dan is er ook nog aflering 17 van seizoen 10 (dubbele aflevering). Dát is de laatste aflevering van Friends en duurt 43 minuten. "The one with all the other ones" werd gisteren voorafgaande aan de laatste aflevering uitgezonden. Met als ondertitel "a friends retrospective".
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:39 schreef Kesh het volgende:Dat had ik dus precies hetzelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een mooie afsluitingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeer goed geschreven, echt een top aflevering, en daar zijn meer mensen het met mij eens over:
1. 238 The Last One (2) 8.88 340 1
2. 237 The Last One (1) 8.87 313 2
3. 85 The One With The Embryos 8.62 270 3
4. 111 The One Where Everybody Finds Out 8.61 253 4
5. 38 The One With The Prom Video 8.57 373 5
De top twee positie volgens TvTome
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
"Die neger" was Snoop Dogg, dudequote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:10 schreef scanman01 het volgende:
Of die neger die zei dat hij was afgewezen omdat ze al voldoende donkere acteurs in de serie hadden
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:10 schreef scanman01 het volgende:
Of die neger die zei dat hij was afgewezen omdat ze al voldoende donkere acteurs in de serie hadden
Ja, zal wel.... moet die bekend zijn?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
"Die neger" was Snoop Dogg, dude
¿?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat ze er niet stonden.
Een of andere rapperquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, zal wel.... moet die bekend zijn?
Is toch zo'n crimineel ofzo?
die snoop dog wil ik verder ook niet van naam kennen
Dat was met Conanquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:51 schreef American_Nightmare het volgende:
Er is ook nog een "Farewell to Friends" show (2 x 40 min) met interviews, bloopers enzo. Erg leuk!
Van de Jay Leno show vind ik het jammer dat ze ongeveer dezelfde take outs van die andere show van een tijd terug hebben genomen (met Letterman?).
Genieten?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga zo beginnen aan
the one with all the other ones
the last one
Jay Leno
Dat wordt dus een paar uurtjes genieten
Als het afgelopen is wel jaquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:15 schreef M_M het volgende:
[..]
Genieten?![]()
Huilen!![]()
Ik heb alleen nog maar Jay Lenoquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga zo beginnen aan
the one with all the other ones
the last one
Jay Leno
Dat wordt dus een paar uurtjes genieten
-lama- zou Mike toch wel niet goed vindenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:51 schreef American_Nightmare het volgende:
Er is ook nog een "Farewell to Friends" show (2 x 40 min) met interviews, bloopers enzo. Erg leuk!
Ik weet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:53 schreef Hare het volgende:
[..]
-lama- zou Mike toch wel niet goed vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JD was hier
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:46 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vond een van de mooiste momenten in de laatste ep toch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mooiste moment was natuurlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op zondag 9 mei 2004 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Het mooiste moment was natuurlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat echt helemaal van: ja, ja, ja, pleeeaaaaaasssseeeee!!!!!
En jahoor![]()
Toen liet ik wel even een traantje ja
Ja, die twee lijken inderdaad heel veel op elkaar, vooral ook qua gedrag... Ik weet het ook niet zeker.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Daarover gesproken: afgelopen vrijdag was er een aflevering waarin Phoebe buiten Central Perk staat te zingen en er iemand een condoom in haar mandje gooit. Later komt hij die condoom weer ophalen. Volgens mij is dat Phoebe's halfbroer, wat veel later pas duidelijk wordt. Is dat iemand anders ook opgevallen?
En de vriendin van die halfbroer heet Alice dacht ik.... en volgens mij riep hij afgelopen vrijdag ook iets van "Alice, ik heb hem hoor!".quote:Op zondag 9 mei 2004 01:09 schreef Guest19287 het volgende:
[..]
Ja, die twee lijken inderdaad heel veel op elkaar, vooral ook qua gedrag... Ik weet het ook niet zeker.
idd, halfbroer van phoebsquote:Op zondag 9 mei 2004 01:09 schreef Guest19287 het volgende:
[..]
Ja, die twee lijken inderdaad heel veel op elkaar, vooral ook qua gedrag... Ik weet het ook niet zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst volgende keer dat ik amerika bezoek ga ik naar het WB museum om de set te kunnen zien met eigen ogen.
vonden jullie het ook zo jammer toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar, echt een geweldige serie, ga er nog vaak naar kijken!
![]()
buiging voor friends
Maar die halfbroer komt pas veel later aan de orde. Dus was dit bijzondere toeval???quote:Op zondag 9 mei 2004 01:37 schreef berc het volgende:
[..]
idd, halfbroer van phoebs
Misschien was Giovanni Ribisi (zoals zijn echte naam is) toen, de eerste keer, nog niet gecast als halfbroer, maar gewoon alleen voor dat kleine rolletje.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar die halfbroer komt pas veel later aan de orde. Dus was dit bijzondere toeval???
Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar mooier had het voor mij niet kunnen eindigen. En de rest van de aflevering was ookquote:TV Reviews: 'Friends' Finale
The series finale of Friends attracted mixed notices. Ed Bark in the Dallas Morning News called it "sugary but satisfying." Erica Temel in the Baltimore Sun described it as "very emotional." Vinay Menon wrote in the Toronto Star that "Friends went gently into TV heaven, sensibly avoiding the hellish twists and shocks that have torpedoed many an ambitious finale." However, another Canadian TV columnist, Bill Brioux of the London, Ontario Free Press, remarked "It was called 'The Last One,' but it should have been called 'The One That Really Sucked.'" Roger Catlin in the Hartford Courant called it "relatively low-key," while similarly Ellen Gray in the Philadelphia Daily News expressed appreciation for the fact that no shockers were contrived for the finale. "As much-hyped series finales go, last night's episode of Friends probably did more to keep faith with its core audience than most," she wrote. David Brauder of the Associated Press concluded: "Television's most popular comedy provided the ending most of its fans were hoping for, with the on-again, off-again couple declaring their undying love and the gang heading out for one last cup of java."
Heeft dit trouwens te maken met de populariteit, of met het feit dat tv niet meer het enige medium is waar je je mee kan vermaken. (vroeger veel meer dan nu, dus vroeger ook meer kijkers?)quote:Finale Draws 51.1 Million Friends
Nielsen Media Research has estimated that 51.1 million tuned in to watch the series final of Friends Thursday night, in line with predictions by NBC sales executives, who based their pricing for the program on a forecast of 45-55 million viewers. The figure (a 29.2 rating and a 42 share) was roughly half of what the all-time champ, the series finale of M*A*S*H, drew in 1983 and about two-thirds of the audience that watched the more recent finales of Cheers and Seinfeld. Nielsen estimated that about 36 million tuned in to the lead-in "clip show" (21.5/34) featuring highlights from the series over the past ten years. Meanwhile, opposite the Friends show, CBS collected a respectable 12.8/19 for CSI: Crime Scene Investigation, down from a 16.1/25 last week.
Idd haha, netjes gedaanquote:Op zondag 9 mei 2004 10:41 schreef Wytze het volgende:
@ Berc: Vette avatar
Heel vreemd om Joey te zien rondom andere tegenspelers. Heb je net het idee dat er iets niet klopt. Ik hoop wel voor Matt dat het een succes wordt.quote:Op zondag 9 mei 2004 11:52 schreef TheGeneral het volgende:
De 1e promo van 'Joey'
http://msfriendscafe.sites.uol.com.br/joeytv-promo1a.html
Looking goodquote:Op zondag 9 mei 2004 11:52 schreef TheGeneral het volgende:
De 1e promo van 'Joey'
http://msfriendscafe.sites.uol.com.br/joeytv-promo1a.html
Heb precies hetzelfde. Echt heel raar. Het is 'Joey' niet meerquote:Op zondag 9 mei 2004 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel vreemd om Joey te zien rondom andere tegenspelers. Heb je net het idee dat er iets niet klopt. Ik hoop wel voor Matt dat het een succes wordt.
quote:[quote]Op zondag 9 mei 2004 10:41 schreef Wytze het volgende:
@ Berc: Vette avatar
haha, thxquote:[quote]Op zondag 9 mei 2004 11:15 schreef LaTeX het volgende:
Idd haha, netjes gedaan
quote:Op zondag 9 mei 2004 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het mooiste moment was natuurlijk:Vond ik niet, dat moment was wel het voorspelbaarste moment van de gehele de serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat moment met de sleutels was iets wat Friends defineerde. Ze hebben 10 jaar lang alles gedeeld emotie, humor etc etc...ik vond dat die scene daar symbolisch voor stond.
Dat met die sleutels ontroerde me voor geen meter. Dat andere moment die ik in de spoiler noemde wel!quote:Op zondag 9 mei 2004 17:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vond ik niet, dat moment was wel het voorspelbaarste moment van de gehele de serie.![]()
Dat moment met de sleutels was iets wat Friends defineerde. Ze hebben 10 jaar lang alles gedeeld emotie, humor etc etc...ik vond dat die scene daar symbolisch voor stond.
Zeker, bij mij ook. Ik vond het wel grappig, maar totaal niet ontroerend ofzo...quote:Op zondag 9 mei 2004 18:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat met die sleutels ontroerde me voor geen meter. Dat andere moment die ik in de spoiler noemde wel!
Tis ook niet echt ontroerend. Maar het geeft wel echt iets heel goed weer, zeer symbolisch.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zeker, bij mij ook. Ik vond het wel grappig, maar totaal niet ontroerend ofzo...
idd jij snapt hetquote:Op zondag 9 mei 2004 20:01 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Tis ook niet echt ontroerend. Maar het geeft wel echt iets heel goed weer, zeer symbolisch.
Ik snap het ook wel hoorquote:Op zondag 9 mei 2004 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
idd jij snapt het
Inderdaad. Iedereen haalt weer iets anders uit een film of serie wat hem of haar aanspreekt. Ik ben nou eenmaal een sucker for romance...quote:Op zondag 9 mei 2004 21:16 schreef Duiveltja het volgende:
Ieder z'n keuze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik kan me herinneren ook ergens te hebben gelezen dat Ross en RachelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zouden ze die stukken eruit hebben geknipt?...
quote:Op maandag 10 mei 2004 01:07 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik had op een paar sites (spoilerfix en friendscafe) deze spoiler gelezen, maar het kwam niet in de aflevering voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik kan me herinneren ook ergens te hebben gelezen dat Ross en RachelIk denk dat dat van die nepscripts zijn die ze altijd de wereld insturen om te voorkomen dat het einde verklapt wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zouden ze die stukken eruit hebben geknipt?
Voor de rest klopte het wel precies, alleen dat stukje ontbreekt. Wel jammer eigenlijk.quote:Op maandag 10 mei 2004 01:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat van die nepscripts zijn die ze altijd de wereld insturen om te voorkomen dat het einde verklapt wordt.
Ik denk niet dat ze scripts gaan rondsturen waarin al gedeeltelijk het einde in staat...quote:Op maandag 10 mei 2004 01:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat van die nepscripts zijn die ze altijd de wereld insturen om te voorkomen dat het einde verklapt wordt.
Das met reclamequote:Op maandag 10 mei 2004 02:09 schreef TheGeneral het volgende:
Wat me ook opvalt is dit bij de laatste aflevering is dit:
http://www.tvtome.com/tvt(...)owid-71/epid-327727/
Dan zie je bij 'notes' staan:
This two-part episode ran 65 minutes on original airing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
quote:Op maandag 10 mei 2004 09:59 schreef Wytze het volgende:
Wat ik een super mooi stukje vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
quote:Op maandag 10 mei 2004 09:59 schreef Wytze het volgende:Goose?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:07 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Ja MasterlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
Zoals Phoeboe ooit zei "Patotoes, Patata's"quote:Op maandag 10 mei 2004 10:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Goose?
Potetoes Potatoes..quote:Op maandag 10 mei 2004 11:00 schreef Wytze het volgende:
[..]
Zoals Phoeboe ooit zei "Patotoes, Patata's"
Details, detailsquote:Op maandag 10 mei 2004 13:22 schreef M_M het volgende:
[..]
Potetoes Potatoes..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
En weet iemand misschien of die box (van seizoen 1 t/m 8) nog ergens verkrijgbaar is?quote:Op maandag 10 mei 2004 14:01 schreef BazP het volgende:
Weetr iemand wanneer de NL DVD uitkomt met de laatste afleveringen?
Ik weet wel dat op 6 juni de 9-16 uitkomt.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:01 schreef BazP het volgende:
Weetr iemand wanneer de NL DVD uitkomt met de laatste afleveringen?
Bij www.dvdgigant.nl was ie laatst weer voor 200 ¤.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En weet iemand misschien of die box (van seizoen 1 t/m 8) nog ergens verkrijgbaar is?
Echt matig hoor, had hem een tijd geleden moeten kopen voor 119quote:Op maandag 10 mei 2004 14:20 schreef neggix het volgende:
Bij www.dvdgigant.nl was ie laatst weer voor 200 ¤.
hehe, Dat heb ik gelukkig gedaanquote:Op maandag 10 mei 2004 14:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Echt matig hoor, had hem een tijd geleden moeten kopen voor 119
Check! Duurt 2 x 40 min ongeveer. Dus lekker lang. Leuke interviews en een aantal leuke bloopers die ik nog niet eerder gezien had (bij zowel Conan als Jay). Verder wat achtergrondinfo mbt de acteurs, een rondleidinkje over de set. En het einde hebben ze nog droevig weten te maken ookquote:Op maandag 10 mei 2004 13:34 schreef Wytze het volgende:
[..]
Details, details
Heeft iemand die "A friends farewell" al gedownload ? Hoe is die ?
quote:Op maandag 10 mei 2004 09:59 schreef Wytze het volgende:
Wat ik een super mooi stukje vondgoose, dus... mooi stukje ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Hoe heet ie precies?quote:Op maandag 10 mei 2004 14:49 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Check! Duurt 2 x 40 min ongeveer. Dus lekker lang. Leuke interviews en een aantal leuke bloopers die ik nog niet eerder gezien had (bij zowel Conan als Jay). Verder wat achtergrondinfo mbt de acteurs, een rondleidinkje over de set. En het einde hebben ze nog droevig weten te maken ookZeker de moeite waard om te kijken!
Stuur me ff een mailtje > thijs (at) ospeldijk (dot) nl < dan kijk ik het vanavond even voor je na.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:14 schreef Wytze het volgende:
[..]
Hoe heet ie precies?
* American_Nightmare heeft moeite hem te vinden
Donequote:Op maandag 10 mei 2004 15:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Stuur me ff een mailtje > thijs (at) ospeldijk (dot) nl < dan kijk ik het vanavond even voor je na.
wat staat er op de promo video en de unauthorised video friendws in their own word,quote:Op maandag 10 mei 2004 14:54 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk voor "Friends Goodies"? Ik zelf heb:
- DVD box 1 t/m 8
- Promo video met 1 aflevering (afl. na vegas)
- Strandtas (gratis bij DVD box)
- T-shirt
- Spel reisversie (5,- bij Kruitvat)
- 2 boeken, gekocht op internet
- 1 unauthorised video Friends in their own words
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op maandag 10 mei 2004 20:05 schreef scanman01 het volgende:
Wat een schitterende aflevering net van Friends op NET 5.... Heel mooi
(Hieronder een aanwijzing over het laatste deel, dus lezen op eigen risico!)Ja indd mij ook.. Ik was ook even in een soort van trans.. Zo van.. aaawhhh.. Over 10 jaar hebben jullie een kindje en zijn jullie weer verliefd.. *zwijmel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
en dat zij dan denken gawd damn nigga/woman
The one where Ross finds outquote:Op maandag 10 mei 2004 20:20 schreef TheGeneral het volgende:
Welke was er? Hoe heette ie?
delen waar zoiezo het romantiek tussen rachel en ross voorkomen doen het goed,quote:Op maandag 10 mei 2004 20:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
The one where Ross finds out
The one with the prom video heeft wel het mooiste einde ooit, maar The one where Ross finds out staat ook in de top 5
Op 'in their own words' staan interviews en docu's over de acteurs. Leuk om een keer te zien maar niet heel spectaculair. Wel een must have voor de fan vind ik.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:03 schreef berc het volgende:
[..]
wat staat er op de promo video en de unauthorised video friendws in their own word,
[..]
Bij de MM zijn ze per deel 10 euro goedkoper, behalve serie 9, die is weer goedkoper bij de FRSquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:04 schreef FX het volgende:
. En net in een opwelling alle dvd's besteld bij de FRS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door LaTeX op 11-05-2004 14:27:11 ]![]()
Realistisch meeleven? Vond het wel meevallen. Tijdens de bevalling wil Chandler niet met Erica alleen blijven en hij zegt dat ze nog nooit samen met zijn twee zijn geweest en dat hij niets over haar weet. Maar ik dacht toch dat ze samen een tour door NY hebben gemaakt incl. het vrijheidsbeeld?![]()
Klopt. Plottechnisch zwak en zo zijn er wel meer zwakke punten -- let er maar eens op hoe vaak iemand een ruimte binnenstapt zonder enig duidelijk doel behalve het zien van iets of uitspreken van tekst. Maar daar gaat/ging het bij Friends duidelijk niet om.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:39 schreef SunChaser het volgende:
Maar ik dacht toch dat ze samen een tour door NY hebben gemaakt incl. het vrijheidsbeeld?Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.![]()
I have no idea what's going on, but I'm excited!
en dat zij dan denken gawd damn nigga/woman![]()
Nee, was alleen C. volgens mij. Ik vond de reactie van Chandler op het babynieuws trouwens erg zwak. Hij had blij moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:41 schreef neggix het volgende:
Ja, maar dat was ook met monica. En niet alleen chandler en erica![]()
Nee dat was met Monica erbij.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, was alleen C. volgens mij.![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:52 schreef neggix het volgende:
Zoals ik al zeiWell done my man.
Oh en voor degene die seizoen 9 nog moeten: Ik zag bij Toys R Us de box van seizoen 9 voor 35 Euro.![]()
I know, I knowquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Well done my man.
Oh en voor degene die seizoen 9 nog moeten: Ik zag bij Toys R Us de box van seizoen 9 voor 35 Euro.
Maaruh, bij de FRS is ie 29,95
O+ BlaBlub O+![]()
Oh daar gaat me ontdekking....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:00 schreef neggix het volgende:
[..]
I know, I know
Maaruh, bij de FRS is ie 29,95
Maar ja, dat is nog beter natuurlijk![]()
![]()
Deel 1 t/m 8 is 19.95 bij de MMquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oh sorry, dat is nog beter natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |