Ja, vandaar die blauwe plekkenquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:33 schreef DivineJester het volgende:
Er worden hier heel wat Hools gesmurft
Girlyquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:30 schreef Bluezz het volgende:
Guys
Je zal toch meer moeten doen om blauw te worden hoor !quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:39 schreef AirRaid het volgende:
* Da_Sandman heeft zich kandidaat gesteld om trainer te worden van AC Fok! United
Je moest eens weten hoe 2 jaar geleden m'n verjaardag eruit zagquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:43 schreef methodmich het volgende:
Ajax No 1 is dus jarig op Pimorial?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zal toch meer moeten doen om blauw te worden hoor !
It's a bloody shame.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:31 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe 2 jaar geleden m'n verjaardag eruit zag![]()
![]()
Zover ik me kan herrineren zag ik het op Fok! (toen leek ie alleen een schampschot gehad te hebben). Dus ik vertel dat tegen m'n ma... En toen hebben m'n ma en familie de hele avond tv gekekenquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
It's a bloody shame.
Wat zei je tegen je moeder: Ga toch taart bakken mens?
JustSmurf gaat even eten kopenquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:33 schreef Eilanden het volgende:
Sssssssssssssssh Smurf Alarm!!!
Broodje Döner is onderweg naar Ajaxno1quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:38 schreef just me het volgende:
[..]
JustSmurf gaat even eten kopen
Nog een Smurf meldt zich.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:33 schreef Eilanden het volgende:
Sssssssssssssssh Smurf Alarm!!!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
Wat is het nut van het interviewen van "Pim-kenners"? Goed topic, ik was het op de meeste punten wel eens met Pim (nu mischien wat minder, ben ook wel 2 jaar ouder geworden) Maar in die tijd werd echt iedereen die maar 1 keer had gesproken als Pim kenner gezien.
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:56 schreef SCH het volgende:
Dikke pakkerd Ajax no1. - kroelie knuffel kroelie van ome SCH![]()
Valt me trouwens op dat zover ik gezien heb de media er vrij stil over is.quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:00 schreef SCH het volgende:
De kogel kwam van de midvoor
de afschuuuuuuuuuuuwelijke moord gebeurde nu ongeveer............
plagiaatquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Overigens nog gefeliciteerd Ajaxno1...!
Klopt, de quote zelf te laten staan, vond ik iets te onpersoonlijk!quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:40 schreef Da_Sandman het volgende:
plagiaat
quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:52 schreef methodmich het volgende:
We geven hem de single van Eamon cadeau!
als ze zondag niet verliezenquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:53 schreef Ajaxno1 het volgende:
Nog 3 nachten slapen en dan is Ajax kampioen
Darkraver (toch?) - Facedownquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:55 schreef methodmich het volgende:
De single van Eamon, jawel joh, hoe kan ik op een legitieme wijze zoveel mogelijk fuck in 4 minuten zingen.
Hij fuckt wel door, ja.quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:55 schreef methodmich het volgende:
De single van Eamon, jawel joh, hoe kan ik op een legitieme wijze zoveel mogelijk fuck in 4 minuten zingen.
Ach, fuck the damn guy, en laat hem oprotten met z'n so called muziek.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:24 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad, een rare fucker is het.
Nog 3 nachtjes slapen en dan zit jij keurig thuis moederdag te vierenquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:53 schreef Ajaxno1 het volgende:
Nog 3 nachten slapen en dan is Ajax kampioen
I wasn't even gonna do so.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
Precies, Lego.
Zetten wij iets anders op, maar geen Billy Joel.
En wij gaan ouwehoeren in EKquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:35 schreef just me het volgende:
* mat_herben gaat naar Concordia !!
heisa heisa hopsasa
Ach heden, heb je niks anders?quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dan gaan we wat meer de Metal kant op, denk ik zo, en niet iedereen vindt dat leuk.
Iron Maiden
Fear Factory
Rammstein
Nightwish
Metallica
Doe je de groeten aan Huub van der Lubbe?quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:35 schreef just me het volgende:
* SCH gaat naar Concordia !!
Ik moest er 5 noemen, en dat heb ik gedaan.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach heden, heb je niks anders?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
SCH, heb je om 18.06 keurig even gedacht aan het einde van onze democratie?
Ik iig niet.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
SCH, heb je om 18.06 keurig even gedacht aan het einde van onze democratie?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:38 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dag kale fascist
Het blijft niet veel soeps. Osdorp Posse is nog het minst erg.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik moest er 5 noemen, en dat heb ik gedaan.
Nog 3 extra:
Osdorp Posse
Manowar
Rhapsody
Ik moest altijd harde winden laten als ik die man hoordequote:Op donderdag 6 mei 2004 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij zei wat wij dachten. Dachten ze.
frans bauer wel goed danquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het blijft niet veel soeps. Osdorp Posse is nog het minst erg.
Dat is mijn muzieksmaak die wat minder mainstream is.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het blijft niet veel soeps. Osdorp Posse is nog het minst erg.
linkin park nee zegquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat is mijn muzieksmaak die wat minder mainstream is.
Anders heb ik nog Linkin Park en Evanescence in de aanbieding, samen met Within Temptation.
Is ook een van de minste die ik toch redelijk vind.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
linkin park nee zeg![]()
![]()
alles of die laatste 3?quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:44 schreef methodmich het volgende:
Ik vind ze behoorlijk mainstream, potverdorie.
wat is "lorre" op je sitequote:Op donderdag 6 mei 2004 19:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
linkin park nee zeg![]()
![]()
Mwah, het is binnen de metal allemaal vrij bekend.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
alles of die laatste 3?
En ik versta onder mainstream pak hem beet wat m'n leeftijdsgenoten luisteren, over het algemeen.
wat is er loos?quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:48 schreef PogueMahone het volgende:
mag iets ontzettends sterks?
die pagina komt nogquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:45 schreef mat_herben het volgende:
[..]
wat is "lorre" op je site
ach, leven, liefde, u kent het wel...quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:50 schreef mat_herben het volgende:
[..]
wat is er loos?
zou je dat wel doenquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik verlaat de kroeg en ga nog even de Tokkies kijken. Had ik opgenomen.
prachtig hequote:Op donderdag 6 mei 2004 20:16 schreef pfaf het volgende:
avond!
Pascal! Je polo
Heb je m'n vrienden nog gezien?quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:37 schreef tuindwerg het volgende:
-knip-
Hoe herkenbaar.... * tuindwerg heeft gister vliendje gedumpt...quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:52 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
ach, leven, liefde, u kent het wel...
Vast wel.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb je m'n vrienden nog gezien?
M.a.w. de 'chemie' is uitgewerkt?quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:39 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar.... * tuindwerg heeft gister vliendje gedumpt...nadat we al vanaf zondag een relatiecrisis hadden...
echt niet tof.
Vanmiddag elkaar wel uitgebreid gesproken, want we houden toch nog wel errug veel van elkaar!
We hebben nu eerst maar besloten om een tijdelijke stop te hebben, tot ik in ieder geval terug ben uit Rome... Zucht, eigenlijk willen we elkaar gewoon terug.
Met haar en kleren enzo....quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:40 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Vast wel.Hoe zagen ze eruit?
/ me gekloot...quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:40 schreef mitt het volgende:
Legolas_Greenleaf heeft gister vliendje gedumpt
zielige SCH
Nee! Echt?! Oh, dan twijfel ik... maar volgens mij wel.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met haar en kleren enzo....
nee, helemaal niet... Hij heeft alleen in een dip gezeten de afgelopen week, en heeft mij daardoor behoorlijk lullig behandeld (niet terugbellen, niet enthousiast zijn over elkaar ontmoeten etc). Daarom voelt hij zich nu extra klote. Ik wil eigenlijk niets liever dan hem weer gewoon als m'n vliendje, maar op die manier hoeft het voor mij niet. Daarom nu eerst maar pauze in gelast...quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
M.a.w. de 'chemie' is uitgewerkt?
Even berusten dus.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:45 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
nee, helemaal niet... Hij heeft alleen in een dip gezeten de afgelopen week, en heeft mij daardoor behoorlijk lullig behandeld (niet terugbellen, niet enthousiast zijn over elkaar ontmoeten etc). Daarom voelt hij zich nu extra klote. Ik wil eigenlijk niets liever dan hem weer gewoon als m'n vliendje, maar op die manier hoeft het voor mij niet. Daarom nu eerst maar pauze in gelast...![]()
Zo ongeveer:quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:40 schreef tuindwerg het volgende:
Vast wel.Hoe zagen ze eruit?
[zeur-mode]Nee, want das niet in Zwollywood. [/zeur-mode]quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja, ja, ja. Dat zijn ze.
Schreeuw niet zo SCH.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:53 schreef SCH het volgende:
LALALALALLALALALALALALLALALALALALALALALALALALALALALALALALA
Dat was om 7 uur ofzo toch ook al??quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:52 schreef Bluezz het volgende:
Stil zijn nu, ER begint
Geen achtbanen voor mij.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:49 schreef tuindwerg het volgende:
Ben even aan het teruglezen...
Ajaxno1 gefeliciteerd!
JustModje ook gefeliciteerd!![]()
En Lego, hoe vond het in Six Flags? Ben vooral erg benieuwd naar hoe je de Rollercoastermonth hebt ervaren... Ben zelf nogal Six Flags/pretparkfreak, dit jaar al 2 keer Six Flags bezocht, pretparkvakantie naar Engeland staat op de planning, en ga eind mei waarschijnlijk nog naar een Duits pretpark toe...
Dat is de herhaling.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat was om 7 uur ofzo toch ook al??
En die doen ze voor de aflevering uit.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat is de herhaling.
De herhaling van een eerdere serie.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
En die doen ze voor de aflevering uit.
nee texel kom ik nooitquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:35 schreef pfaf het volgende:
Domme vraag misschien, maar ben jij deze zomer naar Texel op vakantie geweest?
En dan ga je naar Six Flags?quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Geen achtbanen voor mij.
Ja. Schommelship is voor mij genoeg hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:08 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
En dan ga je naar Six Flags?Heb je wel een leuke dag gehad dan?
![]()
ajax- feyenoord gaat niet lang goed hequote:Op donderdag 6 mei 2004 20:39 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar.... tuindwerg heeft gister vliendje gedumpt...nadat we al vanaf zondag een relatiecrisis hadden...
echt niet tof.
Vanmiddag elkaar wel uitgebreid gesproken, want we houden toch nog wel errug veel van elkaar!
We hebben nu eerst maar besloten om een tijdelijke stop te hebben, tot ik in ieder geval terug ben uit Rome... Zucht, eigenlijk willen we elkaar gewoon terug.
Het komt vast doordat we zondag samen voetbal hebben gekeken... Voor het eerst een hele wedstrijd smaen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ajax- feyenoord gaat niet lang goed he
the same to you have fun daar in romequote:Op donderdag 6 mei 2004 21:11 schreef tuindwerg het volgende:
Maarre, lieve Hools, ik ga jullie weer verlaten... Overmorgen naar Rome, misschien waai ik morgen nog even langs.
Slaap lekker allemaal alvast, veel plezier de komende week en doe lekker rustig aan...
Toch niet 'dat' liedje?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:55 schreef Ajaxno1 het volgende:
lalalalalalallalalalalala
moet je geen verjaardag vierenquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:55 schreef Ajaxno1 het volgende:
lalalalalalallalalalalala
Inderdaad, hebben we voor niets de slingers hier opgehangen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:36 schreef Bluezz het volgende:
Het is maar een pover feessie hier
Tja, kan gebeuren, hè?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, hebben we voor niets de slingers hier opgehangen.
aan de borst bij z'n moeder zekerquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Volgens z'n schermnaam is ie zuipen.
dat heeft ie wel vakerquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:38 schreef rubbereend het volgende:
watr een rust hier, cruijff heeft echt briljante uitspraken bij BevD
quote:Geachte klant,
Vanmiddag is server mihosnet-17, waarop uw site gehost staat, down gegaan. Helaas bleek het niet mogelijk de server weer spoedig online te krijgen. Hierop hebben we besloten de server opnieuw te installeren. Na installatie is gebleken dat de backup van de databases onherstelbaar beschadigd is. We hebben daardoor een oude backup van de databases van 25 april moeten terugplaatsen.
o da's minder, borreltje dan maar voor de boosheid?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:11 schreef just me het volgende:
nah... in de zin van dat een of ander voetbalblad mijn naam gebruikt om leden te wervenmorgenochtend maar eens gigantisch pissig bellen
goedkope whskie zeker?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:32 schreef golfer het volgende:
* just me komt nog een afzakketje halen hier.
Doe maar whiskietje met 2 ijsblokjes dit keer.
Yups, aanbieding bij de Dekamarkt: Glen Hood, litertje voor ¤ 14,79.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:37 schreef just me het volgende:
goedkope whiskie zeker?
Ik wist hetquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, aanbieding bij de Dekamarkt: Glen Hood, litertje voor ¤ 14,79.
Alleen met ijs te pruimen.
ts dat je zover van de duitse grens woont golfer want bij onzer oosterburen is de whisky een stuk goedkoperquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, aanbieding bij de Dekamarkt: Glen Hood, litertje voor ¤ 14,79.
Alleen met ijs te pruimen.
Twister moet je niet overvoerenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:41 schreef rubbereend het volgende:weltrusten bluezz volgens mij is de twisterhype wel over in hools
kan jouw lichaam dat niet meer aan?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Twister moet je niet overvoeren
Nee, dat was ik dus gisteravond vergeten. En ik weet ook wel dat die gasten er voor moeten zorgen, maar jah ook hun kunnen fouten maken en ik had gewoon zelf back-ups moeten maken.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:26 schreef rubbereend het volgende:
* rubbereend ziet niet echt vrolijke mensen aan de bar dus geeft beiden 2 biertjes als troost
je had dus ook zelf geen back up van je site ajaxno1
tis echt de moeite waard, zeker als ie op laats spelsystemen gaat uitleggenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:48 schreef tong80 het volgende:
Tong blijft nog even wakker. Cruijffie kijken.
suc6 en sterkte, een appart einde aan je verjaardagquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:49 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Nee, dat was ik dus gisteravond vergeten. En ik weet ook wel dat die gasten er voor moeten zorgen, maar jah ook hun kunnen fouten maken en ik had gewoon zelf back-ups moeten maken.
Gaat een lange nacht worden
Ach het is een hobby website, en de schade is klein aangezien ik net begonnen was. Heb net wel besloten om echt geheel overnieuw te beginnen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
suc6 en sterkte, een appart einde aan je verjaardag
oke, biertje dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:54 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ach het is een hobby website, en de schade is klein aangezien ik net begonnen was. Heb net wel besloten om echt geheel overnieuw te beginnen.
Kan ik wel gebruikenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke, biertje dan?
*bier geeft. gezegde erachteraanzwaait; eerlijkheid doet t langstquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:57 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Kan ik wel gebruiken
En ondanks ben ik nog blij dat ik deze host gekozen heb, ze zijn tenminste eerlijk
Dank Uquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:04 schreef rubbereend het volgende:
*baco geeft
ben bijna bij mn 6.000ste post
baas boven baasaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dank U
Op naar de 13.500e dan zullen we maar zeggen
Uiteraardquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
baas boven baasa
Gaan we kapsones krijgen?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uiteraard
Nee hoor,just factsquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:08 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Gaan we kapsones krijgen?
Zeg maar een dieseltje?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:13 schreef rubbereend het volgende:
keiharde cijfersen DG zit hier pas sinds 2003 en ik al sinds 2001........ en k zie net dat k meer als de helft van mn posts sinds 1 jan. heb gehaald dus k ben nu pas op stoom
Of wij hebben gewoon een leven en DG niet, kan ookquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:13 schreef rubbereend het volgende:
keiharde cijfersen DG zit hier pas sinds 2003 en ik al sinds 2001........ en k zie net dat k meer als de helft van mn posts sinds 1 jan. heb gehaald dus k ben nu pas op stoom
Just Factsquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:14 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Of wij hebben gewoon een leven en DG niet, kan ook
Dailly businessquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:16 schreef Ajaxno1 het volgende:
Lang geleden dat ik op deze tijd nog op Fok! zit
nou welkom, soms rollen we op deze tijd de twistermat uit maar helaas de vaste twisterfanaten zijn er nietquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:16 schreef Ajaxno1 het volgende:
Lang geleden dat ik op deze tijd nog op Fok! zit
gelukkig niet....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou welkom, soms rollen we op deze tijd de twistermat uit maar helaas de vaste twisterfanaten zijn er niet
Euhm oke....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou welkom, soms rollen we op deze tijd de twistermat uit maar helaas de vaste twisterfanaten zijn er niet
Gister toevallig nog ID&T radio na Liberation gehoord, draaide ze nog een Buzz Fuzz setquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:24 schreef DutchGooner het volgende:
Tering he,wat is dat toch lekkere muziek uit de oude doos,Thunderdome 4
Kwam ik tegen tijdens mijn kamer opruimen
Buzz Fuzz,Bas-D,King Matthew,dat waren nog eens tijden *zucht*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:25 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Gister toevallig nog ID&T radio na Liberation gehoord, draaide ze nog een Buzz Fuzz set![]()
kan nie veel beter ontvangen hierquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:26 schreef DutchGooner het volgende:
Oja IDT radio is kut
Hoeft niet per se soft te zijn,ik luister verder eik alleen maar naar www.xfm.nl maar de muziek die ze overdag draaien bevalt mij allerminstquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan nie veel beter ontvangen hier, heb vanavond genoten van a state of trance, maar dat zel wel te soft zijn voor u beiden
Idd, maar ik luisterde gister toevallig omdat ik wist dat Darkraver afsloot op Liberation dat dus weer op ID&T radio was.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:26 schreef DutchGooner het volgende:
Oja IDT radio is kut
k baal persoonlijk vooral van al die rnb tussendoorquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoeft niet per se soft te zijn,ik luister verder eik alleen maar naar www.xfm.nl maar de muziek die ze overdag draaien bevalt mij allerminst
en Darkraver zuigt,wat een misselijk figuur is dat tochquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:30 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Idd, maar ik luisterde gister toevallig omdat ik wist dat Darkraver afsloot op Liberation dat dus weer op ID&T radio was.
Dat bedoel ik dus,kan jij xfm ontvangen daar in Wamel?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k baal persoonlijk vooral van al die rnb tussendoor
Mwah Trance gaat nog wel, maar wat ze overdag draaien is geen trance meer, vraag me ook af of wat ze draaien wel het predicaat DANCE mag hebben. Terwijl ze toch echt een DANCE station zijn volgens zichzelf.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan nie veel beter ontvangen hier, heb vanavond genoten van a state of trance, maar dat zel wel te soft zijn voor u beiden
Je weet tochquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en Darkraver zuigt,wat een misselijk figuur is dat toch![]()
volgens mij val k er hier net buiten maar k zal t morgen ff voor de zekerheid in de auto checkenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus,kan jij xfm ontvangen daar in Wamel?
90.1 of 94.1 denk ik voor jouquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij val k er hier net buiten maar k zal t morgen ff voor de zekerheid in de auto checken
ja zag k, k was net op de site en heb t ff opgeschreven.... ff kijken straxquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
90.1 of 94.1 denk ik voor jou
Ach hij kan goed draaien, mits ie niet teveel Bacardi op heeftquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:35 schreef DutchGooner het volgende:
Dat het een misselijk verschijnsel is? Ja
Als ik aan DV denk moet ik altijd aan kou,regen,chaos en veel te lang lopen denkenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:41 schreef rubbereend het volgende:
nou we t toch over dance hebben ff nie vergeten geld in de portmonee te stoppen om morgen de kaarten voor dance valley te halen
Hij's iig uniek,hoe je het ook wilt bekijkenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:40 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ach hij kan goed draaien, mits ie niet teveel Bacardi op heeft
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als ik aan DV denk moet ik altijd aan kou,regen,chaos en veel te lang lopen denken
hear hear..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:54 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een mietjes zeg
en als pissebedden onder stenen verschijnen ze weerquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:59 schreef Ajaxno1 het volgende:
Wie is hier nu het mietje
U riep?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:03 schreef DutchGooner het volgende:
en als pissebedden onder stenen verschijnen ze weer
Hoiquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:04 schreef golfer het volgende:
[..]
U riep?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:06 schreef rubbereend het volgende:
typische voetbal cultuur hier, als er iemand een mietje wordt genoemd zijn ze er als de kippen (haantjes misschien nu beter) bij om te laten merken dat ze geen mietje zijn
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:07 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
![]()
Nog geen zin om te gaan slapenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]heerlijk hoe verslavend fok! is, je ging 15 minuten geleden naar bed
Kijk eens aan,een echte bikkelquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:16 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Nog geen zin om te gaan slapen
tsst,je komt net kijken knulletjequote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:21 schreef Ajaxno1 het volgende:
Echt wel ben al 20 hoorhmmz
Jeetje, wat oud.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:21 schreef Ajaxno1 het volgende:
Echt wel ben al 20 hoorhmmz
Welkom in de wereld van oude GRIJZE mannen *puf*kreun*steun*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:23 schreef Ajaxno1 het volgende:
Alleen met suiker erbij danquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:26 schreef rubbereend het volgende:
ojeee, zitten we ineens met bejaarden hier...... jonge dan maar?
hoeveel klontjes?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen met suiker erbij dan
3 schepjes,net zoals mijn papaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeveel klontjes?
*pollepel paktquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
3 schepjes,net zoals mijn papa![]()
Jakkes.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:29 schreef DutchGooner het volgende:
3 schepjes,net zoals mijn papa![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*pollepel pakt
Ja,die ouders toch...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Jakkes.
Brandewijn met suiker deden vroeger mij ouders, echt smerig.
teveel suiker?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
teveel suiker?![]()
nou..... ehm, k ben bang.......... dat na dit grapje je jonge niet meer te drinken is.....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat denk je zelf?
Amenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou..... ehm, k ben bang.......... dat na dit grapje je jonge niet meer te drinken is.....
*nieuwe geeft, 3 normale scheppen suiker geeft
How funnyquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:39 schreef Ajaxno1 het volgende:
, alleen ga ik nu wel slapen.
mietjequote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:44 schreef rubbereend het volgende:hools, ik ga u allen een prettige nachtrust wensen en k ga zelf lekker mn bedje opzoeken
MIETJUHquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:44 schreef rubbereend het volgende:hools, ik ga u allen een prettige nachtrust wensen en k ga zelf lekker mn bedje opzoeken
Dat ligt eraan hoe laat jij naar je mand gaatquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:47 schreef Ajaxno1 het volgende:
En dan nu de vraag:
Gaat Hools 327 vanacht nog vol raken?
uurtje of 3/4/5 ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe laat jij naar je mand gaat
met de mogelijkheid dat het naar 6/7/8 uitloopt?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:49 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
uurtje of 3/4/5 ofzo
Laten we het maar hoogstens tot 5 uur houden, ik heb morgen ook nog een levenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
met de mogelijkheid dat het naar 6/7/8 uitloopt?
Nog 24 uurtjes en dan zijn we weer onderweg naar het beloofde land
Mijn wekkertje loopt tot 12 uur,om 15.00 arbeiten tot 00.00 en dan richting Engeland,quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:52 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Laten we het maar hoogstens tot 5 uur houden, ik heb morgen ook nog een leven
Wat is "student" zijn toch heerlijlquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mijn wekkertje loopt tot 12 uur,om 15.00 arbeiten tot 00.00 en dan richting Engeland,
Ook als je naar je bankrekening kijktquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:55 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Wat is "student" zijn toch heerlijl
Dat is weer een ander verhaalquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ook als je naar je bankrekening kijkt![]()
Maar toch niet geheel onbelangrijk lijkt mij zoquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:57 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal![]()
Zeker niet, maar met de Studie Finaciering red ik het voorlopig zonder bijbaantjequote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar toch niet geheel onbelangrijk lijkt mij zo
lamme zakquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:03 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
red ik het voorlopig zonder bijbaantje
I know, maar ik wil nog wat vrijheid naast die uren die ik in die kut bus zit om van huis naar school te komen en andersom.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
lamme zak
De jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:05 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
I know, maar ik wil nog wat vrijheid naast die uren die ik in die kut bus zit om van huis naar school te komen en andersom.
Slapen ruled!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordigTe lam om elk vrij uurtje nuttig te besteden
Mee eens maar dan het liefst overdag...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:08 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Slapen ruled!
Idd op school, in de bus thuis op de bankquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mee eens maar dan het liefst overdag...
Vooral dat laatstequote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:11 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Idd op school, in de bus thuis op de bank
Nopequote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vooral dat laatste
is ie nog niet vol?
het gaat wel tijd worden andersquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:14 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Nope
Teletoetervrij cafe?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
het gaat wel tijd worden anders
weet jij al een nieuwe titel?
Te afgezaagdquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:18 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Teletoetervrij cafe?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Te afgezaagd
Nachthools?
Doe jij hem dan strax openen als we hem halenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:20 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
En er is nog wel zo'n mooie OP maker!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Doe jij hem dan strax openen als we hem halen
Ben niet zo;n techneut
waar dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:22 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
En er is nog wel zo'n mooie OP maker!
En die ging naar zijn nestquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:22 schreef golfer het volgende:
Stiekeme meelezende slapeloze Mods-hools?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:24 schreef okee6 het volgende:
Welterusten hools
Zie op deze Hoolsquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
waar dan?
Zie onderin: http://www.angelfire.com/super2/legolas/quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:23 schreef DutchGooner het volgende:
waar dan?
ik help jullie even deze vol te maken.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:24 schreef DutchGooner het volgende:
En die ging naar zijn nest![]()
Heb jij dan een betere?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:28 schreef golfer het volgende:
[..]
ik help jullie even deze vol te maken.
Vind trouwens de titelsuggesties tot nu toe zwak.
ctrl+vquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:28 schreef DutchGooner het volgende:
en hoe doe je dingen kopieeren?
OP maker> rechtermuisknop>kopiëren> nieuwe Hools aanmaken>plakken.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:28 schreef DutchGooner het volgende:
en hoe doe je dingen kopieeren?
Laat allemaal maar hangen,hebben we geen verstand vanquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:31 schreef golfer het volgende:
[..]
OP maker> rechtermuisknop>kopiëren> nieuwe Hools aanmaken>plakken.
Tering, wat ben jij een niet-nerd.
effe testenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:31 schreef Ajaxno1 het volgende:
Zoooow alle @domeinvanajaxno1.com adressen werken ook weer, wat een kut dag
Psst maak van @domeinvanajaxno1.com -> doegewoon.com en ik krijg hem ook van je dus lul@doegewoon.comquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
effe testen
LUL@domeinvanajaxno1.com
Laat maar DG, ik heb hem al klaarstaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:35 schreef DutchGooner het volgende:
Golfer's Wheelchair?
hmmz klinkt ook goedquote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:35 schreef DutchGooner het volgende:
Golfer's Wheelchair?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |