De intentie is duidelijk.. de kwaliteit diep triest.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:31 schreef methodmich het volgende:
Dat voorbeeld was ter illustratie, is niet helemaal waarheidsgetrouw. Het gaat om de intentie.
Ik kan je vertellen dat je dit soort dingen altijd hebt als er iemand is vermoord of overleden die in de belangstelling heeft gestaan. Is dat je nog nooit opgevallen?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:53 schreef methodmich het volgende:
Vandaag is het 2 jaar geleden dat Pim Fortuyn werd vermoord. Uiteraard - of je nou voor of tegen de man was - een reden voor veel televisie- en radioprogramma's om Pim te herdenken, zij het minder massaal dan vorig jaar.
Alleen, waar ik me altijd over verbaas, is de nietszeggendheid van veel interviews met zogenaamde "Pim-kenners".
Ooit belde Pim mij op. Hij was verkeerd verbonden. Gelijk hebben verscheidene media mij benaderd om mijn mening over Pim te geven, als kenner.
Mijn vriendin liet ooit de hond uit in een park in Rotterdam en kwam toen Pim tegen met Kenneth en Carla. Hij zei: goedemorgen. Ook zij wordt opgevoerd als Pim-kenner.
Ik snap best dat men stil wil staan bij Pim, maar moet dat op deze manier? Wat is de toegevoegde waarde van deze prietpraat? Moet je niet praten met daadwerkelijke kenners?
Alleen was het bij Pim wel erg overdrevenquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:56 schreef Brammetje het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat je dit soort dingen altijd hebt als er iemand is vermoord of overleden die in de belangstelling heeft gestaan. Is dat je nog nooit opgevallen?
Dus heus niet bij Pim Fortuyn hoor, zou wel grappig zijn als dat wel zo was.
Een paar quotes uit de verweesde samenleving opnemen en vergelijken met de huidige boodschap van Wouter Bos en Jozias van Aartsen zou ook kopij opgeleverd hebbenquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:52 schreef motown het volgende:
Tja, het is nieuws, he?
"Herdenkingsdag Pim Fortuyn! Jeetje, we moeten daar snel iets over zien te vinden om te schrijven, want al onze concurrenten doen dat ook! Dan kunnen wij natuurlijk niet achterblijven! Kan ons niet schelen hoe indirect, als het maar enigzins met Pim Fortuyn te maken heeft. Op zoek dan maar, beste redactieleden!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |