abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18931304
Vandaag is het 2 jaar geleden dat Pim Fortuyn werd vermoord. Uiteraard - of je nou voor of tegen de man was - een reden voor veel televisie- en radioprogramma's om Pim te herdenken, zij het minder massaal dan vorig jaar.

Alleen, waar ik me altijd over verbaas, is de nietszeggendheid van veel interviews met zogenaamde "Pim-kenners".

Ooit belde Pim mij op. Hij was verkeerd verbonden. Gelijk hebben verscheidene media mij benaderd om mijn mening over Pim te geven, als kenner.

Mijn vriendin liet ooit de hond uit in een park in Rotterdam en kwam toen Pim tegen met Kenneth en Carla. Hij zei: goedemorgen. Ook zij wordt opgevoerd als Pim-kenner.

Zo zijn er meer: zijn kapper, de overbuurvrouw, zijn naamgenoot in Leeuwarden, enzovoort.

Ik snap best dat men stil wil staan bij Pim, maar moet dat op deze manier? Wat is de toegevoegde waarde van deze prietpraat? Moet je niet praten met daadwerkelijke kenners?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18931370
Zogenaamde eerbetoon om zichzelf beter te voelen.
pi_18932235

[ Bericht 98% gewijzigd door Waxxer op 06-05-2004 15:37:17 ]
pi_18932259
Dat voorbeeld was ter illustratie, is niet helemaal waarheidsgetrouw. Het gaat om de intentie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18932362
*kuch*

pi_18932472
Zonder nou direct naief te willen overkomen... ehm, ik denk dat het komt door jaloezie en een vorm van hielenlikkerij. Mensen keken zo tegen hem op, dat ze zich natuurlijk The Man voelen als ze zijn koffiekopje hebben afgewassen.
Maar het nut...? Ik denk om te laten zien dat hij nog 'leeft' bij de mensen, en dat kan op talloze manieren. Ik denk dat zulke repo's dan ook met erg veel cynisme zijn opgenomen en gemonteerd, maarja, wie ben ik?
pi_18932656
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 15:31 schreef methodmich het volgende:
Dat voorbeeld was ter illustratie, is niet helemaal waarheidsgetrouw. Het gaat om de intentie.
De intentie is duidelijk.. de kwaliteit diep triest.

kusje

(c) PBerends
pi_18932798
Tja, het is nieuws, he?

"Herdenkingsdag Pim Fortuyn! Jeetje, we moeten daar snel iets over zien te vinden om te schrijven, want al onze concurrenten doen dat ook! Dan kunnen wij natuurlijk niet achterblijven! Kan ons niet schelen hoe indirect, als het maar enigzins met Pim Fortuyn te maken heeft. Op zoek dan maar, beste redactieleden!"
Ars longa, vita brevis
pi_18932902
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:53 schreef methodmich het volgende:
Vandaag is het 2 jaar geleden dat Pim Fortuyn werd vermoord. Uiteraard - of je nou voor of tegen de man was - een reden voor veel televisie- en radioprogramma's om Pim te herdenken, zij het minder massaal dan vorig jaar.

Alleen, waar ik me altijd over verbaas, is de nietszeggendheid van veel interviews met zogenaamde "Pim-kenners".

Ooit belde Pim mij op. Hij was verkeerd verbonden. Gelijk hebben verscheidene media mij benaderd om mijn mening over Pim te geven, als kenner.

Mijn vriendin liet ooit de hond uit in een park in Rotterdam en kwam toen Pim tegen met Kenneth en Carla. Hij zei: goedemorgen. Ook zij wordt opgevoerd als Pim-kenner.
Ik snap best dat men stil wil staan bij Pim, maar moet dat op deze manier? Wat is de toegevoegde waarde van deze prietpraat? Moet je niet praten met daadwerkelijke kenners?
Ik kan je vertellen dat je dit soort dingen altijd hebt als er iemand is vermoord of overleden die in de belangstelling heeft gestaan. Is dat je nog nooit opgevallen?

Dus heus niet bij Pim Fortuyn hoor, zou wel grappig zijn als dat wel zo was.
pi_18935546
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 15:56 schreef Brammetje het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat je dit soort dingen altijd hebt als er iemand is vermoord of overleden die in de belangstelling heeft gestaan. Is dat je nog nooit opgevallen?

Dus heus niet bij Pim Fortuyn hoor, zou wel grappig zijn als dat wel zo was.
Alleen was het bij Pim wel erg overdreven
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  donderdag 6 mei 2004 @ 18:35:37 #11
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18936377
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 15:52 schreef motown het volgende:
Tja, het is nieuws, he?

"Herdenkingsdag Pim Fortuyn! Jeetje, we moeten daar snel iets over zien te vinden om te schrijven, want al onze concurrenten doen dat ook! Dan kunnen wij natuurlijk niet achterblijven! Kan ons niet schelen hoe indirect, als het maar enigzins met Pim Fortuyn te maken heeft. Op zoek dan maar, beste redactieleden!"
Een paar quotes uit de verweesde samenleving opnemen en vergelijken met de huidige boodschap van Wouter Bos en Jozias van Aartsen zou ook kopij opgeleverd hebben
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')