Vindt ik ook altijdquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:11 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben het nu ook aan het spelen!
en ik moet zeggen dat hij me tot nu toe goed bevalt
geweldige graphics, en het speelt super
Verderop in de game komen er monsters in plaats van de 'soldaten' , of niet?
Dat vind ik namelijk minder..
ik kijk als leek op die site.. en vind....:quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:50 schreef Svyatagor het volgende:
Vraagje: ik ben aan het overwegen om Far Cry te kopen, maar voor ik die uitgave doe wil ik eerst weten of hij goed draait op mijn systeem. De meeste eisen voldoe ik wel aan, maar ik kan nergens vinden hoeveel geheugen mijn videokaart heeft (newbie ja).
Miijn systeem verder:
AMD Athlon XP 2600+
2,13 Ghz
512 MB RAM
en mijn videokaart is een NVIDIA GeForce4 MX 440 AGP8X.
Kan ik het spel zo redelijk draaien, of heb ik een betere videokaart nodig? Alvast bedankt..
Uit de buggy stappen en die kerels uit de boot knallen met je machinegeweerquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:33 schreef BMWM3 het volgende:
Ik kom echt niet verder
Allereerste missie is dat van Part I. Rij je in een auto en dan schieten ze met een Bazooka op je vanaf een boot. Ik kom er maar niet langs
Begin in de map profiles, gewoon even directories graven en dan kom je hem van zelf tegen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:50 schreef Duiveltja het volgende:
Wat is eik de saved games dir.
Ik heb mijn systeem geformateerd (farcry stond op een andere schijf), nu moet ik dus het spel opnieuw installeren maar ik wil natuurlijk verder waar ik gestopt was.
Laatste versie?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:56 schreef Dezz het volgende:
Ik heb een probleem met m'n multiplayer![]()
Als ik op een server klik en dan probeer te connecten dan blijft dat schermpje met Connecting to server blablabla maar staan.
Ik kom er gewoon niet in, iemand een idee?
Versie 1.1 jaquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:44 schreef Bensel het volgende:
[..]
Laatste versie?
Begin is kut, maar wat je ook kunt doen : negeer die beesten en ren naar de eerst volgende ruimte! Het beest wat als eerste aan komt lopen passeren, door de deur, mannetjes en mutants zijn daar aan het vechten, die maak je zo af. en dan achterom kijkenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:33 schreef neggix het volgende:
OmgZit nu bij cooler. Wat een kut begin zeg
ja, dat had ik na 6 keer ook door, maar ik kan niet naar die deur zonder een beetje schade op te lopen. Elke keer word ik wel weer gemept en als ik in die andere hal ben word ik wel 1 keer ofzo geraakt waardoor ik alsnog opnieuw moet beginnen. Na 15 keer had ik er ff geen zin meer inquote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:23 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Begin is kut, maar wat je ook kunt doen : negeer die beesten en ren naar de eerst volgende ruimte! Het beest wat als eerste aan komt lopen passeren, door de deur, mannetjes en mutants zijn daar aan het vechten, die maak je zo af. en dan achterom kijkenWTF! Die lui kunnen niet door die deur... easy
![]()
Ikzelf zit nu in Catacombs, en op een zeer bagger stuk, in de ene ruimte komen mannetjes naar beneden uit heli, vechten tegen mutants, en vande andere kant zon rocket pipo + van die kleinere beesten. Niet fijn![]()
hmz apart. Heb je dat met andere spellen ook?(nee zeker:) .quote:Ik heb een probleem met m'n multiplayer
Als ik op een server klik en dan probeer te connecten dan blijft dat schermpje met Connecting to server blablabla maar staan.
Ik kom er gewoon niet in, iemand een idee?
Ja dat stukje is idd fucked up.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:55 schreef Amando het volgende:
Ik zit nu in de level Cooler.
Ik heb net die grote hal met water laten overlopen en door het gangetje ben ik naar buiten gekropen,
Daar komt alleen een grote Rocket Trigen op me af die ik maar niet kan doden
Ik heb geen rakettenAlleen shotgun, OICW, Colt, en Sniper) .... echt irritant stukje dit
Dankquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:22 schreef Volano het volgende:
[..]
ik kijk als leek op die site.. en vind....:
Minimum:
Computer: 1 GHz CPU
Memory: 256 MB RAM
Operating System: Windows® 98/ME/2000/XP
Video Card: Geforce 4 MX, Geforce 3 or higher
Drive Space: 582Mb hard drive space
DirectX 9.0b must be installed
Nvidia based cards must have : ForceWare drivers 53.03
ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9
geen dank .. ja dus
De ingame...quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:23 schreef Frasier het volgende:
Welke FSAA kan ik trouwens beter gebruiken, de ingame of die bij de instellingen van de videokaart?
geloof me, met een 4MX moeten ze ook wel low staan hoor. Mijn 9600pro wil net op high op 1024x768 32bits.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:29 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dank
Ik kan het idd gewoon, spelen, alleen bij auto-detect zet ie automatisch alles op laag, waardoor het er niet echt super uitziet. Zal vanavond eens voorzichtig de settings cranken.![]()
sinds ik de monsters ben tegen gekomen speel ik het niet meerquote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:40 schreef Markster het volgende:
[..]
geloof me, met een 4MX moeten ze ook wel low staan hoor. Mijn 9600pro wil net op high op 1024x768 32bits.
Ik moet wel zeggen dan ik dit spel beter op high kan spelen dat UT2003, deze speelt soepeler en ziet er veel geiler uit.
Wanneer komen de eerste monsters, dan ben ik vast voorbereid, want ik hou helemaal niet van monsters in schietspellen
Het werd je te eng?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:30 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
sinds ik de monsters ben tegen gekomen speel ik het niet meer
en je komt ze tegen in het level : "treehouse"!
dit is de volgorde, Training, Carrier, Fort, Pier, Research en dan Treehouse...
ja..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het werd je te eng?
ik dacht dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:54 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ja..
Nee, ik heb een schijthekels aan monsters in games..
Daarom heb ik bijvoorbeeld Half-life of unreal(2) ook niet zo vaak gedaan.
Ik wil een gewone FPS zonder monsters
how about return to caslte wolfenstein...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:06 schreef Markster het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was
Halflife ook nooit uitgespeeld, unreal2 nog nooit gespeeld, enige spel waarin monster mogen van mij is RE.
nog zo een voorbeeld idd, die zombies in die catacombes vond ik al beetje lame, maar dan die "eindbaas" van dat level.. echt jammer..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
how about return to caslte wolfenstein...
prachtig spel, maar al die kutmonsters
Ik wil geen monsters in een wolfenstein-spel... Ik wil nazi's met machinegeweren en aan het eind van een level wil ik een rondhuppelend Hitlertje met machinegeweren als armen...
Je loopt achter en vindt 't kut... Zeg dat dan gewoon ipv d'r een beetje omheen te draaien.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:53 schreef speedfreakssj het volgende:
ik vind het spel veel te overhyped + ik vind het belachelijk wat je tegenwoordig al niet moet hebben om een spel te kunnen spelen.
NFS U red ik net met me PIII 1,0 256, GF4 Ti4200 128.
En ik ben niet van plan effe 1400 in me pc te gaan pompen. kan wel betere dingen kopen van dat geld.
Tja een denderend systeem heb je ook niet he, maar daarom is het spel nog niet overhyped. Als je wil zeuren over systeemeisen doe je dat maar lekker ergens andersquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:53 schreef speedfreakssj het volgende:
ik vind het spel veel te overhyped + ik vind het belachelijk wat je tegenwoordig al niet moet hebben om een spel te kunnen spelen.
En ik ben niet van plan effe 1400 in me pc te gaan pompen. kan wel betere dingen kopen van dat geld.
Dude...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:53 schreef speedfreakssj het volgende:
Dude... volg 't verhaal 'n beetje...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:18 schreef Bat het volgende:
Monsters zijn
Mutanten alla, maar dit zijn gewoon compleet niet op mensenlijkende uit de modderpoel getrokken gemuteerde krokodillen lijkt het
In het water waar je in terecht komt ligt een stuk hout, dat moet je wegblazen en daaronder zit een doorgang.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:18 schreef DaMSWer het volgende:
Ik zit vast :/
En wel in het level "Archive"
Knal wat baddies neer, daarna knal ik me een weg naar beneden door glazen kooi heen. Je valt in een plasje water, nog ff 2 baddies neerknallen... en dan
Er zitten overal deuren, maar die zitten zo dicht als maar kan, en ik heb geen keycard.. Ben ik die ergens vergeten, of moet ik wat anders doen om deruit te komen??
Puuuu, ik wil dat kreng uitspelen
Hmmm, zal vanavond meteen ff kijkenquote:Op zondag 16 mei 2004 17:26 schreef Frasier het volgende:
In het water waar je in terecht komt ligt een stuk hout, dat moet je wegblazen en daaronder zit een doorgang.
het ligt er maar helemaal aan wat je fatsoenlijk vindt natuurlijk... Als je op 800 x 600 en alles op low en off zet kan je het misschien wel met een acceptabele framerate spelen, maar mooi zal het zijn...quote:Op zondag 16 mei 2004 17:40 schreef _onderhond_ het volgende:
Met mijn geforce 2 MX ga ik het dus niet redden om dit spel fatsoendelijk te kunnen spelen ?![]()
Aan alle andere eisen voldoe ik.
als je vga het aankan wel, volgens mij moet je ook ingesteld hebben in je vga properties dat het applicatie afhankelijk is.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:58 schreef Duiveltja het volgende:
Antialiasing staat bij mij op None en ik kan het niet aanzetten. Wordt dat pas beschikbaar als je systeem het aankan ofzo?
Waar moet je dat dan instellen in je vga properties? Ik heb een Nvidia FX5900.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:03 schreef Markster het volgende:
[..]
als je vga het aankan wel, volgens mij moet je ook ingesteld hebben in je vga properties dat het applicatie afhankelijk is.
In je system tray (naast je klokquote:Op zondag 16 mei 2004 21:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Waar moet je dat dan instellen in je vga properties? Ik heb een Nvidia FX5900.
quote:Op zondag 16 mei 2004 20:01 schreef Frasier het volgende:
Heeft het zin om met mijn oude Soundblaster Live kaart EAX 2.0 aan te zetten?
als je het nou gewoon probeert?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
probeer het gewoon en trek zelf je conclusies.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Blijf zo hoog mogelijk. Loop via die bruggen. Via de grond wil je nietquote:Op maandag 17 mei 2004 00:35 schreef Markster het volgende:
ok, ik ben nu bij tree house (in 1 dag) tijd om opnieuw te beginnen
'k heb gewoon een auto gejat en ben door 't bos gereden...quote:Op maandag 17 mei 2004 00:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Blijf zo hoog mogelijk. Loop via die bruggen. Via de grond wil je niet
Dat is ook een mogelijkheid.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb gewoon een auto gejat en ben door 't bos gereden...
Ik draai de demo iig zonder problemen op een P-2 600Mhz met 256mb geheugen en de MX440 die jij ook hebt.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:50 schreef Svyatagor het volgende:
Vraagje: ik ben aan het overwegen om Far Cry te kopen, maar voor ik die uitgave doe wil ik eerst weten of hij goed draait op mijn systeem. De meeste eisen voldoe ik wel aan, maar ik kan nergens vinden hoeveel geheugen mijn videokaart heeft (newbie ja).
Miijn systeem verder:
AMD Athlon XP 2600+
2,13 Ghz
512 MB RAM
en mijn videokaart is een NVIDIA GeForce4 MX 440 AGP8X.
Kan ik het spel zo redelijk draaien, of heb ik een betere videokaart nodig? Alvast bedankt..
zonder problemen zegt ie danquote:Op maandag 17 mei 2004 03:54 schreef Keromane69 het volgende:
[..]
Ik draai de demo iig zonder problemen op een P-2 600Mhz met 256mb geheugen en de MX440 die jij ook hebt.
Wat voor instellingen draai je dan in hemelsnaam?!?!quote:Op maandag 17 mei 2004 03:54 schreef Keromane69 het volgende:
[..]
Ik draai de demo iig zonder problemen op een P-2 600Mhz met 256mb geheugen en de MX440 die jij ook hebt.
320x200, low,low,low,low,low,low,low,lowquote:Op maandag 17 mei 2004 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat voor instellingen draai je dan in hemelsnaam?!?!
Misschien is de optie Real Easy iets voor jou.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:45 schreef mister-ious het volgende:
welke cheats werken in de demo's van farcry?
ik heb farcry demo en farcry demo2
Dat doe ik alquote:Op maandag 17 mei 2004 18:12 schreef pimpin het volgende:
kan niet wachten totdat nieuwe PC binnen is :;) Kan ik ook lekker alles high/ very high spelen
O, daar ging het mij niet om... ik moest gewoon erg lachen toen ik het ontdekte, en ik vind het weer zo'n geweldig detailquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:25 schreef StonedKinG het volgende:
Daar kun je die buggy opzetten en zo met dat ding naar de overkant varen...
Of als je dat niet wil, schiet gewoon de ketting waar die halve steiger aan vast zit kapot...
duh.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:31 schreef Danielson het volgende:
Ik heb een nieuwe videokaart gekocht voor Far Cry ik had een GF 2 GTS 32 mb nu Ati Radeon 9600XT 128 MB wat een verschil
Ik heb Vietcong niet gespeeld, dus die vergelijking kan ik niet maken.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:21 schreef Markster het volgende:
snap eerlijk gezegd alle ophef niet, tuurlijk, het is een erg mooi spel, en ook leuk om te spelen, maar qua sfeer vind ik hem niet zwaar bijzonder.
Heb je ook aan het begin van dat level die steen op die plank geduwt waar dat ventje op zitquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
O, daar ging het mij niet om... ik moest gewoon erg lachen toen ik het ontdekte, en ik vind het weer zo'n geweldig detail
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.X
X
X
Ik neem aan als je voor het eerst buiten komt, in dat fort?quote:Op zondag 23 mei 2004 19:52 schreef Duiveltja het volgende:
Naar de jeep gaan of de toren in?
Rebellionquote:Op zondag 23 mei 2004 19:52 schreef Duiveltja het volgende:
Welke tactiek hebben jullie gebruikt bij Rebellion?
Naar de jeep gaan of de toren in?
In feite kun een heel eind komen met het nodige sluipwerk, met af en toe stukken scheuren met de jeeps.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rebellion.... Ik word er knettergek van...
Je moet eerst even een andere ingang vinden, geloof ik. En ergens binnen vind je dan die card... (dacht ik).quote:Op maandag 24 mei 2004 20:51 schreef RobinhoX het volgende:
ok ik zit vast![]()
bij de treehouse kan ik nergens de card vinde om het gebouw binne te gaan....kan iemand me helpen?
Als je slecht ziet kan je maar beter geen Far Cry gaan spelen, daar heb je je ogen namelijk nogal hard nodig.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:51 schreef Manono het volgende:
Het is geen excuus maar ik zie echt heel slecht. Dat heeft trouwens niks met dom te maken
Met je ogen zie je soms nog geen flikkerquote:Op maandag 24 mei 2004 21:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je slecht ziet kan je maar beter geen Far Cry gaan spelen, daar heb je je ogen namelijk nogal hard nodig.
Right! En tot ik die vind kom ik meestal wel een heel ind op instinctquote:Op maandag 24 mei 2004 21:05 schreef StonedKinG het volgende:
Met je ogen zie je soms nog geen flikker
Binoculairs Rulen!
ok thanxquote:Op maandag 24 mei 2004 21:01 schreef Verbal het volgende:
Yep. Als je aankomt bij die plek waar je de keycard voor nodig hebt, moet je eerst het grote hek door dat vlakbij is, ten zuiden van je. Dan zie je meteen rechts een loopbrug omhoog lopen. Die moet je nemen en dan kun je binnen de keycard vinden als het goed is.
V.
Je moet eerst alle monsters afmaken, en daarna moet je de lift activeren dmv een knop.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:00 schreef Haushofer het volgende:
Toren! En ik ben helemaal op het eind, na die Krieger, in die soort van arena vol enge monsters, en ik moet met een lift naar boven ofzo, maar hij wil niet!!! Iemand een idee?
Die boefjes heb ik allemaal aan gort geschoten, je bedoelt waarschijnlijk die ruimte met dat kapotgeschoten karretje erin...Daar is idd een knop maar die doet het volgens mij niet...Nou ja, kzal nog es kijken.quote:Op maandag 24 mei 2004 23:39 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Je moet eerst alle monsters afmaken, en daarna moet je de lift activeren dmv een knop.
Die kun je vinden door het gebouw dat recht tegenover de ingang van die arena staat in te gaan.
Ik heb 'm zelf net uitgespeeld.
Het spel is prima. Wat is jouw probleem dan? (nee, ik ga niet zoekenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:42 schreef Eitjes het volgende:
Zou men eindelijk inzien dat dit spel niet goed is?
Ow... was dat het dan al? En ik maar wachten op de rest van die hilarische screenshots van jequote:Op woensdag 26 mei 2004 17:50 schreef Markster het volgende:
saaie mensen
quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ow... was dat het dan al? En ik maar wachten op de rest van die hilarische screenshots van je
V.
geprobeerdquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dan geef je 'm nog even 't laatste zetje
Is dat helemaal aan het begin van het level?quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:58 schreef Manweth het volgende:
k ben er nog steeds niet verder mee gegaan
zit op zon stuk dat ik 2 van die raket grote lepra beesten moet doden
naja doe ik wel een x
ben eerst bezig met RO
Ragnarok Online
Grotendeels mee eens!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:50 schreef devv05 het volgende:
Damn dit is echt de beste FPS ever... Heeft alles... Super graphics, idem geluid, goed verhaal (beetje half-life achtig), spanning, schrikmomenten, interactie met omgeving... Enige nadeel is dat ie zo onwijs zwaar is...
Ja, viel me nog mee. Met een snelle processor, veel geheugen en een GF2 kon ik het ook nog aardig spelen (settings: low en medium, resolutie 1024x768)quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:25 schreef Tiemie het volgende:
mooi spel, ben nu bij River. draait hier trouwens ook prima op een geforce2mx
Hier met een 3200+ XP, Radeon 9800 Pro en 1 gig geheugen kan ik alles max op medium hebben... Vind ik toch vrij zwaar... Ziet er wel evengoed supermooi uit..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:44 schreef hyperfuzz het volgende:
[..]
Ja, viel me nog mee. Met een snelle processor, veel geheugen en een GF2 kon ik het ook nog aardig spelen (settings: low en medium, resolutie 1024x768)
Tja, het water en de bewegende jungle ziet er dan niet zo vet uit, but hey, het blijft alsnog een gaaf spel
Dan doe je iets niet goed.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hier met een 3200+ XP, Radeon 9800 Pro en 1 gig geheugen kan ik alles max op medium hebben... Vind ik toch vrij zwaar... Ziet er wel evengoed supermooi uit..
Die monsters zijn idd beetje lame.. Zien er ook niet zo mooi uit, dat is eigenlijk het enige.. Indoor levels vind ik wel leuk tussendoor maar buiten is het pas echt super..
Zit nu wel in een kut level, 2 levels na rebellion.. Moest een cargo lift zoeken (indoor) en als je daar uit komt lopen er meteen allemaal van die raketmonsters, kom daar niet voorbij
Hmm vreemd... Hij zet alles standaard op medium en alleen water op very-high als ie autodetect.. Heb m nog niet overclockt, binnenkort maar eens doen..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed.
'k heb een 3000+, radeon 9800 pro (wel beiden overgeclockt) en 1GB geheugen...
En ik kan het spelen in 1280×1024 met alle details hoog... Maar liever speel ik op 1024×768 met alle detail hoog en anti-aliasing... speelt čcht super soepel, dan.
Je videokaart kan je gewoon softwarematig overclocken met iets als radlinker.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hmm vreemd... Hij zet alles standaard op medium en alleen water op very-high als ie autodetect.. Heb m nog niet overclockt, binnenkort maar eens doen..
Wordt een beetje offtopic.. Maar heb dat programma en wat zou ik daar in moeten stellen dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je videokaart kan je gewoon softwarematig overclocken met iets als radlinker.
geeft je echt 'n onwijse boost.
anti-aliasing is trouwens een erg veeleisende optie, dus als die toevallig op medium staat, moet je die maar 'ns uitzetten.
Je hebt bij de geavanceerde instellingen van je videokaart (in windows) een extra tabblad gekregen. Hierin kan je de kloksnelheid van het geheugen en de processor op je videokaart aanpassen. Als je de stapgrootte zo zet dat je tot ongeveer 450 MHz kan, kan je wel precies werken (en als je hoger dan dat blijkt te komen, kan je dat natuurlijk gewoon een grotere stapgrootte nemen)quote:Op zondag 30 mei 2004 10:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wordt een beetje offtopic.. Maar heb dat programma en wat zou ik daar in moeten stellen dan?
klein, zolang jke het met kleine stapjes doet.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:26 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe groot is de kans dat je je kaart verneukt?
welke gebruik je nu danquote:Op zondag 30 mei 2004 13:42 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb een Nvidia Geforce FX 5900
Zijn die Forceware drivers een beetje goed?
heb je helaas geen overklokbordje, ik klok mijn van 400/300 naar 490/378quote:Op zondag 30 mei 2004 16:21 schreef devv05 het volgende:
Heb mn videokaart 1 stapje omhoog gekregen, en mn geheugen 2.. Niet echt veel of wel? Als ik mn geheugen nog hoger zet krijg ik allemaal strepen en als ik mn videokaart hoger zet krijg ik witte stippen..
Welke drivers gebruik je, welk OS, weke DX versie? En welke chipset heb je en heb je daar ook de juiste drivers voor geinstalleerd?quote:Op zondag 30 mei 2004 19:45 schreef devv05 het volgende:
Hoe zijn jullie voorbij die grote boot gekomen die je op moet blazen.. Wanneer die gast in die helicopter komt ga ik steeds dood.. De boot zinkt en ik kan op die gast schieten wat ik wil maar dood gaat ie niet, zelfs met rockets stort die heli niet neer
En ik vraag me nog steeds af waarom ik alles op medium moet draaien met mijn systeem
gewoon je rocketlauncher op 'm leegschieten.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:45 schreef devv05 het volgende:
Hoe zijn jullie voorbij die grote boot gekomen die je op moet blazen.. Wanneer die gast in die helicopter komt ga ik steeds dood.. De boot zinkt en ik kan op die gast schieten wat ik wil maar dood gaat ie niet, zelfs met rockets stort die heli niet neer :'(
Windows XP, laatste ATI Catalyst drivers voor videokaart, DX 9.0b, Nforce2 chipset (kan ik daar ook drivers voor vinden dan)quote:Op maandag 31 mei 2004 17:49 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Welke drivers gebruik je, welk OS, weke DX versie? En welke chipset heb je en heb je daar ook de juiste drivers voor geinstalleerd?
Ben dr inmiddels allang voorbij, maar duurde wel eventjes..quote:Op maandag 31 mei 2004 18:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
gewoon je rocketlauncher op 'm leegschieten.
Je moet 'm wel voldoende malen raken, maar hij's zeker niet onoverwinnelijk.
Kijk! Nu komen we ergens hoop ik.... weet je welk moederbord je hebt? Zo ja, ga dan naar de website van de fabrikant, zoek je moederbord op bij Support/Downloads oid, en kijk dan bij drivers. Stel je hebt een MSI moederbord, bijvoorbeeld een K7N2 .quote:Op maandag 31 mei 2004 18:29 schreef devv05 het volgende:
Windows XP, laatste ATI Catalyst drivers voor videokaart, DX 9.0b, Nforce2 chipset (kan ik daar ook drivers voor vinden dan)
Ik heb een Epox ep-8rda3 mobo.. Zal morgen wel even zoeken, ben nu beetje moequote:Op maandag 31 mei 2004 18:45 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Kijk! Nu komen we ergens hoop ik.... weet je welk moederbord je hebt? Zo ja, ga dan naar de website van de fabrikant, zoek je moederbord op bij Support/Downloads oid, en kijk dan bij drivers. Stel je hebt een MSI moederbord, bijvoorbeeld een K7N2 .
http://www.msi.com.tw/pro(...)r_detail.php?UID=393
Daar zul je iets zien staan als een Nforce 2 System driver, download deze en installeren maar. Even je systeem opnieuw opstarten en dan testen.
(Natuurlijk niet van de genoemde link downloaden, maar ga naar de site van je eigen fabrikant, en zoek het juiste type op. Weet je je moederbord type niet, en kun je het niet vinden of wil je de pc niet open maken? Download dan even WinCPUID!)
(Rode knopje bovenaan, dan Type 1 kiezen, en kijk bij product string.)
Zoek op google naar de 61.12 beta drivers, ik heb ook een 5900 XT en hij gaat als een tiet!quote:Op zondag 30 mei 2004 16:03 schreef Duiveltja het volgende:
Farcry ziet er idd veel beter uit
[afbeelding]
En nu?
Heb ik gedaan, helaas nog geen verbeteringquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:14 schreef StonedKinG het volgende:
Dan heb je dus waarschijnlijk een NForce 2.0 chipset, en denk ik dat je dit moet downloaden : http://www.epox.nl/english/support/drivers/nvidia.htm
Dat ding van 19,7 mb dus als je windows XP hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lukt me echt niet
[ Bericht 15% gewijzigd door devv05 op 02-06-2004 19:17:41 ]
Nou nou zo'n spoiler was het niet.. maar oke..quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:09 schreef Duiveltja het volgende:
spoilertag!!!
Zo'n spoiler is het wel... Het is een ongelofelijke plottwist die je nu lomp zit te verklappen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nou nou zo'n spoiler was het niet.. maar oke..
Nouja staat nu iig tussen spoilertagsquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zo'n spoiler is het wel... Het is een ongelofelijke plottwist die je nu lomp zit te verklappen.
Ik heb het level uitgespeeld door eerst die raketventjes te lokken met wat stenen... Door bij de deur om de hoek te blijven staan, kan je onzichtbaar blijven tot ze voor je neus staan. Vervolgens tevoorschijn duiken en met een machinegeweer op hun hoofd blijven knallen... Als je het goed doet, zijn ze niet in staat om te schieten...
Vervolgens de springende schietende kutmannetjes uit de weg werken en dan ben je al 'n heel eind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan?!
Er gebeurt niks?!
:Leuk detail, wist je dat de wijzers van de klokken gelijk staan met je systeemtijd?Built for Speed
quote:Op zondag 6 juni 2004 12:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Ok mensen kan iemand mij helpen ik zit nml muurvast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan?!
Er gebeurt niks?!
:Leuk detail, wist je dat de wijzers van de klokken gelijk staan met je systeemtijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dacht ik toch?
quote:Op zondag 6 juni 2004 13:46 schreef devv05 het volgende:
[..]Ja dat is op dat stuk. Maar :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dacht ik toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Built for Speed
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:40 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Ja dat is op dat stuk. Maar :Hmm das wel vreemd.. Misschien foutje ofzo.. En als je m opnieuw laadt vanaf het vorige savepoint (voor het zwemmen) en dat stuk opnieuw doet, dan nog steeds niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kaart trekt teveel voeding, vervang je voeding of zet AA uitquote:Op zondag 30 mei 2004 16:03 schreef Duiveltja het volgende:
Farcry ziet er idd veel beter uit
[afbeelding]
En nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
quote:Op zondag 13 juni 2004 15:05 schreef Mister_T het volgende:Lijkt mij dan een bug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen enkel probleem mee gehad.
V.Ja inderdaad, V. ja.
Ik zocht dit topic toch alquote:Op zondag 13 juni 2004 14:47 schreef Jordy-B het volgende:
zou je dan niet 'ns vertellen welk systeem je gebruikt (CPU, videokaart, geheugen)?
Je kan sowieso proberen om resolutie en kwaliteit van de graphics omlaag te schroeven.
Die klacht hoor ik vaker, maar ik stoor mij daar echt niet zo aan...quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:14 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind het echt reuzejammer dat er monsters inzitten, doet beetje nep aan.
ik heb het zo gedaan:quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:32 schreef Verbal het volgende:
Hmz... ik loop nu toch echt stuk op dat -volgens mij redelijk laatste stuk- na die dubbele schuifdeuren met al die rakethufters in die kuil...
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Thanks, maar ik heb hem net een halfuur geleden uitgespeeldquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ik heb het zo gedaan:
quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ik heb het zo gedaan:Bedoel je dit voor het begin van het level? Met die lift zeg maar? Dan komen er ook twee van die grote monsters aan. Is een k*t stukje vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind die monsters er ook niet bij passen
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
Het is inderdaad echt een moeilijk spel. Ik speel het ook op easy en ben met veel pijn en moeite pas bij treehouse.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:10 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind sommige stukjes echt supermoeilijk ( en dan speel ik op easy). Een dosis geluk is soms wel handig als je 10+ mannetjes moet uitschakelen zonder granaten.....( en flashbangs...wat MOET je daarmee...)
Nee... Ik bedoel het level met de dubbele schuifdeuren (da's het laatste level)quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Bedoel je dit voor het begin van het level? Met die lift zeg maar? Dan komen er ook twee van die grote monsters aan. Is een k*t stukje vind ik
Vind die monsters er ook niet bij passen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee... Ik bedoel het level met de dubbele schuifdeuren (da's het laatste level)
Dat level met die twee monsters heb ik zo gedaan:aaah thanks for the tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kwam er helemaal niet uit.
Ik speel zelfs op easy
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
kut ja strak plan..... daar had ik eerder aan moeten denken... met meerdere spellen weer op het nulpunt beginnen.... Ik ben echt dom....quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:50 schreef Duiveltja het volgende:
Wat is eik de saved games dir.
Ik heb mijn systeem geformateerd (farcry stond op een andere schijf), nu moet ik dus het spel opnieuw installeren maar ik wil natuurlijk verder waar ik gestopt was.
Is niet eenmalig. Je krijgt vanaf nu ook monsters tegen je. Maar echt Doom-achtig vind ik het persoonlijk niet worden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zo, ik was van het weekend voor het eerst begonnen met far cry en vind het tot nu toe een erg leuk en mooi spel.
ik zit alleen met het volgende. nog net toen ik stopte gisteravond, kwam ik net in de test facility ofzo.
als je net zo'n grot opening ben ingelopen.
toen kwam er een korte filmpje waarin iemand door een soort monsterachtig wezen werd gedood.
nu is mijn vraag is dit eenmalig of gaat dit door?
als dit door gaat en het een soort doom-achtig spel/sfeer wordt, kap ik er direct mee.
als er van dat soort wezen in komen is het voor mij al totaal verpest
oh ok. ik ga het toch nog even proberen dan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is niet eenmalig. Je krijgt vanaf nu ook monsters tegen je. Maar echt Doom-achtig vind ik het persoonlijk niet worden.
Vind ik ook met de nieuwe Cry-tek engie.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:08 schreef PDOA het volgende:
Ze mogen hier wel (eens) een vervolg op maken!
dat blauwe hoort zo... das hetzelfde als dat nightvision groen isquote:Op donderdag 13 april 2006 14:11 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zou het niet weten. Die monsters zijn idd naatje.
En ik heb nog steeds dat blauwe schermprobleem, dus voor mij is het niet aantrekklijk om verder te spelen
hahaha pas in de allerlaatste missie...quote:Op woensdag 12 april 2006 20:57 schreef RobertvanWinkle het volgende:
Een prachtige game, alleen o zo jammer van de aliens en monsters die men erin heeft verwerkt. Ik ben nu ook aan het spelen, zit in het level Cooler (level13) maar denk er toch over maar te stoppen.![]()
Die monsters is echt helemaal niets. Zijn er hier mensen die me kunnen vertellen wanneer die monsters eindelijk de aftocht eens gaan blazen?
misschien staat je brightness te hoog, ik moet zegge je ziet niet egt veel met die dat blauwe aan alleen die monsters zie je duidelijk met dat aanquote:Op donderdag 13 april 2006 14:44 schreef DeHovenier het volgende:
Volgens mij isb dat gewoon een graphicsprobleem...komt vaak voor als er voertuigen in het spel voorkomen, dan kan ik niks meer zien in een bepaalde richting.
Heb je alle patches wel geinstalleerd? Ik had in het begin ook problemen maar heb alle beschikbare patches geinstalleerd en nu nergens last van.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:11 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zou het niet weten. Die monsters zijn idd naatje.
En ik heb nog steeds dat blauwe schermprobleem, dus voor mij is het niet aantrekklijk om verder te spelen
Nou dan stop ik bij deze met spelen. Ik vind er echt geen reet aan om tegen die gemuteerde gasten te spelen.als het nu 1 of 2 levels ofzo waren, maar nee hoor de hele game zit er vol mee.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:56 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
hahaha pas in de allerlaatste missie...en reken er maar op dat die moeilijk is
![]()
[..]
misschien staat je brightness te hoog, ik moet zegge je ziet niet egt veel met die dat blauwe aan alleen die monsters zie je duidelijk met dat aan
Als je een echte man ben maak je ook die paar levels afquote:Op donderdag 13 april 2006 20:07 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Nou dan stop ik bij deze met spelen. Ik vind er echt geen reet aan om tegen die gemuteerde gasten te spelen.als het nu 1 of 2 levels ofzo waren, maar nee hoor de hele game zit er vol mee.![]()
Best jammer omdat ik nog maar een paar levels hoefde.![]()
Cheats aanstaan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:25 schreef renz0r het volgende:
Waarom heb ik dan last van wegzwevende autos als ik eirn rijd terwijl ik tegen een object rij en jullie niet
Heb je al de patch eroverheen gehaald? Toen ik nog zonder de patch speelde had ik een lage FPS en stoorde het beeld, na de patch was mijn FPS veel beter, en was het ook in de verte helder.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:43 schreef punkjunk het volgende:
ik heb een raar probleem met far cry. na elke installatie gaat het spel na een uur haperen. als ik dan bijv. loop, dan loopt ie 2 sec, slaat dan een fractie van een sec over en gaat dan weer overnieuw. ook als ik inzoom gaat het dan met kleine stapjes.
aan me pc kan het niet liggen (7600gt, 1gig, x2 3800, dfi sli dr), weten jullie waar het wel aan kan liggen?
Het lijkt mij dat hij daar minder op zal lopen, Vista zal meer vragen van je systeem en dan zal er minder overblijven voor het spel.....quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:17 schreef nlboy het volgende:
Multiplayer is bagger, maar zijn nog wel een paar mensen online aan het spelen.
Binnenkort maar Far Cry onder Windows Vista x64 proberen.![]()
ik hoorde dat me geluid ook niet synchroom (arch, spelling) liep, heb dus in de dx instellingen de hardware acceliratie op 'geen' gezet, het probleem is nu over.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:45 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Heb je al de patch eroverheen gehaald? Toen ik nog zonder de patch speelde had ik een lage FPS en stoorde het beeld, na de patch was mijn FPS veel beter, en was het ook in de verte helder.
Ik denk juist dat je door je goede pc deze problemen hebt, en met die patch zal dat voorbij zijn.
Ik zou maar eens die patch downloadenquote:Op maandag 11 september 2006 19:14 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ik hoorde dat me geluid ook niet synchroom (arch, spelling) liep, heb dus in de dx instellingen de hardware acceliratie op 'geen' gezet, het probleem is nu over.
maar die patch, als ie gepatched is kan ik zeker ook mp servers zien, want die blijven vooralsnog uit![]()
Cumulatieve patch heeft alle voorgaande verbeteringen ook, de standalone is puur van de op een na laatste versie naar de laatste brengen. Als je de cumulatieve patch hebt zit je sowieso goed.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:59 schreef Devrim_ het volgende:
Oh en wat is een "cumultative patch" en wat is een "standalone patch"?
Geen flauw idee daar liep ik zelf een jaar geleden ook vast, zou het wel willen weten kan ik hem alsnog uitspelenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:47 schreef DeHovenier het volgende:
Sommige monster zijn wel moeilijk
Ik zit nu bij het stukje dat je die kamer inder water moet zetten, je gaat dan door een luchtschacht in het plafond naar een andere kamer en daar loopt dat grote monster met die raketwerper. Hoe kan je die het beste vermoorden
Dus je hebt hem wel dood nu dusquote:Op zondag 18 maart 2007 02:03 schreef DeHovenier het volgende:
Dus hem vermoorden of er langs lopen? Dat langslopen lukt niet echt he
En 3 raketten is te weinig, z'n hoofd is z'n zwakste punt en als ik daar raketten op schiet dan gaat ie pas na 5 van die dingen dood
Heh dat zuigt!quote:Op zondag 18 maart 2007 12:58 schreef DeHovenier het volgende:
Nee, ik bedoelde zijn soort in het algemeen, als ik z'n broer zeg maar neerschiet ergens anders waar je hem ook tegenkomt, dan gaat zo'n beest pas na 5 raketten dood.
Ik heb hem gister wel dood gekregen, eerst had ik m'n sniper leeggeschoten op hem in z'n hoofd, en daarna een paar raketten op hem gejast
En als je hem voorbij rent dan komt ie je achterna, en je kan nergens heen behalve naar een kamer waar van die roze beesten zitten die je in 1 klap ook vermoorden
Is er nergens een overzichtje van alle vijanden in FC?
Ja, attack of the pixelsquote:
Daar kun je toch door een gat in de vloer weg?quote:Op zondag 18 maart 2007 12:58 schreef DeHovenier het volgende:
Nee, ik bedoelde zijn soort in het algemeen, als ik z'n broer zeg maar neerschiet ergens anders waar je hem ook tegenkomt, dan gaat zo'n beest pas na 5 raketten dood.
Ik heb hem gister wel dood gekregen, eerst had ik m'n sniper leeggeschoten op hem in z'n hoofd, en daarna een paar raketten op hem gejast
En als je hem voorbij rent dan komt ie je achterna, en je kan nergens heen behalve naar een kamer waar van die roze beesten zitten die je in 1 klap ook vermoorden
Is er nergens een overzichtje van alle vijanden in FC?
Tsja als je gfx meer boeit dan de gameplay zuigt hij op de Wii, zoniet dan kun je je lol op. Raggen met je kapmes moet je ook echt met je Wiimote slaan. Granaten gooien doe je ook door met de nunchuck dat ding weg te gooien en hoe harder je goeit hoe verder hij komt. En er zijn nog maar van dat soort movesquote:Op zondag 18 maart 2007 14:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, attack of the pixels
Dat trekt de hardware van de Wii totaal niet. Begrijp me goed, de Wii is echt een kick ding; als je op internet verhalen hoort van kinderen die janken dat ze op de Wii verslagen worden door hun mama, dan is nintendo echt goed geslaagd met een console voor niet gamers, maar er zit yesterdays grafische hardware in.
En zover ik heb kunnen lezen, is het ook een heel ander verhaal dan op de PC.
Het heet eigenlijk alleen FarCry op de Wii, voor de rest niks.
Ja al uit gespeelt.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:01 schreef DeHovenier het volgende:
Op de Wii? Lukt dat een beetje
Dat van die lichtblauwe heb ik ook gehad, maar dat verscheen pas als er een voertuig/helikopter werd gebruikt of in beeld kwam, erg vervelend. Maar nu heb ik dat niet meer, het lag denk ik aan de drivers.
Die is heel moeilijk, je moet die heli zo veel mogelijk slopen......quote:Op zondag 18 maart 2007 18:00 schreef DeHovenier het volgende:
Zit nu op dat schip, die vent is lastig te verslaan
Je moet snel schieten, als de heli nog kan vliegen als je helemaal onder water zit kun je het vergeten. Je moet tien raketten hebben, dan daarna nieuwe halen in de stuurhut. Achter de mast kun je je verstoppen en af en toe te voorschijn komen om een raket af te schieten.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
Nu gaat het schip ook nog eens zinken, hoe kun je dan schieten
Niemand?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef Q. het volgende:
Iemand een trainer voor 1.4? Ik heb het spel al een keer of twee uitgespeeld maar wil nu even gewoon lekker zonder na te denken op mn nieuwe pc er doorheen wandelen. Voor 1.3 is die er wel maar die geeft weer problemen met mn grafische kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |