abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18915639
En verder zegt ie... Ik durf niet eens meer verder!

Moet nu 3 torens opblazen, en ik haat die eppo die al die bosjes op die eilanden heeft geplant. Ik bedoel, had die torens op een betonnen vloer gezet, zonder obstakels, dan wil t nog wel... maar die mannetjes komen uit de gekste hoeken aanzeilen met hun ratatata device.
pi_18915660
Ik ben het nu ook aan het spelen!
en ik moet zeggen dat hij me tot nu toe goed bevalt
geweldige graphics, en het speelt super

Verderop in de game komen er monsters in plaats van de 'soldaten' , of niet?
Dat vind ik namelijk minder..
pi_18915791
Is inderdaad minder, gelukkig zit je nooit met alleen maar monsters in een level, ook soldaatjes

Nog ff een tip : Soms helpt het heel goed door een deur te openen, en gewoon weer naar buiten te gaan. Dan gaan monsters en soldaten eerst tegen elkaar vechten, en daarna hoef jij alleen nog maar degenen die over blijven af te maken. Hopen dat het monsters zijn, want de meeste zijn zo dom als een konijn als je achter een box gaat zitten...
  donderdag 6 mei 2004 @ 10:50:40 #5
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_18924896
Vraagje: ik ben aan het overwegen om Far Cry te kopen, maar voor ik die uitgave doe wil ik eerst weten of hij goed draait op mijn systeem. De meeste eisen voldoe ik wel aan, maar ik kan nergens vinden hoeveel geheugen mijn videokaart heeft (newbie ja).
Miijn systeem verder:

AMD Athlon XP 2600+
2,13 Ghz
512 MB RAM
en mijn videokaart is een NVIDIA GeForce4 MX 440 AGP8X.

Kan ik het spel zo redelijk draaien, of heb ik een betere videokaart nodig? Alvast bedankt..
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_18927391
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 22:11 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben het nu ook aan het spelen!
en ik moet zeggen dat hij me tot nu toe goed bevalt
geweldige graphics, en het speelt super

Verderop in de game komen er monsters in plaats van de 'soldaten' , of niet?
Dat vind ik namelijk minder..
Vindt ik ook altijd Monsters

Net zoiets bij RTCW dat je mummies ziet
pi_18927514
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 10:50 schreef Svyatagor het volgende:
Vraagje: ik ben aan het overwegen om Far Cry te kopen, maar voor ik die uitgave doe wil ik eerst weten of hij goed draait op mijn systeem. De meeste eisen voldoe ik wel aan, maar ik kan nergens vinden hoeveel geheugen mijn videokaart heeft (newbie ja).
Miijn systeem verder:

AMD Athlon XP 2600+
2,13 Ghz
512 MB RAM

Kan ik het spel zo redelijk draaien, of heb ik een betere videokaart nodig? Alvast bedankt..
ik kijk als leek op die site.. en vind....:

Minimum:

Computer: 1 GHz CPU
Memory: 256 MB RAM
Operating System: Windows® 98/ME/2000/XP
Video Card: Geforce 4 MX, Geforce 3 or higher
Drive Space: 582Mb hard drive space
DirectX 9.0b must be installed
Nvidia based cards must have : ForceWare drivers 53.03
ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9

geen dank .. ja dus
verlangen voorbij vanitas
pi_18930700
Al denk ik wel datg je niet alle optuies op hoog moet zetten... Tip: Vind een 2e hands TI4200 Videokaart ofzo Die zijn snel en toch vrij goedkoop!
pi_18930733
Ik kom echt niet verder

Allereerste missie is dat van Part I. Rij je in een auto en dan schieten ze met een Bazooka op je vanaf een boot. Ik kom er maar niet langs
pi_18930883
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:33 schreef BMWM3 het volgende:
Ik kom echt niet verder

Allereerste missie is dat van Part I. Rij je in een auto en dan schieten ze met een Bazooka op je vanaf een boot. Ik kom er maar niet langs
Uit de buggy stappen en die kerels uit de boot knallen met je machinegeweer

Als je dit al moeilijk vind....eat your heart out
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_18931203
Wat is eik de saved games dir.

Ik heb mijn systeem geformateerd (farcry stond op een andere schijf), nu moet ik dus het spel opnieuw installeren maar ik wil natuurlijk verder waar ik gestopt was.
pi_18931315
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:50 schreef Duiveltja het volgende:

Ik heb mijn systeem geformateerd (farcry stond op een andere schijf), nu moet ik dus het spel opnieuw installeren maar ik wil natuurlijk verder waar ik gestopt was.
Begin in de map profiles, gewoon even directories graven en dan kom je hem van zelf tegen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_18931392
Ik heb een probleem met m'n multiplayer

Als ik op een server klik en dan probeer te connecten dan blijft dat schermpje met Connecting to server blablabla maar staan.
Ik kom er gewoon niet in, iemand een idee?
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  donderdag 6 mei 2004 @ 21:44:43 #14
64288 Bensel
Ladderzat
pi_18940360
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:56 schreef Dezz het volgende:

Als ik op een server klik en dan probeer te connecten dan blijft dat schermpje met Connecting to server blablabla maar staan.
Laatste versie?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_18940562
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 21:44 schreef Bensel het volgende:

[..]

Laatste versie?
Versie 1.1 ja
pi_18948877
Omg Zit nu bij cooler. Wat een kut begin zeg
O+ BlaBlub O+
  vrijdag 7 mei 2004 @ 13:23:33 #17
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_18952654
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 09:33 schreef neggix het volgende:
Omg Zit nu bij cooler. Wat een kut begin zeg
Begin is kut, maar wat je ook kunt doen : negeer die beesten en ren naar de eerst volgende ruimte! Het beest wat als eerste aan komt lopen passeren, door de deur, mannetjes en mutants zijn daar aan het vechten, die maak je zo af. en dan achterom kijken WTF! Die lui kunnen niet door die deur... easy

Ikzelf zit nu in Catacombs, en op een zeer bagger stuk, in de ene ruimte komen mannetjes naar beneden uit heli, vechten tegen mutants, en vande andere kant zon rocket pipo + van die kleinere beesten. Niet fijn
pi_18953132
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 13:23 schreef StonedKinG het volgende:

[..]

Begin is kut, maar wat je ook kunt doen : negeer die beesten en ren naar de eerst volgende ruimte! Het beest wat als eerste aan komt lopen passeren, door de deur, mannetjes en mutants zijn daar aan het vechten, die maak je zo af. en dan achterom kijken WTF! Die lui kunnen niet door die deur... easy

Ikzelf zit nu in Catacombs, en op een zeer bagger stuk, in de ene ruimte komen mannetjes naar beneden uit heli, vechten tegen mutants, en vande andere kant zon rocket pipo + van die kleinere beesten. Niet fijn
ja, dat had ik na 6 keer ook door, maar ik kan niet naar die deur zonder een beetje schade op te lopen. Elke keer word ik wel weer gemept en als ik in die andere hal ben word ik wel 1 keer ofzo geraakt waardoor ik alsnog opnieuw moet beginnen. Na 15 keer had ik er ff geen zin meer in
O+ BlaBlub O+
pi_18956490
ben nu de demo aan het downloaden, alleen om even te checken of mijn pc hem (goed) wil trekken.

Over 3 uur heb ik hem wel binnen
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:47:52 #20
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_18963544
Ben nu bij river, en de opdracht is om die rivier af te varen. Maar dat wil ik helemaal niet

Ik ben maar gaan lopen tot zover het kon langs de kant, Scheelt een heleboel gedoe met irritante bootjes met raketwerpers op het water. Sniper geweer rulez
pi_18971741
Ik zit nog steeds in rebbelion (4de save point nu ) moet met een auto de weg volgen, ben ook maar gaan lopen.
In dit tempo ben ik in de herfst klaar met dit spel
pi_18976483
heb demo gespeeld, speelt erg soepel met alles op high, alleen bij sommige puntjes kan ie nog wel wat moeite krijgen.

xp2000+ 9600pro en 768mb ddr
pi_18982679
Ik speel ook alles soepel op mn Ati Radeon 9800
quote:

hmz apart. Heb je dat met andere spellen ook?(nee zeker:) .
Nog niet gehoord dit probleem.
De massa vertoont het gedrag van lemmingen.
  zondag 9 mei 2004 @ 18:54:21 #24
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_19000466
Wat een bagger level zit ik nu in zeg Ben net een heli uitgeschopt, en met 10 kogels in de jungle. Zit die trigends nu 1 voor 1 te verzuipen, maar schiet voor geen meter op
  zondag 9 mei 2004 @ 18:55:00 #25
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_19000482
Ik zit nu in de level Cooler.
Ik heb net die grote hal met water laten overlopen en door het gangetje ben ik naar buiten gekropen,
Daar komt alleen een grote Rocket Trigen op me af die ik maar niet kan doden
Ik heb geen raketten Alleen shotgun, OICW, Colt, en Sniper) .... echt irritant stukje dit
  zondag 9 mei 2004 @ 20:31:15 #26
15275 serano
here kitty, kitty
pi_19002748
fucking hell... is level dam zo tough as it looks? :|
pick a job you like and you never work a day in your life
  zondag 9 mei 2004 @ 22:13:19 #27
91856 Stretto
..........
pi_19005424
quote:
Op zondag 9 mei 2004 18:55 schreef Amando het volgende:
Ik zit nu in de level Cooler.
Ik heb net die grote hal met water laten overlopen en door het gangetje ben ik naar buiten gekropen,
Daar komt alleen een grote Rocket Trigen op me af die ik maar niet kan doden
Ik heb geen raketten Alleen shotgun, OICW, Colt, en Sniper) .... echt irritant stukje dit
Ja dat stukje is idd fucked up.

Ik dacht dat er 2 rocket trigens waren daarom durfde ik steeds niet maar het is er maar eentje.
En dan nog 2 van die eppo's.

Moet lukken zonder rocket! is mij ook gelukt......
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  maandag 10 mei 2004 @ 14:23:19 #28
94443 Unit-lost
Ben niet gek
pi_19018094
Is mij ook gelukt. Blaf ik daarna die 2 andere keffers neer en wil ik Val redden loopt het spel vast. Kom ik geen spat verder. Bleek een bug te zijn
  maandag 10 mei 2004 @ 15:02:23 #29
40772 Chris_Redfield
Sexy mothafuckha
pi_19019210
Ik zit nu in de "Swamps" lekker veel huurlingen daaro.....
Satan Stole My Teddybear
  maandag 10 mei 2004 @ 15:29:03 #30
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_19020048
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:22 schreef Volano het volgende:

[..]

ik kijk als leek op die site.. en vind....:

Minimum:

Computer: 1 GHz CPU
Memory: 256 MB RAM
Operating System: Windows® 98/ME/2000/XP
Video Card: Geforce 4 MX, Geforce 3 or higher
Drive Space: 582Mb hard drive space
DirectX 9.0b must be installed
Nvidia based cards must have : ForceWare drivers 53.03
ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9

geen dank .. ja dus
Dank

Ik kan het idd gewoon, spelen, alleen bij auto-detect zet ie automatisch alles op laag, waardoor het er niet echt super uitziet. Zal vanavond eens voorzichtig de settings cranken.
Check mijn band Glorybox
  maandag 10 mei 2004 @ 18:04:44 #31
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_19024530
Uitgespeeld

Jemig, die laatste levels zjin echt makkelijk Zeker dat indoor level in dat complex, en dat level waar je uit die heli geschopt wordt. Eerst ffkut, maar na het verzuipen van monsters is het veels te easy. Uitgespeeld op Medium. Ga andere niveau's niet proberen, ik ga multiplayeren
pi_19027487
Doe dat, en wacht vooral op de mods
Ik kan je verzekeren dat er zo en zo 32 uitkomen
De massa vertoont het gedrag van lemmingen.
  maandag 10 mei 2004 @ 20:49:14 #33
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_19029104
Heb nou met veel pijn en moeite "the cooler" uitgespeeld.. Ben nou weer buiten (gelukkig) en moet met m'n bootje naar het eerste eiland varen. 'k Zie al veel mannetjes met me binoculars.. Rambo timeeee!!
The night hides a world, but unveils a universe
pi_19063936
Voor iedereen die moeite heeft met die uit de kluiten gewassen super mutanten met een rocket launcher als linkerhand, ik heb een goede remedie om die lui snel te killen.
Shotgun, vol opgeladen, zolang zij jou nog niet gespot hebben er razendsnel op afrennen en ze 5 tot 10 maal een shotgun kogel in hun borst pompen.
Succes gegarandeerd

Xebro.
In vergelijking met mezelf ben ik helemaal zo gek nog niet
pi_19110071
Welke FSAA kan ik trouwens beter gebruiken, de ingame of die bij de instellingen van de videokaart?
X
X
X
pi_19110431
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:23 schreef Frasier het volgende:
Welke FSAA kan ik trouwens beter gebruiken, de ingame of die bij de instellingen van de videokaart?
De ingame...

Als je die van de instellingen van je videokaart gebruikt, wordt 't bij ieder spel toegepast.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_19112546
heb hem nu ook, alles op high lukt, soms in multiplayer wordt het wat lastiger

Ziet er echt mooi uit, vooral die schaduwen, echt top.!
pi_19115878
Ik vorder niet echt snel... Het spel bezorgt me gewoon te veel bijna hartverlammingen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_19116297
quote:
Op maandag 10 mei 2004 15:29 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Dank

Ik kan het idd gewoon, spelen, alleen bij auto-detect zet ie automatisch alles op laag, waardoor het er niet echt super uitziet. Zal vanavond eens voorzichtig de settings cranken.
geloof me, met een 4MX moeten ze ook wel low staan hoor. Mijn 9600pro wil net op high op 1024x768 32bits.

Ik moet wel zeggen dan ik dit spel beter op high kan spelen dat UT2003, deze speelt soepeler en ziet er veel geiler uit.

Wanneer komen de eerste monsters, dan ben ik vast voorbereid, want ik hou helemaal niet van monsters in schietspellen
pi_19117348
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 09:40 schreef Markster het volgende:

[..]

geloof me, met een 4MX moeten ze ook wel low staan hoor. Mijn 9600pro wil net op high op 1024x768 32bits.

Ik moet wel zeggen dan ik dit spel beter op high kan spelen dat UT2003, deze speelt soepeler en ziet er veel geiler uit.

Wanneer komen de eerste monsters, dan ben ik vast voorbereid, want ik hou helemaal niet van monsters in schietspellen
sinds ik de monsters ben tegen gekomen speel ik het niet meer
en je komt ze tegen in het level : "treehouse"!

dit is de volgorde, Training, Carrier, Fort, Pier, Research en dan Treehouse...
pi_19117496
Ik heb Far Cry een tijdje gespeeld, alleen op mijn configuratie komt het spel niet volledig tot zijn recht helaas.

Wil het spel soepel blijven draaien dan moet ik het spelen op een resolutie van 800x600 en de details op medium :S

Na een tijdje ben ik er maar mee gestopt, ik vond het niet interessant genoeg meer. Ik heb nu net een level gehaald waarbij een helicopter een langzaam zinkende boot aanvalt.

Het is een mooi spel, zeker vernieuwend kwa lichteffecten en bumpmapping e.d. alleen m'n pc is er eigenlijk nét wat te traag voor.
the week is a useless interruption of the weekend
visit my site: http://www.jaytd.nl
pi_19118830
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 10:30 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

sinds ik de monsters ben tegen gekomen speel ik het niet meer
en je komt ze tegen in het level : "treehouse"!

dit is de volgorde, Training, Carrier, Fort, Pier, Research en dan Treehouse...
Het werd je te eng?
pi_19119983
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het werd je te eng?
ja..

Nee, ik heb een schijthekels aan monsters in games..
Daarom heb ik bijvoorbeeld Half-life of unreal(2) ook niet zo vaak gedaan.

Ik wil een gewone FPS zonder monsters
pi_19120284
Van mij hadden ze die monsters ook weg mogen laten, ben er ook niet zo'n fan van, maar goed, het blijft een vet spel...
pi_19123416
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:54 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

ja..

Nee, ik heb een schijthekels aan monsters in games..
Daarom heb ik bijvoorbeeld Half-life of unreal(2) ook niet zo vaak gedaan.

Ik wil een gewone FPS zonder monsters
ik dacht dat ik de enige was
Halflife ook nooit uitgespeeld, unreal2 nog nooit gespeeld, enige spel waarin monster mogen van mij is RE.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 14:28:54 #46
94840 Gamejunky
Dare to explore
pi_19124075
valt allemaal wel mee met die monsters, ze maken maar 30% van de gameplay uit. De andere levels zijn super stoer, vind de combat met de mercenaries ook beter dan de monster combat, maar ze zijn wel super scary. Dat gegrom om je heen maakt het wel erg spannend!
pi_19127860
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 14:06 schreef Markster het volgende:

[..]

ik dacht dat ik de enige was
Halflife ook nooit uitgespeeld, unreal2 nog nooit gespeeld, enige spel waarin monster mogen van mij is RE.
how about return to caslte wolfenstein...

prachtig spel, maar al die kutmonsters

Ik wil geen monsters in een wolfenstein-spel... Ik wil nazi's met machinegeweren en aan het eind van een level wil ik een rondhuppelend Hitlertje met machinegeweren als armen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_19133534
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:40 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

how about return to caslte wolfenstein...

prachtig spel, maar al die kutmonsters

Ik wil geen monsters in een wolfenstein-spel... Ik wil nazi's met machinegeweren en aan het eind van een level wil ik een rondhuppelend Hitlertje met machinegeweren als armen...
nog zo een voorbeeld idd, die zombies in die catacombes vond ik al beetje lame, maar dan die "eindbaas" van dat level.. echt jammer..
  vrijdag 14 mei 2004 @ 23:53:35 #49
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_19138458
ik vind het spel veel te overhyped + ik vind het belachelijk wat je tegenwoordig al niet moet hebben om een spel te kunnen spelen.

NFS U red ik net met me PIII 1,0 256, GF4 Ti4200 128.

En ik ben niet van plan effe 1400 in me pc te gaan pompen. kan wel betere dingen kopen van dat geld.
pi_19138539
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 23:53 schreef speedfreakssj het volgende:
ik vind het spel veel te overhyped + ik vind het belachelijk wat je tegenwoordig al niet moet hebben om een spel te kunnen spelen.

En ik ben niet van plan effe 1400 in me pc te gaan pompen. kan wel betere dingen kopen van dat geld.
Je loopt achter en vindt 't kut... Zeg dat dan gewoon ipv d'r een beetje omheen te draaien.

ben je trouwens op de hoogte van de nieuwe Initial D 4th stage: Project D -serie?
pi_19138660
quote:

Tja een denderend systeem heb je ook niet he, maar daarom is het spel nog niet overhyped. Als je wil zeuren over systeemeisen doe je dat maar lekker ergens anders
pi_19144922
quote:

Dude...

Luister naar de anderen... Je systeem loopt achter... je grafische kaart zou het nog wel trekken (ik heb dezelfde) als je niet alles op high zet en kan leven zonder aa en af, maar je proc en geheugen zijn gewoon niet meer up to date...
pi_19151580
op low kan ie het vast wel spelen
pi_19152424
Idd, niet zeuren over FarCry, en ga anders lekker Half life installeren ofzo. Er staan toch minimum specs bij.
pi_19153722
ik vind het een topspel, soms iets te moeilijk en daardoor frustrerend, maar beter dat dan binnen 2 dagen uitspeelbaar
  zaterdag 15 mei 2004 @ 20:18:04 #56
48441 Bat
Ellooha!
pi_19154301
Monsters zijn
Mutanten alla, maar dit zijn gewoon compleet niet op mensenlijkende uit de modderpoel getrokken gemuteerde krokodillen lijkt het

Verder wel een ontzettend gaaf spel! Binocularsa werken heerlijk: eenmaal gespot is alles in ej radar te zien: handig!
sigh
pi_19169447
Gaaf spelleke. Helaas niet superfijn te spelen op m'n systeem (draai em nu op een 1.4GHz met Geforce2, in 800x600 of 1024x768 alles op medium, geen antialiasing etc.) maar toch leuk
Je weet wel zo'n rariteitenkabinet van de Ikea. Zelf inmekaar zetten. Rariteiten apart verkrijgbaar.
pi_19169701
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 20:18 schreef Bat het volgende:
Monsters zijn
Mutanten alla, maar dit zijn gewoon compleet niet op mensenlijkende uit de modderpoel getrokken gemuteerde krokodillen lijkt het
Dude... volg 't verhaal 'n beetje...
pi_19174293
ik heb een probleem met het opstarten :'(

na het laden van de eerste level blijft ie gewoon vastzitten....weet iemand hier iets op?

m'n systeemeisen enzo zijn in orde

[ Bericht 30% gewijzigd door RobinhoX op 16-05-2004 17:36:07 ]
.
  zondag 16 mei 2004 @ 17:18:48 #60
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_19174571
Ik zit vast :/

En wel in het level "Archive"

Knal wat baddies neer, daarna knal ik me een weg naar beneden door glazen kooi heen. Je valt in een plasje water, nog ff 2 baddies neerknallen... en dan

Er zitten overal deuren, maar die zitten zo dicht als maar kan, en ik heb geen keycard.. Ben ik die ergens vergeten, of moet ik wat anders doen om deruit te komen??

Puuuu, ik wil dat kreng uitspelen
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_19174758
quote:
Op zondag 16 mei 2004 17:18 schreef DaMSWer het volgende:
Ik zit vast :/

En wel in het level "Archive"

Knal wat baddies neer, daarna knal ik me een weg naar beneden door glazen kooi heen. Je valt in een plasje water, nog ff 2 baddies neerknallen... en dan

Er zitten overal deuren, maar die zitten zo dicht als maar kan, en ik heb geen keycard.. Ben ik die ergens vergeten, of moet ik wat anders doen om deruit te komen??

Puuuu, ik wil dat kreng uitspelen
In het water waar je in terecht komt ligt een stuk hout, dat moet je wegblazen en daaronder zit een doorgang.
X
X
X
  zondag 16 mei 2004 @ 17:40:04 #62
84581 _onderhond_
Weer terug in limboland
pi_19175104
Met mijn geforce 2 MX ga ik het dus niet redden om dit spel fatsoendelijk te kunnen spelen ?

Aan alle andere eisen voldoe ik.
Jesus Christ.... Somebody call somebody.
  zondag 16 mei 2004 @ 17:44:31 #63
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_19175211
quote:
Op zondag 16 mei 2004 17:26 schreef Frasier het volgende:
In het water waar je in terecht komt ligt een stuk hout, dat moet je wegblazen en daaronder zit een doorgang.
Hmmm, zal vanavond meteen ff kijken
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_19176294
quote:
Op zondag 16 mei 2004 17:40 schreef _onderhond_ het volgende:
Met mijn geforce 2 MX ga ik het dus niet redden om dit spel fatsoendelijk te kunnen spelen ?

Aan alle andere eisen voldoe ik.
het ligt er maar helemaal aan wat je fatsoenlijk vindt natuurlijk... Als je op 800 x 600 en alles op low en off zet kan je het misschien wel met een acceptabele framerate spelen, maar mooi zal het zijn...

Nou zal je met een gf2 mx sowieso niet vaak iets moois op het beeldscherm krijgen ...
  zondag 16 mei 2004 @ 18:35:43 #65
20154 fatbenny
ik schop je
pi_19176398
Ik heb de Research demo gespeeld op medium detail met de volgende specs:

Athlon 1Ghz
256 mb intern
Geforce MX 440

en het loopt eigenlijk goed, was nogal verbaasd

Betekent dit dat de volledige versie van FarCry ook goed draait?
[url=http://www.kabouterrace.com]kabouterrace.com[/url]
pi_19178363
Heeft het zin om met mijn oude Soundblaster Live kaart EAX 2.0 aan te zetten?
X
X
X
pi_19179864
Antialiasing staat bij mij op None en ik kan het niet aanzetten. Wordt dat pas beschikbaar als je systeem het aankan ofzo?
pi_19179989
quote:
Op zondag 16 mei 2004 20:58 schreef Duiveltja het volgende:
Antialiasing staat bij mij op None en ik kan het niet aanzetten. Wordt dat pas beschikbaar als je systeem het aankan ofzo?
als je vga het aankan wel, volgens mij moet je ook ingesteld hebben in je vga properties dat het applicatie afhankelijk is.

En je moet geen spel gestart hebben, maar meteen instellen.
pi_19180166
quote:
Op zondag 16 mei 2004 21:03 schreef Markster het volgende:

[..]

als je vga het aankan wel, volgens mij moet je ook ingesteld hebben in je vga properties dat het applicatie afhankelijk is.
Waar moet je dat dan instellen in je vga properties? Ik heb een Nvidia FX5900.
pi_19181217
quote:
Op zondag 16 mei 2004 21:10 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Waar moet je dat dan instellen in je vga properties? Ik heb een Nvidia FX5900.
In je system tray (naast je klok ) zit een nvidia tekentje toch? daarop klikken en je kan het instellen, maar als jij het nooit heb ingesteld, dan staat ie al op application controlled, meen ik.
pi_19181235
quote:
Op zondag 16 mei 2004 20:01 schreef Frasier het volgende:
Heeft het zin om met mijn oude Soundblaster Live kaart EAX 2.0 aan te zetten?
X
X
X
pi_19181303
quote:
Op zondag 16 mei 2004 21:53 schreef Frasier het volgende:

[..]
als je het nou gewoon probeert?

zie je vanzelf of je permormance achteruit gaat of het geluid ook daadwerkelijk beter klinkt.
pi_19181323
quote:
Op zondag 16 mei 2004 21:53 schreef Frasier het volgende:

[..]
probeer het gewoon en trek zelf je conclusies.

'k vraag me af of je kaart in staat zal zijn om het zonder al teveel performance-verlies weer te geven (als 't 'm überhaupt al lukt), maar het geeft wel veel beter geluid.
pi_19181393
Ik ga 't gewoon proberen
X
X
X
pi_19181475
wat een idee
pi_19182091
Het lijkt toch iets minder zwaar zo. Dus ik laat 't zo.
X
X
X
pi_19185685
ok, ik ben nu bij tree house (in 1 dag ) tijd om opnieuw te beginnen
pi_19185873
quote:
Op maandag 17 mei 2004 00:35 schreef Markster het volgende:
ok, ik ben nu bij tree house (in 1 dag ) tijd om opnieuw te beginnen
Blijf zo hoog mogelijk. Loop via die bruggen. Via de grond wil je niet
X
X
X
pi_19185925
quote:
Op maandag 17 mei 2004 00:49 schreef Frasier het volgende:

[..]

Blijf zo hoog mogelijk. Loop via die bruggen. Via de grond wil je niet
'k heb gewoon een auto gejat en ben door 't bos gereden...

was dat even dom van mij, 'k had natuurlijk een halfuur als schietschijf door de bomen moeten wandelen, zonder een flink machinegeweer tot mijn beschikking te hebben...
  maandag 17 mei 2004 @ 01:09:11 #80
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_19186129
Sarcasme. Heerlijk!
weg
pi_19186544
quote:
Op maandag 17 mei 2004 00:53 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

'k heb gewoon een auto gejat en ben door 't bos gereden...
Dat is ook een mogelijkheid.
X
X
X
pi_19186983
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 10:50 schreef Svyatagor het volgende:
Miijn systeem verder:

AMD Athlon XP 2600+
2,13 Ghz
512 MB RAM

Ik draai de demo iig zonder problemen op een P-2 600Mhz met 256mb geheugen en de MX440 die jij ook hebt.
It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
pi_19190823
quote:
Op maandag 17 mei 2004 03:54 schreef Keromane69 het volgende:

[..]

Ik draai de demo iig zonder problemen op een P-2 600Mhz met 256mb geheugen en de MX440 die jij ook hebt.
zonder problemen zegt ie dan

mijn 2600+ met 768ddr en een 9600pro haalt high niet eens
pi_19190977
quote:
Op maandag 17 mei 2004 03:54 schreef Keromane69 het volgende:

[..]

Wat voor instellingen draai je dan in hemelsnaam?!?!
pi_19191022
quote:
Op maandag 17 mei 2004 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat voor instellingen draai je dan in hemelsnaam?!?!
320x200, low,low,low,low,low,low,low,low
  maandag 17 mei 2004 @ 16:45:55 #86
26686 mister-ious
.....wie?.....
pi_19197698
welke cheats werken in de demo's van farcry?
ik heb farcry demo en farcry demo2
"Twee regels voor succes: 1) Vertel nooit alles wat je weet."
pi_19197968
quote:
Op maandag 17 mei 2004 16:45 schreef mister-ious het volgende:
welke cheats werken in de demo's van farcry?
ik heb farcry demo en farcry demo2
Misschien is de optie Real Easy iets voor jou.
X
X
X
pi_19199515
kan niet wachten totdat nieuwe PC binnen is :;) Kan ik ook lekker alles high/ very high spelen
pi_19199637
quote:
Op maandag 17 mei 2004 18:12 schreef pimpin het volgende:
kan niet wachten totdat nieuwe PC binnen is :;) Kan ik ook lekker alles high/ very high spelen
Dat doe ik al
X
X
X
  maandag 17 mei 2004 @ 18:22:37 #90
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_19199702
Zijn er nog screens van monsters?
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 23:53:52 #91
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_19231522
Ben wegens drukdrukdruk een paar weken niet echt aan spelen toegekomen.

Laatste dagen weer een beetje... zit nu in Boat. Heb mijn eerste save op het eiland binnen, maar loop steeds stuk bij de oversteek naar het volgende eiland...

Maar wat een sfeer. Lig je daar onder een bosje aan de waterkant terwijl de patrouilleboten langs komen zoeven...

Spel van het jaar, wat mij betreft.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 mei 2004 @ 16:31:59 #92
136 V.
pi_19271692
WAHAHAHAHA...

Ben nog steeds in Boat aan het kloten.

Aan alle kanten belaagd moet ik mijn boot verlaten, zwem naar de kant en steel een boot die daar aangemeerd ligt.

Probeer ik met flinke vaart weg te komen, maar het zigzaggen wil maar niet lukken, terwijl de kogels om mijn oren vliegen.

Kijk ik om, hangt de halve steiger achter mijn boot

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 13:25:25 #93
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_19291132
Daar kun je die buggy opzetten en zo met dat ding naar de overkant varen...

Of als je dat niet wil, schiet gewoon de ketting waar die halve steiger aan vast zit kapot...
  vrijdag 21 mei 2004 @ 13:52:27 #94
136 V.
pi_19291768
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 13:25 schreef StonedKinG het volgende:
Daar kun je die buggy opzetten en zo met dat ding naar de overkant varen...

Of als je dat niet wil, schiet gewoon de ketting waar die halve steiger aan vast zit kapot...
O, daar ging het mij niet om... ik moest gewoon erg lachen toen ik het ontdekte, en ik vind het weer zo'n geweldig detail

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 14:41:44 #95
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_19292953
Jah, sommige dingen zijn echt heel doordacht, waardoor er vaak een zee an mogelijkheden ontstaat...
pi_19295181
snap eerlijk gezegd alle ophef niet, tuurlijk, het is een erg mooi spel, en ook leuk om te spelen, maar qua sfeer vind ik hem niet zwaar bijzonder.
Vietcong bijvoorbeeld vond ik een stuk spannender. (opletten op boobytraps ed)

Desalnietemin geniet ik wel erg van dit spel, maar vind het nog steeds jammer dat er monsters in zitten.
pi_19295414
Ik heb een nieuwe videokaart gekocht voor Far Cry ik had een GF 2 GTS 32 mb nu Ati Radeon 9600XT 128 MB wat een verschil
pi_19297007
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 16:31 schreef Danielson het volgende:
Ik heb een nieuwe videokaart gekocht voor Far Cry ik had een GF 2 GTS 32 mb nu Ati Radeon 9600XT 128 MB wat een verschil
duh.

Maar waarom een 9600XT, voor 20 euro meer koop je een 9800pro ?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 20:45:13 #99
136 V.
pi_19301383
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 16:21 schreef Markster het volgende:
snap eerlijk gezegd alle ophef niet, tuurlijk, het is een erg mooi spel, en ook leuk om te spelen, maar qua sfeer vind ik hem niet zwaar bijzonder.
Ik heb Vietcong niet gespeeld, dus die vergelijking kan ik niet maken.

Ik vergelijk FC gewoon met de FPS'en die ik heb gespeeld (Half-Life als meest directe link, natuurlijk) en vind het gewoon een lekkere combi van stealth, schieten, mooie plaatjes en leuke lokaties.
Ik vind die eilanden helemaal top! Voor de rest de afwerking, de effectiviteit van het geheel (ik ben nu in de Catacombs en ik ben net maar gestopt met spelen omdat ik het te eng vond worden )
Ik schrok me net helemaal de touwtyfus toen ik net met vanuit een donker gangetje met mijn verrekijker een grote ruimte zat te scannen, springt er ineens zo'n kutmonster vlak voor me in beeld met een schreeuw... in-game was ik meteen dood, in real life scheelde het bijzonder weinig

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_19303938
Ik ben dan ook eindelijk in Rebellion aanbeland

Mijn strategie om die grote apen te killen is gewoon heel dichtbij komen en om hem heen cirkelend, schieten.
Het kloterige in het bos, is dat als je de eerste en de 2e aap gekilled hebt, dat de 3e je daarna van achteren pakt.
pi_19305324
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 13:52 schreef Verbal het volgende:

[..]

O, daar ging het mij niet om... ik moest gewoon erg lachen toen ik het ontdekte, en ik vind het weer zo'n geweldig detail

V.
Heb je ook aan het begin van dat level die steen op die plank geduwt waar dat ventje op zit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
X
X
X
pi_19343590
Welke tactiek hebben jullie gebruikt bij Rebellion?

Naar de jeep gaan of de toren in?
pi_19343859
Toren! En ik ben helemaal op het eind, na die Krieger, in die soort van arena vol enge monsters, en ik moet met een lift naar boven ofzo, maar hij wil niet!!! Iemand een idee?
  zondag 23 mei 2004 @ 22:45:06 #104
136 V.
pi_19349070
quote:
Op zondag 23 mei 2004 19:52 schreef Duiveltja het volgende:
Ik neem aan als je voor het eerst buiten komt, in dat fort?

Toren.

Eerst de boel uitmoorden en dan pas jeepen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 24 mei 2004 @ 20:34:07 #105
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_19373088
quote:
Op zondag 23 mei 2004 19:52 schreef Duiveltja het volgende:
Welke tactiek hebben jullie gebruikt bij Rebellion?

Rebellion .... Ik word er knettergek van...
  maandag 24 mei 2004 @ 20:42:55 #106
136 V.
pi_19373389
quote:
Op maandag 24 mei 2004 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Rebellion .... Ik word er knettergek van...
In feite kun een heel eind komen met het nodige sluipwerk, met af en toe stukken scheuren met de jeeps.

Ik vond het ook pittig, maar uiteindelijk kwam ik er met het nodige beleid doorheen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_19373672
Goh Far Cry staat zelfs 3 keer in de topic list zie ik, met excuses.

Het is geen excuus maar ik zie echt heel slecht. Dat heeft trouwens niks met dom te maken
Jusqu'ici tout va bien...
pi_19373679
ok ik zit vast

bij de treehouse kan ik nergens de card vinde om het gebouw binne te gaan....kan iemand me helpen?
.
  maandag 24 mei 2004 @ 20:55:00 #109
136 V.
pi_19373793
quote:
Op maandag 24 mei 2004 20:51 schreef RobinhoX het volgende:
ok ik zit vast

bij de treehouse kan ik nergens de card vinde om het gebouw binne te gaan....kan iemand me helpen?
Je moet eerst even een andere ingang vinden, geloof ik. En ergens binnen vind je dan die card... (dacht ik).

Ik kijk wel even. Moment.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 24 mei 2004 @ 21:01:02 #110
136 V.
pi_19373997
Yep. Als je aankomt bij die plek waar je de keycard voor nodig hebt, moet je eerst het grote hek door dat vlakbij is, ten zuiden van je. Dan zie je meteen rechts een loopbrug omhoog lopen. Die moet je nemen en dan kun je binnen de keycard vinden als het goed is.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 24 mei 2004 @ 21:02:08 #111
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_19374040
quote:
Op maandag 24 mei 2004 20:51 schreef Manono het volgende:

Het is geen excuus maar ik zie echt heel slecht. Dat heeft trouwens niks met dom te maken
Als je slecht ziet kan je maar beter geen Far Cry gaan spelen, daar heb je je ogen namelijk nogal hard nodig.
  maandag 24 mei 2004 @ 21:05:34 #112
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_19374156
quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als je slecht ziet kan je maar beter geen Far Cry gaan spelen, daar heb je je ogen namelijk nogal hard nodig.
Met je ogen zie je soms nog geen flikker
Binoculairs Rulen!
pi_19374776
quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:05 schreef StonedKinG het volgende:

Met je ogen zie je soms nog geen flikker
Binoculairs Rulen!
Right! En tot ik die vind kom ik meestal wel een heel ind op instinct
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 24 mei 2004 @ 21:33:39 #114
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_19375143
Die krijg je al in het eerste level
pi_19375255
quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:01 schreef Verbal het volgende:
Yep. Als je aankomt bij die plek waar je de keycard voor nodig hebt, moet je eerst het grote hek door dat vlakbij is, ten zuiden van je. Dan zie je meteen rechts een loopbrug omhoog lopen. Die moet je nemen en dan kun je binnen de keycard vinden als het goed is.

V.
ok thanx
.
pi_19379460
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:00 schreef Haushofer het volgende:
Toren! En ik ben helemaal op het eind, na die Krieger, in die soort van arena vol enge monsters, en ik moet met een lift naar boven ofzo, maar hij wil niet!!! Iemand een idee?
Je moet eerst alle monsters afmaken, en daarna moet je de lift activeren dmv een knop.
Die kun je vinden door het gebouw dat recht tegenover de ingang van die arena staat in te gaan.
Ik heb 'm zelf net uitgespeeld.
Comfortably numb
  dinsdag 25 mei 2004 @ 00:46:49 #117
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_19381095
Ik heb er bijna een toetsenbord door gemold, maar het allerlaatste eindgevecht in Far Cry is echt ZWAAR intens.
Conclusie?
Voor mij is Far Cry de eerste echte opvolger van de klassieker Half-Life.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 01:42:15 #118
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_19381899
Kutspel. Bah.

Ja, nogmaals. Waarom kan je in het 1e en 2e topic lezen. Het gaat ook goed met die mods he? Waar blivjen de goede mods? Zou men eindelijk inzien dat dit spel niet goed is?

Ik hoop het...
Of toch niet?
pi_19386040
quote:
Op maandag 24 mei 2004 23:39 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Je moet eerst alle monsters afmaken, en daarna moet je de lift activeren dmv een knop.
Die kun je vinden door het gebouw dat recht tegenover de ingang van die arena staat in te gaan.
Ik heb 'm zelf net uitgespeeld.
Die boefjes heb ik allemaal aan gort geschoten, je bedoelt waarschijnlijk die ruimte met dat kapotgeschoten karretje erin...Daar is idd een knop maar die doet het volgens mij niet...Nou ja, kzal nog es kijken.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 11:23:45 #120
136 V.
pi_19386822
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 01:42 schreef Eitjes het volgende:
Zou men eindelijk inzien dat dit spel niet goed is?
Het spel is prima. Wat is jouw probleem dan? (nee, ik ga niet zoeken )

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 23:44:50 #121
136 V.
pi_19408506
Ik heb net River afgerond... enne...

Jawdropping.

Ben nu in Swamp bezig, en da's voorwaar niet makkelijk, zo vlak na die dodenrit...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_19416640
tijd voor grappige screenshots

ik eerst:

pi_19425896
saaie mensen
  woensdag 26 mei 2004 @ 20:13:24 #124
136 V.
pi_19429228
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 17:50 schreef Markster het volgende:
saaie mensen
Ow... was dat het dan al? En ik maar wachten op de rest van die hilarische screenshots van je

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_19430185
'k schoot een helikopter (zo'n zware, met vleugels) neer... stom, natuurlijk.

(da's dus een vleugel van die helicopter die door 't dak van de gang is gekomen en nu de gang blokkeert)

pi_19430309
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:13 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ow... was dat het dan al? En ik maar wachten op de rest van die hilarische screenshots van je

V.
pi_19430450
En ik word echt een beetje ziek van Rebellion....
pi_19430502
ik moet weer opnieuw beginnen, ben nu weer bij fort.
pi_19431973
Joepie, ik ben weer 2 savepunten verder...
pi_19432885

Of ie leuk is
X
X
X
pi_19434750
ik weer dan:

Als die niet dood is

Waar kijkt die minigun naartoe !

Anaal genomen door een raket, wilde de minigun DAT? !
pi_19435161
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 23:26 schreef Markster het volgende:

[afbeelding]
Als die niet dood is
Dan geef je 'm nog even 't laatste zetje
X
X
X
pi_19435932
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 23:44 schreef Frasier het volgende:

[..]

Dan geef je 'm nog even 't laatste zetje
geprobeerd

wilde niet !
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:25:50 #134
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_19436011
mooi spel, ben nu bij River. draait hier trouwens ook prima op een geforce2mx
pi_19436570
pi_19436776

Deze is trouwens ook dood.
X
X
X
pi_19437336
k ben er nog steeds niet verder mee gegaan
zit op zon stuk dat ik 2 van die raket grote lepra beesten moet doden
naja doe ik wel een x
ben eerst bezig met RO

Ragnarok Online
Kusje
pi_19476128
Damn dit is echt de beste FPS ever... Heeft alles... Super graphics, idem geluid, goed verhaal (beetje half-life achtig), spanning, schrikmomenten, interactie met omgeving... Enige nadeel is dat ie zo onwijs zwaar is...
pi_19476669
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 01:58 schreef Manweth het volgende:
k ben er nog steeds niet verder mee gegaan
zit op zon stuk dat ik 2 van die raket grote lepra beesten moet doden
naja doe ik wel een x
ben eerst bezig met RO

Ragnarok Online
Is dat helemaal aan het begin van het level?

rookgranaat gooien en er gewoon voorbij rennen. achterin het gangenstelseltje zit een deur waar die raketknakkers niet doorheen kunnen... Achter die deur zit een kamer, die je even moet schoonvegen... Daarna kan je de raketgastjes lokken en rustig afschieten.

'k heb 'm gister trouwens uitgespeeld... (yeah )
  vrijdag 28 mei 2004 @ 19:00:19 #140
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_19478898
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 16:50 schreef devv05 het volgende:
Damn dit is echt de beste FPS ever... Heeft alles... Super graphics, idem geluid, goed verhaal (beetje half-life achtig), spanning, schrikmomenten, interactie met omgeving... Enige nadeel is dat ie zo onwijs zwaar is...
Grotendeels mee eens! Het is idd de beste FPS die ik ooit gespeeld heb, maar het spel heeft wel z'n minpunten vind ik, en dan heb ik het niet over de systeemeisen, ik vind dat die nog wel meevallen als je kijkt hoe goed het spel er uit ziet. Hulde aan de programmeurs hiervoor.

Wat is er dan wel minder?
1. De monsters, die vind ik gewoon echt lame.
2. Het verhaal is lame omdat die monsters er in zitten, het idee van een eenzame strijder op een vijandig eiland vind ik dan weer wel briljant.
3. Ik ben niet zo gecharmeerd van de indoorlevels, daar gaat toch een groot gedeelte van het vrijheidsgevoel wat de game zo tof maakt verloren.

Oh ja, ik ben eindelijk door Rebellion heen !
  zaterdag 29 mei 2004 @ 14:44:30 #141
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_19493574
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:25 schreef Tiemie het volgende:
mooi spel, ben nu bij River. draait hier trouwens ook prima op een geforce2mx
Ja, viel me nog mee. Met een snelle processor, veel geheugen en een GF2 kon ik het ook nog aardig spelen (settings: low en medium, resolutie 1024x768)

Tja, het water en de bewegende jungle ziet er dan niet zo vet uit, but hey, het blijft alsnog een gaaf spel
yankee charlie dinges
pi_19494528
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 14:44 schreef hyperfuzz het volgende:

[..]

Ja, viel me nog mee. Met een snelle processor, veel geheugen en een GF2 kon ik het ook nog aardig spelen (settings: low en medium, resolutie 1024x768)

Tja, het water en de bewegende jungle ziet er dan niet zo vet uit, but hey, het blijft alsnog een gaaf spel
Hier met een 3200+ XP, Radeon 9800 Pro en 1 gig geheugen kan ik alles max op medium hebben... Vind ik toch vrij zwaar... Ziet er wel evengoed supermooi uit..

Die monsters zijn idd beetje lame.. Zien er ook niet zo mooi uit, dat is eigenlijk het enige.. Indoor levels vind ik wel leuk tussendoor maar buiten is het pas echt super..

Zit nu wel in een kut level, 2 levels na rebellion.. Moest een cargo lift zoeken (indoor) en als je daar uit komt lopen er meteen allemaal van die raketmonsters, kom daar niet voorbij
pi_19494634
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 15:50 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hier met een 3200+ XP, Radeon 9800 Pro en 1 gig geheugen kan ik alles max op medium hebben... Vind ik toch vrij zwaar... Ziet er wel evengoed supermooi uit..

Die monsters zijn idd beetje lame.. Zien er ook niet zo mooi uit, dat is eigenlijk het enige.. Indoor levels vind ik wel leuk tussendoor maar buiten is het pas echt super..

Zit nu wel in een kut level, 2 levels na rebellion.. Moest een cargo lift zoeken (indoor) en als je daar uit komt lopen er meteen allemaal van die raketmonsters, kom daar niet voorbij
Dan doe je iets niet goed.

'k heb een 3000+, radeon 9800 pro (wel beiden overgeclockt) en 1GB geheugen...

En ik kan het spelen in 1280×1024 met alle details hoog... Maar liever speel ik op 1024×768 met alle detail hoog en anti-aliasing... speelt čcht super soepel, dan.
pi_19494676
raketmonsters hebben trouwens een zwak punt: hun hoofd.
Met een sniperrifle, shotgun of het machinegeweer (dat grote, zware ding) leg je ze zo neer

Maar je kan ook een rookgranaat gooien en er voorbij lopen (wel even je night-vision aanzetten, anders kan je niet zien waar je heen gaat).
pi_19498967
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 15:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dan doe je iets niet goed.

'k heb een 3000+, radeon 9800 pro (wel beiden overgeclockt) en 1GB geheugen...

En ik kan het spelen in 1280×1024 met alle details hoog... Maar liever speel ik op 1024×768 met alle detail hoog en anti-aliasing... speelt čcht super soepel, dan.
Hmm vreemd... Hij zet alles standaard op medium en alleen water op very-high als ie autodetect.. Heb m nog niet overclockt, binnenkort maar eens doen..
pi_19502678
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 19:22 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hmm vreemd... Hij zet alles standaard op medium en alleen water op very-high als ie autodetect.. Heb m nog niet overclockt, binnenkort maar eens doen..
Je videokaart kan je gewoon softwarematig overclocken met iets als radlinker.

geeft je echt 'n onwijse boost.

anti-aliasing is trouwens een erg veeleisende optie, dus als die toevallig op medium staat, moet je die maar 'ns uitzetten.
pi_19502795
ik wou net zeggen, zelf ik kan alles op medium spelen plus schaduw en lighting op high, en ik heb een 2600+ met 768mb ram en een radeon9600pro
pi_19508366
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 22:10 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je videokaart kan je gewoon softwarematig overclocken met iets als radlinker.

geeft je echt 'n onwijse boost.

anti-aliasing is trouwens een erg veeleisende optie, dus als die toevallig op medium staat, moet je die maar 'ns uitzetten.
Wordt een beetje offtopic.. Maar heb dat programma en wat zou ik daar in moeten stellen dan?
pi_19510701
quote:
Op zondag 30 mei 2004 10:44 schreef devv05 het volgende:

[..]

Wordt een beetje offtopic.. Maar heb dat programma en wat zou ik daar in moeten stellen dan?
Je hebt bij de geavanceerde instellingen van je videokaart (in windows) een extra tabblad gekregen. Hierin kan je de kloksnelheid van het geheugen en de processor op je videokaart aanpassen. Als je de stapgrootte zo zet dat je tot ongeveer 450 MHz kan, kan je wel precies werken (en als je hoger dan dat blijkt te komen, kan je dat natuurlijk gewoon een grotere stapgrootte nemen)

Wat je doet is het volgende: start FarCry op en ga een level spelen... druk op CTR+ALT+DEL om uit het spel te gaan zonder het spel af te sluiten. Nu ga je in radlinker de snelheid van het geheugen en de processor (geheugen gaat meestal minder hard dan de processor) opschroeven (niet vergeten te bevestigen). Als je ziet dat het beeld slecht wordt, ga je steeds 'n klein beetje terug naar beneden met de snelheid.

Als je lijnen ziet in windows staat 'ie véél te hoog... Als je geen lijnen ziet in windows, ga je weer verder met FarCry.... Als je allemaal driehoeken door het beeld ziet, staat 'ie te hoog... Als je allemaal vierkante stipjes ziet in special effects, staat 'ie ook te hoog.
Dus je gaat steeds even terug naar de grafische instellingen tot je je videokaart zo hebt ingesteld dat je hem zo snel mogelijk hebt draaien, zonder dat het beeld slechter wordt. (FarCry is perfect om dat te testen, omdat het zo'n grafisch zwaar spel is.)

En als je dat gedaan hebt, klik je op de optie "gebruik huidige instellingen", waardoor de videokaart voortaan op die snelheid loopt zodra je de PC opstart.

Het is trouwens geen slecht plan om even pen en papier erbij te houden en op te schrijven welke snelheden je gebruikt hebt.
pi_19511057
Hoe groot is de kans dat je je kaart verneukt?
pi_19511209
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:26 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe groot is de kans dat je je kaart verneukt?
klein, zolang jke het met kleine stapjes doet.

Wanneer je te hoog geklokt heb, krijg je OF artifacts (geheugen) of lockups (GPU)

kwestie van iets terugdraaien van hetgene wat van toepassing is.

Zet fastwrites uit, kom je hoger.
pi_19511266
waar kan ik dat proggie verkrijgen?
pi_19511316
www.guru3d.com

voor radeon raad ik radlinker aan, voor nvidia raad ik rivatuner aan.
pi_19511374
Ik heb een Nvidia Geforce FX 5900

Zijn die Forceware drivers een beetje goed?

[ Bericht 45% gewijzigd door Duiveltja op 30-05-2004 13:48:26 ]
pi_19511878
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:42 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb een Nvidia Geforce FX 5900

Zijn die Forceware drivers een beetje goed?
welke gebruik je nu dan
pi_19512002
De normale Nvidia drivers
pi_19512250
wow, download nu meteen de laatste forceware drivers en dan is overklokken al niet eens meer nodig waarschijnlijk

je bedoelt toch niet van CDtje he ?!
pi_19512952
Nee, dat zou wel heel erg zijn.

Ff die forceware meuk downloaden en testen met Farcry
  zondag 30 mei 2004 @ 15:28:30 #159
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_19513506
---Binnenkort ondersteuning Far Cry---

Voor wie meer wil met shooter in tropische verpakking Far Cry is er goed nieuws, want waar het spel tot nu toe weinig te bieden had aan extra's, heeft ontwikkelaar Crytek nu goed nieuws.

Zo zal Patch 1.2 zal de eerste helft van juni verschijnen. De Software Development Kit, dus de editor waarmee je zelf levels kunt maken voor het spel, verschijnt half juni. Om de multiplayer-fans tegemoet te komen zal een dedicated server in de smaken Windows en Linux zal tegen het einde van juni verschijnen. Laten we hopen dat het leven van het met deze aanvullingen gerekt wordt doordat het op meer servers te spelen is en er ook meer maps komen, die de moeite van het spelen waar zijn. Far Cry verdient het.

Op de site van het spel is overigens de uitslag van een aardige poll te vinden. De vraag was wat het meest indrukwekkende moment van het spel was. Waarbij 36% van de stemmers koos voor de eerste keer dat ze in de paraglider vloog en 20% voor de eerste confrontatie met een mutant.

gamez.nl
pi_19514176
Farcry ziet er idd veel beter uit

En nu?
pi_19514467
lol. weet ik niet, ik heb een radeon
pi_19514533
Heb mn videokaart 1 stapje omhoog gekregen, en mn geheugen 2.. Niet echt veel of wel? Als ik mn geheugen nog hoger zet krijg ik allemaal strepen en als ik mn videokaart hoger zet krijg ik witte stippen..
pi_19514536
k.

Ff Farcry opnieuw installeren, kijken of dat helpt
pi_19514592
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:21 schreef devv05 het volgende:
Heb mn videokaart 1 stapje omhoog gekregen, en mn geheugen 2.. Niet echt veel of wel? Als ik mn geheugen nog hoger zet krijg ik allemaal strepen en als ik mn videokaart hoger zet krijg ik witte stippen..
heb je helaas geen overklokbordje, ik klok mijn van 400/300 naar 490/378

soms kan ie hoger, maar dit is de echte stabiele keuze.
pi_19518744
Hoe zijn jullie voorbij die grote boot gekomen die je op moet blazen.. Wanneer die gast in die helicopter komt ga ik steeds dood.. De boot zinkt en ik kan op die gast schieten wat ik wil maar dood gaat ie niet, zelfs met rockets stort die heli niet neer

En ik vraag me nog steeds af waarom ik alles op medium moet draaien met mijn systeem
  maandag 31 mei 2004 @ 17:49:26 #166
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_19540106
quote:
Op zondag 30 mei 2004 19:45 schreef devv05 het volgende:
Hoe zijn jullie voorbij die grote boot gekomen die je op moet blazen.. Wanneer die gast in die helicopter komt ga ik steeds dood.. De boot zinkt en ik kan op die gast schieten wat ik wil maar dood gaat ie niet, zelfs met rockets stort die heli niet neer

En ik vraag me nog steeds af waarom ik alles op medium moet draaien met mijn systeem
Welke drivers gebruik je, welk OS, weke DX versie? En welke chipset heb je en heb je daar ook de juiste drivers voor geinstalleerd?
pi_19540995
quote:
Op zondag 30 mei 2004 19:45 schreef devv05 het volgende:
Hoe zijn jullie voorbij die grote boot gekomen die je op moet blazen.. Wanneer die gast in die helicopter komt ga ik steeds dood.. De boot zinkt en ik kan op die gast schieten wat ik wil maar dood gaat ie niet, zelfs met rockets stort die heli niet neer :'(
gewoon je rocketlauncher op 'm leegschieten.

Je moet 'm wel voldoende malen raken, maar hij's zeker niet onoverwinnelijk.

Ik heb gebruik gemaakt van de bescherming die de stuurkamer (brug?) je geeft (al geeft 'ie je geen bescherming tijdens de explosie). En niet vergeten om je spullen aan te vullen voordat je die boot opblaast.
pi_19541044
quote:
Op maandag 31 mei 2004 17:49 schreef StonedKinG het volgende:

[..]

Welke drivers gebruik je, welk OS, weke DX versie? En welke chipset heb je en heb je daar ook de juiste drivers voor geinstalleerd?
Windows XP, laatste ATI Catalyst drivers voor videokaart, DX 9.0b, Nforce2 chipset (kan ik daar ook drivers voor vinden dan)
quote:
Op maandag 31 mei 2004 18:27 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

gewoon je rocketlauncher op 'm leegschieten.

Je moet 'm wel voldoende malen raken, maar hij's zeker niet onoverwinnelijk.
Ben dr inmiddels allang voorbij, maar duurde wel eventjes..
  maandag 31 mei 2004 @ 18:45:54 #169
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_19541395
quote:
Op maandag 31 mei 2004 18:29 schreef devv05 het volgende:
Windows XP, laatste ATI Catalyst drivers voor videokaart, DX 9.0b, Nforce2 chipset (kan ik daar ook drivers voor vinden dan)
Kijk! Nu komen we ergens hoop ik.... weet je welk moederbord je hebt? Zo ja, ga dan naar de website van de fabrikant, zoek je moederbord op bij Support/Downloads oid, en kijk dan bij drivers. Stel je hebt een MSI moederbord, bijvoorbeeld een K7N2 .

http://www.msi.com.tw/pro(...)r_detail.php?UID=393

Daar zul je iets zien staan als een Nforce 2 System driver, download deze en installeren maar. Even je systeem opnieuw opstarten en dan testen.

(Natuurlijk niet van de genoemde link downloaden, maar ga naar de site van je eigen fabrikant, en zoek het juiste type op. Weet je je moederbord type niet, en kun je het niet vinden of wil je de pc niet open maken? Download dan even WinCPUID!)

(Rode knopje bovenaan, dan Type 1 kiezen, en kijk bij product string.)
pi_19551952
quote:
Op maandag 31 mei 2004 18:45 schreef StonedKinG het volgende:

[..]

Kijk! Nu komen we ergens hoop ik.... weet je welk moederbord je hebt? Zo ja, ga dan naar de website van de fabrikant, zoek je moederbord op bij Support/Downloads oid, en kijk dan bij drivers. Stel je hebt een MSI moederbord, bijvoorbeeld een K7N2 .

http://www.msi.com.tw/pro(...)r_detail.php?UID=393

Daar zul je iets zien staan als een Nforce 2 System driver, download deze en installeren maar. Even je systeem opnieuw opstarten en dan testen.

(Natuurlijk niet van de genoemde link downloaden, maar ga naar de site van je eigen fabrikant, en zoek het juiste type op. Weet je je moederbord type niet, en kun je het niet vinden of wil je de pc niet open maken? Download dan even WinCPUID!)

(Rode knopje bovenaan, dan Type 1 kiezen, en kijk bij product string.)
Ik heb een Epox ep-8rda3 mobo.. Zal morgen wel even zoeken, ben nu beetje moe
  dinsdag 1 juni 2004 @ 17:14:18 #171
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_19565888
Dan heb je dus waarschijnlijk een NForce 2.0 chipset, en denk ik dat je dit moet downloaden : http://www.epox.nl/english/support/drivers/nvidia.htm
Dat ding van 19,7 mb dus als je windows XP hebt...
  dinsdag 1 juni 2004 @ 17:19:28 #172
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_19566015
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:03 schreef Duiveltja het volgende:

[afbeelding]

En nu?
Zoek op google naar de 61.12 beta drivers, ik heb ook een 5900 XT en hij gaat als een tiet!
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_19568289
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 17:14 schreef StonedKinG het volgende:
Dan heb je dus waarschijnlijk een NForce 2.0 chipset, en denk ik dat je dit moet downloaden : http://www.epox.nl/english/support/drivers/nvidia.htm
Dat ding van 19,7 mb dus als je windows XP hebt...
Heb ik gedaan, helaas nog geen verbetering
  woensdag 2 juni 2004 @ 10:54:00 #174
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_19582434
Pff Dan wort het echt moeilijk om naar de fout te zoeken. Gebruik je het systeem slechts als game systeem en om te internetten, en zitten er verder weinig gebruikers op , dan zou ik gewoon zeggen formatteer de handel, Windows XP Pro er opnieuw op, en download alle drivers opnieuw.

Nforce 2 dus van de Epox site
Videokaart drivers dus van de ATI site
en de rest van de betreffende fabrikant... en alle windows updates en DX 9b...anders weet ik het ook niet
pi_19595406
Hoe kom je in godsnaam voorbij die missie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lukt me echt niet

[ Bericht 15% gewijzigd door devv05 op 02-06-2004 19:17:41 ]
pi_19595472
spoilertag!!!
pi_19595749
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 19:09 schreef Duiveltja het volgende:
spoilertag!!!
Nou nou zo'n spoiler was het niet.. maar oke..
pi_19596329
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 19:18 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nou nou zo'n spoiler was het niet.. maar oke..
Zo'n spoiler is het wel... Het is een ongelofelijke plottwist die je nu lomp zit te verklappen.

Ik heb het level uitgespeeld door eerst die raketventjes te lokken met wat stenen... Door bij de deur om de hoek te blijven staan, kan je onzichtbaar blijven tot ze voor je neus staan. Vervolgens tevoorschijn duiken en met een machinegeweer op hun hoofd blijven knallen... Als je het goed doet, zijn ze niet in staat om te schieten...

Vervolgens de springende schietende kutmannetjes uit de weg werken en dan ben je al 'n heel eind.
pi_19596412
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 19:37 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Zo'n spoiler is het wel... Het is een ongelofelijke plottwist die je nu lomp zit te verklappen.

Ik heb het level uitgespeeld door eerst die raketventjes te lokken met wat stenen... Door bij de deur om de hoek te blijven staan, kan je onzichtbaar blijven tot ze voor je neus staan. Vervolgens tevoorschijn duiken en met een machinegeweer op hun hoofd blijven knallen... Als je het goed doet, zijn ze niet in staat om te schieten...

Vervolgens de springende schietende kutmannetjes uit de weg werken en dan ben je al 'n heel eind.
Nouja staat nu iig tussen spoilertags

Ja een paar lukte nog wel maar opeens staan er 5 voor mn neus en dat is toch wel een beetje veel van het goede... Nog maar 20x proberen dan
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:11:52 #180
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_19626416
Jemig, had echt nooit van mezelf verwacht dat ik Farcry op een hoger niveau NOG eens ging spelen... het blijft gewoon leuk, alle missies weer doen! En toch is het allemaal compleet anders
pi_19680956
Ok mensen kan iemand mij helpen ik zit nml muurvast.
SPOILER
En dan?!
Er gebeurt niks?!

:Leuk detail, wist je dat de wijzers van de klokken gelijk staan met je systeemtijd?
Built for Speed
pi_19682004
quote:
Op zondag 6 juni 2004 12:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Ok mensen kan iemand mij helpen ik zit nml muurvast.
SPOILER
En dan?!
Er gebeurt niks?!

:Leuk detail, wist je dat de wijzers van de klokken gelijk staan met je systeemtijd?
SPOILER
dacht ik toch?
  zondag 6 juni 2004 @ 15:13:17 #183
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_19683627
Oh, ik heb ook vaak zat fouten gevonden in missies. Bijvoorbeeld dat je iets moet opblazen, dat gedaan hebt, en daarna gebeurd er niks. Wanneer je het opnieuw doet werkt het dan ineens wel
Maja, t blijft een cool spel
pi_19685366
quote:
Op zondag 6 juni 2004 13:46 schreef devv05 het volgende:

[..]
SPOILER
dacht ik toch?
Ja dat is op dat stuk. Maar :
SPOILER
Built for Speed
pi_19685609
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:40 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

Ja dat is op dat stuk. Maar :
SPOILER
Hmm das wel vreemd.. Misschien foutje ofzo.. En als je m opnieuw laadt vanaf het vorige savepoint (voor het zwemmen) en dat stuk opnieuw doet, dan nog steeds niet?
  zondag 6 juni 2004 @ 21:40:24 #186
39446 303
(C) Roland
pi_19691682
HELP!

Na een harddisc crash ben ik mijn save files van far cry kwijt, iemand een website waar je ze kan downloaden?
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  maandag 7 juni 2004 @ 17:58:51 #187
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_19707714
Zeg dan gelijk dat je zwak bent, en het niet kan

Ik wil je wel een save mailen, waar was je ongeveer? (Uitgespeeld op Medium, ben nu begonnen met Veteran ( Moeilijk! ) )
pi_19709124
zijn er nog latere levels zonder monsters, of blijven ze vanaf treehouse in het spel?
  maandag 7 juni 2004 @ 18:59:58 #189
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_19709298
Blijven, maar sommige levels zie je ze maar sporadisch.
pi_19710639
matig.
  maandag 7 juni 2004 @ 22:25:03 #191
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_19714705
En nog duurder dan 50 cent ook
pi_19735206
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:03 schreef Duiveltja het volgende:

[afbeelding]

En nu?
Je kaart trekt teveel voeding, vervang je voeding of zet AA uit
pi_19855922
Ik doe ff een tvp
Heb het spel ook maar het draait nog niet zo lekker
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_19856223
zou je dan niet 'ns vertellen welk systeem je gebruikt (CPU, videokaart, geheugen)?

Je kan sowieso proberen om resolutie en kwaliteit van de graphics omlaag te schroeven.
pi_19856584
SPOILER
Xbox Live: Anormius
  zondag 13 juni 2004 @ 15:10:41 #196
136 V.
pi_19856705
quote:
Op zondag 13 juni 2004 15:05 schreef Mister_T het volgende:
SPOILER
Lijkt mij dan een bug.

Geen enkel probleem mee gehad.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_19857106
quote:
Op zondag 13 juni 2004 14:47 schreef Jordy-B het volgende:
zou je dan niet 'ns vertellen welk systeem je gebruikt (CPU, videokaart, geheugen)?

Je kan sowieso proberen om resolutie en kwaliteit van de graphics omlaag te schroeven.
Ik zocht dit topic toch al
En het is al opgelost ff nieuwe drivers voor me Readon gedownload.

Wat een spel
  woensdag 16 juni 2004 @ 00:32:52 #198
136 V.
pi_19926103
Hmz... ik loop nu toch echt stuk op dat -volgens mij redelijk laatste stuk- na die dubbele schuifdeuren met al die rakethufters in die kuil...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_19928782
Far cry is cool, ben inmiddels bij level Regulator aanbeland. Ik vind het echt reuzejammer dat er monsters inzitten, doet beetje nep aan.
  woensdag 16 juni 2004 @ 09:25:45 #200
136 V.
pi_19928990
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 09:14 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind het echt reuzejammer dat er monsters inzitten, doet beetje nep aan.
Die klacht hoor ik vaker, maar ik stoor mij daar echt niet zo aan...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_19931329
Ik vind gewoon de sfeer van het spel op een foute manier omslaan, ik ga liever een beetje commando-techniek oefenen en zit niet zo te springen om een Doom3...

Ben wel blij dat ie toppie loopt, alleen bij de nieuwe forceware drivers kan ik geen antrisopic filtering aan hebben staan hoger dan 1. Hij verneukt de hele graphics, vind uberhaupt die drivers een beetje buggy.
pi_19931771
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 00:32 schreef Verbal het volgende:
Hmz... ik loop nu toch echt stuk op dat -volgens mij redelijk laatste stuk- na die dubbele schuifdeuren met al die rakethufters in die kuil...

V.
ik heb het zo gedaan:
SPOILER
  woensdag 16 juni 2004 @ 11:43:33 #203
136 V.
pi_19932122
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:31 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

ik heb het zo gedaan:
Thanks, maar ik heb hem net een halfuur geleden uitgespeeld

Die raketlui kreeg ik op een gegeven moment wel om zeep, alleen die springhufters niet. Ik zag ze erg slecht, maar toen ik bedacht dat ik mijn Cryovision weer had lukte dat ook prima.

Wat een retegaaf spel

Elke eurocent dubbel en dwars waard!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_19932624
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:31 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

ik heb het zo gedaan:
SPOILER
Bedoel je dit voor het begin van het level? Met die lift zeg maar? Dan komen er ook twee van die grote monsters aan. Is een k*t stukje vind ik
Vind die monsters er ook niet bij passen
pi_19933014
Ik vind sommige stukjes echt supermoeilijk ( en dan speel ik op easy). Een dosis geluk is soms wel handig als je 10+ mannetjes moet uitschakelen zonder granaten.....( en flashbangs...wat MOET je daarmee...)
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:18:45 #206
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_19933270
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:10 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind sommige stukjes echt supermoeilijk ( en dan speel ik op easy). Een dosis geluk is soms wel handig als je 10+ mannetjes moet uitschakelen zonder granaten.....( en flashbangs...wat MOET je daarmee...)
Het is inderdaad echt een moeilijk spel. Ik speel het ook op easy en ben met veel pijn en moeite pas bij treehouse. En dan krijg je van die klotemonsters .
En wat is cryovision? Ik zie het wel bij de controls, maar als ik hem 'aanzet' gebeurt er helemaal niets...
Check mijn band Glorybox
pi_19933455
Je hebt em nog nie in treehouse... pas later haal je em in het 'avondlevel'. Dat vind ik ook een lastig level met dat hele kamp en de haven die in je nek hijgt + die mortierventjes...

Ik vind eigenlijk dat ze em op easy wat makkelijker hadden mogen maken voor een af en toe gamer zoals ik. Geluid vind ik wel heel tof en gfx ook.

Haal die gele kaart in treehouse, de rest is vrij simpel....:P (ik zag em niet liggen en heb een half uur rondgelopen met monsters in mn nek) AI is echt super soms...
pi_19934380
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:58 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Bedoel je dit voor het begin van het level? Met die lift zeg maar? Dan komen er ook twee van die grote monsters aan. Is een k*t stukje vind ik
Vind die monsters er ook niet bij passen
Nee... Ik bedoel het level met de dubbele schuifdeuren (da's het laatste level)

Dat level met die twee monsters heb ik zo gedaan:
SPOILER
  woensdag 16 juni 2004 @ 16:32:55 #209
62805 rickyB
Stiften is voor mietjes
pi_19941169
Ik heb de Demo gespeeld en ga het zeker kopen, maar mijn vraag is nu:

Wat zijn de multiplayer mogelijkheden?
kan je met z'n 3-en tegen de computer of ook 1 vs 1 vs 1?

(sorry, maar ik had geen zin om van 5 delen 9 pagina's te lezen, dus eigenlijk een beetje lui)
pi_19941336
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nee... Ik bedoel het level met de dubbele schuifdeuren (da's het laatste level)

Dat level met die twee monsters heb ik zo gedaan:
SPOILER
aaah thanks for the tip
ik kwam er helemaal niet uit.
Ik speel zelfs op easy
pi_19942247
Edit

[ Bericht 86% gewijzigd door Grrrrrrrr op 16-06-2004 17:15:19 (verkeerde topic...) ]
pi_24599749
Toevallig ben ik onlangs weer de singleplayer aan het spelen, het blijft gewoon een heerlijk goed spel. Het was elke eurocent idd waard.
Gamemail, wekelijkse gameupdates in je mailbox!
pi_24600119
Zijn hier nog mensen die multiplayer spelen ?
pi_24652296
Mooi spel, ik krijg alleen elke keer kippenvel als ik besprongen wordt door die monsters, jegh
pi_25613819
Damm dat level dat je uit de heli word gedropt met 10 kogels is echt kut gewoon
  dinsdag 14 juni 2005 @ 22:25:08 #216
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_27933438
Ff een lekkere kick, heb net het spel en het is echt wel vetjes.

Alleen ben ik nou door die bomen heen gegaan naar het lab. En nou kom ik echt die monsters tegen. Maar kutte is dat die niet zomaar dood gaan met een m16.....pretty tricky
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_27944766
Ze mogen hier wel (eens) een vervolg op maken!
  woensdag 15 juni 2005 @ 11:11:01 #218
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_27944850
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:50 schreef Duiveltja het volgende:

kut ja strak plan..... daar had ik eerder aan moeten denken... met meerdere spellen weer op het nulpunt beginnen.... Ik ben echt dom....
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_29485518
Zijn er mods voor farcry waarin je alleen op mensen hoeft te schieten enzo? Ik hou totaal niet van 't schieten op mutanten enzo (onrealistisch) Maar om nou telkens opnieuw te beginnen met spelen is ook weer zo..
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
  zondag 7 augustus 2005 @ 19:54:50 #220
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_29490629
pffffffffffff loop allemaal niet zo te zeiken man, ik moet t doen met een Gforce 440mx
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:55:49 #221
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_31330438
zo, ik was van het weekend voor het eerst begonnen met far cry en vind het tot nu toe een erg leuk en mooi spel.
ik zit alleen met het volgende. nog net toen ik stopte gisteravond, kwam ik net in de test facility ofzo.
als je net zo'n grot opening ben ingelopen.
toen kwam er een korte filmpje waarin iemand door een soort monsterachtig wezen werd gedood.
nu is mijn vraag is dit eenmalig of gaat dit door?
als dit door gaat en het een soort doom-achtig spel/sfeer wordt, kap ik er direct mee.
als er van dat soort wezen in komen is het voor mij al totaal verpest
pi_31332009
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zo, ik was van het weekend voor het eerst begonnen met far cry en vind het tot nu toe een erg leuk en mooi spel.
ik zit alleen met het volgende. nog net toen ik stopte gisteravond, kwam ik net in de test facility ofzo.
als je net zo'n grot opening ben ingelopen.
toen kwam er een korte filmpje waarin iemand door een soort monsterachtig wezen werd gedood.
nu is mijn vraag is dit eenmalig of gaat dit door?
als dit door gaat en het een soort doom-achtig spel/sfeer wordt, kap ik er direct mee.
als er van dat soort wezen in komen is het voor mij al totaal verpest
Is niet eenmalig. Je krijgt vanaf nu ook monsters tegen je. Maar echt Doom-achtig vind ik het persoonlijk niet worden.
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:15:59 #223
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_31332217
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:06 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Is niet eenmalig. Je krijgt vanaf nu ook monsters tegen je. Maar echt Doom-achtig vind ik het persoonlijk niet worden.
oh ok. ik ga het toch nog even proberen dan.
ik vond het zo jammer toen ik zo'n monster zag. gewoon lekker ventje neerknallen in de rimboe. dat is nog wel het leukste.
in een grote, gebouw of bunker vind ik ook minder. in de rimboe is het veel mooier en leuker.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:07:13 #224
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31435690
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 11:08 schreef PDOA het volgende:
Ze mogen hier wel (eens) een vervolg op maken!
Vind ik ook met de nieuwe Cry-tek engie.
pi_31456318
En dan zonder die onrealistische monsters
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:12:42 #226
62805 rickyB
Stiften is voor mietjes
pi_31475670
Maar die soldaatjes verderop in het spel zijn toch niet al te makkelijk om te killen, als ze vol met Armor zitten.
En het multiplay op internet met een assaultmap is ook wel kickeh zonder monsters
pi_31556418
Ik heb hem gister gekocht, mooi spel

De setting is erg leuk, alleen vind ik het minder dat je tegen monster moet vechten zoals bij RTCW. Ik ben ze nog niet tegengekomen. Ik zit nu bij dat stuk waar je kan vliegen met de Delta-glider, die helicopter is erg irri

Ik heb steeds dat als er een heli in de buurt zit, dat mn scherm opeen blauw gaat flikkeren als ik in een bepaalde richting kijk. Dat is vet irritant, want daardoor kan k niet verder spelen en word ik gedesorienteerd. Ik kon bijna dat level waarin je uit een tanker moet zien te komen, niet af maken doordat het beeld ging flikkeren.

Ik heb t nu op de laagste resolutie staan en alles op low, maar dat helpt niks. Volgens mij komt het alleen voor wanneer er een heli in het level voorkomt.
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:58:35 #228
19786 Mr.Saboteur
Hoi, ik Hier??
pi_33561302
Weet iemand hoe je de mods kunt opstarten? heb nu een single player mod geinstalleerd, en in het hoofd menu kan ik de mod opstarten maar waar staan de levels?
pi_33561843
Geen idee

Heb trouwens nog steeds geen oplossing gevonden voor mijn blauwe-scherm probleem

Wat voor mod heb je?
pi_36899694
Een prachtige game, alleen o zo jammer van de aliens en monsters die men erin heeft verwerkt. Ik ben nu ook aan het spelen, zit in het level Cooler (level13) maar denk er toch over maar te stoppen.
Die monsters is echt helemaal niets. Zijn er hier mensen die me kunnen vertellen wanneer die monsters eindelijk de aftocht eens gaan blazen?
Anything less than the best is a felony.
pi_36920626
Ik zou het niet weten. Die monsters zijn idd naatje.

En ik heb nog steeds dat blauwe schermprobleem, dus voor mij is het niet aantrekklijk om verder te spelen
  donderdag 13 april 2006 @ 14:34:33 #232
129868 Tequila.Sunrise
My Words Are Weapons.
pi_36921476
quote:
Op donderdag 13 april 2006 14:11 schreef DeHovenier het volgende:

En ik heb nog steeds dat blauwe schermprobleem, dus voor mij is het niet aantrekklijk om verder te spelen
dat blauwe hoort zo... das hetzelfde als dat nightvision groen is die blauwe hete tog cryogenic vision..??
pi_36921820
Volgens mij isb dat gewoon een graphicsprobleem...komt vaak voor als er voertuigen in het spel voorkomen, dan kan ik niks meer zien in een bepaalde richting.
  donderdag 13 april 2006 @ 14:56:51 #234
129868 Tequila.Sunrise
My Words Are Weapons.
pi_36922181
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:57 schreef RobertvanWinkle het volgende:
Een prachtige game, alleen o zo jammer van de aliens en monsters die men erin heeft verwerkt. Ik ben nu ook aan het spelen, zit in het level Cooler (level13) maar denk er toch over maar te stoppen.
Die monsters is echt helemaal niets. Zijn er hier mensen die me kunnen vertellen wanneer die monsters eindelijk de aftocht eens gaan blazen?
hahaha pas in de allerlaatste missie... en reken er maar op dat die moeilijk is
quote:
Op donderdag 13 april 2006 14:44 schreef DeHovenier het volgende:
Volgens mij isb dat gewoon een graphicsprobleem...komt vaak voor als er voertuigen in het spel voorkomen, dan kan ik niks meer zien in een bepaalde richting.
misschien staat je brightness te hoog, ik moet zegge je ziet niet egt veel met die dat blauwe aan alleen die monsters zie je duidelijk met dat aan
pi_36932352
quote:
Op donderdag 13 april 2006 14:11 schreef DeHovenier het volgende:

Heb je alle patches wel geinstalleerd? Ik had in het begin ook problemen maar heb alle beschikbare patches geinstalleerd en nu nergens last van.
pi_36932391
quote:
Op donderdag 13 april 2006 14:56 schreef Tequila.Sunrise het volgende:

[..]

hahaha pas in de allerlaatste missie... en reken er maar op dat die moeilijk is
[..]

misschien staat je brightness te hoog, ik moet zegge je ziet niet egt veel met die dat blauwe aan alleen die monsters zie je duidelijk met dat aan
Nou dan stop ik bij deze met spelen. Ik vind er echt geen reet aan om tegen die gemuteerde gasten te spelen.als het nu 1 of 2 levels ofzo waren, maar nee hoor de hele game zit er vol mee.
Best jammer omdat ik nog maar een paar levels hoefde.
  donderdag 13 april 2006 @ 23:28:30 #237
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_36939441
Top voor PC
pi_39291243
*SCHOP*

Heb het spel is geinstalleerd en begonnen met spelen. Nu valt me op dat sommige vlakken in het spel (gronddelen) zwart zijn. Wanneer ik in zo karretje ga rijden en raak een boom dan zweeg ik uit het level . Er is dus iets mis.
En ja hij is orgineel.

Videokaart: Nvidia 7800 Extreme 256mb (één van de nieuwste)
AMD 3800+
1024 mb

Naja de specs zijn sowieso veels te goed voor dit spel, hij recommend ook alles op very high.
Hoe komt dit?
pi_39292758
ik heb precies hetzelfde.. vergelijkbare specs, iets oudere videokaart (6800). Geen idee waar het aan ligt..
pi_39293059
quote:
Op donderdag 13 april 2006 20:07 schreef RobertvanWinkle het volgende:

[..]

Nou dan stop ik bij deze met spelen. Ik vind er echt geen reet aan om tegen die gemuteerde gasten te spelen.als het nu 1 of 2 levels ofzo waren, maar nee hoor de hele game zit er vol mee.
Best jammer omdat ik nog maar een paar levels hoefde.
Als je een echte man ben maak je ook die paar levels af
pi_39293142
Super vaag idd en ERG jammer...Je kan het spel dus gewoon niet spelen...
Wie weet hoe het komt
pi_39298025
Ik heb het al opgelost renz0r... Je moet gewoon alle patches van de site van Ubisoft achter elkaar installeren (3 stuks), en dan loopt de boel weer prima. Tenminste bij mij.

http://www.ubi.com/US/Downloads/Info.aspx?dlId=691

Succes.
pi_39298186
Stomme braag maar zie meerdere patches, welke moet ik hebben?
pi_39298195
Gewoon de laatste, dus de 1.33?
pi_39298368
Eerst 1.3, dan 1.31 en dan 1.33

Niet echt een handig systeem maar t moet wel zo helaas...
pi_39298533
Thnx bezig met downloaden!
pi_39299119
+ Spel loopt soepeler
+ Spel is mooier
+ Zwarte vlakken / Grapics fouten weg

Minpunt eigenlijk waar het omging
- Wanneer ik met de auto een boom raak of een object vlieg / zweef ik wederom het level uit

[ Bericht 1% gewijzigd door renz0r op 27-06-2006 23:06:00 ]
pi_39300581
Ik had altijd elke keer dat een helikopter/machine naderde, ik een blauw gedeelte van het scherm kreeg. Erg irri.
pi_39302856
Oh dat zweven heb ik overheen gelezen Heb ik zelf ook geen last van.
pi_39303843
Tja, jammer dan...Ik zou het anders echt NIET weten. Zo raar...
pi_39305693
Gewoon een illegaal kopietje downloaden dan maar
pi_39307414
Geen verschil zeg ik je!
pi_39307560
Wordt dit spel nog enigszins gespeeld online? Zag hem voor ¤14,99 liggen bij de FRS maar hoef hem alleen voor multiplayer te hebben (single player al gespeeld dus..).
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:17:42 #254
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_39329948
Multiplayer is bagger, maar zijn nog wel een paar mensen online aan het spelen.

Binnenkort maar Far Cry onder Windows Vista x64 proberen.
pi_39330174
Waarom heb ik dan last van wegzwevende autos als ik eirn rijd terwijl ik tegen een object rij en jullie niet
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:34:05 #256
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_39330410
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:25 schreef renz0r het volgende:
Waarom heb ik dan last van wegzwevende autos als ik eirn rijd terwijl ik tegen een object rij en jullie niet
Cheats aanstaan?
pi_39330447
Nee
  maandag 4 september 2006 @ 19:00:10 #258
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_41488681
Ik zoek, vrij in het begin van het spel, een entreepasje. Ik moet namelijk die antenne opblazen maar heb daarvoor een explosief nodig. Alleen dat ligt achter een hek en ik kan dat freaking pasje maar niet vinde. ghelp?
Wat moet je anders?
pi_41591107
ik heb een raar probleem met far cry. na elke installatie gaat het spel na een uur haperen. als ik dan bijv. loop, dan loopt ie 2 sec, slaat dan een fractie van een sec over en gaat dan weer overnieuw. ook als ik inzoom gaat het dan met kleine stapjes.
aan me pc kan het niet liggen (7600gt, 1gig, x2 3800, dfi sli dr), weten jullie waar het wel aan kan liggen?
pi_41650222
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:43 schreef punkjunk het volgende:
ik heb een raar probleem met far cry. na elke installatie gaat het spel na een uur haperen. als ik dan bijv. loop, dan loopt ie 2 sec, slaat dan een fractie van een sec over en gaat dan weer overnieuw. ook als ik inzoom gaat het dan met kleine stapjes.
aan me pc kan het niet liggen (7600gt, 1gig, x2 3800, dfi sli dr), weten jullie waar het wel aan kan liggen?
Heb je al de patch eroverheen gehaald? Toen ik nog zonder de patch speelde had ik een lage FPS en stoorde het beeld, na de patch was mijn FPS veel beter, en was het ook in de verte helder.

Ik denk juist dat je door je goede pc deze problemen hebt, en met die patch zal dat voorbij zijn.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_41650261
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:17 schreef nlboy het volgende:
Multiplayer is bagger, maar zijn nog wel een paar mensen online aan het spelen.

Binnenkort maar Far Cry onder Windows Vista x64 proberen.
Het lijkt mij dat hij daar minder op zal lopen, Vista zal meer vragen van je systeem en dan zal er minder overblijven voor het spel.....
pi_41715186
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 16:45 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Heb je al de patch eroverheen gehaald? Toen ik nog zonder de patch speelde had ik een lage FPS en stoorde het beeld, na de patch was mijn FPS veel beter, en was het ook in de verte helder.

Ik denk juist dat je door je goede pc deze problemen hebt, en met die patch zal dat voorbij zijn.
ik hoorde dat me geluid ook niet synchroom (arch, spelling) liep, heb dus in de dx instellingen de hardware acceliratie op 'geen' gezet, het probleem is nu over.
maar die patch, als ie gepatched is kan ik zeker ook mp servers zien, want die blijven vooralsnog uit
pi_41715647
quote:
Op maandag 11 september 2006 19:14 schreef punkjunk het volgende:

[..]

ik hoorde dat me geluid ook niet synchroom (arch, spelling) liep, heb dus in de dx instellingen de hardware acceliratie op 'geen' gezet, het probleem is nu over.
maar die patch, als ie gepatched is kan ik zeker ook mp servers zien, want die blijven vooralsnog uit
Ik zou maar eens die patch downloaden Dan kun je ook je hardware acceleratie weer aanzetten.
pi_46148475
Ik probeer Far Cry net te spelen..verdomme..doet het spel het niet goed!
M'n pc herstart na een tijdje steeds
pi_46148591
Oh en wat is een "cumultative patch" en wat is een "standalone patch"?
pi_46165309
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 18:59 schreef Devrim_ het volgende:
Oh en wat is een "cumultative patch" en wat is een "standalone patch"?
Cumulatieve patch heeft alle voorgaande verbeteringen ook, de standalone is puur van de op een na laatste versie naar de laatste brengen. Als je de cumulatieve patch hebt zit je sowieso goed.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 12:33:49 #267
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_46255694
tvp
phluphy for president!
pi_47385359
Sommige monster zijn wel moeilijk

Ik zit nu bij het stukje dat je die kamer inder water moet zetten, je gaat dan door een luchtschacht in het plafond naar een andere kamer en daar loopt dat grote monster met die raketwerper. Hoe kan je die het beste vermoorden
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:48:38 #269
84926 WyriHaximus
pi_47385395
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:47 schreef DeHovenier het volgende:
Sommige monster zijn wel moeilijk

Ik zit nu bij het stukje dat je die kamer inder water moet zetten, je gaat dan door een luchtschacht in het plafond naar een andere kamer en daar loopt dat grote monster met die raketwerper. Hoe kan je die het beste vermoorden
Geen flauw idee daar liep ik zelf een jaar geleden ook vast, zou het wel willen weten kan ik hem alsnog uitspelen . Me broertje is het wel gelukt zal eens vragen .
phluphy for president!
pi_47385507

Ik wil hem uitspelen
pi_47388432
3 raketten of er langs lopen.
pi_47388535
Dus hem vermoorden of er langs lopen? Dat langslopen lukt niet echt he
En 3 raketten is te weinig, z'n hoofd is z'n zwakste punt en als ik daar raketten op schiet dan gaat ie pas na 5 van die dingen dood
pi_47394041
Ik heb hem met 3 kapot gekregen, wanneer ik geen raketten had rende ik er gewoon voorbij hoor.
  zondag 18 maart 2007 @ 12:44:41 #274
84926 WyriHaximus
pi_47394128
quote:
Op zondag 18 maart 2007 02:03 schreef DeHovenier het volgende:
Dus hem vermoorden of er langs lopen? Dat langslopen lukt niet echt he
En 3 raketten is te weinig, z'n hoofd is z'n zwakste punt en als ik daar raketten op schiet dan gaat ie pas na 5 van die dingen dood
Dus je hebt hem wel dood nu dus .
phluphy for president!
pi_47394609
Nee, ik bedoelde zijn soort in het algemeen, als ik z'n broer zeg maar neerschiet ergens anders waar je hem ook tegenkomt, dan gaat zo'n beest pas na 5 raketten dood.

Ik heb hem gister wel dood gekregen, eerst had ik m'n sniper leeggeschoten op hem in z'n hoofd, en daarna een paar raketten op hem gejast

En als je hem voorbij rent dan komt ie je achterna, en je kan nergens heen behalve naar een kamer waar van die roze beesten zitten die je in 1 klap ook vermoorden

Is er nergens een overzichtje van alle vijanden in FC?
  zondag 18 maart 2007 @ 13:02:07 #276
84926 WyriHaximus
pi_47394735
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:58 schreef DeHovenier het volgende:
Nee, ik bedoelde zijn soort in het algemeen, als ik z'n broer zeg maar neerschiet ergens anders waar je hem ook tegenkomt, dan gaat zo'n beest pas na 5 raketten dood.

Ik heb hem gister wel dood gekregen, eerst had ik m'n sniper leeggeschoten op hem in z'n hoofd, en daarna een paar raketten op hem gejast

En als je hem voorbij rent dan komt ie je achterna, en je kan nergens heen behalve naar een kamer waar van die roze beesten zitten die je in 1 klap ook vermoorden

Heh dat zuigt!
phluphy for president!
pi_47396333
Speel jij nog weleens?
  zondag 18 maart 2007 @ 13:52:10 #278
84926 WyriHaximus
pi_47396368
Ja op de Wii vooral de laatste tijd, dat laatste keer dat ik Far Cry op me PC zetten was alles licht blauw en kon ik een muur pas zien als ik er tegen aanstond .
phluphy for president!
pi_47396690
Op de Wii? Lukt dat een beetje

Dat van die lichtblauwe heb ik ook gehad, maar dat verscheen pas als er een voertuig/helikopter werd gebruikt of in beeld kwam, erg vervelend. Maar nu heb ik dat niet meer, het lag denk ik aan de drivers.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:26:05 #280
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_47397498
Blast from the past, deze game

Ik heb em pas een paar maanden geleden gespeeld, omdat ik toen pas een computer had die schopkont genoeg was. Goeie game, een van de weinige games die uitnodigd tot sniperen; in menig game is het de bedoeling dat je gaat sniperen, maar kies je vaak voor de frontale aanval, omdat het dan meer opschiet, bij FarCry is het een genot om ergens in de bosjes te duiken en iedereen neer te maaien

Ik liep ook nergens vast ofzo.

Die bastard mutants met raketwerper op hun arm pakte ik altijd door al straffend een clip van een machinegeweer in z'n hoofd te legen, tot de clip leeg is, switch naar het volgende machinegun, leeg, volgende. Na 3 clips is'ie meestal wel dood.

Favo wapen is onbetwist de OICW
&lt;signature here&gt;.
pi_47397557
haha die op de wii zuigt dikke aars man
  zondag 18 maart 2007 @ 14:36:20 #282
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_47397846
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:28 schreef Markster het volgende:
haha die op de wii zuigt dikke aars man
Ja, attack of the pixels

Dat trekt de hardware van de Wii totaal niet. Begrijp me goed, de Wii is echt een kick ding; als je op internet verhalen hoort van kinderen die janken dat ze op de Wii verslagen worden door hun mama, dan is nintendo echt goed geslaagd met een console voor niet gamers, maar er zit yesterdays grafische hardware in.

En zover ik heb kunnen lezen, is het ook een heel ander verhaal dan op de PC.

Het heet eigenlijk alleen FarCry op de Wii, voor de rest niks.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:37:57 #283
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_47397901
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:58 schreef DeHovenier het volgende:

Daar kun je toch door een gat in de vloer weg?
pi_47399955
Gat in de vloer

Ik heb dat level inmiddels uitgespeeld, ik zit nu in het 13/14e level waar je 3 torens moet opblazen
De OICW heb ik nog nooit gehad, m'n arsenaal bestaat uit de AG36 Assault Rifle (met granaatwerper), de MP5 SMG, de AW50 Sniper Rifle en de Rocket Launcher.
  zondag 18 maart 2007 @ 17:01:31 #285
84926 WyriHaximus
pi_47403892
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:36 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, attack of the pixels

Dat trekt de hardware van de Wii totaal niet. Begrijp me goed, de Wii is echt een kick ding; als je op internet verhalen hoort van kinderen die janken dat ze op de Wii verslagen worden door hun mama, dan is nintendo echt goed geslaagd met een console voor niet gamers, maar er zit yesterdays grafische hardware in.

En zover ik heb kunnen lezen, is het ook een heel ander verhaal dan op de PC.

Het heet eigenlijk alleen FarCry op de Wii, voor de rest niks.
Tsja als je gfx meer boeit dan de gameplay zuigt hij op de Wii, zoniet dan kun je je lol op. Raggen met je kapmes moet je ook echt met je Wiimote slaan. Granaten gooien doe je ook door met de nunchuck dat ding weg te gooien en hoe harder je goeit hoe verder hij komt. En er zijn nog maar van dat soort moves . Daarnaast is het niet waar dat het alleen maar FC op de Wii heet, de AI van de PC versie zit er ook in. Hoe meer je sluits en de bomen en het gras gebruikt hoe minder ze je zullen zien . Er zit een stuk in dat je moet sluiten omdat je anders door 10+ snipers een kogel door je kop heen krijgt. En dat het verhaal anders is tsja een port lijkt mij ook vrij saai .
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:01 schreef DeHovenier het volgende:
Op de Wii? Lukt dat een beetje

Dat van die lichtblauwe heb ik ook gehad, maar dat verscheen pas als er een voertuig/helikopter werd gebruikt of in beeld kwam, erg vervelend. Maar nu heb ik dat niet meer, het lag denk ik aan de drivers.
Ja al uit gespeelt.
phluphy for president!
pi_47405972
Zit nu op dat schip, die vent is lastig te verslaan
  zondag 18 maart 2007 @ 20:01:05 #287
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_47410347
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:00 schreef DeHovenier het volgende:
Zit nu op dat schip, die vent is lastig te verslaan
Die is heel moeilijk, je moet die heli zo veel mogelijk slopen......
pi_47440829
Ik kwam er al achter dat die die vent bij de heli hoort, dus als je de heli raakt raak je ook automatisch hem. Dat was anders toen er huurlingen in zaten, die kon je gewoon uit de heli schieten
Bij die vent kan dat niet.
pi_47442605
Nu gaat het schip ook nog eens zinken, hoe kun je dan schieten
  dinsdag 20 maart 2007 @ 07:56:54 #290
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_47460885
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
Nu gaat het schip ook nog eens zinken, hoe kun je dan schieten
Je moet snel schieten, als de heli nog kan vliegen als je helemaal onder water zit kun je het vergeten. Je moet tien raketten hebben, dan daarna nieuwe halen in de stuurhut. Achter de mast kun je je verstoppen en af en toe te voorschijn komen om een raket af te schieten.
pi_47478574
Ben er al voorbij :p
Had ff in een walkthrough gekeken voor dat ene stukje, en daar stond in dat je vanuit de stuurhut 8/9 raketten af moest schieten totdat de heli het zou opgeven. Ik zag dat als het schip begint te zinken, dat de healthpacks en de bazooka die je daar vindt opeens weg zijn
  vrijdag 20 juli 2007 @ 15:47:54 #292
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_51664202
Effe een paar vraagjes, ben net met far cry instincts begonnen op de x box. De ene keer loop je wel snel en kun je hoog springen en de andere keer niet, kan je dit aan/uit zetten ofzo ?
En ik zit ff vast, heb net shanty town gedaan en ik moet me nu ergens door de jungle heen vechten, moet doyle ergens meeten. Dan kom ik daar, verplaatst het blauwe puntje zich op de map, en heb nu al ik weet niet hoe lang rond gelopen maar ik kom maar niet bij dat punt in de buurt ?
It's okay to be white
pi_51677205
Ik heb geen xbox en geen FC Instincts, dus ik kan je niet helpen
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:56:08 #294
141482 Q.
JurassiQ
pi_52537722
Iemand een trainer voor 1.4? Ik heb het spel al een keer of twee uitgespeeld maar wil nu even gewoon lekker zonder na te denken op mn nieuwe pc er doorheen wandelen. Voor 1.3 is die er wel maar die geeft weer problemen met mn grafische kaart.
For great justice!
pi_52877959
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef Q. het volgende:
Iemand een trainer voor 1.4? Ik heb het spel al een keer of twee uitgespeeld maar wil nu even gewoon lekker zonder na te denken op mn nieuwe pc er doorheen wandelen. Voor 1.3 is die er wel maar die geeft weer problemen met mn grafische kaart.
Niemand?
For great justice!
pi_52880417
Wat is een trainer?
pi_52886264
Graties te downloaden.
pi_52887337
Speelt dit online nou zo bagger?
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_52889370
Het hele spel is tegenwoordig gratis las ik op tweakers, je hebt alleen wel steeds reclame in beeld.....
pi_52889910
Ja daarom ben ten slote een Nederlander
Maar is die online mode wat te doen?
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')