Cheats aanstaan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:25 schreef renz0r het volgende:
Waarom heb ik dan last van wegzwevende autos als ik eirn rijd terwijl ik tegen een object rij en jullie niet
Heb je al de patch eroverheen gehaald? Toen ik nog zonder de patch speelde had ik een lage FPS en stoorde het beeld, na de patch was mijn FPS veel beter, en was het ook in de verte helder.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:43 schreef punkjunk het volgende:
ik heb een raar probleem met far cry. na elke installatie gaat het spel na een uur haperen. als ik dan bijv. loop, dan loopt ie 2 sec, slaat dan een fractie van een sec over en gaat dan weer overnieuw. ook als ik inzoom gaat het dan met kleine stapjes.
aan me pc kan het niet liggen (7600gt, 1gig, x2 3800, dfi sli dr), weten jullie waar het wel aan kan liggen?
Het lijkt mij dat hij daar minder op zal lopen, Vista zal meer vragen van je systeem en dan zal er minder overblijven voor het spel.....quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:17 schreef nlboy het volgende:
Multiplayer is bagger, maar zijn nog wel een paar mensen online aan het spelen.
Binnenkort maar Far Cry onder Windows Vista x64 proberen.![]()
ik hoorde dat me geluid ook niet synchroom (arch, spelling) liep, heb dus in de dx instellingen de hardware acceliratie op 'geen' gezet, het probleem is nu over.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:45 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Heb je al de patch eroverheen gehaald? Toen ik nog zonder de patch speelde had ik een lage FPS en stoorde het beeld, na de patch was mijn FPS veel beter, en was het ook in de verte helder.
Ik denk juist dat je door je goede pc deze problemen hebt, en met die patch zal dat voorbij zijn.
Ik zou maar eens die patch downloadenquote:Op maandag 11 september 2006 19:14 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ik hoorde dat me geluid ook niet synchroom (arch, spelling) liep, heb dus in de dx instellingen de hardware acceliratie op 'geen' gezet, het probleem is nu over.
maar die patch, als ie gepatched is kan ik zeker ook mp servers zien, want die blijven vooralsnog uit![]()
Cumulatieve patch heeft alle voorgaande verbeteringen ook, de standalone is puur van de op een na laatste versie naar de laatste brengen. Als je de cumulatieve patch hebt zit je sowieso goed.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:59 schreef Devrim_ het volgende:
Oh en wat is een "cumultative patch" en wat is een "standalone patch"?
Geen flauw idee daar liep ik zelf een jaar geleden ook vast, zou het wel willen weten kan ik hem alsnog uitspelenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:47 schreef DeHovenier het volgende:
Sommige monster zijn wel moeilijk
Ik zit nu bij het stukje dat je die kamer inder water moet zetten, je gaat dan door een luchtschacht in het plafond naar een andere kamer en daar loopt dat grote monster met die raketwerper. Hoe kan je die het beste vermoorden
Dus je hebt hem wel dood nu dusquote:Op zondag 18 maart 2007 02:03 schreef DeHovenier het volgende:
Dus hem vermoorden of er langs lopen? Dat langslopen lukt niet echt he
En 3 raketten is te weinig, z'n hoofd is z'n zwakste punt en als ik daar raketten op schiet dan gaat ie pas na 5 van die dingen dood
Heh dat zuigt!quote:Op zondag 18 maart 2007 12:58 schreef DeHovenier het volgende:
Nee, ik bedoelde zijn soort in het algemeen, als ik z'n broer zeg maar neerschiet ergens anders waar je hem ook tegenkomt, dan gaat zo'n beest pas na 5 raketten dood.
Ik heb hem gister wel dood gekregen, eerst had ik m'n sniper leeggeschoten op hem in z'n hoofd, en daarna een paar raketten op hem gejast
En als je hem voorbij rent dan komt ie je achterna, en je kan nergens heen behalve naar een kamer waar van die roze beesten zitten die je in 1 klap ook vermoorden
Is er nergens een overzichtje van alle vijanden in FC?
Ja, attack of the pixelsquote:
Daar kun je toch door een gat in de vloer weg?quote:Op zondag 18 maart 2007 12:58 schreef DeHovenier het volgende:
Nee, ik bedoelde zijn soort in het algemeen, als ik z'n broer zeg maar neerschiet ergens anders waar je hem ook tegenkomt, dan gaat zo'n beest pas na 5 raketten dood.
Ik heb hem gister wel dood gekregen, eerst had ik m'n sniper leeggeschoten op hem in z'n hoofd, en daarna een paar raketten op hem gejast
En als je hem voorbij rent dan komt ie je achterna, en je kan nergens heen behalve naar een kamer waar van die roze beesten zitten die je in 1 klap ook vermoorden
Is er nergens een overzichtje van alle vijanden in FC?
Tsja als je gfx meer boeit dan de gameplay zuigt hij op de Wii, zoniet dan kun je je lol op. Raggen met je kapmes moet je ook echt met je Wiimote slaan. Granaten gooien doe je ook door met de nunchuck dat ding weg te gooien en hoe harder je goeit hoe verder hij komt. En er zijn nog maar van dat soort movesquote:Op zondag 18 maart 2007 14:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, attack of the pixels
Dat trekt de hardware van de Wii totaal niet. Begrijp me goed, de Wii is echt een kick ding; als je op internet verhalen hoort van kinderen die janken dat ze op de Wii verslagen worden door hun mama, dan is nintendo echt goed geslaagd met een console voor niet gamers, maar er zit yesterdays grafische hardware in.
En zover ik heb kunnen lezen, is het ook een heel ander verhaal dan op de PC.
Het heet eigenlijk alleen FarCry op de Wii, voor de rest niks.
Ja al uit gespeelt.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:01 schreef DeHovenier het volgende:
Op de Wii? Lukt dat een beetje
Dat van die lichtblauwe heb ik ook gehad, maar dat verscheen pas als er een voertuig/helikopter werd gebruikt of in beeld kwam, erg vervelend. Maar nu heb ik dat niet meer, het lag denk ik aan de drivers.
Die is heel moeilijk, je moet die heli zo veel mogelijk slopen......quote:Op zondag 18 maart 2007 18:00 schreef DeHovenier het volgende:
Zit nu op dat schip, die vent is lastig te verslaan
Je moet snel schieten, als de heli nog kan vliegen als je helemaal onder water zit kun je het vergeten. Je moet tien raketten hebben, dan daarna nieuwe halen in de stuurhut. Achter de mast kun je je verstoppen en af en toe te voorschijn komen om een raket af te schieten.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
Nu gaat het schip ook nog eens zinken, hoe kun je dan schieten
Niemand?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef Q. het volgende:
Iemand een trainer voor 1.4? Ik heb het spel al een keer of twee uitgespeeld maar wil nu even gewoon lekker zonder na te denken op mn nieuwe pc er doorheen wandelen. Voor 1.3 is die er wel maar die geeft weer problemen met mn grafische kaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |