tsja, dat gebeurt nou eenmaal als je hem op low zet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:33 schreef veldmuis het volgende:
Wat een ubergeil spel, enige jammere is dat sinds ik de grafische settings op "low" heb gezet, het water opeens vaag is, is daar een oplossing voor behalve alles weer omhoog te gooien?
Er zit zeg maar op het wateroppervlak een soort donker iets waar je niet doorheen kan kijken...
Dit lijkt meer een bug?quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:34 schreef capibar het volgende:
[..]
tsja, dat gebeurt nou eenmaal als je hem op low zet.
je kan niet verwachten dat alles hetzelfde blijft.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 @ 15:33 schreef Verbal
Ik heb het echt met bruut geweld gedaan... in het trappenhuis met een rocket launcher, en die andere met zo'n M4... korte salvo's goed gericht. En een deur openen en hun gegrom horen wilde mij ook nog wel eens een granaat laten gooien.
V.
Nee dat ben je niet...quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ben eindelijk langs die mofo's. Ik ben nu wel benieuwd naar hun "iets" grotere broertjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het enthousiasme straalt ervanafquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:48 schreef Duiveltja het volgende:
oom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als het echt een bug is denk ik dat meerdere mensen dit wel hebben gemerkt, en dit aan de ontwikkelaar hebben gemeld.quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dit lijkt meer een bug?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mijn avatar wat doe jequote:Op zondag 11 april 2004 01:18 schreef PDOA het volgende:
Ik heb ook alles op low staan, maar het water is bij mij gewoon mooi doorzichtig hoor. Je ziet alleen het aanspoelende water niet meer nu, das wel jammer.
Verandering van spijs doet eten, zeg maar.quote:Op zondag 11 april 2004 16:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
wel een erg moeilijk spel, ik ben nog niet eens tot de grot gekomen. Is het de bedoeling om als een rambo ernaar toe te rennen of meer te spelen allá splinter cell?
dat krijg je, als ze van games tegenwoordig een haastklus moeten makenquote:Op zondag 11 april 2004 16:47 schreef Willaaam het volgende:
Ik vind de graphics best lelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of het de fout van mijn pc is weet ik niet, maar het spel lijdt aan zware problemen:
1. De ongelofelijke afhakking van textures. Kijk eens naar de grond onder je, je ziet gewoon 3 grenzen van waar er textures worden gekapt, lelijk.
2. Het spontaan wegvallen van geluid, wat een unieke feature is van FarCry, nog nooit eerder meegemaakt. (ze geven het wel eerlijk toe in de readme dat er veel bugs i.v.m. geluid inzitten)
3. Sinds patch 1.1 krijg ik bij het level training op het moment dat ik voor de eerste keer naar buiten loop een hoop vlakken op m'n scherm. (video op high). Als ik mijn video op very high zet gaan de kleuren en de rest ook nog eens krankjorem doen.
Hier heb ik geen last van indoors of op andere plaatsen.
4. Zodra de framerate onder de 30-40 schiet begint je muis te laggen. Dat ze deze fout hedendaags nog niet gefixt hebben vind ik wel erg slordig.
Nee, Farcry is nog niet af. Daarnaast wel lof voor het geluid als het wel werkt, de AI en de gameplay, die zijn werkelijk geniaal.
Alleen jammer dat je zo je high-end systeem niet kunt gebruiken tot wat ie waard is....
Spoilersquote:Op zondag 11 april 2004 16:33 schreef Darkinforcer het volgende:
Uitgespeeld.. zuchtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laatste stukje was wel moeilijk toen je doyle moest vindenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk het... het unieke van FarCry is dat het sinds Patch 1.1 achteruit is gegaanquote:Op zondag 11 april 2004 16:58 schreef capibar het volgende:
[..]
dat krijg je, als ze van games tegenwoordig een haastklus moeten makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan krijg je een erg buggy game, en dat wordt pas opgelost in de volgende 10 updates, waar je ook weer een half jaar op moet wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop