nee ministat. Jij wel dan?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Gebruik jij geen microgynon dan?
Nee, ik gebruik geen chemicaliënquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:09 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
nee ministat. Jij wel dan?
Ik denk het niet. Bij de overheid zitten veel meer mensen die het in het bedrijfsleven niet vol hadden gehouden en via natuurlijke selectie uit die markt waren gestapt. Gevolg: het bedrijfsleven werkt veel efficienter dan de ambtenarij. Ik denk dat het gros van de non-profit links is. Net als overige gesubsidieerde beroepen als in de kunst.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lullige is alleen dat binnen organisaties buiten de overheid dezelfde manier van in stand houden van de domheid van het collectief bestaat. De lui met de minste ideeën, de grootste kontencrosse en de minste bekwamheden zijn niet zelden je baas, waar je ook zit, bedrijfsleven of overheid. Het is dan ook niet een linkse eigenschap, het is een menselijke eigenschap om de collectieve domheid in stand te houden.
Eentje.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:08 schreef kLowJow het volgende:
Heb ik al meer dan 0 notes?
Toevallig heb ik alleen nog maar in het bedrijfsleven gewerkt en helaas heb ik nooit gezien wat jij daar beweert. Ik zie in het bedrijfsleven vooral veel Peter pinciple. Wel is de werkdruk wat groter, staan echter weer veel grotere schadeloosstellingen tegenover.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Bij de overheid zitten veel meer mensen die het in het bedrijfsleven niet vol hadden gehouden en via natuurlijke selectie uit die markt waren gestapt. Gevolg: het bedrijfsleven werkt veel efficienter dan de ambtenarij. Ik denk dat het gros van de non-profit links is. Net als overige gesubsidieerde beroepen als in de kunst.
al genoeg inpiratie?
Waarom kun je je notes niet zien eigenlijk?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:18 schreef sizzler het volgende:
[..]
Eentje.
Humor en een racisitische ondertoon is heel wat anders hoorquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
tja sommige mensen hebben een ander gevoel voor humor dan jij hebt.
Omdat ze niet voor users bedoeld zijn. (denk ik)quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Waarom kun je je notes niet zien eigenlijk?
Verkapt?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Humor en een racisitische ondertoon is heel wat anders hoor.
Het was een tijdalng nauwelijks iets anders als een verkapt moslimbash topic.
Het kwam niet altijd naar voren uit de titel.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Verkapt?![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het kwam niet altijd naar voren uit de titel.
Dat jij zo makkelijk bent over te halen zeg...quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:30 schreef sizzler het volgende:
Idd. Dicht.
PSC, is dat wat?quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:46 schreef du_ke het volgende:
Jammer, ik had mijn gedachten hierover ook nog wel even willen spuwen.
hmm misschien maar ik vond het best wel een topic waard, op zich.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:51 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
PSC, is dat wat?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik alleen nog maar in het bedrijfsleven gewerkt en helaas heb ik nooit gezien wat jij daar beweert. Ik zie in het bedrijfsleven vooral veel Peter pinciple. Wel is de werkdruk wat groter, staan echter weer veel grotere schadeloosstellingen tegenover.
quote:
.. het is Fortuyn bashdag dus dat zal wel niet....quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:18 schreef sjun het volgende:
Enkeltje ONZ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |