Wat ze nu ook doen, zoals het schijnt...quote:Op donderdag 6 mei 2004 03:23 schreef wingerd het volgende:
Ik denk dat het Witte Huis gewoon had gezegd dat een verplicht 'nummertje' is...
Hij profileert zich in ieder geval niet als homo.quote:Op donderdag 6 mei 2004 04:23 schreef vicz het volgende:
Wie zegt dat JPB geen homo is?
Whehehehhe he he he.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:25 schreef Kaalhei het volgende:
-------grap met sigaar, Pim en Bush in het Witte Huis verwijderd----
Opvallend dat het altijd de zelfde 'mensen' zijn die een topic die over iets anders gaat, compleet weten om te zetten of in ieder geval proberen om te zetten, in een topic over de Islam.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:20 schreef Koos Voos het volgende:
O jee.. de homofoben zijn weer terug ...![]()
Stel dat Nederland een Islamitische premier had gehad.. zou Bush hem dan een handje geven ?
Goh, waar 'gaat' dit topic dan over.. ?????quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Opvallend dat het altijd de zelfde 'mensen' zijn die een topic die over iets anders gaat, compleet weten om te zetten of in ieder geval proberen om te zetten, in een topic over de Islam.
Overigens is de premier van Turkije ook islamitisch. Bush geeft hem ook gewoon een hand. Hierbij is je vraag ook beantwoord. Nu weer ontopic.
Goh.. en wie zijn 'WIJ' ...er zijn toch genoeg bekende homo's in de politiek die ook nog leven.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:41 schreef Posdnous het volgende:
Dit topic gaat niet over wat wij tegen homo's hebben, maar hoe de wereld tegen een homofiele staatsman als Fortuyn aan zou kijken denk ik.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:46 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Goh.. en wie zijn 'WIJ' ...er zijn toch genoeg bekende homo's in de politiek die ook nog leven.
Ik heb meer het idee dat het 'verkapt' Fortuyn bashen is.. je recht maar doe het dan niet zo achterbaks als de TS....![]()
en daarom nogmaals mijn niet onterechte wedervraag :quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:53 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Anders verdraai je mijn woorden even.
Het gaat er niet om wat zijn homofile met zijn dood te maken heeft, dat lijkt me namelijk niet van toepassing.
Ik lees uit de OP: stel dat hij nog leefde en stel dat hij WEL minster-president was, hoe zou er dan tegen hem aangekeken worden in de wereldpolitiek? Ik zeg niet dat dit een belangrijk onderwerp is of zo, maar om de TS nou meteen te beschuldigen van Fortuynbashing gaat wel wat te ver.
Ik vroeg me dit trouwens ook regelmatig af toen hij nog in opkomst was en er sprake was dat hij inderdaad de minister-president had kunnen worden, dus zo'n rare gedachte vind ik het niet.
Weet ik veel, daar gaat het toch helemaal niet om? Totaal ander onderwerp.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:07 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
en daarom nogmaals mijn niet onterechte wedervraag :
' Stel dat Nederland een Islamitische premier had gehad.. zou Bush hem dan een handje geven ?' ....![]()
Onzin. Als belangrijke presidenten zoals Bush al vaker aangegeven hebben niet de meest homo-vriendelijken te zijn is dat een hele legitieme vraag.quote:Ik blijf het onzin vinden om Fortuyn (R.I.P) erbij te halen als het onderwerp. ' een homofiele minister-president?' is, duidelijk bedoeld om te bashen en zeer discriminerend voor homo's...![]()
Nee, het is respectloos discriminerend gebash.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:09 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Weet ik veel, daar gaat het toch helemaal niet om? Totaal ander onderwerp.
[..]
Onzin. Als belangrijke presidenten zoals Bush al vaker aangegeven hebben niet de meest homo-vriendelijken te zijn is dat een hele legitieme vraag.
Open er een topic over.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:07 schreef Koos Voos het volgende:
' Stel dat Nederland een Islamitische premier had gehad.. zou Bush hem dan een handje geven ?' ....![]()
Inderdaad, dat zou je je net zo goed af kunnen vragen, ware het niet dat Dittrich nooit serieus in de race is geweest voor minister-presidentschap.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:13 schreef Koos Voos het volgende:
vb.. STEL dat Boris Dietrich, de bekende D'66 homo, minister-president van Nederland zou zijn, hoe zou Bush (anti-homo) dan reageren bij een ontmoeting ?.
Heeft 'ie toch al gedaanquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Open er een topic over.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:19 schreef Chadi het volgende:
Bush heeft Balkenende genaaid met die oorlog in Irak daar zou Pim denk ik minder mee zitten
Ook lekker on topic ...quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:19 schreef Chadi het volgende:
Bush heeft Balkenende genaaid met die oorlog in Irak daar zou Pim denk ik minder mee zitten
Wat een onzin. Als het al gebash is, dan is het volgens mij eerder richting Bush dan richting Fortuyn.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:13 schreef Koos Voos het volgende:
Nee, het is respectloos discriminerend gebash.
Wat doe je moeilijk man we zouden dan waarschijnlijk op de terroristen lijst gestaan hebben bij de axis of evil als we een homo als minister president hadden. De kennis die in Pakistan via ons opdook zou tegen ons gebruikt zijn om ons plat te gooien. Die Bush heeft een gore hekel aan Homo's en dat steekt hij niet onder tafels of stoelen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:20 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Ook lekker on topic ...![]()
Maar zou hij dan direct daarna zijn handen wassen..quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:59 schreef SCH het volgende:
Jahoor, Bush geeft wel vaker islamieten een hand. En hij zou Fortuyn ongetwijfeld ook een hand gegeven hebben.
Dat is precies wat ik denk ja. Ik denk dat ook het confronterende gedrag van Fortuyn, die het niet zou na laten om verschillende problemen erg direct en openlijk aan te kaarten, een rol zou spelen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:26 schreef Posdnous het volgende:
Het gaat niet zozeer om Pim's homoschap als wel iets van een nichterigheid dat hij had.
Ik denk dat Bush niet de enige is die daar niet zo prettig mee om zou kunnen gaan in de wereldpolitiek.
Ik denk dat hij dood is, maar als dat niet zo zou zijn dan denk ik dat Bush hem een prima bondgenoot zou vinden.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:07 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat hij helemaal nooit uitgenodigd zou worden.
In zijn kruistocht tegen m*sl*ms?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:12 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dood is, maar als dat niet zo zou zijn dan denk ik dat Bush hem een prima bondgenoot zou vinden.
eeehehehehehequote:Op donderdag 6 mei 2004 12:10 schreef -Jean- het volgende:
Zou wel leuk zijn. Kzie Pim al aankomen in zijn prive-jet met zijn hondjes.
Vervolgens: wat denkt u wel niet! Het is een bloody shame
(met vertolker ernaast)
haha, nee maar het lijkt me wel apart.
Die zijn niet altijd even makkelijk te onderscheiden. Niet-westerse allochtonen doorgaans wel. Ik denk dat dat een blijvertje is, totdat er democratische of ondemocratische zuiveringen zijn geweest.quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:05 schreef SCH het volgende:
Ik ben door de opkomst van Fortuyn wel angstiger geworden in mijn positie van een bij een minderheid horende. Fortuyn heeft me laten zien hoe gemakkelijk en blind mensen achter een leider aan willen lopen en geneigd zijn een zondebok te kiezen.
Waarom zouden homo's niet de volgende zondebok zijn?
Boris Dittrich als premier, daar is nooit sprake van geweest, en daarbij: Pim Fortuyn is nogal flamboyant en excentriek in zijn homo-zijn, zoals Posdnous al zei. Boris Dittrich kan zich beheersen, maar Pim Fortuyn zegt waar het op staat. En zeg nou zelf, Pim Fortuyn is toch de meeste bekende homo-politicus aller tijden?quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:13 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Nee, het is respectloos discriminerend gebash.
vb.. STEL dat Boris Dietrich, de bekende D'66 homo, minister-president van Nederland zou zijn, hoe zou Bush (anti-homo) dan reageren bij een ontmoeting ?.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:05 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Maar zou hij dan direct daarna zijn handen wassen..kijk, dat zijn interessante feitjes denk ik dan ..
![]()
Het reutje van Pim, Kenneth, gaat dan flink te keer met Barney, die hond van George W. Bush.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:10 schreef -Jean- het volgende:
Zou wel leuk zijn. Kzie Pim al aankomen in zijn prive-jet met zijn hondjes.
Vervolgens: wat denkt u wel niet! Het is een bloody shame
(met vertolker ernaast)
haha, nee maar het lijkt me wel apart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |