abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 mei 2004 @ 03:00:34 #1
17205 Profesor
I have a dream!
pi_18921163
Stel Bush (anti homo) en Pim zou premier zijn.....

Hoe zou dan de ontmoetingen zijn verlopen?
zou Bush milder zijn geweest uit angst een bondgenoot te verliezen?
JP repte er geen woord over namelijk... Pim stak niet echt onder stoelen en banken wat zijn geaardheid was.
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  donderdag 6 mei 2004 @ 03:23:53 #2
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_18921268
Interessante vraag.

In hoeverre is wereldpolitiek terug te voeren op een verstandhouding tussen twee mensen met veel macht?

Ik denk dat het Witte Huis gewoon had gezegd dat een verplicht 'nummertje' is...
De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
  donderdag 6 mei 2004 @ 03:25:04 #3
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_18921279
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 03:23 schreef wingerd het volgende:

Ik denk dat het Witte Huis gewoon had gezegd dat een verplicht 'nummertje' is...
Wat ze nu ook doen, zoals het schijnt...
De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
  donderdag 6 mei 2004 @ 04:04:08 #4
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_18921455
Dan zou Bush eindelijk krijgen wat hem toekwam
pi_18921546
Wie zegt dat JPB geen homo is?
  donderdag 6 mei 2004 @ 04:30:45 #6
19840 Libris
Live from Singapore
pi_18921578
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 04:23 schreef vicz het volgende:
Wie zegt dat JPB geen homo is?
Hij profileert zich in ieder geval niet als homo.

Maar inderdaad, meer algemeen, hoeveel invloed heeft de relatie tussen twee (wereld)leiders op de beslissingen die ze maken. Als Blair en Bush elkaar wel konden schieten, waren er dan Britse troepen naar Irak gestuurd?
  donderdag 6 mei 2004 @ 06:34:30 #7
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_18922080
Dan zouden er gewoon geen ontmoetingen komen.
Er gaat niks boven Urk
  donderdag 6 mei 2004 @ 09:20:08 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_18923287
---> POL
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 6 mei 2004 @ 10:16:55 #9
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18924236
Stel dat Nederland nog steeds al haar kolonies had, dan...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_18924306
O jee.. de homofoben zijn weer terug ...

Stel dat Nederland een Islamitische premier had gehad.. zou Bush hem dan een handje geven ?
  donderdag 6 mei 2004 @ 10:25:29 #11
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18924397
-------grap met sigaar, Pim en Bush in het Witte Huis verwijderd----
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 6 mei 2004 @ 10:26:33 #12
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_18924416
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 10:25 schreef Kaalhei het volgende:
-------grap met sigaar, Pim en Bush in het Witte Huis verwijderd----
Whehehehhe he he he. !
  donderdag 6 mei 2004 @ 10:26:42 #13
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18924418
Het gaat niet zozeer om Pim's homoschap als wel iets van een nichterigheid dat hij had.

Ik denk dat Bush niet de enige is die daar niet zo prettig mee om zou kunnen gaan in de wereldpolitiek.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_18924440
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 10:20 schreef Koos Voos het volgende:
O jee.. de homofoben zijn weer terug ...

Stel dat Nederland een Islamitische premier had gehad.. zou Bush hem dan een handje geven ?
Opvallend dat het altijd de zelfde 'mensen' zijn die een topic die over iets anders gaat, compleet weten om te zetten of in ieder geval proberen om te zetten, in een topic over de Islam.

Overigens is de premier van Turkije ook islamitisch. Bush geeft hem ook gewoon een hand. Hierbij is je vraag ook beantwoord. Nu weer ontopic.
pi_18924671
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 10:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Opvallend dat het altijd de zelfde 'mensen' zijn die een topic die over iets anders gaat, compleet weten om te zetten of in ieder geval proberen om te zetten, in een topic over de Islam.

Overigens is de premier van Turkije ook islamitisch. Bush geeft hem ook gewoon een hand. Hierbij is je vraag ook beantwoord. Nu weer ontopic.
Goh, waar 'gaat' dit topic dan over.. ?????

Onzin of een slotje lijkt mij verstandiger... opvallend dat de meeste moslims iets tegen homo's hebben.
Ben jij er ook zo een ?
  donderdag 6 mei 2004 @ 10:41:59 #16
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18924701
Dit topic gaat niet over wat wij tegen homo's hebben, maar hoe de wereld tegen een homofiele staatsman als Fortuyn aan zou kijken denk ik.
pi_18924781
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 10:41 schreef Posdnous het volgende:
Dit topic gaat niet over wat wij tegen homo's hebben, maar hoe de wereld tegen een homofiele staatsman als Fortuyn aan zou kijken denk ik.
Goh.. en wie zijn 'WIJ' ...er zijn toch genoeg bekende homo's in de politiek die ook nog leven.

Ik heb meer het idee dat het 'verkapt' Fortuyn bashen is.. je recht maar doe het dan niet zo achterbaks als de TS....
  donderdag 6 mei 2004 @ 10:53:01 #18
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18924947
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 10:46 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Goh.. en wie zijn 'WIJ' ...er zijn toch genoeg bekende homo's in de politiek die ook nog leven.

Ik heb meer het idee dat het 'verkapt' Fortuyn bashen is.. je recht maar doe het dan niet zo achterbaks als de TS....

Anders verdraai je mijn woorden even.

Het gaat er niet om wat zijn homofile met zijn dood te maken heeft, dat lijkt me namelijk niet van toepassing.
Ik lees uit de OP: stel dat hij nog leefde en stel dat hij WEL minster-president was, hoe zou er dan tegen hem aangekeken worden in de wereldpolitiek? Ik zeg niet dat dit een belangrijk onderwerp is of zo, maar om de TS nou meteen te beschuldigen van Fortuynbashing gaat wel wat te ver.

Ik vroeg me dit trouwens ook regelmatig af toen hij nog in opkomst was en er sprake was dat hij inderdaad de minister-president had kunnen worden, dus zo'n rare gedachte vind ik het niet.
pi_18925358
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 10:53 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Anders verdraai je mijn woorden even.

Het gaat er niet om wat zijn homofile met zijn dood te maken heeft, dat lijkt me namelijk niet van toepassing.
Ik lees uit de OP: stel dat hij nog leefde en stel dat hij WEL minster-president was, hoe zou er dan tegen hem aangekeken worden in de wereldpolitiek? Ik zeg niet dat dit een belangrijk onderwerp is of zo, maar om de TS nou meteen te beschuldigen van Fortuynbashing gaat wel wat te ver.

Ik vroeg me dit trouwens ook regelmatig af toen hij nog in opkomst was en er sprake was dat hij inderdaad de minister-president had kunnen worden, dus zo'n rare gedachte vind ik het niet.
en daarom nogmaals mijn niet onterechte wedervraag :

' Stel dat Nederland een Islamitische premier had gehad.. zou Bush hem dan een handje geven ?' ....

Ik blijf het onzin vinden om Fortuyn (R.I.P) erbij te halen als het onderwerp. ' een homofiele minister-president?' is, duidelijk bedoeld om te bashen en zeer discriminerend voor homo's...
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:09:37 #20
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18925409
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:07 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

en daarom nogmaals mijn niet onterechte wedervraag :

' Stel dat Nederland een Islamitische premier had gehad.. zou Bush hem dan een handje geven ?' ....
Weet ik veel, daar gaat het toch helemaal niet om? Totaal ander onderwerp.
quote:
Ik blijf het onzin vinden om Fortuyn (R.I.P) erbij te halen als het onderwerp. ' een homofiele minister-president?' is, duidelijk bedoeld om te bashen en zeer discriminerend voor homo's...
Onzin. Als belangrijke presidenten zoals Bush al vaker aangegeven hebben niet de meest homo-vriendelijken te zijn is dat een hele legitieme vraag.
pi_18925487
Pim zou een lekkere 18-jarige Marokkaan voor Bush meegenomen hebben. Dat zou de integratie pas bevorderen.
pi_18925514
Hoezo is dat nou weer discriminerend voor homo's? Ik vind het als homo wel een interessante vraag, niet zozeer de vraag of Bush hem een handje had gegeven maar wel hoe er nationaal en internationaal op zou zijn gereageerd. Fortuyn was openlijk homo, koketteerde er ook mee, dus het is best een relevante vraag in welke zin zijn homoseksualiteit een rol zou hebben gespeeld.

En de vraag of Fortuyn goed is geweest voor de homo-emancipatie. Daar heb ik wel wat vraagtekens bij.
pi_18925515
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:09 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Weet ik veel, daar gaat het toch helemaal niet om? Totaal ander onderwerp.
[..]

Onzin. Als belangrijke presidenten zoals Bush al vaker aangegeven hebben niet de meest homo-vriendelijken te zijn is dat een hele legitieme vraag.
Nee, het is respectloos discriminerend gebash.

vb.. STEL dat Boris Dietrich, de bekende D'66 homo, minister-president van Nederland zou zijn, hoe zou Bush (anti-homo) dan reageren bij een ontmoeting ?.

Je moet het ver geschopt hebben aan het Binnenhof om een zaal naar je vernoemd te krijgen. De bordjes van vermaarde politici als Troelstra en Thorbecke hangen er natuurlijk, en van Den Uyl. Sinds kort prijkt ook de naam van Pim Fortuyn op de deur van een vergaderkamer in het parlement. Een opmerkelijk eerbetoon aan een buitenstaander die nooit in de Tweede Kamer heeft gezeten.
bron: AD
pi_18925546
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:07 schreef Koos Voos het volgende:
Open er een topic over.
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:15:28 #25
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18925561
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:13 schreef Koos Voos het volgende:
vb.. STEL dat Boris Dietrich, de bekende D'66 homo, minister-president van Nederland zou zijn, hoe zou Bush (anti-homo) dan reageren bij een ontmoeting ?.
Inderdaad, dat zou je je net zo goed af kunnen vragen, ware het niet dat Dittrich nooit serieus in de race is geweest voor minister-presidentschap.
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:16:06 #26
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_18925581
...dan zou er niets aan de hand zijn.

Ik denk dat Bush uit hoofde van z'n functie wel vaker te maken heeft met mensen die die in de persoonlijke sfeer niet als vrienden zou willen hebben.

Comes with the job, zeg maar.
pi_18925597
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Open er een topic over.
Heeft 'ie toch al gedaan
pi_18925706
Bush heeft Balkenende genaaid met die oorlog in Irak daar zou Pim denk ik minder mee zitten
pi_18925730
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:19 schreef Chadi het volgende:
Bush heeft Balkenende genaaid met die oorlog in Irak daar zou Pim denk ik minder mee zitten

hoewel hij misschien dan niet meer zou kunnen zitten, maar waarschijnlijk had hij het niet erg gevonden
pi_18925744
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:19 schreef Chadi het volgende:
Ook lekker on topic ...
pi_18926185
quote:
Wat een onzin. Als het al gebash is, dan is het volgens mij eerder richting Bush dan richting Fortuyn.
pi_18926703
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:20 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Ook lekker on topic ...
Wat doe je moeilijk man we zouden dan waarschijnlijk op de terroristen lijst gestaan hebben bij de axis of evil als we een homo als minister president hadden. De kennis die in Pakistan via ons opdook zou tegen ons gebruikt zijn om ons plat te gooien. Die Bush heeft een gore hekel aan Homo's en dat steekt hij niet onder tafels of stoelen.

Maar Pim is dood en als als als hoort in "onzin voor je leven"
pi_18926799
Die Bush heeft ook een gore hekel aan Islamieten en dat steekt hij niet onder tafels of stoelen.

Dus STEL dat wij in Nederland een Islamitische minister-president hadden gehad.. zou hij die dan een hand geven
pi_18926897
Jahoor, Bush geeft wel vaker islamieten een hand. En hij zou Fortuyn ongetwijfeld ook een hand gegeven hebben.
pi_18927024
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:59 schreef SCH het volgende:
Jahoor, Bush geeft wel vaker islamieten een hand. En hij zou Fortuyn ongetwijfeld ook een hand gegeven hebben.
Maar zou hij dan direct daarna zijn handen wassen.. kijk, dat zijn interessante feitjes denk ik dan ..
pi_18927152
Zou wel leuk zijn. Kzie Pim al aankomen in zijn prive-jet met zijn hondjes.
Vervolgens: wat denkt u wel niet! Het is een bloody shame
(met vertolker ernaast)
haha, nee maar het lijkt me wel apart.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  donderdag 6 mei 2004 @ 13:41:47 #37
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18929355
Dit is geen homo-bash of Fortuyn-bash-topic, maar mochten mensen problemen hebben met dit topic, dan kunnen ze dat aankaarten in het feedbacktopic, en niet hier de discussie verzieken.
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 10:26 schreef Posdnous het volgende:
Het gaat niet zozeer om Pim's homoschap als wel iets van een nichterigheid dat hij had.

Ik denk dat Bush niet de enige is die daar niet zo prettig mee om zou kunnen gaan in de wereldpolitiek.
Dat is precies wat ik denk ja. Ik denk dat ook het confronterende gedrag van Fortuyn, die het niet zou na laten om verschillende problemen erg direct en openlijk aan te kaarten, een rol zou spelen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_18930030
Ik denk dat hij helemaal nooit uitgenodigd zou worden.
pi_18930193
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:07 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat hij helemaal nooit uitgenodigd zou worden.
Ik denk dat hij dood is, maar als dat niet zo zou zijn dan denk ik dat Bush hem een prima bondgenoot zou vinden.
pi_18930223
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:12 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Ik denk dat hij dood is, maar als dat niet zo zou zijn dan denk ik dat Bush hem een prima bondgenoot zou vinden.
In zijn kruistocht tegen m*sl*ms?
  Moderator donderdag 6 mei 2004 @ 14:29:00 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_18930635
stel de aarde was plat ... zouden we dan met mooi weer van het ene uiterste naar het andere kunnen kijken of kunnen onze ogen dat niet aan?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 6 mei 2004 @ 14:31:05 #42
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_18930684
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:10 schreef -Jean- het volgende:
(met vertolker ernaast)
eeehehehehehe

dat lijkt me idd ook wel ja dat hij gewoon met een tolk komt opdagen en Nederlands begint te blaten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_18931330
Bij vertolker las ik in het begin volkert
pi_18931395
hahahah
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_18933156
Ik ben door de opkomst van Fortuyn wel angstiger geworden in mijn positie van een bij een minderheid horende. Fortuyn heeft me laten zien hoe gemakkelijk en blind mensen achter een leider aan willen lopen en geneigd zijn een zondebok te kiezen.

Waarom zouden homo's niet de volgende zondebok zijn?
pi_18933197
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 16:05 schreef SCH het volgende:
Ik ben door de opkomst van Fortuyn wel angstiger geworden in mijn positie van een bij een minderheid horende. Fortuyn heeft me laten zien hoe gemakkelijk en blind mensen achter een leider aan willen lopen en geneigd zijn een zondebok te kiezen.

Waarom zouden homo's niet de volgende zondebok zijn?
Die zijn niet altijd even makkelijk te onderscheiden. Niet-westerse allochtonen doorgaans wel. Ik denk dat dat een blijvertje is, totdat er democratische of ondemocratische zuiveringen zijn geweest.
pi_18933412
quote:

[..]

Boris Dittrich als premier, daar is nooit sprake van geweest, en daarbij: Pim Fortuyn is nogal flamboyant en excentriek in zijn homo-zijn, zoals Posdnous al zei. Boris Dittrich kan zich beheersen, maar Pim Fortuyn zegt waar het op staat. En zeg nou zelf, Pim Fortuyn is toch de meeste bekende homo-politicus aller tijden?

Jezus, wat ben jij opeens politiek correct zeg! Ben je ziek?

Overigens vind ik dit wel een onzin-topic ...
pi_18933468
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:05 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Maar zou hij dan direct daarna zijn handen wassen.. kijk, dat zijn interessante feitjes denk ik dan ..

Nog geen minuut geleden huilde je dramatisch over "bashen" en "discrimineren" en nu stel je gelijk dat alle homo's poep aan hun handen hebben.
pi_18933498
Volgens mij is Bush helemaal niet TEGEN homo's, hij zal dat in ieder geval niet hardop zeggen, hij is alleen tegen het homohuwelijk. Volgens mij was Fortuyn daar ook niet heel erg enthousiast over. Het had dus waarschijnlijk niet zoveel uitgemaakt.

Je zou je eerder kunnen afvragen of wij niet een groter terroristisch doelwit zouden zijn geweest met een relnicht als eerste man.., maar dat is weer een ander topic
pi_18933580
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:10 schreef -Jean- het volgende:
(met vertolker ernaast)
Het reutje van Pim, Kenneth, gaat dan flink te keer met Barney, die hond van George W. Bush.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')