O, ja pberends ook ja.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:19 schreef Ype het volgende:
Sizzler, pberends bijvoorbeeld.
Maar euhm, RQ is zover ik weet niet rechts.
Wat mis ik hier?quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:22 schreef Mutant01 het volgende:
is RQ rechts lol
Is tie dat niet dan?quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:22 schreef Mutant01 het volgende:
is RQ rechts lol
Zal ik je ff in de OP editten IR?quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:23 schreef I.R.Baboon het volgende:.
Aan zijn gevoel voor humor te peilen niet nee.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is tie dat niet dan?
Nou die echte rechtse lui hier hebben ook geen gevoel voor humor, als je ze vergelijkt met A. Hitler slaan ze op tilt. Flauw.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:26 schreef Ype het volgende:
[..]
Aan zijn gevoel voor humor te peilen niet nee.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal ik je ff in de OP editten IR?
Sizzler is toch zo'n fameuze links-liberaal? En Herostratos die snuiter die zich tevergeefs #filo in wilde werken?quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:27 schreef Kozzmic het volgende:
Ik zie minimaal 2 kandidaten staan die ik niet echt onder 'verlicht' zou scharen...
Ik denk meer aan Sizzler, freako, Herostratos, Rechtse_mensen, dat soort volk.
En Gelly natuurlijk als VVD'er/D66'er.
Ben jij nu eigenlijk een verlichte linkse denker of een verlichte rechtse denker? Ik weet nooit waaronder ik je moet scharen...quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:28 schreef Flumina het volgende:
Bela misschien? Of komt dan sjun twee keer voor op hetzelfde lijstje![]()
Nee, WFL moet je voor een deel zien als de achtergrondforum voor zoiets als POL. Ik ben ook geen echte Poller, meer WFL'er. De discussie over Cliteur werd zowel hier als in WFL gevoerd, en waar sjun hier het verlichte rechtse standpunt (voor een deel bij mekaar paste), deed luuucida dat op WFL.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Houd eerst GC maar schoon?
Maar luuucida is toch geen POLler, Ryan3?
Als men linkse verlichte denkers heeft, dan zijn ze hier ook welkom. Geen lemming-topic graag
CMT vergeten idd. En Dora rechts? Dat is toch een doorgeslagen linkserd?quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:30 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
1. Dora_van_Crizidak
2. X-Ray/Robert_Jensen
3. Koos Voos
4. Cherrymoontraxx
5. DrWolffenstein
6. Davitamon
7. Extec
8. Quasar_de_Duif
9. Freud
10. Pberends
Zoiets?
Wat versta je eigenlijk onder 'verlicht'? Ik zie dat eigenlijk als tegengesteld begrip van dogmatisch. Iemand die (in dit geval) dus niet al te vastgeroest zit aan zijn rechtse 'idealen'.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sizzler is toch zo'n fameuze links-liberaal? En Herostratos die snuiter die zich tevergeefs #filo in wilde werken?
Overigens over #filo gesproken Claudia_X is ook echt onvervalst rechts. En we hebben nog B.R.Oekhoest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |