hey die ga ik zondag laten signerenquote:Op maandag 3 mei 2004 23:43 schreef kinky_queen het volgende:
THE A NIGHTMARE ON ELMSTREET COLLECTION
[afbeelding]
LEG UIT!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 23:45 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hey die ga ik zondag laten signeren
www.newstarcon.comquote:Op maandag 3 mei 2004 23:47 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
LEG UIT!!!
![]()
wow die is ook wel sexyquote:Op maandag 3 mei 2004 23:51 schreef kinky_queen het volgende:
LET SLEEPING CORPSES LIE limited edition tin box
[afbeelding]
[afbeelding]
We hebben het topic ff op gang moeten helpen maar nu loopt het toch echt wel stormquote:Op maandag 3 mei 2004 23:53 schreef AntiChrist het volgende:
wow die is ook wel sexy![]()
Bij verschillende webshops verkrijgbaar ja.. als je een regiovrije dvd speler heb dan zit je goedquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:00 schreef milagro het volgende:
die van Kill Bill, Dogville en BoB zijn heel okay, zijn die ook hier (via Play bv) te krijgen tzt?
Ik in ieder geval welquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:13 schreef kinky_queen het volgende:
Deze heeft iedereen hier natuurlijk wel:
MANIAC limited edition tin
[afbeelding]
[afbeelding]
en Kinky queen natuurlijk ook!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:15 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik in ieder geval welow en Ash ook
dat schiet al aardig op als er maar 5000 van zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:16 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
en Kinky queen natuurlijk ook!
![]()
Maar je zult toch wel in Azie moeten zoekenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:00 schreef milagro het volgende:
die van Kill Bill, Dogville en BoB zijn heel okay, zijn die ook hier (via Play bv) te krijgen tzt?
het enige wat ik weet is dat hij hier net verkocht is en dat hij oop isquote:Op maandag 17 mei 2004 10:51 schreef Hare het volgende:
Weet iemand waar deze nog te krijgen is?
Thanks!quote:Op maandag 17 mei 2004 10:56 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
het enige wat ik weet is dat hij hier net verkocht is en dat hij oop is
ik zal blijven koekeloeren voor je
![]()
Die is wel erg mooi en gave films ook. Chow yun fatquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:38 schreef kinky_queen het volgende:
A Better Tomorrow I, II, III: Limited Deluxe Box Set + Booklet + Postcard Set (5): (3 Disc / Region-3)
[afbeelding]
[afbeelding]
je kan je formulier invullen en dan krijg je op het laatst een melding dattie niet meer te krijgen isquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:40 schreef Hare het volgende:
Zou dat gewoon een foutje zijn?
Dus toch...jammer hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
je kan je formulier invullen en dan krijg je op het laatst een melding dattie niet meer te krijgen is
![]()
Waar? If I may ask ...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:16 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag deze maar besteld:
post dan meteen ff alles, trutquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:16 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag deze maar besteld:
* Lament configuration
where's the fun in that??quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
post dan meteen ff alles, trut
Waar heb je die nog kunnen vinden? Is toch overal uitverkocht?quote:
www.dvdasian.com kan je hem gewoon bestellen als het pre-order is, is het altijd out of stock bij hun namelijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Waar heb je die nog kunnen vinden? Is toch overal uitverkocht?
dvdasian, koreandvds enzo zijn ze weg dacht ik?
lijkt op fake, foto`s zijn erin gesoeptquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:14 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
KoreanDVDs.com is pleased to announce the strictly limited edition Bourne Supremacy DVD collectors pack. Released on 7th Decemeber this package will be housed in a fully authentic 110x40cm long crate containing the special edition DVD, Various paper cut out targets from the film (including the popular Julia Stiles), and a fully functional limited Edition Bourne Supremacy M24 Sniper Rifle with display stand and display sign.
RRP:$699
Released:7th December
quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:33 schreef pascalheister het volgende:
lijkt op fake, foto`s zijn erin gesoept![]()
Nee, die tin-editie heb ik niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:13 schreef kinky_queen het volgende:
Deze heeft iedereen hier natuurlijk wel:
MANIAC limited edition tin
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus die heb je ook besteld?quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:40 schreef Sai het volgende:
En die gesigneerde versie van Eraserhead is veel, veel, veel te duur..
Dat wist je toch allang?quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:40 schreef Sai het volgende:
Ik heb David Lynch Short Films gekocht. I rule!.
die van die davidlynch.com site ? die heb ik ook tezamen in een schoenendoos van davidlynch met eraserhead 2000 erbijquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:40 schreef Sai het volgende:
Ik heb David Lynch Short Films gekocht. I rule!.
En die gesigneerde versie van Eraserhead is veel, veel, veel te duur..
Heuloas.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dus die heb je ook besteld?
rond de 60 euro en hij is OOP dus je zal de bekende fora moeten bezoekenquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:42 schreef California het volgende:
Is die toevallig heel goedkoop?
De mij niet bekende foraquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:45 schreef kinky_queen het volgende:
rond de 60 euro en hij is OOP dus je zal de bekende fora moeten bezoeken
er zijn er maar 5000 vanquote:Op woensdag 8 september 2004 00:02 schreef California het volgende:
De mij niet bekende fora.
OOP? Hij bestaat toch pas net?
Eikelsquote:Op woensdag 8 september 2004 00:17 schreef kinky_queen het volgende:
er zijn er maar 5000 van
Hij is wel mooi zonde dat er geen NL of ENG subs bij zitten... mijn frans is niet zo denderendquote:Op donderdag 9 september 2004 23:47 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
idd, jammerquote:Op vrijdag 10 september 2004 00:06 schreef AntiChrist het volgende:
Hij is wel mooi zonde dat er geen NL of ENG subs bij zitten... mijn frans is niet zo denderend
wow ziet er mooi uit dit is toch castle in the sky ofzo??quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:59 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG!!! Net zo mooi!!
Als iemand me kan vertellen waar ik deze kan halen ben ik je eeuwig dankbaar!!
Jep, heb je helemaal goed.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wow ziet er mooi uit dit is toch castle in the sky ofzo??
OOOOIT hoop ik dat ik deze dvd-box bij Fame of FRS of Bol.com kan bestellen met NL subtitlesquote:Op maandag 3 mei 2004 22:31 schreef AntiChrist het volgende:
In navolging van een gelijksoortig topic op DVD.nl
Een topic vol met mooie DVD uitgave's:
Kevin Smith Collectie (7 Disc's R3)
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:56 schreef kinky_queen het volgende:
JEZUS!!! HOE DUUR IS DIE GODZILLA BOX!!!???
Our Price: US$1,015.75
http://global.yesasia.com(...)de-j/section-videos/
[afbeelding]
Kan je lang wachtenquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
OOOOIT hoop ik dat ik deze dvd-box bij Fame of FRS of Bol.com kan bestellen met NL subtitles
Daar ben ik ook bang voorquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:28 schreef Hare het volgende:
[..]
Kan je lang wachten
gisteren gepre-orderd bij Amazonquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:20 schreef LordLynx het volgende:
Hellboy Directors Cut boxset:
[afbeelding]
die is mooiquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:44 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Met Jennifer Garner in de film. Alleen heeeeel weinig mensen weten datquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:21 schreef Timo20 het volgende:
die is mooi![]()
ja dat wist ik dus ook niet toen ik m kocht, maar zag t pas toen ik de film keekquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Met Jennifer Garner in de film. Alleen heeeeel weinig mensen weten dat
Welke films zitten hier eigenlijk in?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:31 schreef AntiChrist het volgende:
In navolging van een gelijksoortig topic op DVD.nl
Een topic vol met mooie DVD uitgave's:
Kevin Smith Collectie (7 Disc's R3)
[afbeelding]
ja klopt dogma en jsbsb zijn dubbelaarsquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:10 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Welke films zitten hier eigenlijk in?
-Clerks
-Mallrats
-Chasing Amy
-Dogma
-Jay & Silent Bob
En dan? Of zijn Dogma en JSBSB de dubbeldvds en kom je zo op 7?
komt omdat de rechten van de films in amerika bij verschillende studio's zitten en verschillende uitgevers dit is in korea niet het geval daar worden ze allemaal door dezelfde distributeur (spectrum) uitgebracht vandaar dat een box mogelijk is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:11 schreef FremantleDockers het volgende:
Is trouwens wel vreemd dat er een Kevin Smith box is. Kan nooit heel officieel zijn, want zelf heeft KS er nooit een kunnen uitbrengen omdat zijn films bij verschillende maatschappijen gemaakt zijn. Het enige dat ie ooit gedaan heeft is samen met Paul Champagne (zie post Hare op pag1) een box-doosje uitgebracht. Daar kunnen trouwens maar 3 discs in.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:24 schreef Motoko het volgende:
[te koop bij play.com]
Buffy The Vampire Slayer - Complete Seasons 1 - 7 Box Set (39 Discs)
[afbeelding] - £139.99
Wanneer, waar en hoeveel?!?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:03 schreef k00s het volgende:
Equilibrium
[afbeelding]
Nightmare before Christmas
[afbeelding]
Je bedoelt deze superstrakke box:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 06:09 schreef MikeyMo het volgende:
ligt het aan mij of heb ik die uber gaylord box nou nog niet gezien hier... dat gare kistje met roman holiday ofzo er in
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:52 schreef dapluiz het volgende:
En ik zie dat het grote kill bill uitmelken ook is begonnen(ja ik was er ook ingetrapt met die eerste premium box)
die is zooo gay, jij bent op zijn minst bi, geef maar toe...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:45 schreef Hare het volgende:
[..]
Je bedoelt deze superstrakke box:
[afbeelding]
*Gelukkig eigenaar is*
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die is zooo gay, jij bent op zijn minst bi, geef maar toe...
saladtosser!
en anders wel op m'n collectie filmpjesquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Klopt, je hebt helemaal gelijk, ik ben superverliefd op jou![]()
Waar blijft je dvdprofiler profile eigenlijk?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en anders wel op m'n collectie filmpjes![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Waar blijft je dvdprofiler profile eigenlijk?
Maar dat geloven we niet, je kan daar wel vanalles inzetten, bij dvd profiler moet je tenminste nog een upc invoerenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
www.mikeymo.nl en dan op dvd collectie klikken
och, je mag ook langskomen en het allemaal aanschouwen hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Maar dat geloven we niet, je kan daar wel vanalles inzetten, bij dvd profiler moet je tenminste nog een upc invoeren
![]()
Moet ik dan ook kipvingers meenemen?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:28 schreef MikeyMo het volgende:
och, je mag ook langskomen en het allemaal aanschouwen hoor
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Moet ik dan ook kipvingers meenemen?
![]()
![]()
Die is dus echt niet mooiquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:52 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Ikkuh gelukkig wel, want ik vind het er toch echt wat leuker uitzien in dvdprofiler dan op jouw site. Op dvdprofiler krijg je echt wel wat meer info over de dvd dan in jouw lijstje.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ben geen 13-in-een-dozijn lul
www.mikeymo.nl en dan op dvd collectie klikken
mjah die info boeit me voor geen meterquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:01 schreef Hare het volgende:
[..]
Ikkuh gelukkig wel, want ik vind het er toch echt wat leuker uitzien in dvdprofiler dan op jouw site. Op dvdprofiler krijg je echt wel wat meer info over de dvd dan in jouw lijstje.
no harm intended
En dan zie je nog niet eens wat erin zitquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:51 schreef joris007 het volgende:
Deze versie van memento mag er wmb ook wezen:
[afbeelding]
![]()
ik kom niet veel verder dan dit:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:08 schreef Hare het volgende:
[..]
En dan zie je nog niet eens wat erin zit
3,5 jaar geleden was dit nog een LIMITED EDITIONquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:28 schreef joris007 het volgende:
maar ik ga hem zeker bestellen, dan zie ik dan de rest wel
Die kon ik kopen in Hong Kong, waarom heb ik dat niet gedaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:54 schreef Motoko het volgende:
Korea het land van de limited editions
Hayao Miyazaki: Studio Ghibli Limited Edition (Region-3 / 11 Disc Box Set)
mijn favo filmquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:52 schreef pascalheister het volgende:
deze kan er ook tussen
de R1 dus
[afbeelding]
[afbeelding]
22,49 inclusief verzendenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:20 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
mijn favo film
hoeveel kost dat?
ik had hem voor 31 euro bij amazon.comquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:20 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
mijn favo film
hoeveel kost dat?
Waar heb je hem dan voor zo weinig kunnen krijgen?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:23 schreef joris007 het volgende:
[..]
22,49 inclusief verzenden![]()
yes, pls, do tellquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:29 schreef Hare het volgende:
[..]
Waar heb je hem dan voor zo weinig kunnen krijgen?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:29 schreef Hare het volgende:
[..]
Waar heb je hem dan voor zo weinig kunnen krijgen?
ja, en die foto's heb ik gemaaktquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:46 schreef ASSpirine het volgende:
wat os het verschil dan?
pascal, je hebt em al binnen?
hoeveel heeft het je in totaal gekost?
+ extra kosten
bij playusa.com zou ik nooit wat kopen, als je dan toch voor R1 gaat kijk dan bij dvdsoon.com of zo, als je je niet wilt laten afzetten tenminste.quote:
Ik had van hem twee costum-made Macross boxes voor leden van MacrossWorld.com gekocht. Een met de prachtige tekeningen van Mikimoto en de ander met mecha uit de serie.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:50 schreef Hare het volgende:
check this out:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
of:
[afbeelding]
Zijn allemaal alleen cases waar je zelf je eigen dvd's in kunt doen, allemaal van aluminium gemaakt. Ziet er echt superstrak uit
Hier nog meer: http://www.designpaulchampagne.com/index.html
Is ie het waard? Zijn die extra's wat?quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:25 schreef kinky_queen het volgende:
THE TWINS EFFECT II LIMITED EDITION
[afbeelding]
Disc One: Movie
Disc Two: Special features: (TBC)
About The Story
Characters
Making Of (Chinese/ English Subtitles)
Behind The Scenes
Theatrical Trailers
Music Video
Casts & Credits
Photo Gallery
Exclusive include:
5 inch length Zhengyang tribe's Excalibur
2005 Twins Effect II calendar
2 set of Twins Effect II Octopus cardholder
3-D paster card.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 05:00 schreef Dr_Crouton het volgende:
Is ie het waard? Zijn die extra's wat?
En dit is natuurlijk niet op Regio 2 DVD te krijgen??? Zo ja, waar?quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:37 schreef kinky_queen het volgende:
Mischien niet echt een boxset, dat weet ik niet zeker, maar wel een lekkere uitgave
[afbeelding]
Disc 1
Explore Dracula's Castle
Through an innovative 360 Degree self-guided tour, discover the stunning environments of VAN HELSING that you couldn't see in theaters.
Bringing The Monsters To Life
From pencil sketches through complete digital composition, the experts at Industrial Light & Magic show how the VAN HELSING monsters were brought to life.
You Are In The Movie
Experience movie-making magic through miniature cameras on the set that give you the actor's perspective on the filming of a scene.
The Legend Of Van Helsing
The evolution of the legendary character throughout film history.
Feature Commentaries
With Director Stephen Sommers, Bob Duscay, Richard Roxburgh, Shuler Hensley and Will Kemp
Play The Van Helsing Game!
Put this DVD into your Xbox console and play the first level of the stunning VAN HELSING game!
Disc 2
Explore Frankenstein's Lab
Explore Frankenstein's Lab through a groundbreaking 360 degree self-guided tour that lets you discover the secrets not shown in theaters.
Van Helsing: The Story, The Life, The Legend
An in-depth look at each of the film's characters, original set designs, Industrial Light & Magic effects work and more.
Track The Adventure: Van Helsing Map
The secrets behind each fantastic set are revealed via an interactive map
The Music Of Van Helsing
Dracula's Lair Is Transformed
Time-lapse photography captures the transformation of Dracula's Coffin Room
Disc Three
The Original Films That Inspired Van Helsing
Dracula (1931), Frankenstein (1931), and The Wolf Man (1941)
R1 heb ik gezien bij dvdsoon en er komt ook nog een R3quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:30 schreef Plengel het volgende:
[..]
En dit is natuurlijk niet op Regio 2 DVD te krijgen??? Zo ja, waar?
Toch maar es op zoek gaan naar een regiovrije DVD speler voor d'r bij.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
R1 heb ik gezien bij dvdsoon en er komt ook nog een R3
Wat voor DVD-speler heb je? Een philips misschien toevallig?quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:39 schreef Plengel het volgende:
[..]
Toch maar es op zoek gaan naar een regiovrije DVD speler voor d'r bij.
Nope, een JVC XV-N33SLquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:23 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Wat voor DVD-speler heb je? Een philips misschien toevallig?
Maar nergens te krijgen, is een of andere presskit ofzo.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:33 schreef kinky_queen het volgende:
Ow Tokus, die MINORITY REPORT is wel HEEL erg mooi...
zucht...
Ik heb ook zo'n pressdinges van SPIDER-MAN die met die groene inlay maar deze is uitermate zeldzaamquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:35 schreef Hare het volgende:
Maar nergens te krijgen, is een of andere presskit ofzo.
Ik heb echt nog niemand gehoord die hem heeft of had kunnen kopen
Blijven dromen dus
een speciale slipcase er om?quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:04 schreef Dizer het volgende:
Dan vraag ik me af wat die speciale DVD versie van "Van Helsing" is die alleen te verkrijgen is bij de FreeRecordShop!!
echt jammer dat ie zo uberzeldzaam isquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:21 schreef Tokus het volgende:
Minority Report:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmz, lijkt me best stom als FRS zich helemaal uber-prijst dat ze een oh zo speciale uitgave hebben en dat het verschil alleen maar een slipcase is of nietquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
een speciale slipcase er om?
dan kun je toch gewoon de 3-disc regio 1-versie aanschaffen?quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:06 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Hij is wel mooi zonde dat er geen NL of ENG subs bij zitten... mijn frans is niet zo denderend
Geinig!quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:27 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Die is wel vet!quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:21 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
als je hem nog zoekt:quote:Op maandag 17 mei 2004 10:51 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand waar deze nog te krijgen is?
kd8 dat die tinnen Amelie OOP was?? zo niet: waar is ie nog te krijgen?quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:39 schreef joris007 het volgende:
[..]
als je hem nog zoekt:
http://www.asiandb.com/store/detail.pfm?num=2205
voor $ 72.98 ex porto![]()
verder zijn deze wel erg mooi:
[afbeelding]
[afbeelding]
of
[afbeelding]
en
[afbeelding]
nee dat is dus wat ik ook d8quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:13 schreef kinky_queen het volgende:
niet
ik ben ook naar die box opzoek namelijk...quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:14 schreef Timo20 het volgende:
nee dat is dus wat ik ook d8
Dat valt wel heel makkelijk op 2 manieren te interpreterenquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:43 schreef Hare het volgende:
dan heb je over een tijdje niks meer om te kopen
Ik zou mij meer druk maken om volume 1 want die krijgt je niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:53 schreef kinky_queen het volgende:]
En dan komt er eerdaags ook nog een volume 2 uit
quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat valt wel heel makkelijk op 2 manieren te interpreteren.
Ik snap niet waarom ik voor 3 uur extra film die te min voor de bioscoop is gevonden ineens bijna 50 euro meer moet betalen (25 euro voor de "gewone" trilogie set).quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[afbeelding]
De Lord of the Rings Extended versions Trilogy boxset.
Grappig detail : Bij play.com issie 71 euro, bij de Free 149.99
Wa's dit voor raar ding? Koreaanse uitgave? Ik kan hem namelijk nergens vinden.quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:39 schreef joris007 het volgende:
kom dan posten we hem snel volquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kut. Nu staat-ie in m'n AT.
is dat niet n versie met n VHS ipv DVD?? heb n keer n tijdje terug ergens n giftset gezien van deze film en daar zat n videoband inquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:49 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Wa's dit voor raar ding? Koreaanse uitgave? Ik kan hem namelijk nergens vinden.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:21 schreef Tokus het volgende:
Minority Report:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thunderbirds:
[afbeelding]
Geef toe, die tepelhouders vond je leuk....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:57 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb een giftset thuis, die van Showgirls (omdat die DVD tenminste én ongecensureerd is én Anamorphic is), maar ik kan er niet warm of joud van worden van al die prullaria. Van mij hoeven die stomme dingetje niet zo. Een display a la (zoals Alien en Tremors) maar al die kaarten, lepeltjes, tepelhouders, minifiguurtjes etc etc kunnen mij aan me reet roesten
zijn vriendin zei dat hij het wel leuk vond ja... (haar staan ze overigens ook goed)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:07 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Geef toe, die tepelhouders vond je leuk....![]()
ze blijven niet plakken bij mequote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:07 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Geef toe, die tepelhouders vond je leuk....![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ze blijven niet plakken bij me
kan je me een linkje geven?quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:19 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Die is wel vet!
¤ 36,- incl. Nederlandse ondertiteling!
Das de gehele criterion collectie afgezien van de OOP dvd's.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:04 schreef dapluiz het volgende:
En dat zijn/is ?
het begint wel irritant te worden jaquote:Op maandag 1 november 2004 12:53 schreef Tokus het volgende:
ze brengen ook voor elke flutfilm een box/giftset uit, in de hoop meer te verkopen... jammer.
Cool, maar het is een pre-order. Dan ga ik maar hopen dat het hier ook ooit te koop is. Cd-wow of Play ooitquote:Op maandag 1 november 2004 12:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=24711![]()
niet een paar daagjes geduld? 3 nov. is de releasequote:Op maandag 1 november 2004 13:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Cool, maar het is een pre-order. Dan ga ik maar hopen dat het hier ook ooit te koop is. Cd-wow of Play ooit
Ach jah...ik wacht wel. Ik denk er wel over na. Ik vind opzich de versie van de FRS en FAME ook wel aardig.quote:Op maandag 1 november 2004 13:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet een paar daagjes geduld? 3 nov. is de release
Geen geldquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Das de gehele criterion collectie afgezien van de OOP dvd's.
Kost zo'n 5250 dollar
Hij is mooi dus?quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:24 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb de Band Of Brother giftset eindelijk binnen. Het duurde een paar weken en ik moest ¤14,06 invoerrechten betalen maar hij is dan eindelijk binnen![]()
![]()
Yep zeer vet. Ze zouden meer van dat soort vette gift sets moeten uitbrengenquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:36 schreef Hare het volgende:
[..]
Hij is mooi dus?
Toemaar, zelfs helemaal verliefd op je giftsetquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Yep zeer vet. Ze zouden meer van dat soort vette gift sets moeten uitbrengen![]()
ik hoop hem volgende week ook binnen te krijgenquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:24 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb de Band Of Brother giftset eindelijk binnen. Het duurde een paar weken en ik moest ¤14,06 invoerrechten betalen maar hij is dan eindelijk binnen![]()
![]()
Waar te koop?quote:Op maandag 8 november 2004 19:52 schreef kinky_queen het volgende:
APOCALYPSE NOW REDUX
[afbeelding]
APOCALYPSE NOW REDUX DVD IN A BOTTLE
This 3 liter bottle contains our Director's Reserve Cabernet Sauvignon. It comes beautifully silk-screened with an image from the movie Apocalypse Now Redux.
A truly unique collectible!
Price:
$200.00
Owja, daar heb ik er hier ook nog 3 van staanquote:
http://store.niebaum-coppola.com/quote:Op maandag 8 november 2004 19:57 schreef Sai het volgende:
Waar te koop?
die MIBII is al heel lang oop in Japan...quote:Op maandag 8 november 2004 21:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
!!!
Waar kan je die Friends-box kopen??
En die MIBII?
Maak me gek
ik heb het niet zo op giftsets, maqar deze box is wel erg mooi...quote:Op maandag 8 november 2004 21:18 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
ja iddquote:Op woensdag 10 november 2004 21:49 schreef Hare het volgende:
[..]
Die titel!!![]()
![]()
Hierquote:Op donderdag 11 november 2004 13:36 schreef Weakling het volgende:
@kinky queen (of een ander die het weet)
Waar komt die gave X-Files collectie vandaan?
play.comquote:Op donderdag 11 november 2004 13:51 schreef DJ_WB het volgende:
waar kan je die box van freinds kopen ?
Het klinkt misschien als een heel onzinnig antwoord, maaruh:quote:Op donderdag 11 november 2004 17:15 schreef ranja het volgende:
Ik heb de Monster Legacy collectie uit de Openingspost inmiddels ookBij amazon.co.uk gekocht. Stukken goedkoper dan bij nlstore enzo. Erg gaaf
Vraag me alleen af wat ik met die beeldjes moet... heb ze nu nog aan de (binnen)verpakking vastzitten en in de kast staan, maar is het de bedoeling dat je ze loshaalt? Of moeten ze in de doos blijven
![]()
Neehoor, zo simpel ligt het niet. Die beeldjes moet je op je voorhoofd plakken zodat je laat zien een Monster Collection fan te zijnquote:Op donderdag 11 november 2004 19:46 schreef Plengel het volgende:
[..]
Het klinkt misschien als een heel onzinnig antwoord, maaruh:
Wat jij wil!
![]()
Hm dat ga ik toch maar niet nadoenquote:Op donderdag 11 november 2004 20:20 schreef Hare het volgende:
[..]
Neehoor, zo simpel ligt het niet. Die beeldjes moet je op je voorhoofd plakken zodat je laat zien een Monster Collection fan te zijn![]()
En blijkt ook nog eens de verkeerde link te zijnquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:30 schreef Weakling het volgende:
Alleen maar JP subs .. hmmm
Hangt er van af wat je mooi vindt, maar de 'normale' verzamelaar met alle films kun je bv bij Mediamarkt wel krijgen (tenzij die uitverkocht is).quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:28 schreef DJ_WB het volgende:
waar kan ik een mooie dvd box van james bond vinden in nl ?
Wehkamp.nl heeft hem voor ¤ 149,99.. wat wel een aardige prijs is volgens mij.quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:54 schreef DJ_WB het volgende:
wat is de prijs ?
62 bij koreandvds met kortingsvoucherquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:06 schreef kinky_queen het volgende:
OLDBOY voor een eurootje of 80
Zijn de extra's ondertiteld/is het boekje in het Engels?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:47 schreef Hare het volgende:
OMG!!!
Ik heb hem besteld!!!
Ik wordt gek!!!
Extra's zijn niet ondertiteld en boekje is denk ik gewoon in het Koreaans zoals standaard.quote:Op woensdag 24 november 2004 02:28 schreef Sai het volgende:
[..]
Zijn de extra's ondertiteld/is het boekje in het Engels?
Bij de 2 disc zijn de extra's ook niet ondertiteldquote:Op woensdag 24 november 2004 11:31 schreef Timo20 het volgende:
hij`s wel erg strak, maar als de extra`s toch niet ondertiteld zijn kun je net zo goed de 2 disc bestellen
maar deze is wel geiler![]()
dat weet ikquote:Op woensdag 24 november 2004 11:44 schreef Hare het volgende:
[..]
Bij de 2 disc zijn de extra's ook niet ondertiteld
2!quote:Op woensdag 24 november 2004 11:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat weet ik
maar in dat geval heb je maar 1 disc waar je niets aan hebt. in dit geval 3
Op disc 2 van de gewone verisie staat ook de soundtrack.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:44 schreef Hare het volgende:
[..]
Bij de 2 disc zijn de extra's ook niet ondertiteld
Zeg 't eensquote:Op donderdag 25 november 2004 21:02 schreef kinky_queen het volgende:
![]()
Typhus
![]()
en 110 euro voor 2 discs niet?quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:31 schreef Timo20 het volgende:
bestel m toch niet. vind $ 101 en een paar centen wel erg veel geld voor 3/4 discs. maar dat ie erg strak is te zien
ja ok,maar bij die kon ik beide discs ook zonder problemen bekijken afgezien van t Japanse menuschermpjequote:Op vrijdag 26 november 2004 13:43 schreef Hare het volgende:
[..]
en 110 euro voor 2 discs niet?
roman holiday????![]()
Maar goed, dan kun je natuurlijk ook geen Infernal Affairs box kopen. Daar kan je 3 discs zo de prullebak inflikkerenquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja ok,maar bij die kon ik beide discs ook zonder problemen bekijken afgezien van t Japanse menuschermpjewant bij die zijn de extra`s wel ondertiteld.
toch een verschil
net alsof jullie het voor die dvd deden..... jullie deden het natuurlijk voor die juwelenkist die eromheen zat..quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja ok,maar bij die kon ik beide discs ook zonder problemen bekijken afgezien van t Japanse menuschermpjewant bij die zijn de extra`s wel ondertiteld.
toch een verschil
We hebben het onderhand wel begrepen hoorquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:49 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
net alsof jullie het voor die dvd deden..... jullie deden het natuurlijk voor die juwelenkist die eromheen zat..
stelletje gaylords!!!!
Jullie hebben hem anders nog steeds in jullie collectie hoor...quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:41 schreef Hare het volgende:
We hebben het onderhand wel begrepen hoor
Het betekend natuurlijk niet dat we ons iets van jullie aantrekkenquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:06 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jullie hebben hem anders nog steeds in jullie collectie hoor...
![]()
Aai rest maai keesquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:22 schreef Hare het volgende:
Het betekend natuurlijk niet dat we ons iets van jullie aantrekken
Die is wel heeeel erg geil.quote:Op maandag 22 november 2004 12:49 schreef AntiChrist het volgende:
Nope, is echt te bestellen:quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die is wel heeeel erg geil.
Maar het is zeker een press-set?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:53 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb stiekum ook maar die Oldboy besteld![]()
Display in english werkt voor geen meter hier. Wat staat erquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Nope, is echt te bestellen:
http://www.amazon.co.jp/e(...)/250-2061441-1304245
http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=FXBF-24232quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Die is wel heeeel erg geil.
Maar het is zeker een press-set?
Waarom doe je hem niet ff vlug downloaden dan? Kun je daarna bepalen of je hem wilt hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:52 schreef pascalheister het volgende:
zit een beetje te twijfelen of ik hem neem die van oldboy, film zelf heb ik nog nooit gezien
is oldboy in de bios danquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:11 schreef California het volgende:
Of je gaat gewoon naar de bioscoop.
yep, maar jammergenoeg niet in allequote:Op zaterdag 27 november 2004 19:28 schreef pascalheister het volgende:
is oldboy in de bios dan
Ik lijd met je meequote:Op zaterdag 27 november 2004 20:05 schreef pascalheister het volgende:
mja niet voor mij dus
wat een kutbios ook hier in Doetinchem, alleen maar die commercielle shit
Deze is niet gewoon meer ergens te koop aangezien hij al een tijdje uit productie is en gelimiteerd. Je kan hem nog wel zo nu en dan op ebay of de dvd fora tegenkomenquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:46 schreef harlingen het volgende:
Weet iemand een site waar je die alien kop kan bestellen met alle dvd's erin? Best groot ding was het, staat hier in het topic een paar pagina's terug.
Ik had hem een keer in vraag en aanbod of ebay gezien, maar toen had ik geen geld genoeg
edit: plaatje:
[afbeelding]
Wie heeft een site waar je hem kan bestellen?
En ook FTR Awards - De Categoriėnquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:53 schreef EricusMaximus het volgende:
ALIEN HEAD Collector's box
In Duitsland heb ik hem zien staan voor 222 euroquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:20 schreef harlingen het volgende:
Bedankt voor de tips!
Dacht dat ik al genoeg gespaard had, nog even wachten op de kerstbonus ben ik bang
![]()
Zouden de Duitse en Italiaanse versies nagesynchronicheerd worden / menu's in het Duits zijn (op de dvd)? Dat doen ze toch in beide landen? Straks heb ik een Duitse te pakken nieuw voor rond de 400 euro en is alles Duitstalig (oei, dat zou balen zijn).
heb je een adres of naam van de winkel? dan bel ik er even heen maandag.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:35 schreef Hare het volgende:
[..]
In Duitsland heb ik hem zien staan voor 222 euro
die alienhead gaat echt niet 400 euro kosten als je hem nieuw in een shop koopt. De Alienhead was eerst ook maar iets van 200 euro of zelfs minder. Nog steeds veels te duur IMO, als die nou van metaal was gemaakt ofzo... maar 400 euro uitgeven aan zo'n plastic dingquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:20 schreef harlingen het volgende:
Bedankt voor de tips!
Dacht dat ik al genoeg gespaard had, nog even wachten op de kerstbonus ben ik bang
![]()
Zouden de Duitse en Italiaanse versies nagesynchronicheerd worden / menu's in het Duits zijn (op de dvd)? Dat doen ze toch in beide landen? Straks heb ik een Duitse te pakken nieuw voor rond de 400 euro en is alles Duitstalig (oei, dat zou balen zijn).
Ik ga er niet voor je doorgeen browsen, maar als je hier kijkt zul je hem vinden:quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:38 schreef harlingen het volgende:
[..]
heb je een adres of naam van de winkel? dan bel ik er even heen maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |