welke was dat?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:55 schreef sir_dalord het volgende:
ok, dan weet ik dat...
ohja, geef me volgend seizoen eens wat makkelijkere tegenstanders... Ik heb maar 1 makkelijke tegenstander gehad deze fok!cup en daar heb ik dan ook meteen glorieus van gewonnen
Op dit moment 1672 leden die in de wolken zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:37 schreef GRUMBLER het volgende:
@Tumaril hoeveel supporters heb je? ik heb op dit moment 1425 contente supporters.
Gewoon proberen, moet kunnen toch?quote:Op woensdag 12 mei 2004 08:52 schreef GRUMBLER het volgende:
Lekker druk hier....
Maar ehm ik denk dat ik vandaag verlies tegen FC A Sheep, hij speelt denk ik met een team wat niet veel afwijkt van zijn a-team en ik speel met mijn 2e keuze.
Ik geef me bij voorbaat niet gewonnen, maar ben realistisch.
(wel leuk al die AMDtjes)
Tuurlijk geef me bij voorbaat nooit gewonnenquote:Op woensdag 12 mei 2004 09:40 schreef engessa het volgende:
[..]
Gewoon proberen, moet kunnen toch?
En inderdaad, het is hier behoorlijk rustig....
I'm gonna crush yahquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:12 schreef Smoerf het volgende:
Ik hoop om FC gokwerk te verslaan ik denk zelf dat de kans wel aan wezig is dat ik ga winnen maar je weet nooit hoe het loopt
Ja dus ik met 1 - 0 voorquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:33 schreef Ender_Wiggin het volgende:
hm sta achter met 1-0
Kap jij nou eens.. als jij een voor een b-team opstelling kiest is dat jou probleem.quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:46 schreef GRUMBLER het volgende:
niet moeilijk zo......
Met dat gezeur van jou.quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:48 schreef GRUMBLER het volgende:
en waar bemoei jij je mee?
Sorry.....:@quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:49 schreef thunderbunny het volgende:
heeeee! laat mn vleugelspelers heel!!!! die heb ik nog nodig ffs!!!
Eerlijk gezegd wel de verwachte mensenquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:08 schreef qyn het volgende:
Evilmav, Lortnoc, Tumaril en Ender_Wiggin zijn door
pff.. de enige.. je praat erover alsof het een troostprijsje isquote:Op woensdag 12 mei 2004 20:41 schreef Lortnoc het volgende:
Dank jullie allemaal voor de felicitaties!
Aangezien de Fok cup de enige prijs is die ik nog kan binnenhalen dit seizoen ga ik er helemaal voor
tuurlijk niet, maar ambitieus als hij is gaat hij ieder seizoen voor de triplequote:Op woensdag 12 mei 2004 22:41 schreef nicomart het volgende:
pff.. de enige.. je praat erover alsof het een troostprijsje is![]()
't lijkt barney welquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:13 schreef Vision het volgende:
[..]
tuurlijk niet, maar ambitieus als hij is gaat hij ieder seizoen voor de triple![]()
Mag ik dus een maandje wachtenquote:Wachtlijst
Op dit moment wachten er 6622 gebruikers in jouw land op een team. Dit gaat over het totaal aantal wachtenden in je land en dus niet over jouw plaats op de wachtlijst. Gisteren hebben 64 gebruikers in jouw land een team gekregen. De laatste gebruiker die een team kreeg, had zijn team aangevraagd op 2004-03-19 13:39:00.
Zodra er een team aan je is toegewezen, zul je hierover een e-mailbericht krijgen. Er is geen datum bekend waarop jij je team zult krijgen en de wachttijd kan niet versneld worden. Stuur hierover dus ook geen e-mails naar de Gamemasters, want zij kunnen je geen datum geven en ook de wachttijd niet verkorten!
Je hebt een team aangevraagd op 2004-05-20 20:03:36.
oeps!quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:07 schreef Lortnoc het volgende:
Cool...weer een hattrick fokker erbij!
Kijk even in het centrale topic Hattrick deel 11 , deze is voor de cup
1 zou 2 maanden zeggenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:17 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
oeps!
Maar ik kan dus minstens op wel een maandje wachten rekenen? ( Al dan niet twee?)
In dat geval...Tumaril heeft ook nog niet gereageerd maar ik gok dat hij morgen iig wel online komt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:15 schreef nicomart het volgende:
Ik krijg van EvilMAV door dat Ender_wiggin niet reageert op zijn uitdaging..
Ik wil nog wachten met diskwalificatie tot maandag 12 uur. Wanneer Ender_wiggin dan nog steeds niet heeft gereageerd kan EvilMAV een andere vriendschappelijk wedstrijd regelen.
Gefeliciteerd met je overwinning!quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:52 schreef EvilMAV het volgende:
Pff dat was me daar een wedstrijd.. maar toch 1 - 2 gewonnen![]()
wie wordt mijn tegenstander in de finale?
Dat wordt lastiger maar goed, we zullen zien!quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:56 schreef qyn het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je overwinning!
Je tegenstander is Tumaril
De uitslag:
FC A Sheep (Tumaril) - Paralympic Tricycle Team (Lortnoc) 4-2
FC Gokwerk (Ender Wiggin) - The Sea Gulls (EvilMav) 1-2
Dat gaat nog spannend worden met 13 posts voor EvilMav en 16 voor Tumarilquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:13 schreef Lortnoc het volgende:
**** verloren. Was van tevoren wel te verwachten maar toch jammer
Dat de actiefste fokker mag winnen in de finale![]()
Hehe, ik ben niet echt actief op FOK maar wel op GoT telt dat ook mee?quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:25 schreef qyn het volgende:
[..]
Dat gaat nog spannend worden met 13 posts voor EvilMav en 16 voor Tumaril![]()
ooh damn snel ook wat posten anders wordt ik ingehaaldquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:24 schreef EvilMAV het volgende:
[..]
Hehe, ik ben niet echt actief op FOK maar wel op GoT telt dat ook mee?
Roger!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:14 schreef nicomart het volgende:
FF voor de duidelijkheid. De finale is nog niet over 2 weken!! Als ik goed reken over 3 weken. komende zondag de enalaatste competitie die week daarna de laatste en die woensdag na de laatste competitiewedstrijd is de finale dus nog NIET!! Dit is nog een trainingsweek namelijk!
De finale is dus de woensdag na de eerste vrije zondag!!
Cool! .. Ik ga hem kijken.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:04 schreef Tumaril het volgende:
The Final:
FC A Sheep - The Sea Gulls
Datum: 16-06-2004 at 17:00
MatchID: 18736454
Felicitaties!quote:FC A Sheep - The Sea Gulls 4 - 2
Datum: 16-06-2004 om 17:00
Stadion: FC A Sheep Arena
Publiek: 2135
Door het redelijke voetbalweer kwamen er 2135 fans kijken op FC A Sheep Arena. Sheep koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: Fernee - van de Beek, Oerlemans, van Dijk - Matsson, Åkesson, Chehin, Ohlby, Kofoed - Berkien, bin Mohd Ariffin.
Gulls begon aan de wedstrijd met een interessante 3-5-2 formatie. De opstelling: van der Zanden - Smeele, Çalý, Dalemans - Hoppenbrouwers, Valía, Kerro Deyo, Vale, de Grip - Oude Nijeweme, Severing.
Het was nogal duidelijk dat Sheep de voorkeur gaf aan een aanval door het midden. Gulls zag de meeste aanvalsmogelijkheden via de vleugels en de spelers verstuurden dan ook hun passes in die richting. Jelle Smeele kreeg na een domme aktie de wind van voren van zijn coach. Door te weinig ervaring verloor hij de bal in de 19e minuut en kon een tegenstander bijna scoren. Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg liet toe dat Tom Hoppenbrouwers in de 25e minuut de 0 - 1 voor Gulls kon scoren. Na 43 minuten brak Ibrahim bin Mohd Ariffin door op rechts en was heel dichtbij de gelijkmaker voor de thuisploeg, maar hij kon geen kracht achter het schot zetten. In de 43e minuut ontving Gulls's Jeroen de Grip een gele kaart omdat hij veel te hard inkwam op zijn tegenstander. Na 43 minuten maakt Quint Berkien een schitterende solo dwars door het midden van de verdediging van de bezoekers en scoort subliem de 1 - 1. João Luís Vale kwam plotseling helemaal vrij te staan op de rechtervleugel, toen een counteraanval van Gulls de tegenstander totaal verraste. Enkel een wereldredding van de doelman van de tegenpartij voorkwam dat hij kon scoren. Sheep moet het een tijdje doen zonder Mads Kofoed die zwaar geblesseerd lijkt te zijn. Hij werd gewisseld met invaller Markus Christiansson. In de 45e minuut was het publiek helemaal door het dolle heen toen Ibrahim bin Mohd Ariffin een weg vond door de centrale verdediging en de 2 - 1 binnenschoot voor Sheep. Gulls's Luis María Valía verliet het veld na 45 minuten, omdat hij nog amper kon lopen. Zijn vervanger was Pablo van de Loo. De twee teams gingen de rust in met een stand van 2 - 1. Sheep had het meeste balbezit, namelijk 68 procent.
In de 50e minuut van de wedstrijd keken de centrale verdedigers van de bezoekers toe, toen Quint Berkien doorbrak en de 3 - 1 voor Sheep inschoot. Sheep scoorde 4 - 1 toen Markus Christiansson over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet. Op dat moment ging Sheep zijn spelers terugtrekken, om zo de voorsprong veilig te stellen. Een reeks van snelle en gevaarlijke aanvallen, werd gevolgd door een schot van net buiten het 16-meter gebied in de 79e minuut. De bal ging recht op de kruising af en had een doelpunt moeten betekenen voor Sheep, maar Nils van der Zanden maakte een spectaculaire redding. Hendrick Oude Nijeweme van Gulls kreeg een gele kaart in de 81e minuut voor onsportief gedrag. Svante Åkesson scoorde bijna nog een doelpunt voor Sheep, maar zijn schot werd van richting veranderd en leverde slechts een corner op. Onsportief gedrag van Hendrick Oude Nijeweme leverde hem zijn tweede gele kaart op. Hierdoor moest Gulls de wedstrijd uitspelen met een man minder. Gulls kon iets later de score verkleinen tot 4 - 2 toen Rien Dalemans een prachtige combinatie aan de linkerkant afmaakte, snijdend door de verdediging. Sheep, dat een balbezit had van 69 procent, domineerde de wedstrijd.
De belangrijkste Sheep speler was Isaya Chehin. Markus Christiansson speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De belangrijkste Gulls speler was Aný Çalý. Pablo van de Loo speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De wedstrijd eindigt in 4 - 2.
Hattrick deel 14: meld je nu aan voor de Fok!Cup !!!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:57 schreef rick--man het volgende:
ik ben nieuw op het fokforum maar ik wil wel meedoen......
ik had namelijk via familie (tumaril, smoerf) al wat erover gehoord....
Fok-id: rick--man
hattrick team: FC The FFF'rs
team-id: 144714
divisie: VI.930
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:46 schreef -Raffie- het volgende:
Fok-id: -Raffie-
Fc Giraffie (361797)
Land: Nederland - Regio: Noord-Holland
Stadion: Giraffie Arena
Competitie: # 7 in VIII.287
Meld zich ook aan
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
jij hebt wel een vaste sparringspartner he.
Of je hebt twee teams![]()
Min of meer wel ja.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:12 schreef REFUSED het volgende:
opgeven voor nieuwe fokcup gaat dus via dit?
teamnaam hattrick: Vitussa FC
team-id hattrick: 553913
ben benieuwd...
quote:Op zondag 20 juni 2004 17:43 schreef Fugie het volgende:
* TimmyAsd heeft al 17 teams geteld
Ik ben voor!!!quote:Op zondag 20 juni 2004 17:35 schreef Grumpey het volgende:
woei! Misschien is het ook leuk idee om poules van 7 teams te maken. Dat zijn 6 wedstrijden, via het systeem 2 weken wedstrijden, 1 week inhaal/rust. Totaal 9 weken.
Nummers 1,2,3 stromen door, waarbij de nummers 1 vrijstelling krijgen van de eerste vervolgronde.
dus als volgt:
groep 1:
team 1 t/m 7
groep 2:
team 8 t/m 14
groep 3:
team 15 t/m 21
groep 4:
team 22 t/m 28
weeknr: activiteit
1 poule-wedstrijd
2 poule
3 rust/inhaal
4 poule
5 poule
6 rust/inhaal
7 poule
8 poule
9 rust/inhaal
10 de 4 nummers 3 spelen tegen de 4 nummers 2
11 de 4 nummers 1 spelen tegen de 4 winnaars ronde 10
12 rust/inhaal
13 halve finales
14 rust/inhaal
15 finale
systeem heeft als voordeel dat iedreen wat meer wedstrijden speelt (dus ook meer spanning), dat je ook wat meer kans hebt eens te winnen, en de uiteindelijke kampioen ook echt een kampioen is (want hij heeft best veel wedstrijden moeten winnen om het te worden)
goed idee?
heeft als bijwerking dat max. aantal teams dus 28 is....dus dan moet engessa maar eens alle ingeschrevenen bijelkaar optellen en kijken hoeveel plek er nog over is. (en anders 1 ronde voorrondes doen)
* SuperWeber schrijft zich iig in (367606) uit VI.739
ik denk dat je beter volgende week dinsdag/woensdag kan doen. Want dan is het seizoen begonnen en komt iedereen weer terug online...quote:Op maandag 21 juni 2004 11:08 schreef Grumpey het volgende:
volgende week woensdag gaat niet meer lukken om te beginnen vermoed ik, maar zullen we uiterlijk komende zondag als limiet voor de inschrijving maken?
dan kan er nog voor woensdag een indeling gemaakt worden, en kan men in week 2 gewoon beginnen![]()
dus hierbij: als je mee wil doen, schiet op !
lijstje?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:31 schreef Grumpey het volgende:
ja, maar dat betekend dat alles deze week geregeld moet zijn....(voor komende woensdag dus, want daarna begint het challengen)
als je wilt mag je alle teams even in een lijst zetten onder mekaar, een indeling is snel gemaakt denk ik, maar zo'n lijst is wel handig...
quote:Op maandag 21 juni 2004 16:02 schreef Grumpey het volgende:
dat maakt een totaal van 23 deelnemende teams...
nog 5 plaatsen
Wat bedoel je met dan?quote:Op maandag 21 juni 2004 22:54 schreef Grumpey het volgende:
dan zijn er nog 6 vrije plaatsen.....of we doen gewoon maar 6 teams in een poule, dan zijn er opeens nog maar 2 vrije plaatsen
nog 2 deelnemers nodig en het lijstje is vol....laatste kans!
Doen trouwens engessa en nicomart ook mee? Anders heb je al 25 teams, en heb je er dus nog 3 nodig.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:02 schreef Grumpey het volgende:
dat maakt een totaal van 23 deelnemende teams...
nog 5 plaatsen
al meegetelt....quote:Op maandag 21 juni 2004 23:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Doen trouwens engessa en nicomart ook mee? Anders heb je al 25 teams, en heb je er dus nog 3 nodig.
Nee, je hebt het eerst over 5 plaatsen, en zonder dat er wisselingen zijn, 2 posts later over 6 plaatsen. Vandaar dat ik het niet snapquote:Op maandag 21 juni 2004 23:01 schreef Grumpey het volgende:
ik heb alles goed gelezen, maar je kan dan nog steeds dan zeggen toch? Er hoeft toch niet iets veranderd te zijn? misschien zeg ik juist dan omdat er niets is gebeurt!
maar goed, het was wat onduidelijk misschien![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 23:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
al meegetelt....![]()
Is in deze planning rekening gehouden dat er ook nog Beker wedstrijden gespeelt worden? Er zullen zeker een aantal Fokkers zijn die vanavond niet zullen verliezen in de Beker.quote:weeknr: activiteit
1 poule-wedstrijd
2 poule
3 rust/inhaal
4 poule
5 poule
6 rust/inhaal
7 poule
8 poule
9 rust/inhaal
12 rust/inhaal
13 halve finales
14 rust/inhaal
15 finale
ik ook...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:41 schreef pekel het volgende:
Ik ben ook ff aan 't brainstormen voor de cup..
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:43 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik ook...
ik dacht aan het volgende
we hebben poules
de winnaars en nr 2 gaan door
die komen elkaar dan tegen
en de winnaars daarvan komen elkaar weer tegen
en de winnaars daarvan
en dan de winnaar daarvan
en die speelt dan tegen mij in de finale
![]()
15 woensdagen ?quote:Op zondag 20 juni 2004 17:35 schreef Grumpey het volgende:
weeknr: activiteit
1 poule-wedstrijd
2 poule
3 rust/inhaal
4 poule
5 poule
6 rust/inhaal
7 poule
8 poule
9 rust/inhaal
12 rust/inhaal
13 halve finales
14 rust/inhaal
15 finale
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:28 schreef Grumpey het volgende:
we hebben maar 14 woensdagen...ik denk dat mijn idee met poule's van 6 teams goed is, dan hebben we nog 1 plek vrij en iedreen vrije dag extra....
maar goed, ik wil niet mijn idee doordrammen
Dan ga je er dus vanuit dat iedereen vandaag al uit de Beker ligt. Of anders volgende week (de extra dag). Ik denk dat het verstandig is om net als de vorige cup wat meer vrije dagen in te plannen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:28 schreef Grumpey het volgende:
we hebben maar 14 woensdagen...ik denk dat mijn idee met poule's van 6 teams goed is, dan hebben we nog 1 plek vrij en iedreen vrije dag extra....
Wie doen er mee en nemen deel aan de beker??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:20 schreef Tumaril het volgende:
[..]
Dan ga je er dus vanuit dat iedereen vandaag al uit de Beker ligt. Of anders volgende week (de extra dag). Ik denk dat het verstandig is om net als de vorige cup wat meer vrije dagen in te plannen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wie doen er mee en nemen deel aan de beker??
Ik iig niet evenals alle 7e, 8e en 9e klasse teams...
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:53 schreef pekel het volgende:
BEKERDEELNEMERS:
Smoerf
Tumaril
rick-man
Lortnoc
Ender-wiggin
quote:Deelnemerslijst
Vision
sir_dalord
raffie
Refused
Grumpey
fugie
timmyAds
qyn
DaMadKow
keano
superweber
pekel
Hamsterhoofd
johan-derksen
forza22
engessa
nicomart
GotenSSJ
BEKERDEELNEMERS:
Smoerf
Tumaril
rick-man
Lortnoc
Ender-wiggin
die kan natuurlijk niet zomaar gegeven worden... dat wordt alleen bepaald door loting die aan strenge regels worden gebondenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:22 schreef Johan-Derksen het volgende:
Geef mij maar een dummy als tegenstander... Eerste ronde vrij
5 euro dan maar?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
die kan natuurlijk niet zomaar gegeven worden... dat wordt alleen bepaald door loting die aan strenge regels worden gebonden
Vind ik ook een goed plan.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:27 schreef Grumpey het volgende:
Ik ben voor de week na volgende week woensdag (om even duidelijk te zijn)
voor volgende week iedreen zijn wedstrijd nog inprenten kost heel veel werk....maar dan moeten we wel komende week alvast de indeling maken en wedstrijdschema maken, dan kunnen we de week erop gelijk beginnen
ja..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:33 schreef pekel het volgende:
Woensdag 7 juli beginnen we dus?
Een beetje eerlijke loting?quote:Op maandag 28 juni 2004 20:02 schreef Grumpey het volgende:
morgenavond wil ik wel een loting houden....als engessa en nicomart dat goed vinden
zal ik dan live verslag van proberen te doen![]()
Tuurlijk niet, ik wil wel makkelijke tegenstanders hequote:Op maandag 28 juni 2004 20:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Een beetje eerlijke loting?
Dat is wel beter jaquote:Op maandag 28 juni 2004 20:56 schreef Grumpey het volgende:
het lijkt me toch het eerlijkst als (op 4 favorieten na, halve finalisten vorig jaar, die wil ik over de 4 groepen verdelen) het totaal random gebeurt....geeft toch het leukste effect, en heeft iedereen ook kans om in een lastige of makkelijke poule te komen ipv dat iemand uit IX bij voorbaat kansloos is omdat er standaard 3 relatief goede teams in elke poule gelijkmatig verdeeld zijn. Nu kan hij het nog makkelijk hebben zeg maar...
mee eens?
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:58 schreef Lortnoc het volgende:
Prima....loten maaaaarrrrrrr jaaaahh
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:58 schreef Lortnoc het volgende:
Prima....loten maaaaarrrrrrr jaaaahh
Jammer dan.quote:Op maandag 28 juni 2004 20:51 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik wil wel makkelijke tegenstanders he![]()
Vanaf nu ga ik me in een goede voorbereiding keren.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hey tegenstander
*spionnen erop af stuurtquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:46 schreef pekel het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik me in een goede voorbereiding keren..
*persconferentie inlast om 21.00*
Het is een open persconferentie.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
*spionnen erop af stuurt![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Het is een open persconferentie..
Training is natuurlijk besloten, domme vraag.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
![]()
en de training? de voorbereiding?
Bedankt voor de motivatie.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
SchitterendMaar je gaat eraan
Je hebt idd een lekkere poule...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:19 schreef sir_dalord het volgende:
jezus, wat een bagger loting, ik ben de laagste van mijn poule
maar wie weet, wie weet tover ik ineens een grote aankoop uit mijn hond die niet alleen mijn spelergroep kwalitatief vooruit brengt, maar die tegenstanders in de war brengt en mijn team op orde stelt...
maar die kans acht ik niet groot
heb ik weerquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:30 schreef Johan-Derksen het volgende:
De uitslag van loting:
poule 4: (Poule des doods?)
Ja, 1k per stuk.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:47 schreef The_Hives het volgende:
iemand nog spelers nodig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |