Zal die van de bank afkomen?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:30 schreef altface het volgende:
Ken van persie ff een neus kapot trappen![]()
Wie zegt dat het op het veld mot zijnquote:Op maandag 3 mei 2004 22:42 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Zal die van de bank afkomen?![]()
Oh diequote:Op maandag 3 mei 2004 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
o.a Marcelo Salas, Fernando Cavenaghi en Marcello Gallardo
Die ken ik dus welquote:Op maandag 3 mei 2004 23:47 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Oh die![]()
![]()
Ik denk dat er niet heel veel Grieken op af komen.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:53 schreef tong80 het volgende:
Maar met Panathinaikos heb je wel samen met Arsenal een club die veel fans meebrengen. Komt de sfeer ten goede.
Had een Turks team gekozen dan. Grieken heb je hier alleen in de restaurantsquote:Op maandag 3 mei 2004 23:53 schreef tong80 het volgende:
Maar met Panathinaikos heb je wel samen met Arsenal een club die veel fans meebrengen. Komt de sfeer ten goede.
Yep Fenerbahce was leuk geweest.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:56 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Had een Turks team gekozen dan. Grieken heb je hier alleen in de restaurants![]()
-1 Onvoorstelbaarquote:Op maandag 3 mei 2004 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die ken ik dus wel![]()
Mag ik meequote:Op maandag 3 mei 2004 23:57 schreef golfer het volgende:
Zullen we weer de zondag samen met Doc er heen gaan, Tong?
Wie kende je niet?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:12 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
-1 Onvoorstelbaar![]()
Fernando Cavenaghi en Marcello Gallardoquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wie kende je niet?
idd met 20 kilo overgewicht.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:57 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Fernando Cavenaghi en Marcello Gallardo
Salas was dacht ik de International van Chili
Tong gaat toch niet....quote:Op maandag 3 mei 2004 23:57 schreef golfer het volgende:
Zullen we weer de zondag samen met Doc er heen gaan, Tong?
Vorig jaar wel hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tong gaat toch niet....
Dan moet dan een vergissing zijn geweest,Tong haakt namelijk ALTIJD afquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vorig jaar wel hoor.
Santos heeft volgens mij ook een aantal jaar geleden meegedaan aan het tournooi.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:47 schreef superjoden het volgende:
had beter tegen river plate kunnen zijn (eerste zuid amerikaanse club op het toernooi) maar ja panathinaikos is ook van oude glorie.
3 fantastische clubs die langskomen en dan niet gaanquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:46 schreef Devano het volgende:
Als Ajax tegen River Plate speelde zou ik misschien nog wel gaan. Maar Arsenal en Panathinaikos
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:02 schreef bigniels het volgende:
Wanneer en hoe kun je aan kaarten komen?
Gewoon ajax.nl in de gaten houden. En kopen doe je via de Ticketbox
En heb je daar een clubcard voor nodig?
Dan heb je wel voorrang, maar zonder kan geloof ik ook
Ik ben elk jaar gegaan, alleen vorige editie niet. En ik vind het aan de ene kant niet erg dat Ajax niet tegen River speelt, aangezien ik dan weer de kans heb in elkaar geslagen te worden door dat stelletje tuig/aso's van de F-side omdat ik dit jaar mijn River Plate shirtje kan aantrekken!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:57 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik had Ajax ook liever tegen River Plate gezien. Maar het wordt sowieso wel weer een leuk weekendje voetbal.
Ach, je weet toch dat wedstrijden waar je speciaal voor heengaat vroeg of laat gedurende de wedstrijd gestaakt worden.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:38 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ik ben elk jaar gegaan, alleen vorige editie niet. En ik vind het aan de ene kant niet erg dat Ajax niet tegen River speelt, aangezien ik dan weer de kans heb in elkaar geslagen te worden door dat stelletje tuig/aso's van de F-side omdat ik dit jaar mijn River Plate shirtje kan aantrekken!!![]()
![]()
![]()
welke sfeer?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:53 schreef tong80 het volgende:
jammer DG..kan je vlag niet komen bewonderen..zit in die periode vakantie te vieren vlakbij Bordeaux.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:01 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,ik zal wel een keer zwaaien vanuit 416 als Arsenal dat toernooitje op d'r naam heeft geschreven
Doe maar de dag dag AFC niet tegen Ajax speelt. Dan zal ik voor AFC juichenquote:Op maandag 3 mei 2004 23:58 schreef tong80 het volgende:
Klinkt goed. Mooi pot Ajax-Arsenal.
LOL. Dan moet je is je ogen opendoen. Ze strijden er allemaal voor hoorquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:08 schreef F1Bas het volgende:
Ajax wint toch elk jaar dit toernooi, alsof er opzet in het spel is
Yeah right....quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:33 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
LOL. Dan moet je is je ogen opendoen. Ze strijden er allemaal voor hoor![]()
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:39 schreef Chadi het volgende:
Prachtig hoor . Arsenal vooral . Ik hoop dat ze al hun sterren mee brengen kunnen w egenieten van een mooi potje voetbal. Riverplate is ook geen slechte en de Grieken mogen er ook wel wezen. Weet iemand hoe duur die kaarten zijn en waar ze te koop zullen zijn?
Alhoewel teams uiteraard niet tot het uiterste gaan en het niet echt representatief is voor echte wedstrijden, kan ik me niet indenken dat bijvoorbeeld Internazionale vorig jaar in de laatste minuut expres een blunder beging om Ajax te laten winnen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:43 schreef DutchGooner het volgende:
Yeah right....
Doe ik m'n Bergkamp shirtje aan en een Ajax petje op.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Doe maar de dag dag AFC niet tegen Ajax speelt. Dan zal ik voor AFC juichen
en je anti van Persie sjaalquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe ik m'n Bergkamp shirtje aan en een Ajax petje op.
De zondagavond is dus uitverkocht, ik heb er iig al zin inquote:Full house in the ArenA on Sunday!
Supporters who are willing to see some live-action at the Sony Amsterdam Tournament will only be aible to buy some tickets for Friday's games. All tickets for the second day of the Tournament are sold out! Games that will be played on Friday are Arsenal against River Plate starting 1900 hrs and Ajax vs Panathinaikos kick off 2115. See Ajax play in there new, all black, Amsterdam Kit. See the stars from Arsenal take on River Plate, reigning champions of Argentina! Check out Zlatan, Sneijder and Van der Vaart, meet some of the EURO2004-heroes from Greece! Tickets can be bought at Ticketbox.
Ik wil het niet weten eigenlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:12 schreef The_Hives het volgende:
En hoeveel kaarten daarvan zijn voor de sponsoren
ABN AMRO had vorig jaar ook een fikse delegatie weten af te vaardigen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:14 schreef -gert- het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten eigenlijk
Vorig jaar was een compleet vak afgehuurd voor klanten vd Praxis.
moet je ff op de site kijken. Ik ga niet naar het AT, dus weet het niet. Lijkt me van wel trouwens...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:17 schreef gras het volgende:
[..]
ABN AMRO had vorig jaar ook een fikse delegatie weten af te vaardigen.
Maar is het Home eigenlijk 'gewoon' geopend of?
Ga er ook niet heen. Ga denk ik maar in het Home kijken. Wel zo leuk.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
moet je ff op de site kijken. Ik ga niet naar het AT, dus weet het niet. Lijkt me van wel trouwens...
Hm, staat nog niets op de site. Waar heb je je seizoenskaart?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:28 schreef gras het volgende:
[..]
Ga er ook niet heen. Ga denk ik maar in het Home kijken. Wel zo leuk.
Ik zit in vak 420. Waar zit jij dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hm, staat nog niets op de site. Waar heb je je seizoenskaart?
lichtelijk offtopic![]()
Ben je al op het matje geweest bij Ome Arie? Heb er al wat over gehoord, was niet zo erg als het werd aangekondigd in die brief.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:41 schreef The_Hives het volgende:
Je mag het tegenwoordig amper meer zeggen, maar sta op 410
Weet ik.quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:39 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een teletoeter.
ojee, tong wordt mod tong wordt modquote:Op woensdag 28 juli 2004 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet ik.
mailtje nog ontvangen?
No way. Ging over praktische zaken voor a.s. zondag.quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:58 schreef mitt het volgende:
ojee, tong wordt mod tong wordt mod![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:02 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals golfer ik vind het leuk dat je me als mod wil maar ik kan dat niet doen vanwegen m'n drukke baan, als ik het je via mail niet kan duideklijk maken moet het maar op deze manier. En stop ermee met me te stalken.
Dat de WWS er nog is, is echt onverstelbaar na al die incidenten. Wat een mafkezen. Er was sprake van hoor en wederhoor, toch? Heb je nog enige kritische kanttekeningen geplaatst? Was dat toch een mooie mogelijkheid voor, want zoals het er nu aan toe gaat aan in de Arena is verre van okeee.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:49 schreef The_Hives het volgende:
Ben wel heen geweest ja. Het was eigenlijk meer een kennismaking had ik het idee. Ze hebben vooral aangegeven dat Ajax niet zo star lijkt als het is. Bijvoorbeeld in het geval van de WWS. Arie gaf aan dat zij ook wisten wat er allemaal was gebeurt ed, en dat ze daar ook bij nadenken. Dat de WWS niet voor niets veel minder op het vak aanwezig was. En meer van dat soort voorbeelden (hier wil ik trouwens de WWS niet goedpraten wat ze moeten evengoed verdwijnen. Ondanks het gesprek hoeft er maar iets te gebeuren met de WWS en je heb weer de problemen).
Ook veel gezegd over wat de gemeente en politie verwacht ed.
Maar ben niet echt wijzer geworden, al denk ik wel dat een aantal gasten het beter op zullen pakken van naar het uitvak gaan enzo.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:42 schreef DutchGooner het volgende:
Zijn er toevallig nog meer mensen die wel 2 dagen gaan?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:18 schreef methodmich het volgende:
Spannend hoor, als ze verliezen ligt het aan Doc, tong en golfer!
maarjah Ajax wil weer met de zwakste tegenstander beginnenquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax - River Plate was leuker geweest ( op eerste dag )
We weten natuurlijk allemaal zoveel van River af dat we meteen maar kunnen concluderen hoe sterk ze zijnquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maarjah Ajax wil weer met de zwakste tegenstander beginnen![]()
Dan onderschat jij River Plate nogalquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu begint de onderschatting weer van de Grieken, ze hebben toch al bewezen dat ze ijzersterk zijn...ga dan niet beginnen dat Panathinaikos zwak is, in feite vind ik Panathinaikos sterker dan River Plate
quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
We weten natuurlijk allemaal zoveel van River af dat we meteen maar kunnen concluderen hoe sterk ze zijn
hoop doet leven zeggen ze....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:55 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ik hoop dat v. Persie er 3 inknalt tegen Ajax..
Ach als ik maar thuiskom.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:04 schreef The_Hives het volgende:
Vertrouw jij op het spoorboekje![]()
1 maal...quote:Op donderdag 29 juli 2004 02:13 schreef DutchGooner het volgende:
Nog steeds 1 kaartje over voor de vrijdag,uiteraard wel voor het Arsenal vak,wie het eerst komt....
andermaal....quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1 maal...
how wacht damn! voor welke datum was t precies?quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
andermaal....
Hopelijk speelt Harry wel mee tegen Ajax.quote:Wenger rekent voorlopig niet op Trabelsi
Het ziet er niet naar uit dat Hatem Trabelsi komend seizoen bij Arsenal speelt. Manager Arsène Wenger gaf in de persconferentie een dag voor de start van het Amsterdam Tournament aan dat hij niet op de Tunesiër rekent.
De fitheid van de rechtsback van Ajax is geen probleem, zo constateerde de medische staf van de Londenaren. 'Het is puur een contractueel geschil', liet Wenger weten. Ofwel: wat Trabelsi vraagt, wil Arsenal vooralsnog niet betalen.
Wenger vertelde verder dat Patrick Vieira, Thierry Henry en Sol Campbell niet in actie komen tegen het Argentijnse River Plate. Blessures en de naweeën van het EK staat een optreden van het trio in de weg.
Yups.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:06 schreef JaWi het volgende:
Morgen al
Ben benieuwd...
Zend sbs weer uit ?
en dus verkochtquote:Op donderdag 29 juli 2004 18:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
andermaal....
quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups.
com·mer·cie (de ~ (v.))quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
![]()
waarom laten ze het niet gewoon aan de NOS over![]()
Ziet de achterkant van het shirt er een beetje redelijk uit?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:31 schreef De_Ananas het volgende:
*Heeft gisteren het nieuwe Arsenal thuisshirt voor 25 pond gekregen*
Had hem 3 weken geleden al in huis terwijl ie vorige week pas officieel verkrijgbaar isquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:31 schreef De_Ananas het volgende:
*Heeft gisteren het nieuwe Arsenal thuisshirt voor 25 pond gekregen*
Ik vind het shirt juist een beetje tegenvallenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:00 schreef JeroenV het volgende:
Arsenal shirt is bedrukt erg mooi!
Hebben die stakkers op de tribune weer iemand om uit te fluiten, doen ze zelfs met oud-spelersquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:00 schreef JeroenV het volgende:
van Persie in de basis.
Hou je smoel. Moet je jullie over vd Vaart enzo horen......quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Hebben die stakkers op de tribune weer iemand om uit te fluiten
och, nu voelen ze zich aangesprokenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hou je smoel. Moet je jullie over vd Vaart enzo horen......
Hé masochist.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Hebben die stakkers op de tribune weer iemand om uit te fluiten, doen ze zelfs met oud-spelers
Ik twijfel nog of ik als Ajacied zondag m'n Arsenal/Berkamp nummer 10 shirtje aan moet doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:10 schreef JeroenV het volgende:
Dennis loopt warm. Dat vinden de meesten wel 30 euro waard.
Escude linksquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:59 schreef JeroenV het volgende:
Obodai linksback zal wel niet, drie verdedigers zeker dan?
Geweldigquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:03 schreef JeroenV het volgende:
Die stropdas! Leuk om te zien.
Ga je weer kijken ?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:13 schreef HeatWave het volgende:
30.000 man vandaag, zondag uitverkocht.
Ik ben benieuwd naar dit Ajax.
Dat ligt vooralsnog aan Golfertquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je weer kijken ?
Er zijn vast nog kaartjes. kamagurka, Golfert Doc en Tong zijn er. We zitten op de tweede rij er is vast wel iemand die op wil schuiven.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ligt vooralsnog aan Golfert.
Ok wie spreekt de TV tegen ? Volgens de TV zijn er zelfs mensen op de maan geweest.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:55 schreef HeatWave het volgende:
Volgens de TV was het uitverkocht.
0-0 juist het was bloedstollend al het geld waard van de entree net als de jeugdteams die nu tegen elkaar spelen waar voor hun geld geven.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:57 schreef Djens2 het volgende:
uitslag arsenal - river plate? 0-0 neem ik aan.. laatste 20 minuten kon ik niet zijn helaas.. en nu kan ik nergens de uitslag vinden
Daar zit wat in, dat kan natuurlijk nooit! Weet je hoever dat ding is??quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok wie spreekt de TV tegen ? Volgens de TV zijn er zelfs mensen op de maan geweest.
Ik weet het ook niet. Ff wachten tot iemand daarop repliedquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar kun je die wedstrijden zien ?
Ik weet wel dat Lance Armstrong de eerste was.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zit wat in, dat kan natuurlijk nooit! Weet je hoever dat ding is??
ja, met de fiets kan ik het ook!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Lance Armstrong de eerste was.
En dan zeggen ze nog dat voetballen geen sport voor Amerikanen is.
ik weet toch zeker van nietquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, met de fiets kan ik het ook!!
Maxwell, Zlatan, Sneijder, Piennaar en Trabelsi vond ik de besten, v/d Vaart komt bij mij veel laterquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:20 schreef komrad het volgende:
als mijn hoop is gevestigd op Maxwell, de beste speler van ajax samen met galasek!
ik heb het niet gezien .......quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:31 schreef woooohaa het volgende:
Iedereen (incl. commentator) vergeet te zeggen dat het Sonck is die Zlatan vrij voor de goal zet met (ik meen) een bal achter het standbeen. Een geniale assist dus van SONCK, keurig afgemaakt door Zlatan. Mee eens?
Waar kijken jullie allemaal ?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:26 schreef The_Coach het volgende:
Zeer fraaie goal.
SBS heb je dat niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar kijken jullie allemaal ?
gewoon, SBS6.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar kijken jullie allemaal ?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
SHIT SHIT SHIT SHIT !!!!!!!!!
Ik wist niet dat het werd uitgezonden ! Is Arsenal met Bergkamp en van Persie ook geweest ?
Ik wist niet dat het werd uitgezonden ! Is Arsenal met Bergkamp en van Persie ook geweest ?
Ook goedemorgen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wist het echt niet !quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:38 schreef JeroenV het volgende:
Waarom zou het niet uitgezonden worden? Dat wordt het al drie jaar eigenlijk, zo niet langer...
Ja wij gaan 30 euro uitgeven om daar op internet te zitten. Je zou zo een lampie kunnen zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet !
Ik zat echt te denken dat jullie vanuit het stadion middels een Terminal service connectie aan het posten waren
Heeft van Persie wat laten zien ?
Je kan wel gaan laxeren enzo, maar daar hebben we niks aan hier, maar goed. Ik ben een liefhebber van het voetbal, ik zelf speel op het veld, in de zaal en op straat. Ik ben voor Ajaxquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja wij gaan 30 euro uitgeven om daar op internet te zitten. Je zou zo een lampie kunnen zijn
Die dingen komen van Sony af, sponser van dit toernooi. Zal verder denk ik met de kosten te maken hebben? Verder weet ik het niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:44 schreef woooohaa het volgende:
Ook zoiets vreemds (ik ben niet door de hele thread geweest, dus forgive me...).
Tijdens dit tournooi (zeker al voor het 3e jaar achtereen) hebben ze electronische reclameborden met allerlei leuke foefjes, zoals wat bewegende beelden en zo. Waarom gebruiken ze die ook niet gewoon tijdens de competitie?? Tijdens elke wedstrijd van de competitie blijft er wel eens zo'n rolbord hangen, zodat je half ABN AMRO, half Amstel of zoiets ziet.
Behoudens wat onderhoud aan de electronische installatie, lijkt me dit type bord veel minder storingsgevoelig. Iemand een idee, waarom die borden alleen tijdens dit tournooi gebruikt worden??
Das dus DE makke van Ajax dit seizoen denk ik. maar ja, als we er elke wedstijd 3 maken kan een foutje welquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:47 schreef VoreG het volgende:
Lekker verdedigd.
Is behoorlijk snel en heeft een goede actie alleen mag die wel meer tijd gaan steken in een goede voorzet anders is het rendement nog steeds erg laag.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:52 schreef JeroenV het volgende:
Ik weet eigenlijk ook nog niet wat ik van de Mul moet vinden.
hehe dat ik achterliep wist ik al, maar zoverquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:56 schreef JeroenV het volgende:
[..]
3-2
Gelukkig heb je Heitinga daar normaal ook staan, maar er moet iig nog zeker 1 goede verdediger gekocht worden. (i.v.m. de vertrekken van Pasanen, Trabelsi en Van damme.)quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:55 schreef HeatWave het volgende:.
Dat bedoel ik dus... tijd voor een ECHTE verdediging...
Unluckyquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:59 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
lucky ajax
tell something newquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:59 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
lucky ajax
Inderdaad, altijd maar dat lucky Ajax. Ik bedoel, als ze die twee goeie goals en die verdiende penalty niet hadden gehad, had Panathinaikos gewoon simpel gewonnen met die van richting veranderde bal en die blunder van Lobont.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:00 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
tell something new![]()
In Den Haag?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:00 schreef JeroenV het volgende:
Waar is die Maduro nou eigenlijk?
ja kut Ajax, verdienen ze om te winnen, wat denk je?? DOEN ZE HET OOK!!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd maar dat lucky Ajax. Ik bedoel, als ze die twee goeie goals en die verdiende penalty niet hadden gehad, had Panathinaikos gewoon simpel gewonnen met die van richting veranderde bal en die blunder van Lobont.
Kaassoufléquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:02 schreef twi het volgende:
Affelope
In ieder geval 2 hele goede pasenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:03 schreef roxor het volgende:
Soetaers speelde redelijk, toch?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In ieder geval 2 hele goede pasen
Dacht dat je dacht dat die bal op de lat van Panathinaikos was. Onze reacties gingen meer op die andere gastquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:04 schreef hellmondunited het volgende:
HAP HAP HAP
die knipoog staat er niet voor niks man!
sbs he.. dat moet ik dus WEKELIJKS aanhorenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat spreekt ie trouwens PanatinaikOS vreemd uit
okquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dacht dat je dacht dat die bal op de lat van Panathinaikos was. Onze reacties gingen meer op die andere gast
Zegt 'ie ook HelMOND Sport?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:12 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
sbs he.. dat moet ik dus WEKELIJKS aanhoren
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Zegt 'ie ook HelMOND Sport?
En 3 goede pinksteren ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
In ieder geval 2 hele goede pasen
Maduro mag zich morgen opmaken om te spelen tegen het geweldige Elftal uit Den Helder.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:00 schreef JeroenV het volgende:
Waar is die Maduro nou eigenlijk?
Blijf lekker thuis,dat weet je met oefenpotjes,ik heb me anders prima vermaaktquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:55 schreef tong80 het volgende:
Schandalig en zo meteen krijgen we ook niet het Ajax te zien waar je voor betaald.
Doe het dan niet. Dit is echt volksverlakkerij
Hij sprak wel meer namen verkeerd uit. Costanzo werd Costanzaa en de Mul werd de Mol.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:01 schreef zjroentje het volgende:
De commentator sprak Aladiere (of hoe je het ook mag spreken) op een gegeven moment uit als Aldair.
Die gast wordt steeds gekker !quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:02 schreef gras het volgende:
[..]
Hij sprak wel meer namen verkeerd uit. Costanzo werd Costanzaa en de Mul werd de Mol.
ik heb Aldair gehoord.. maar ook de volgende 2 varianten: Aliaderie en Anderie.. kan iemand die commentator van het dak van de ArenA duwen?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:01 schreef zjroentje het volgende:
De commentator sprak Aladiere (of hoe je het ook mag spreken) op een gegeven moment uit als Aldair.
Sonck speelde best aardigquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
En Sonck een 7,5?
Sonck doet wat hij als geen ander kan in deze selectie, scoren.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
En Sonck een 7,5?
Ik mis de Escude beoordelingquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn beoordelingen:
Lobont 5.5
de Jong 5.5
Heitinga 6.5
Grygera 5.5
Maxwell 6.5
Obodai 7
de Ridder 5.5
van der Vaart 7
Sneijder 6.5
Soetaers 5.5
de Mul 6
Galásek 6.5
Sonck 7.5
Ibrahimovic 7.5
Pienaar 5.5
Waarom dat?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
SQD is zijn basisplaats kwijt...
Kan ik me veel meer in vinden.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:53 schreef twi het volgende:
Van der Vaart een 7?
Lobont - 5
de Jong - 6,5
Escude - 6,5
Heitinga - 7
Grygera - 6,5
Maxwell - 5,5
Obodai - 7,5
de Ridder - 5,5
van der Vaart - 5
Sneijder - 6,5
Soetaers - 5
de Mul - 5
Galasek - 7
Sonck - 7,5
Ibrahimovic - 8
Pienaar - 7,5
Nee, alleen van die schreeuwer naast ons, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:57 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig morgen geen last van de commentator.
Je weet toch dat ik NIET naast jouw zit?quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, alleen van die schreeuwer naast ons, waarschijnlijk.
Obodai vond ik wat onwennig acteren de eerste helft. Heitinga was voor mij met afstand de beste speler. Wat een soevereiniteit, wat een uitstraling.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:53 schreef twi het volgende:
Van der Vaart een 7?
Heitinga - 7
Obodai - 7,5
Opa, vergeet je oordoppies nietquote:Op zondag 1 augustus 2004 02:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, alleen van die schreeuwer naast ons, waarschijnlijk.
Ik zag em vorig jaar voor het eerst spelen tegen Liverpool, toen werd ie er afgelopen door Emile Heskey, of all people...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:54 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom dat?
Golfert welke tribune zitten we ? Voor het geval dat ik Doc misloop in Utrecht.quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:59 schreef golfer het volgende:
Eerst nog even stukkie honkbal kijken en straks dus onderweg naar de Arena voor 2 potjes.
Zuid 425, we verzamelen op het pleintje voor Zuid heb ik met Doc afgesproken. Ik heb foon bij mij, Doc ook.quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:05 schreef tong80 het volgende:
Golfert welke tribune zitten we ? Voor het geval dat ik Doc misloop in Utrecht.
Zeg just me, ben jij vanavond ook niet weg?quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:08 schreef just me het volgende:
Heel veel plezier vanavond
Je durft toch niet.quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:23 schreef Vom het volgende:
[..]
Zeg just me, ben jij vanavond ook niet weg?![]()
nee ik blijf de hele avond thuisquote:Op zondag 1 augustus 2004 15:23 schreef Vom het volgende:
[..]
Zeg just me, ben jij vanavond ook niet weg?![]()
Ik heb geen 3 kale knarren naast elkaar gezien dus nee.quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:42 schreef Vom het volgende:
Zijn golfer, tong en Doc al in beeld geweest?![]()
riverquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:58 schreef Biertjuhhhh het volgende:
wat staat het ? 1-0 voor Panathinaikos? of voor River Plate?
op de van Nistelrooij manierquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Sonck doet wat hij als geen ander kan in deze selectie, scoren.
dat gedeeltje van grotere talent van Persie hoort in onzin thuis.quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe laat speelt v/d Vaart tegen het grotere talent van Persie ?
Pardon ?quote:Op zondag 1 augustus 2004 19:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Heel die BansheeBoy hoort in onzin thuis
Tnxquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:14 schreef Erasmusch het volgende:
Dat bewijst idd wel dat je verstand van het spelletje hebt
Dan moeten ze die keepers geen bal laten vangenquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:19 schreef twi het volgende:
Bah, wie weet wordt Ajax-Arsenal ook wel een zuigende brilwedstrijd.
LOLquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:22 schreef just me het volgende:
[..]
Dan moeten ze die keepers geen bal laten vangen
Gare Ajax opstelling.quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Die gast van SBS6 spreekt Panathinaikos weer heerlijk onzinnig uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |