abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 maart 2002 @ 23:31:37 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_3520047
Hallo,

Ik heb een tijdje Kezman in de gaten gehouden, het is me opgevallen dat hij geen bal vast kan houden en overspelen hem de grootste moeite kost. Zijn doelpunten zijn vaak intikkertjes. Ik ken me geen doelpunt herinnneren van hem dat buiten de 16 is gemaakt. Hij is te lichtvoetig en heb het gevoel dat hij altijd zijn eigen wedstrijd speelt. Ik kan me niet voorstellen dat er bv. een AC MIlan geinteresseerd in hem is. In dat defensieve voetbal wat vooral op het fysieke gedeelte komt kan hij denk ik niet op de been blijven met zijn tedere lichaampje.

Wie deelt mijn mening ???

Met vriendelijke groet,

BansheeBoy, can he play soccer???

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_3520068
doe mij maar mido
  zondag 17 maart 2002 @ 23:35:32 #3
13462 BansheeBoy
pi_3520085
quote:
Op zondag 17 maart 2002 23:33 schreef tokoboy het volgende:
doe mij maar mido
Helemaal met je eens. Die jongen heeft een sterk lichaam, kan goed voetballen, heeft een heerlijke techniek, en kan ook SAMEN spelen. Misschien is het beter als hij bv. speelt naast de technisch begaafde Zlatan.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_3520146
moet zlatan eerst wat minder aan zichzelf gaan denken, minder arrogant zijn, en minder doen alsof ie een potje zaalvoetbal loopt te spelen op amateurniveau....

sorry je begrijpt me al, kben niet zo fan van zlatan
wel van machlas overigens!

maandag 18 maart 2002 @ 00:24:33 #5
13462 BansheeBoy
pi_3520460
quote:
Op zondag 17 maart 2002 23:43 schreef tokoboy het volgende:
moet zlatan eerst wat minder aan zichzelf gaan denken, minder arrogant zijn, en minder doen alsof ie een potje zaalvoetbal loopt te spelen op amateurniveau....

sorry je begrijpt me al, kben niet zo fan van zlatan
wel van machlas overigens!

Hier moet ik je helaas gelijk in geven. Het voetbal dat Zlatan vertoont lijkt soms wel op zaalvoetbal. En het lijkt net of het hem niet zoveel interesseert. Maar ik weet zeker dat hij potentieel een hele goede voetballer is. Ik weet niet, maar zoiets straalt hij gewoon uit.
pi_3520521
quote:
Op maandag 18 maart 2002 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:

Maar ik weet zeker dat hij potentieel een hele goede voetballer is. Ik weet niet, maar zoiets straalt hij gewoon uit.

't is maar goed dat jij niet bij een voetbal club werkt als talent spotter.

Zlatan sucked, heeft geen reet laten zien, loopt ongeinteresseerd over het veld, en het enige waar hij goed in is, is het verprutsen van kansen

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_3520548
quote:
Op zondag 17 maart 2002 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb een tijdje Kezman in de gaten gehouden, het is me opgevallen dat hij geen bal vast kan houden en overspelen hem de grootste moeite kost. Zijn doelpunten zijn vaak intikkertjes.
En dat ontdek je nu pas

Dat had ik al door na dat ik hem een half jaartje bij psv aan de gang had zien gaan. Het enige wat hij kan, is heel vaak op het goede plekje staan waar de bal komt, zodat hij een goal kan maken. Bij rebounds, voorzetten, alles. Hij staat vaak gewoon op de goede plek. Ruud van Nistelrooij heeft dat ook heel sterk. Alleen nu kan Ruud gelukkig ook nog een beetje voetballen daarbij, hoewel hij voetballend niet één van de beste spelers is. Maar ja, hij rost er wel 21 in, en dat telt.
Zlatan kan misschien wel veel beter voetballen (qua techniek), maar ik zie liever dat hij er gewoon 25 inrost. Dan praten we daarna wel weer verder over andere zaken

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  maandag 18 maart 2002 @ 00:37:31 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_3520554
quote:
Op maandag 18 maart 2002 00:32 schreef Vision het volgende:

[..]

't is maar goed dat jij niet bij een voetbal club werkt als talent spotter.

Zlatan sucked, heeft geen reet laten zien, loopt ongeinteresseerd over het veld, en het enige waar hij goed in is, is het verprutsen van kansen

Gelukkig is hij ook erg ervaren
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 18 maart 2002 @ 00:39:28 #9
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_3520565
mensen die ontkennen dat Zlatan een goeie voetballer is, hebben geen verstand van voetbal. Die gozer is magistraal technisch...die kan echt super voetballen, maar er komt inderdaad totaal niks uit. Zijn attitude is ook zwaar klote. Ik wil die gast zo snel mogelijk weg zien bij ajax, maar ik kan je wel zeggen (wat Koemand vanavond ook zei op studio sport): Ibrahimovic is een betere voetballer dan machlas en mido...hij kan veel meer met de bal, maar het inschatten van voorzetten/koppen en inzicht kost hem nu zijn plaats. Hij kan goed voetballen, maar tot nu toe ziet het er gewoon niet uit vind ik. (dat laatste zei koeman overigens niet ;P)
Later word ik mijzelf in het groot.
pi_3520576
quote:
Op zondag 17 maart 2002 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn doelpunten zijn vaak intikkertjes. Ik ken me geen doelpunt herinnneren van hem dat buiten de 16 is gemaakt.
Ken je zijn doelpunt tegen Man united nog herinneren
Eén van de mooiste doelpunten ooit
bad to tha bone
  maandag 18 maart 2002 @ 00:43:02 #11
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_3520587
quote:
Op zondag 17 maart 2002 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
technisch begaafde Zlatan.
Ik neem aan dat je een grapje maakt?
I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
  maandag 18 maart 2002 @ 00:49:17 #12
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_3520621
nee, dat zijn geen grapjes. Zlatan is weldegelijk technisch begaafd. Tegen Liverpool in het begin van het seizoen heeft hij het nog een paar keer laten zien...helaas is er nu niks van te merken. Waardeloze speler op deze manier :|
pi_3520641
quote:
Op maandag 18 maart 2002 00:39 schreef deurmat het volgende:
mensen die ontkennen dat Zlatan een goeie voetballer is, hebben geen verstand van voetbal. Die gozer is magistraal technisch...die kan echt super voetballen, maar er komt inderdaad totaal niks uit.
voetbal is niet techniek alleen.

voetbal is het laten zien dat je buiten de techniek ook inzicht in het spel hebt, en dat ook uitten.

dat gebeurd bij Zlatan niet. dus is hij (op het moment) een waardeloze voetballer.

als ik alle verkeersregels ken, maar ze niet kan toepassen, ben ik toch ook geen goede chauffeur? (sterker nog, ik krijg waarschijnlijk niet eens mijn rijbewijs)

... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  maandag 18 maart 2002 @ 01:04:18 #14
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_3520688
Het is inderdaad maar wat je onder een goede voetballer verstaat. Een voetballer moet goed zijn in zijn totaalheid, voordat hij een goeie voetballer is. Zlatan kan mooie dingen met de bal, maar de belangrijkste zaken van het spelletje komen er inderdaad nog niet uit. Daarmee geef ik je gelijk.

Maar het ging hier eigenlijk om Mister Mateja Kezman. Ik vind het geen mooie speler, maar erg effectief. Kezman is geen geweldige voetballer maar scoort veel. Dat maakt je toch wel een goede spits. Hetzelfde als slecht spelen als team, maar toch telkens winnen. Is ook een kwaliteit.

pi_3520778
quote:
Op maandag 18 maart 2002 01:04 schreef deurmat het volgende:
Het is inderdaad maar wat je onder een goede voetballer verstaat. Een voetballer moet goed zijn in zijn totaalheid, voordat hij een goeie voetballer is. Zlatan kan mooie dingen met de bal, maar de belangrijkste zaken van het spelletje komen er inderdaad nog niet uit. Daarmee geef ik je gelijk.
Dat je mooie dingen kan met een bal zegt idd niks. Ik weet niet of je wel eens op het Leidseplein komt, maar daar zit elke dag een gast, die alleen maar aan het hooghouden is. Al lopend, liggend, zittend, in lantaarnpalen hangend. En hij blijft die bal maar hooghouden, en vormt zo een leuke toeristische attractie.
Maar zet die man eens bij Ajax in het veld, en ik denk dat ie absoluut niet kan voetballen. Maar technisch is hij dus heel begaafd.

Moraal van het verhaal: goede techniek maakt je geen goede voetballer

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_3520796
quote:
Op maandag 18 maart 2002 01:04 schreef deurmat het volgende:
Maar het ging hier eigenlijk om Mister Mateja Kezman. Ik vind het geen mooie speler, maar erg effectief. Kezman is geen geweldige voetballer maar scoort veel. Dat maakt je toch wel een goede spits. Hetzelfde als slecht spelen als team, maar toch telkens winnen. Is ook een kwaliteit.
inderdaad, een goede voetballer, is iemand die presteert op het veld. Of dat door zijn goede techniek komt, of omdat ie een goaltjesdief is doet er niet toe.
  maandag 18 maart 2002 @ 09:51:58 #17
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3521537
Alletwee zijn duimen breken zeg ik zo!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 18 maart 2002 @ 09:54:39 #18
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3521557
quote:
Op maandag 18 maart 2002 09:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Alletwee zijn duimen breken zeg ik zo!
Ja, wat een pisventje is dat zeg met dat gewijs naar z'n naam..Hij doet het ALTIJD (als ie scoort natuurlijk, en dat wil niet echt lukken de laatste tijd)..Lekker origineel..
Die duimpjes mogen ze van mij er af hakken!
-
  maandag 18 maart 2002 @ 09:58:47 #19
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3521582
quote:
Op maandag 18 maart 2002 09:54 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, wat een pisventje is dat zeg met dat gewijs naar z'n naam..Hij doet het ALTIJD (als ie scoort natuurlijk, en dat wil niet echt lukken de laatste tijd)..Lekker origineel..
Die duimpjes mogen ze van mij er af hakken!

Het meest irritante vind ik nog dat als bijvoorbeeld van Bommel de hele defensie heeft uitgespeeld en hem op Kezman aflegd die alleen hoeft in te tikken, dan rent dat Balkan-tuig nog weg met zijn duimen op zichzelf gericht.

Niet dat hij van Bommel bedankt!

EGO Tripper!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_3523138
Als Kezman zo graag naar Italie wil moet ie maar snel gaan. Niet dat hij het niveau daar aankan maar dan zijn we hier tenminste van die illegaal af.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 18 maart 2002 @ 12:19:34 #21
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_3523853
illegaal vind ik nou weer een domme woordkeuze
Hij gaat het in Italie in ieder geval niet redden...komt kwaliteit te kort
  maandag 18 maart 2002 @ 12:41:15 #22
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_3524096
quote:
Op maandag 18 maart 2002 09:58 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Het meest irritante vind ik nog dat als bijvoorbeeld van Bommel de hele defensie heeft uitgespeeld en hem op Kezman aflegd die alleen hoeft in te tikken, dan rent dat Balkan-tuig nog weg met zijn duimen op zichzelf gericht.

Niet dat hij van Bommel bedankt!

EGO Tripper!

Met zijn zilveren schoentjes, de heikneuter.
Als je op zo'n leeftijd al zo arrogant bent als Kezman dan is dat behoorlijk jammer, kennelijk heeft niemand hem enig respect en normen en waarden geleerd want hij denkt maar aan 1 ding en dat is hijzelf. Helaas leiden er een hoop meer voetballers aan dit syndroom
Hard, gemeen en snel
pi_3526921
quote:
Op zondag 17 maart 2002 23:43 schreef tokoboy het volgende:
moet zlatan eerst wat minder aan zichzelf gaan denken, minder arrogant zijn
Dat is toch de typische ajax instelling, hij pas dus perfect bij jullie!
  maandag 18 maart 2002 @ 17:28:18 #24
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_3528186
echt een opmerking voor iemand ie niet voor ajax is...het slaat namelijk totaal nergens op. Kom eens met argumenten waarom ajax en arrogantie/zelfzuchtigheid samengaan?
pi_3530236
quote:
Op maandag 18 maart 2002 11:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Kezman zo graag naar Italie wil moet ie maar snel gaan. Niet dat hij het niveau daar aankan maar dan zijn we hier tenminste van die illegaal af.
En laat Zlatan met 'm meegaan... de stakker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')