Dat hebben we best snel gedaanquote:Op maandag 3 mei 2004 19:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
nu wel
Daar zouden ze in de B&B een paar maanden over doen.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:05 schreef Riann het volgende:
Dat hebben we best snel gedaan
iddquote:Op maandag 3 mei 2004 19:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Daar zouden ze in de B&B een paar maanden over doen.
idd Het ging sneller dan één aflevering van The Bold!quote:Op maandag 3 mei 2004 19:05 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat hebben we best snel gedaan
Lauren Fenmore vond ik ook een overbodig karakter.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:28 schreef LeBeau het volgende:
Om op het oude topic terug te komen: Ik wil Sheila ook terug hebben! Ik vond haar echt het beste personage wat de serie ooit gezien had, samen met James. Ze was echt op en top bitch, niet te zuinig. Jammer dat ze die rooie snol van een Lauren Fenmore niet neer heeft gesabeld.
Het enige wat ik leuk aan haar vond was dat ze uit The Young & The Restless over kwam vliegen. Gewoon dat verband tussen twee soaps vond ik wel leuk. Verder kon ze me gestolen worden, en neem ik het haar voor altijd kwalijk dat zij Sheila's leven in LA verpest heeft.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Lauren Fenmore vond ik ook een overbodig karakter.
Zie vorige topicquote:Op maandag 3 mei 2004 21:16 schreef Andoire het volgende:
Wie is die Massimo Marone eigenlijk ??
Hij is erbij verzonnen om de serie wat nieuw leven in te blazen.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:16 schreef Andoire het volgende:
Wie is die Massimo Marone eigenlijk ??
Was hij al eerder in de serie te zien of is hij er nu even bij 'verzonnen' om Brooke uit de weg te halen???
Uitgebreide spoilers kun je vinden op de site The World of the Bold and the Beautiful.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:18 schreef Andoire het volgende:
En waar kan ik een goede spoiler vinden?
Ben echt benieuwd wat Marone gaat doen met Brooke ..
Heb je daar ook een foto van? Ik zie meestal alleen de eerste helft van de Bold omdat ik moet werken, dus dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat gezicht van Stephanie toen ze hoorde dat Brooke naar Parijs vertrekt...
Ja geweldig was dat hequote:Op donderdag 6 mei 2004 17:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat gezicht van Stephanie toen ze hoorde dat Brooke naar Parijs vertrekt...
Massimo is echt briljant ja. Hij is nog leuker dan Stefano.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:22 schreef wizarddragon het volgende:
Die Massimo vind ik cool. Opeens is ie er en hij bemoeit zich met iedereen, desnoods ruimt ie mensen uit de weg
Dingdongdingdong * smashbro allert, smashbro allert*!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:48 schreef Marble het volgende:
[..]
Massimo is echt briljant ja. Hij is nog leuker dan Stefano.
Spoilers makenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:32 schreef Kylee het volgende:
Ik heb wat vooruit gelezen op de site van de bold..
.
Geloof mij maar het wordt super allemaal. Daar kan gtst nog wat van leren.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:34 schreef Riann het volgende:
En trouwens ik vind het ook op het moment wat minder the bold maar straks vallen onm en gtst weg en we moeten wat dus ik wil nu wel ff op de hoogte blijven dus ik blijf het maar weer ff een tijdje kijken![]()
Gewoon de gespoilerde tekst selecterenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:28 schreef kissa het volgende:
Hoi
Ik ben nieuw hier, kan iemand mij uitleggen hoe ik spoillers kan zien/ lezen?
En.........ik kan geen user-icon uploaden, de fuctie is tijdelijk uitgeschakeld?
Geweldig dat Ridge voor Taylor kiest, wat wel te verwachten was trouwensquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:58 schreef Marble het volgende:
Brooke is op dit moment echt weer een briljant personage, met dat verleiden van Ridge en zo. Leuk ook dat Ridge haar niet afstoot, maar een goede vriend voor haar blijft. Maar zal Brooke haar vader ooit nog kunnen vertrouwen na wat hij heeft gedaan?
Trouwens, Jennifer Finnigan (Bridget), gefeliciteerd met je 3e Emmy op rij! Knap hoor.
Ja..het is echt niet normaal. Moet zo'n iemand niet in een dwangbuis?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:14 schreef milagro het volgende:
Brooke ís obsessief
Ze kan er niets aan doen, het staat in haar scriptquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja..het is echt niet normaal. Moet zo'n iemand niet in een dwangbuis?
Ja soms haal ik fictie en realiteit doorelkaarquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze kan er niets aan doen, het staat in haar script
Ja, ze is feite een belediging voor vrouwen
Je hele leven zo achter 1 vent aan sjouwen
volgens mij knipt rtl4 in de bold. een aflevering duurt nu ongeveer 18 minutenquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze hebben eindelijk de aftiteling weer eens ververst... nu met bewegende beelden.
Meekijken is een beter woord.quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:50 schreef MadGuy het volgende:
Wat kijken er veel mannen naar The Bold and the Beautiful! :0
Ik denk dat er over het algemeen veel Fok! mannen naar soaps "meekijken" dan Fok! vrouwen. Check de GTST-topics maar. Het wordt daar voornamelijk gedomineerd door mannen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:50 schreef MadGuy het volgende:
Wat kijken er veel mannen naar The Bold and the Beautiful! :0
Ik kijk geen enkele soap, ben al niet een enorme tv-kijker.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 04:08 schreef milagro het volgende:
Je mag best toegeven dat je kijkt, hoor
Als ik Amber wist ik het welquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:41 schreef Vivi het volgende:
Deacon kan wel lekker broeierig kijken
ik ookquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Als ik Amber wist ik het wel
Idd, deleten die goody two shoes Rick met zijn fagget coltrui!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja dan zou ik voor Thorne gaan ja....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Zo wordt ze nu opeens geschreven ja. Belachelijk gewoon. De scenario schrijvers weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten bedenken. Volgende week bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:27 schreef Kylee het volgende:
Brooke is gewoon een slet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
![]()
![]()
NU? Altijd bedoel je. Maar dit slaat echt alles, want Brooke heeft echt gewoon alle mogelijke mannelijke familieleden (aangetrouwd of niet) afgewerkt (behalve haar eigen zoon).quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo wordt ze nu opeens geschreven ja.
Niet erg hoor, The Bold is toch langdradig. Het duurt altijd eeuwen...quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:06 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
volgens mij knipt rtl4 in de bold. een aflevering duurt nu ongeveer 18 minutenvorig jaarduurde het nog 25 minuten
Volgens mij is haar vader toen nog een keer teruggekomen om haar mee te nemenquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:44 schreef Shir het volgende:
[..]
Trouwens, jullie weten dat vast wel. Voor mij was Kimberly ineens weg, waar is ze naartoe?
quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo wordt ze nu opeens geschreven ja. Belachelijk gewoon. De scenario schrijvers weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten bedenken. Volgende week bijvoorbeeld:Het kan niet gekker worden iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het een beetje triest worden dit allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar The Bold was natuurlijk al hartstikke realistisch...Like a flower, waiting to bloom
Like a lightbulb, in a dark room
Im just sitting here waiting for you...
Inderdaad, gewoon wat die hele familie afgaan, lekker zeg. Ze weet zelf niet meer wie nou de vader waar van is. Daarbij paar weken geleden heeft ze de hele wereld nog op zijn kop gezet om bij Thorne te zijn, die is ze dan ook weer snel vergeten............dom mensquote:Op donderdag 24 juni 2004 08:27 schreef Kylee het volgende:
Brooke is gewoon een slet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo naai je dus je eigen dochter!Like a flower, waiting to bloom
Like a lightbulb, in a dark room
Im just sitting here waiting for you...
quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:09 schreef Shir het volgende:
Ja dat van Thorne vond ik echt stom. Eerst super veel moeite doen en dan is ook zo weer over.
Ik kijk niet elke dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo naai je dus je eigen dochter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clarkquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:57 schreef Shir het volgende:
Dan is het geen spoiler meer! Maar ja er blijven voor Brooke anders ook weinig mannen over die ze nog niet gehad heeft...
Brooke is naar mijn idee in ieder geval verreweg de normaalste van de familie. Ze is de held van B&B!quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
NU? Altijd bedoel je. Maar dit slaat echt alles, want Brooke heeft echt gewoon alle mogelijke mannelijke familieleden (aangetrouwd of niet) afgewerkt (behalve haar eigen zoon).
Nee, de man van haar dochter!quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:09 schreef Shir het volgende:
Is Brooke al met Deacon naar bed geweest?
Zo naai je dus je eigen dochter!
Dat is de meest gestoorde van allemaal. Toen ze bv dat vriendje van die 17 jarige dochter van een zus van haar in de gevangenis hebben laten gooien omdat die dochter minderjarig was (en hij was 18)!quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:57 schreef Shir het volgende:
Brooke de normaalste?
No way!
Brooke is hysterisch.
Ik vind Stephanie altijd wel leuk.
Weten jullie nog dat ze toen zwerver was?
Lijkt me niet. Brooke heeft geloof ik 4 of 5 relaties gehad in 15 jaar tijd.quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:14 schreef Riann het volgende:
Brooke heeft gewoon heel LA al gehad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brooke rules!!!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brooke is naar mijn idee in ieder geval verreweg de normaalste van de familie. Ze is de held van B&B!
Heb wel ongeveer vanaf het begin gekeken. En ik ben gewoon voor de Forrresters. Ik vind Stephanie als moeder die haar kroost probeert te beschermen, fanatastisch!quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is de meest gestoorde van allemaal. Toen ze bv dat vriendje van die 17 jarige dochter van een zus van haar in de gevangenis hebben laten gooien omdat die dochter minderjarig was (en hij was 18)!
Als je vanaf het begin hebt gekeken weet je dat het Brooke vs Stephanie is... en dat Brooke altijd favoriet was. Brooke en Ridge is de rode draad... het love-duo van B&B. Ze is in al die jaren schandalig behandeld door Stephanie, maar eigenlijk ook door Ridge (die haar iedere keer net weer dumpte) en de rest van de familie. Helaas krijgen de schrijvers het de laatste 2 jaar op de heupen en schrijven ze haar karakter alle kanten op.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:50 schreef Shir het volgende:
Dat is nou soap en na een tijdje is het op.
Ik hoorde trouwens zoietsJa het feit dat Ridge ouder is dan Eric was een beetje a give awaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar The Bold was natuurlijk al hartstikke realistisch...
Sorry schat ik moet je wat vertellen, je bent niet de vader van je zoon, was je nooit opgevallen dan dat hij 3 jaar ouder is dan jij, lieverd?
Vandaar dat zwarte haar natuurlijk ineens, Ridge moest iets mediterraans krijgen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:23 schreef pos het volgende:
Is ze nou zwanger of niet? Iemand leuke spoilers?
Eric is in werkelijkheid idd maar 7 jaar ouder dan Ridgequote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja het feit dat Ridge ouder is dan Eric was een beetje a give away
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:30 schreef Kylee het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:39 schreef milagro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:39 schreef milagro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:34 schreef Kylee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]nee, die site heb ik wel daar lurk ik regelmatig voor mijn spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dan weet ik wanneer ik wel en niet moet kijken.
.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:34 schreef Kylee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was killed by a toilet seat from outer space
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:06 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]Kijk, dat maakt meer sense ook zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:06 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
en ook nog eens geen condoom gebruikt heeft, stom stom stom.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:46 schreef Riann het volgende:
Dat Brooke niet aan de pil is... stom stom stom
Brooke is gewoon helemaal stom stom stom.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:54 schreef milagro het volgende:
[..]
en ook nog eens geen condoom gebruikt heeft, stom stom stom.
en ook nog eens met de man van haar dochter slaapt, terwijl ze zo kapot was over Ridge, en daarvoor zo stuk ging over Thorne, die wilde scheiden.
Ja, die Brooke, het is me er eentje
Hysterisch wijf vooral
Gelukkig maar dat het niet echt is, milagro
Goed idee...quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:10 schreef milagro het volgende:
We gaan haar mailen, Riann, dit kan zo niet
Dat was alleen het feestje 's avonds, de kinderen zijn nog klein, die kunnen nog niet zo laat opblijven. Ze hebben het als gezin wschl. overdag al gevierd en Taylor bleef thuis om op ze te passen.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:44 schreef DarcMarc het volgende:
Wie is het ook opgevallen dat Taylor en de kinderen van Ridge helemaal niet aanwezig waren op z,n verjaardag? je zag alleen Eric,Stephanie,Thorne,Bridget,Deacon, en later Massimo die wou vertellen dat Ridge z,n zoon is
Ik heb taylor al 5 weken niet meer gezienquote:Op maandag 26 juli 2004 20:50 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Dat was alleen het feestje 's avonds, de kinderen zijn nog klein, die kunnen nog niet zo laat opblijven. Ze hebben het als gezin wschl. overdag al gevierd en Taylor bleef thuis om op ze te passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, dat is te wijten aan het het beruchte SORAS he (Soap Opera Rapid Aging Syndrome)quote:Op maandag 26 juli 2004 21:14 schreef amaranta het volgende:
anyway
ik heb al een tijdje niet gekeken maar
wat ik niet snap he.................
hoe oud zijn de kinderen van broek?
een jaar of 20?
hoe oud was broek toen ze die kinderen kreeg? 10 ofzo?
want die kinderen worden ouder en het lijkt wel alsof broek er niet ouder op wordten broek blijft maar baren
jezus
duurt in amerika een jaar soms een maand ofzo?
klopt echt niet
quote:wie kan mij dat verhaal van eric/ridge uitleggenNee, dat was een grapje van Milagro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was killed by a toilet seat from outer space
CJ liep stage bij spectra! en is nu weer aan het studeren, maar hij komt binnenkort weer terugquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Brooke is nog maar een broekie als je ziet op welke leeftijd Sally C.J. ter wereld bracht.
BTW: C.J. is ook al een tijdje spoorloos.![]()
B&B kan wel een roze verhaallijn gebruiken. Het enige roze tot nu toe is het logo.quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:59 schreef wizarddragon het volgende:
Megan en Brooke...zou dat niet wat zijn?
Een paardenhoofdquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:33 schreef Chara het volgende:
wat zat er in die doos die ridge van mas. kreeg?
het was warm![]()
Een taartpuntje... om Ridge duidelijk te maken dat hij slechts een klein deeltje van het Forrester imperium zal erven.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:33 schreef Chara het volgende:
wat zat er in die doos die ridge van mas. kreeg?
het was warm![]()
Maar ook zo lekker voorspellend......quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Stephanie: "Ik weet niet waar die hoer haar inspiratie vandaan haalde." (over Brooke tegen Taylor)
Rick: "Hoer? Hoe durf je zo over m'n moeder te praten?"Heerlijk die open deuren.
Ik ben benieuwd hoe Stephanie gaat reageren op de mislukte coup van Ridge.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:18 schreef Riann het volgende:
The bold is nu echt gaaf op dit moment![]()
![]()
![]()
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op donderdag 16 september 2004 12:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Stephanie gaat reageren op de mislukte coup van Ridge.![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:04 schreef Najra het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
beetje late reactie zie ik nu![]()
In rook opgegaan... net als CJ.quote:Op woensdag 29 september 2004 00:21 schreef Karliene het volgende:
Iemand enig idee wat er met Clarke gebeurd is?
Geef is een linkjequote:Op woensdag 29 september 2004 14:34 schreef milagro het volgende:
Ik heb een poosje geleden effe lekker bijgelezen op de B&B site dus ik hoef de komende 2 jaar of zo niet meer te kijken
Maar ik doe het wel natuurlijk
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:06 schreef rece het volgende:
Een nieuwe love triangle mensen ....... Erica, Rick, Amber wat wordt het weer spannend![]()
zet is neer als spoilerquote:
ik doe het wel fftjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2005 12:33 schreef milagro het volgende:
gedagdroomd, dat doet dat kind namelijk als ze niet minutenlang hardop praat tegen zichzelf
http://www.soapoperadigest.com/features/bb/ambertimeline/quote:Op maandag 10 januari 2005 18:04 schreef inasras het volgende:
Wat is de connectie tussen Sheila en Amber? Ik heb een paar jaar geleden The Bold namelijk een tijdje niet meer gevolgd dus ik weet niet hoe Amber in de soap terecht is gekomen.. Wat heeft Sheila hier precies mee te maken?
Ja......quote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:07 schreef OnaNia het volgende:
Amber is dus ook ooit Erica (Mary)'s babysitter geweest.
Voor de terugkeer van Sheila wil ik wel een oogje toeknijpen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:33 schreef inasras het volgende:
Ja die leeftijden kloppen nooit bij soaps en met name The Bold...
Ze hebben wel een goede manier bedacht om haar weer terug de serie in te brengen iddquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Voor de terugkeer van Sheila wil ik wel een oogje toeknijpen.
Ja viel mij ook al opquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Vandaag was voor het eerst in jaren de originele aftiteling te zien... zal wel een foutje zijn.
Sheila is nooit te beroerd om een steentje bij te dragen.quote:Op maandag 11 april 2005 19:08 schreef OnaNia het volgende:
Spannend, staat Amber naar binnen te gluren en Sheila met een steen achter haar...
quote:Op maandag 11 april 2005 22:15 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Sheila is nooit te beroerd om een steentje bij te dragen.![]()
Mijn god wat is die dom zeg... Blijft ze gewoon staan en dom om zich heen staan kijken. Amber geeft nieuwe invulling aan de term dom blondje.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:26 schreef ThomasBerge het volgende:
Het zit die Amber ook niet mee.
quote:WILLIAM BELL OVERLEDEN
Op 29 april 2005 is William Bell op 78-jarige leeftijd overleden aan de complicaties van Alzheimer. William Bell was samen met Irna Philips en Agnes Nixon één van de grote drie legendarische soappioniers. Hij is zijn loopbaan begonnen als schrijver van 'Guiding Light' in 1956.
Van 1958 t/m 1966 was hij co-hoofdschrijver van 'As The World Turns' en van 1966 t/m 1973 was hij hoofdschrijver van 'Days of Our Lives'. In 1973 starte hij zijn eigen soap 'The Young and the Restless' en in 1987 'The Bold and the Beautiful'. Samen met Irna Philips creëerde hij ook nog 'Our private world' en 'Another world'.
BRON: www.soapvision.nl
quote:B&B CO-CREATOR WILLIAM J. BELL PASSES AWAY AT 78
William J. Bell. the legendary co-creator of CBS' The Young and the Restless and The Bold and the Beautiful, passed away April 29, 2005 of complications from Alzheimer's.
Bell began his career in television in 1956 writing for Guiding Light before co-creating Our Private World and Another World. He was also a writer on As the World Turns from 1957-1966 and later became the head writer of Days of Our Lives in 1966. In 1973, while Bell was still the head writer on Days of Our Lives, he and his wife, Lee Phillip Bell, created The Young and the Restless. The series has been the Number One daytime program week after week for more than 16 years and has received numerous Emmy Awards, including six for Outstanding Drama Series, most recently in 2004, three as a writer for The Young and the Restless, five as the show's producer and one as a writer for Days of Our Lives. Bell received the Governor's Lifetime Achievement Award from the National Academy of Television Arts and Sciences (NATAS) and the Academy of Television Arts and Sciences (ATAS).. In 1987, the Bells co-created the hit CBS daytime drama, The Bold and the Beautiful.
He is survived by his wife of 50 years, Emmy Award-winning broadcast journalist Lee Phillip Bell. He is also survived by their three children, Bill, the president of Bell Dramatic Serial Company and Bell-Phillip Television Productions, Inc.; Bradley, head writer and executive producer of The Bold and the Beautiful and Lauralee, an actress on The Young and the Restless, as well as his grandchildren, Liam, Sabrina, Chasen, Caroline, Charlotte and Oliver Bell, and Christian and Samantha Martin.
Funeral services will be arranged at the Good Shepherd Catholic Church in Beverly Hills, Calif. In lieu of flowers, the family requests that donations be made to the Alzheimer's Association.
BRON: the world of the bold and the beautiful
Dat is toch die spinoff met Lisa uit As the world turns?quote:Op zondag 1 mei 2005 16:59 schreef Iwan1976 het volgende:
'Our private world'
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:32 schreef OnaNia het volgende:
Dat is toch die spinoff met Lisa uit As the world turns?
De verhaallijn van vorig jaar[ Morgan die Taylor] ontvoerd, vond ik ook wel spannendquote:
zeker spannend de laatste tijdquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:57 schreef ThomasBerge het volgende:
Taylor en Brooke neergeschoten door Sheila, en Taylor is er ernstig aan toe. Wat een spectaculaire uitzending.
Ja denk ik ook, ik denk dat ze de serie verlaatquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:58 schreef laffer het volgende:
[..]
zeker spannend de laatste tijd![]()
ik denk trouwens dat taylor dood is
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:58 schreef laffer het volgende:
ik denk trouwens dat taylor dood is
die muziekquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:57 schreef ThomasBerge het volgende:
Taylor en Brooke neergeschoten door Sheila, en Taylor is er ernstig aan toe. Wat een spectaculaire uitzending.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow geweldig, typisch Bold weer
Über-drama inderdaad!quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:04 schreef MadGuy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow spoiler lezen , dan moet ik niet op invoeren drukken natuurlijkquote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen maar eens bijlezen op de site
Blond haar staat haar veel beter. Met dat korte grijze haar heeft ze een bitchy uitstraling.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:24 schreef MadGuy het volgende:
Stephanie's haar is ook eng nu...
Wat heeft zij met d'r tieten gedaan? En hij met z'n...z'n... nou ja, alles?quote:
Ze heeft inderdaad onwijs veel plastische chirurgie laten doen, dat zie je ook aan haar wangen en zo. Zonde hoor, ze was eerst veel mooier.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:34 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
Heeft ze haar lippen laten opspuiten? Het was zo'n mooie vrouw. Mijn Taylor, wat doe je?
Sheilaquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:50 schreef OnaNia het volgende:
De actrice die Erica speelt is eigenlijk best wel erg goed. Zoals ze tegen Sheila stond te schreeuwen van de week, ze ging er echt helemaal voor. In dat soort scenes worden de goede van de slechte acteurs gescheiden, en zij is duidelijk met vlag en wimpel geslaagd.
En Sheila blijft ook super als compleet gestoorde psychopaat.
Stephanie, de actrice die haar speelt, is dan ook een pot, hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:24 schreef MadGuy het volgende:
Jezus! Ik dacht eerst dat het een potterige vrouw was. Dan is Taylor toch aardig geconserveerd gebleven!
Stephanie's haar is ook eng nu...
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij doelde MadGuy met 'potterige vrouw' op Ridge, maar inderdaad Stephanie is irl lesbisch. Ik meen ooit gelezen te hebben dat ze iets met Caroline gehad zou hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:08 schreef milagro het volgende:
Stephanie, de actrice die haar speelt, is dan ook een pot, he
Ohquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens mij doelde MadGuy met 'potterige vrouw' op Ridge
Klopt, ze heeft iets met Caroline.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens mij doelde MadGuy met 'potterige vrouw' op Ridge, maar inderdaad Stephanie is irl lesbisch. Ik meen ooit gelezen te hebben dat ze iets met Caroline gehad zou hebben.
Ik vond het voor een soap zeker mooi gedaan. The Bold is een beetje in mijn achting gestegen.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:11 schreef TheVulture het volgende:
goeie sterfscene van Taylor. Erg mooie vrouw ook, jammer dat ze zich in reallife zo heeft laten verbouwen....
Of Taylor terugkomt, who knowsquote:Op maandag 30 mei 2005 22:12 schreef T1andonly het volgende:
Ik volg het ook, maar komt Taylor echt terugdat is me echt ff tever gezocht
quote:Op maandag 30 mei 2005 21:58 schreef inasras het volgende:
Wat gaat er nu eigenlijk met Erica en Sheila gebeuren? Sheila zeker in de gevangenis maar komt er een hereniging tussen Erica en James? Kheb geen zin om het op te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
Het was inderdaad een mooie scène, maar de sterfscène van Caroline maakte toch net iets meer indruk... met die bedelarmband en dat Caroline bloembollen had gepland die een jaar later uitkwamen.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:53 schreef MadGuy het volgende:
Ik vond het voor een soap zeker mooi gedaan. The Bold is een beetje in mijn achting gestegen.
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:25 schreef OnaNia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog steeds niet over Taylor heen...![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedenken ze het![]()
Is dat niet die Thomas?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:55 schreef milagro het volgende:
ik snap geen reet van die kids van Taylor en Ridge
Was er niet minstens 1 ongeveer zo oud als dat kind van Amber en Rick?
Ja, maar hij is gewoon opeens 2 jaar ouderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:50 schreef milagro het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:54 schreef milagro het volgende:
Oh en trouwens...dat zal wel moetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Kloptquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:02 schreef Diorchanel het volgende:
Dat verhaal was op het moment v/d opname nog helemaal niet aan de orde, dat hebben ze pas net verzonnen in Amerika. Zo gaat dat altijd in soaps.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:14 schreef milagro het volgende:Hilarisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ook. 2001 is dit toch? Toen ging het niet zo lekker qua contracten inderdaad...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:18 schreef Diorchanel het volgende:
Was dat van dat kindje niet veel eerder geleden? Dat kindje is nl geboren in 1998, dus daar gaat dit niet over. Dit had dacht ik iets te maken met contractbesprekingen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:14 schreef milagro het volgende:
[..]
KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
LOL♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Oh dat zal dan wel, ik deed maar een gooiquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:18 schreef Diorchanel het volgende:
Was dat van dat kindje niet veel eerder geleden? Dat kindje is nl geboren in 1998, dus daar gaat dit niet over. Dit had dacht ik iets te maken met contractbesprekingen.
Ja inderdaad, en hij stond volgens mij nog op het punt om het te doen ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:59 schreef MadGuy het volgende:
En wat ze Massimo ook aanbood. Ze had naar eigen zeggen Taylor en Brooke per ongeluk neergeschoten, maar als Massimo haar zou helpen zou ze wel als een volleerde Xenia Onatopp even allerlei vervelende mensen voor Massimo in het buitenland af kunnen maken.
Jammer, die heb ik dus net gemist. Waarom zat die scene erin dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Leuk die (nieuwe!) scène met Margo Lynley.
Hier gaat het zometeen ook flink onweren. Als het maar niet tijdens ONM of GTST is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:51 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb alleen het deel voor de reclame gezien, het beeld van de tv viel weg door die onweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |