quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:50 schreef milagro het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:54 schreef milagro het volgende:
Oh en trouwens...dat zal wel moetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Kloptquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:02 schreef Diorchanel het volgende:
Dat verhaal was op het moment v/d opname nog helemaal niet aan de orde, dat hebben ze pas net verzonnen in Amerika. Zo gaat dat altijd in soaps.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:14 schreef milagro het volgende:Hilarisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ook. 2001 is dit toch? Toen ging het niet zo lekker qua contracten inderdaad...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:18 schreef Diorchanel het volgende:
Was dat van dat kindje niet veel eerder geleden? Dat kindje is nl geboren in 1998, dus daar gaat dit niet over. Dit had dacht ik iets te maken met contractbesprekingen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:14 schreef milagro het volgende:
[..]
KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
LOL♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Oh dat zal dan wel, ik deed maar een gooiquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:18 schreef Diorchanel het volgende:
Was dat van dat kindje niet veel eerder geleden? Dat kindje is nl geboren in 1998, dus daar gaat dit niet over. Dit had dacht ik iets te maken met contractbesprekingen.
Ja inderdaad, en hij stond volgens mij nog op het punt om het te doen ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:59 schreef MadGuy het volgende:
En wat ze Massimo ook aanbood. Ze had naar eigen zeggen Taylor en Brooke per ongeluk neergeschoten, maar als Massimo haar zou helpen zou ze wel als een volleerde Xenia Onatopp even allerlei vervelende mensen voor Massimo in het buitenland af kunnen maken.
Jammer, die heb ik dus net gemist. Waarom zat die scene erin dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Leuk die (nieuwe!) scène met Margo Lynley.
Hier gaat het zometeen ook flink onweren. Als het maar niet tijdens ONM of GTST is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:51 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb alleen het deel voor de reclame gezien, het beeld van de tv viel weg door die onweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |