quote:Op maandag 10 januari 2005 12:33 schreef milagro het volgende:
gedagdroomd, dat doet dat kind namelijk als ze niet minutenlang hardop praat tegen zichzelf
http://www.soapoperadigest.com/features/bb/ambertimeline/quote:Op maandag 10 januari 2005 18:04 schreef inasras het volgende:
Wat is de connectie tussen Sheila en Amber? Ik heb een paar jaar geleden The Bold namelijk een tijdje niet meer gevolgd dus ik weet niet hoe Amber in de soap terecht is gekomen.. Wat heeft Sheila hier precies mee te maken?
Ja......quote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:07 schreef OnaNia het volgende:
Amber is dus ook ooit Erica (Mary)'s babysitter geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de terugkeer van Sheila wil ik wel een oogje toeknijpen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:33 schreef inasras het volgende:
Ja die leeftijden kloppen nooit bij soaps en met name The Bold...
Ze hebben wel een goede manier bedacht om haar weer terug de serie in te brengen iddquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Voor de terugkeer van Sheila wil ik wel een oogje toeknijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja viel mij ook al opquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Vandaag was voor het eerst in jaren de originele aftiteling te zien... zal wel een foutje zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |