Klopt, ze heeft iets met Caroline.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens mij doelde MadGuy met 'potterige vrouw' op Ridge, maar inderdaad Stephanie is irl lesbisch. Ik meen ooit gelezen te hebben dat ze iets met Caroline gehad zou hebben.
Ik vond het voor een soap zeker mooi gedaan. The Bold is een beetje in mijn achting gestegen.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:11 schreef TheVulture het volgende:
goeie sterfscene van Taylor. Erg mooie vrouw ook, jammer dat ze zich in reallife zo heeft laten verbouwen....
Of Taylor terugkomt, who knowsquote:Op maandag 30 mei 2005 22:12 schreef T1andonly het volgende:
Ik volg het ook, maar komt Taylor echt terugdat is me echt ff tever gezocht
quote:Op maandag 30 mei 2005 21:58 schreef inasras het volgende:
Wat gaat er nu eigenlijk met Erica en Sheila gebeuren? Sheila zeker in de gevangenis maar komt er een hereniging tussen Erica en James? Kheb geen zin om het op te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
Het was inderdaad een mooie scène, maar de sterfscène van Caroline maakte toch net iets meer indruk... met die bedelarmband en dat Caroline bloembollen had gepland die een jaar later uitkwamen.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:53 schreef MadGuy het volgende:
Ik vond het voor een soap zeker mooi gedaan. The Bold is een beetje in mijn achting gestegen.
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:25 schreef OnaNia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog steeds niet over Taylor heen...![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedenken ze het![]()
Is dat niet die Thomas?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:55 schreef milagro het volgende:
ik snap geen reet van die kids van Taylor en Ridge
Was er niet minstens 1 ongeveer zo oud als dat kind van Amber en Rick?
Ja, maar hij is gewoon opeens 2 jaar ouderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |