Kawasaki ZX12-Rquote:Model: Suzuki GSX 1300 R Hayabusa
Year: 1999
Category: Sport touring
Engine/transmission
Displacement: 1298.00 ccm (79.20 cubic inches)
Engine type: In-line 4
Stroke: 4
HP (kW): 175.00 (127.7) @ 9800
Torque - Nm (kgf-m / ft.lbs): 140.00 (14.3 / 103.3) @ 7000
Fuel system: Injection
Valves per cylinder: 4
Cooling system: Liquid
Gears: 6
Transmission type/final drive: Chain
Physical measures
Weight (incl. oil and gas): 248.0 kg (546.7 pounds)
Seat height (if adjustable, lowest setting): 805 mm (31.7 inches)
Wheelbase: 1,485 mm (58.5 inches)
Chassis/dimensions
Front tyre dimensions: 120/70-ZR17
Rear tyre dimensions: 190/50-ZR17
Front brake(s): Dual disc
Front brake(s) diameter: 320 mm (12.6 inches)
Rear brake(s): Single disc
Speed/acceleration
Top speed: 308.0 real km/h (191.4 mph)
Other specifications
Fuel capacity: 22.00 litres (5.81 gallons)
Honda CBR1100XX Super BlackBirdquote:Model: Kawasaki ZX-12R
Year: 2000
Category: Sport touring
Engine/transmission
Displacement: 1199.00 ccm (73.16 cubic inches)
Engine type: In-line 4
Stroke: 4
HP (kW): 185.00 (135.0) @ 10000
Torque - Nm (kgf-m / ft.lbs): 134.00 (13.7 / 98.8) @ 7500
Gears: 6
Transmission type/final drive: Chain
Physical measures
Weight (dry): 215.0 kg (474.0 pounds)
Chassis/dimensions
Front brake(s): Dual disc
Rear brake(s): Single disc
Speed/acceleration
Top speed: 320.0 km/h (198.8 mph)
Other specifications
Color options: Red, green, silver
Bleuh, ik kan nu niet de vorige topics erbij zetten want het vorige topic zit al op slot dus kan niet meer quoten of editten om vervolgens hier te plakkenquote:Model: Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
Year: 1997
Category: Sport touring
Engine/transmission
Displacement: 1137.00 ccm (69.38 cubic inches)
Engine type: In-line 4
Stroke: 4
HP (kW): 164.00 (119.7)
Torque - Nm (kgf-m / ft.lbs): 127.00 (12.9 / 93.7)
Valves per cylinder: 4
Cooling system: Liquid
Gears: 6
Transmission type/final drive: Chain
Physical measures
Weight (dry): 223.0 kg (491.6 pounds)
Seat height (if adjustable, lowest setting): 810 mm (31.9 inches)
Chassis/dimensions
Front brake(s): Dual disc
Rear brake(s): Single disc
Speed/acceleration
Top speed: 295.0 km/h (183.3 mph)
Waar was dat ergens? Erg triest om zoiets te horen!quote:Op maandag 3 mei 2004 17:36 schreef jojomen4 het volgende:
Motorongeluk op N201
Hier ook..quote:Op maandag 3 mei 2004 17:22 schreef stinkie het volgende:
Die Busa blijft toch wel op het verlanglijstje staan als opvolger voor de huidige
N201 loopt van Hilversum naar Haarlem via dorpen als Vinkeveen, Uithoorn, Aalsmeer en Hoofddorp.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:06 schreef ploderus het volgende:
[..]
Waar was dat ergens? Erg triest om zoiets te horen!
1,5 jaar zou misschien gaan, als mijn huidige dat nog volhoudt, anders komt er nog een modelletje tussendoor. Heb al voor die Busa gekeken, gebruikt scheelt financieel nauwelijks met nieuwquote:Op maandag 3 mei 2004 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hier ook..
Maar niet over 1,5 jaar... is financieel niet haalbaar voor mij. Een BlackBird uit 96/97 echter wel
Ik weet ook nog niet of een Sporttout wel iets voor mij is.... het lijkt mij relaxted van een supersport. En met een sporttour (Busa, blackbird) kan je ook aardig hoeken hoor
Ik las pas dat de Busa qua rijden wel degelijk als de opvolger voor de GSX-R1100 aanvoelde.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hier ook..
Maar niet over 1,5 jaar... is financieel niet haalbaar voor mij. Een BlackBird uit 96/97 echter wel
Ik weet ook nog niet of een Sporttout wel iets voor mij is.... het lijkt mij relaxted van een supersport. En met een sporttour (Busa, blackbird) kan je ook aardig hoeken hoor
quote:Op maandag 3 mei 2004 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hier ook..
Maar niet over 1,5 jaar... is financieel niet haalbaar voor mij. Een BlackBird uit 96/97 echter wel
Ik weet ook nog niet of een Sporttout wel iets voor mij is.... het lijkt mij relaxter dan een supersport. En met een sporttour (Busa, blackbird) kan je ook aardig hoeken hoor
Ik heb eens rond de tafel met ervaren Busa-rijders gezeten.... en die delen allemaal de mening dat het een zeer makkelijk te berijden motor is. Vergeleken met de GSX-R1000 istie poesliefquote:Op maandag 3 mei 2004 19:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik las pas dat de Busa qua rijden wel degelijk als de opvolger voor de GSX-R1100 aanvoelde.
De GSX-R1000 mogen we dan als een nieuwe klasse beschouwen blijkbaar.
En dat hebben ze nietquote:Op maandag 3 mei 2004 19:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alleen mijn volgende motor moet toch ook echt wel weer cardan hebben
Alleen duurt dat nog wel minimaal 2 jaar en/of 120k kilometer voordat ik een andere motor ga nemen
Maar de komende BMW K1200S welquote:Op maandag 3 mei 2004 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En dat hebben ze niet
Tja, ik weet het. Het is verassend... een Beemer met cardenquote:Op maandag 3 mei 2004 19:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh
Hij zit in ieder geval een stuk comfortabeler dan een gsx-r1000/750quote:Op maandag 3 mei 2004 19:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb eens rond de tafel met ervaren Busa-rijders gezeten.... en die delen allemaal de mening dat het een zeer makkelijk te berijden motor is. Vergeleken met de GSX-R1000 istie poeslief
Hij is tamelijk zwaar en superstabiel.....
Ja maar dat is ook een stukje motorpraat .. nee hoor ik vind het wel een makkelijke motor om te rijden..quote:Op maandag 3 mei 2004 19:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb eens rond de tafel met ervaren Busa-rijders gezeten.... en die delen allemaal de mening dat het een zeer makkelijk te berijden motor is. Vergeleken met de GSX-R1000 istie poeslief
Hij is tamelijk zwaar en superstabiel.....
Was alleen maar de 1'na laatste pagina van 5.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Pepijn, cool, ik ga ff lezen!
Toen ik van de ultralichte RGV250 overstapte op de GSX600F viel mij op hoe licht de laatste stuurde.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Beetje jammer dat ie 243kg weegt(gewicht rijklaar)
quote:Inderdaad Piet, dat heb ik ook zo beleefd.
Ook ik heb voor de Busa een merel bereden. Ik had een '99 injectie Blackbird, en dat scheelde toch nog een hoop geld t.o.v. een '99 Hayabusa. (was jouw Blackbird overjarig, Piet?)
Fijne fiets die Blackbird, niks mis mee. Daar heb ik veel lol mee gehad en super mee door de Alpen en Vogezen "getoerd" .
Maar de drang naar een Hayabusa blééf.
Dus na 1 jaar merel rijden dat ding weer ingeruild op een Hayabusa en inderdaad, zo een aktie kost dus wel geld
Maar het zijn gewoon twee totaal verschillende motoren, de X-factor van de Hayabusa is gewoon veel hoger dan die van een Blackbird.
Maarrrr....... het onderhouds prijskaartje van een Hayabusa ligt ook gewoon veel hoger dan bij een Blackbird, al lijken de motoren op papier niet zo heel veel te verschillen.
Tot slot een kleine kanttekening mijnerzijds:
Ik acht de overgang van een 25 Kw motor naar een Hayabusa toch iets te groot.
Zonder te gaan overdrijven vind ik dat je er toch heel goed van bewust moet zijn dat een Hayabusa tot dingen in staat is die zelfs de meest ervaren motorrijder kunnen verrassen.
Denk hierbij maar eens aan:
- spontaan spinnend achterwiel bij nat weer
- idem dito bij droog weer + zeer sportief bochtenwerk
- een alles verpletterende acceleratie. Dat kan óók in je nadeel werken, wederom bij zeer sportief stuurwerk. De bochten komen nu echt heel wat sneller op je af dan dat je tot nu toe gewend bent..........
Als je met dezelfde sportieve rijstijl vanaf een 25 Kw motor op een Hayabusa overstapt, zul je direct behoorlijk aan die rijstijl moeten gaan schaven. Je mag geen moment vergeten dat je a.h.w. vanuit een sportvliegtuig in een raket gestapt bent.
Daarom ben ik van mening dat een iets minder vermogende motor als tussenstap verstandiger is.
Immers, met zo'n 100 tot 120 pk kun je toch ook lekker vegen, en je houdt nog een leuke som geld over!
Tja... was het maar mijn eigen lompheidquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Je haat je BMW omdat jij zo lomp bent?![]()
Wel kut iig....
Uhmm... me poot schoof van de bok.... eigenlijk kon niemand of iets er wat aan doen, mijn motor niet en ik niet... gewoon bad luckquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja kan me voorstellen
Maar het is toch je eigen schuld? Kan die motor toch niks aan doen?
Niet voor herhaling vatbaar iigquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok![]()
Blijft zonde natuurlijk..
Dat heet ondernemersrisicoquote:Bel ik net nog effe voor de zekerheid Sabra motoren op voor een nieuwe kettingset.... scheelt 40 euro met de zaak waar ik vanmiddag een afspraak gemaakt had! Hij ging de onderdelen bestellen.....
Maar nu heb ik dus een afspraak gemaakt met Sabra, kan die eerste zaak die kettingset in rekening brengen bij mij omdat ik hem dat heb laten bestellen
Hij kan je nooit dwingen iets te kopen...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Ohja, heb een email gestuurd net... dat ik helaas verhinderd ben.
Is het niet zo dat als het monderling is afgesproken dat hij eist dat ik het alsnog koop?
* PatrickM gaat langzaam maar zeker het idee van cardan laten varenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Das mooi.. was al beetje zenuwachtig eigelijkIk heb nu achter 1 maatje groter tandwiel genomen...... 48 ipv 47, het ging helaas maar tot 48, anders had ik 49 genomen
En idd, jouw BMW is aardig aan de maat ja
Is een FJR niks voor je?Is wel 240kg droog... 145pk, 132nm koppel EN cardan
Maar van het gewicht merk je serieus niks.. heel handelbaar, ook ernaast
Dan hedde ge wel een probleem want ze zijn 228kg droog en je hebt ze ook van 240kg droog...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik ben erg gecharmeerd van de GSX1400
Zowel de Busa als de Gixxer zijn niet normaal (of legaal) op 25kw te krijgen. Met veel knutselwerk zal het wel lukken, maar je molt de motor er wel mee.quote:
Jij rent altijd achter de feiten aan he Rosco.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:34 schreef Rosco_P_Coltrane het volgende:
[..]
Zowel de Busa als de Gixxer zijn niet normaal (of legaal) op 25kw te krijgen. Met veel knutselwerk zal het wel lukken, maar je molt de motor er wel mee.
Daarnaast, als iemand 25kw moet rijden, is het beter om een lichtere fiets te nemen en later met wat ervaring te starten met een grote fiets
Ow, ja ik begin nog maar net... weet er nog niet zoveel van.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:34 schreef Rosco_P_Coltrane het volgende:
[..]
Zowel de Busa als de Gixxer zijn niet normaal (of legaal) op 25kw te krijgen. Met veel knutselwerk zal het wel lukken, maar je molt de motor er wel mee.
Daarnaast, als iemand 25kw moet rijden, is het beter om een lichtere fiets te nemen en later met wat ervaring te starten met een grote fiets
Een R1 is wel een lekkere lichte beginnersfiets... weegt tenslotte droog maar 172 kgquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ow, ja ik begin nog maar net... weet er nog niet zoveel van.
Wat is een lichtere fiets dan? Ik vind een R1 wel cool om te beginnen
Tja... dat is met elke nieuwe motor die je onder je kont krijgtquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:31 schreef Patrick281 het volgende:
PatrickM na een BMW hoefde je toch nooit meer een andere motor.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow, ja ik begin nog maar net... weet er nog niet zoveel van.\
Staat een schade R1 op marktplaats.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:57 schreef PatrickM het volgende:
Dus waarschijnlijk komt er nog wel iets van een naakte 1000+ cc fiets
quote:"er is geen ander motorleven na BMW.."
Zie ik daar nou een zijstandaard.quote:
Tja weet ik veel .. begin net.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, dat zijn afvoerslangetjes... koelvloeistof/accu ofzo
Nu alleen de bestuurder nog.quote:To the Latin way of thinking a Bimota YB9 is a perfectly logical motorcycle. Only a nutcase would settle for anything less than perfection, right ?
Yep, the YB9 was one of the best bikes Bimota ever made, with the FZR600 Yamaha engine powering a lithe handling, sharp braking masterpiece on wheels. Sheer Latin class.
Wel een dikke bassbox achterop vastbinden he ?quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:53 schreef PatrickM het volgende:
Vandaag weer goed nieuws
Ik heb een autoradio/cd/mp3 speler gekocht voor de beemer
Dus dat wordt haast lekker knutselen, en dan kunnen we van musica genieten op de motori
Hmm ik vind het altijd een raar gezicht en irritant als zo'n baas met een Goldwing naast mij staat te bleren.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:53 schreef PatrickM het volgende:
Vandaag weer goed nieuws
Ik heb een autoradio/cd/mp3 speler gekocht voor de beemer
Dus dat wordt haast lekker knutselen, en dan kunnen we van musica genieten op de motori
Ik vind het wel lekker hoor... als ik lekker aan het toeren ben een lekker muziekje erbij en gaanquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmm ik vind het altijd een raar gezicht en irritant als zo'n baas met een Goldwing naast mij staat te bleren.
Vroeger miste ik de radio misschien uit gewoonte ..
.. maar op een motor moet je nou eenmaal beter opletten dus daar hoort geen muziek bij.![]()
Er zijn genoeg gasten die gewoon oordoppen in hun oor stoppen en zo gaan rijdenquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan je niet beter een cabrio kopen PatM?
in een diepmotordal...nah valt wel mee, maar ik had wel weinig zin om het woord motor nog te horen/zien na de pech met mijn motor (en auto trouwens, de ontsteking is kapotquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoi
Waar heb jij gezeten?
En wat gaat het worden als je het papiertje hebt?quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:53 schreef Drazic het volgende:
*dank*![]()
sorry ben beetje blij
![]()
congratsquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:49 schreef Drazic het volgende:
Hallo mensen.. Ik ben zojuist geslaagd voor de voertuigbeheersing! Yes nu alleen nog op de weg afrijden en ik ben klaar om in de zomer lekker te gaan toeren! HEERLIJK....
Suc6 al diegene die het geluk hebben vandaag nog te mogen rijden! Geniet er van!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En wat gaat het worden als je het papiertje hebt?
Oef... is altijd kut. Gelukkig heb ik nog geen pech met mn gehad (op een gebroken koppelingskabel na dan).quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
in een diepmotordal...nah valt wel mee, maar ik had wel weinig zin om het woord motor nog te horen/zien na de pech met mijn motor (en auto trouwens, de ontsteking is kapot)
motor wordt volgende week dinsdag gefixtkost me wel weer wat duiten maar dan kan ik iig weer rijden!
ik niet...quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaat er morgen nog iemand van ons naar de MF Mega Meet?
Zou ik maar niet te makkelijk zeggenquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
congratshet moeilijkste heb je gehad, nu alleen nog ff een rondje rijden...
850 motoren ofzo geloof ikquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik niet...![]()
Fireblade, R1, ZX10R, Hayabusa enz. enz.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:55 schreef Drazic het volgende:
Hebben jullie ook nog tips voor een leuke begin motor....
zeg dat wel...ff afkloppen voor jou...quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oef... is altijd kut. Gelukkig heb ik nog geen pech met mn gehad (op een gebroken koppelingskabel na dan).
yep, maar die olielekkage kwam dus door die moerbout die maar niet vast wilde zitten. ik dacht dat ik hem vorige week had gemaakt, ik had hem echt heel erg vastgedraaid...nog geen 10 km gereden en hij lekte alweer.quote:Maar hee, alles komt goed
Wat was er precies met je motor? Kleppen stellen en olie lekkage toch?
das erg ruimquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:57 schreef Drazic het volgende:
haha.... tussen de 2.000 en 5.000 euro.
Niet doen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:58 schreef Drazic het volgende:
Fireblade inderdaad! Maar das misschien toch wat te overdreven om op te beginnen denk ik...
ZXR400...quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:58 schreef Rietvaerder het volgende:
En wat voor iets wil je dan?
Naked, tour... sporttour of supersport?
Echte goede leerfietsen zijn bijvoorbeeld:
CBR600, SV650(S), Bandit600 (heb ik zelf ook), GS500 (zijn wat goedkoper, niet echt boeiend), CB600, ER5...
Hmm.... uitboren en opnieuw tappen? Moet je wel lef hebben om daar in de te gaan borenquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeg dat wel...ff afkloppen voor jou...
[..]
yep, maar die olielekkage kwam dus door die moerbout die maar niet vast wilde zitten. ik dacht dat ik hem vorige week had gemaakt, ik had hem echt heel erg vastgedraaid...nog geen 10 km gereden en hij lekte alweer.
maar idd, alles komt weer goed volgende week
Das een Kawasaki...quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ZXR400...
omdat het alu is? maakt mij niet uit als ze het maar fixenquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hmm.... uitboren en opnieuw tappen? Moet je wel lef hebben om daar in de te gaan boren![]()
dat dacht ik ook...tot ik op een ZXR400 reed...quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:01 schreef Drazic het volgende:
ER-5 vind ik zelf wat kaal maar wel prettige motor ik les er ook op.
Nee omdat het je kleppendeksel is tochquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
omdat het alu is? maakt mij niet uit als ze het maar fixen
dat snap ik even niet? dat draad kunnen ze toch gewoon uitboren? ik heb gehoord dat ze er dan een busje in doen zodat het de oude maat weer krijgt?quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee omdat het je kleppendeksel is toch
ah zo, ach daarom is het missch ook wel zo slim om het bij hun te laten doen. kost wel wat, maar dan heb je ook wat (ook garantie etc)quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, maar het idee om in je kleppendeksel te gaan boren bedoel ik
Klopt helemaal!quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:04 schreef Drazic het volgende:
Ik denk nl. dat het heel belangrijk is om het rustig te leren... Niet meteen een hele zware motor kopen want volgens mij is ervaring nogal belangrijk voor met bochtenwerk. Ik denk maar correct me if i am wrong.. Dat het misschien ook beter was geweest om het toegestane aantal kw's af te laten hangen van de rij-ervaring ipv. de leeftijd... Maar goed dat is dan wel wat moeilijker te controleren...
Ben benieuwdquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ah zo, ach daarom is het missch ook wel zo slim om het bij hun te laten doen. kost wel wat, maar dan heb je ook wat (ook garantie etc)
er staat er 1 bij een motorzaak hier in de buurt, maar in het echt toch niet slecht hoor!quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat vind je van een ZZR600?
tot later, s6 en we horen het wel!quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:18 schreef Drazic het volgende:
Die ken ik zo niet.... Maar goed heren motorrijders (jullie gelukkigen!) Ik gaat er vandoor! Als jullie gaan rijden veel plezier! Ik mag me bijna aansluiten bij de fok motorclub!
Thx voor de tips en tot de volgende keer maar weer!
Groet een (bijna)- motorrijder...
*Op die foto's ziet het er wel ok uit!* iets je meer racer mag wel wat mij betreft! Nu gaat ik! suc6 heren!
Vaak denk je te laat of vlak in de bocht dat je te hard gaat, *remmen of stuurfoutjes maken dan de ziekenhuispatient.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Klopt helemaal!
Vooral de bocht goed doorkijken, want waar je kijkt daar ga je heen...
Patrick281 (geloof ik) vertelde ooit eens dat iemand op het klaverblad naar de witte zijlijn ging zitten kijken, dat gaat niet goed
De pest met een lichte motorfiets en veel vermogen is, dat als je ervaring mist, je in een bocht te snel of teveel op het gas ga.. waardoor je achterwiel kan uitbreken en dan lig je![]()
Dit is maar 1 van de vele voorbeelden die kunnen gebeuren op een (lichte) fiets met veel vermogen zonder ervaring..
Ik weet wie het zegtquote:Op donderdag 6 mei 2004 09:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Rustig.. rustig... denk aan je hart...
Ik zat daarnet achter twee motor wouten (waarvan 1 een K1100LT en 1 een ST1300) en zag en merkte dat ik nog wel wat harder en platter de bocht door kanquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vaak denk je te laat of vlak in de bocht dat je te hard gaat...
Hij is RAAR jongequote:Op donderdag 6 mei 2004 14:01 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt
Zonder gein... ik zou best een Goldwing oid willen hebben voor het toeren en vakanties enzo, en dan een echte motor om naar het werk mee te gaan en te spelen
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hij is RAAR jonge
Met de meeste motoren kun je wheelies maken. Alleen bij de ene type motor kunnen meer mensen het dan bij de andere typequote:Op donderdag 6 mei 2004 14:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Je schijnt er wheelies mee te kunnen maken
Nou ik niet denk ik ..quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is waar.
Zelfs met de CBR125R
Ja dan trek je hem zelf ophoog - gewicht enz .. aan het stuur trekken van een CBR zal met die wielbasis weinig doen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Wedden dat het lukt met een CBR125R?
Met mn ma's tomos lukt het ook
Huh? Die megameet was toch zondag 9 mei?quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaat er morgen nog iemand van ons naar de MF Mega Meet?
Serieus welke is de mooiste .. kijk even hier.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:50 schreef Patrick281 het volgende:
..net wel alle RS-125 en NSR-125 op marktplaats bekeken..
Zilver is mooi, maar dat is mijn leeftijd .. wat vinden jullie?
De eerste is een Troy Corser replica .. daar heb ik de helm van.quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Eerste en derde van de middelste rij
quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Net een SMS gehad van Mark
Hij doet nu nog even niets, heeft het naar zn zin..... over een paar weken heeft ie baantje op het strand, iets in de bediening (daar kan je van alles onder verstaan![]()
)
ik vind het sowieso rustig de laatste tijd hier...tis niet dat ik de topics niet gevolgd hebquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:11 schreef Patrick281 het volgende:
Valt je ook op dat OPM gelijk een stuk minder enthousiast is de laatste tijd..
Hij had toch een date met een dame van de 400cc meeting.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Die heeft hij idd alMaar die moet hij weer teruggeven aan Makster over 3 maanden.... dacht ik....
Mag jij 2 keer overdrijven ..quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik vind het sowieso rustig de laatste tijd hier...tis niet dat ik de topics niet gevolgd hebmaar dan heb ik echt de pest in en weinig zin om te posten...
ik heb gewoon al 2 weken niet meer gereden :'( :'( maar vanaf volgende week schijnt de zon weer(hoop ik)
Klopt, maar toch bedankt voor het meedenken Plo!quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Die heeft hij idd alMaar die moet hij weer teruggeven aan Makster over 3 maanden.... dacht ik....
quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:21 schreef Rietvaerder het volgende:
met die bandit was nog geen 10 kmquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:29 schreef Patrick281 het volgende:
Mag jij 2 keer overdrijven ..
Tja als jij en Hollander overdag niet meer komen.En 2 weken .. je hebt nog met die Bandiet gereden.
Link jatten en voor al je post's gebruiken.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
die jah!
Yep maar nu Makster op vakantie gebruik ik de zijne nog even tot hij ze terug wil.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:29 schreef Patrick281 het volgende:
Hij had toch een date met een dame van de 400cc meeting.
Ik kijk weleens maar het tempo van posten is vrij laag geworden, vroegah kregen we een topicje binnen 2 dagen vol.quote:Mag jij 2 keer overdrijven ..
Tja als jij en Hollander overdag niet meer komen.En 2 weken .. je hebt nog met die Bandiet gereden.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:29 schreef Patrick281 het volgende:
OPA .. vroeger was alles beter ..
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:43 schreef PatrickM het volgende:
Ik ben niet de kwaaiste
enne, ik kom uit Monster met mijn Beemertje
/edit
lijstje van wie ik weet waar hun huizen wonen
Patrick281 - Hoogvliet
Rietvaerder - Dordrecht
Gerako - Hippolytushoef (iig uit de omgeving daaro)
ZX9R - Groningen
OPM - Arnhem (of was het nou Nijmegen)
Hollander172 - ?
Ik werd al opa genoemd toen ik 20 was.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik vind mijn broer al een opa...vandaag 30 geworden!
Netjes om het hier te plaatsen, weet alleen niet of ze het dan wel lezen ..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
uit ons meettopic:[..]altijd de twijfel tussen Arnhem en Nijmegen, he
tis Arnhem.
serieus?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:24 schreef Patrick281 het volgende:
Morgen komt er dus iemand voor de scoot kijken, als die verkocht wordt rij ik daarna met de Bimota nog even naar Motoport of die in te ruilen is op een ZX12R of een Hayabusa en nog een motor voor woon-werk.
Yup, Bi staat nu ook op Marktplaats .. maar heb er geen haast mee. Moet wel redelijk blijven.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
serieus?
mierenneukerquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:29 schreef Patrick281 het volgende:
15. Pommel (Aprilia AF1 125) - Friesland
16. Polleke83 (Triumph 3TA) - Belgie
19. Ondeugend - Drenthe
Leuke plaatsnamen.Grappig dat Polleke uit Belgie komt ..
vet hoor danquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Yup, Bi staat nu ook op Marktplaats .. maar heb er geen haast mee. Moet wel redelijk blijven.
quote:rietvaerder, ban 48 uur, plaatje tegen de policy.
vet, koel gaafquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:51 schreef ReserveBandit het volgende:
Ik kom uit Ridderkerk!
Ik ga graag mee
we zijn allemaal beginners (de meeste) dus we rijden heeeeeel rustig aan, vooral in de bochtenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:54 schreef ReserveBandit het volgende:
Ja, wat is het tempo van jullie groep?
Ik heb mn rijbewijs pas gehaald dus ik moet nog een beetje wennen...
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:52 schreef ReserveBandit het volgende:
Ssssst
[..]
Wie zorgt er dat ik niets meer lust? Mail mij dan maar.. ben benieuwd.Alweer een ban om aan je lijstje toe te voegen ..
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mail mij dan maar.. ben benieuwd.Alweer een ban om aan je lijstje toe te voegen ..
Er is er 1 bij die is wat te zwaar en zit vaak met de stepjes aan de grond ..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we zijn allemaal beginners (de meeste) dus we rijden heeeeeel rustig aan, vooral in de bochten![]()
nope, der is niemand die dat wrak wilt rijdenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:56 schreef ReserveBandit het volgende:
Gelukkig maar
Zijn er nog meer mensen met Bandits?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mail mij dan maar.. ben benieuwd.Alweer een ban om aan je lijstje toe te voegen ..
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er is er 1 bij die is wat te zwaar en zit vaak met de stepjes aan de grond ..
Niet verder vertellen.![]()
Wat niet door de beugel kan. foto !quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:56 schreef ReserveBandit het volgende:
[..]
Is dat die gast die die ZX9R op het klaverblad Beekbergen eruit reed?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er is er 1 bij die is wat te zwaar en zit vaak met de stepjes aan de grond ..
Niet verder vertellen.![]()
ze zijn ook veeeel te hoog gemonteerd, he?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:59 schreef ReserveBandit het volgende:
Maar ik heb de stepjes nog niet aan de grond gehad... veeeeel te eng
Laat staan als ik later een R1 heb....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ze zijn ook veeeel te hoog gemonteerd, he?
Tja kan ook gebeuren als je verkeerd de bocht ingaat, verkeerde lijnen rijdt.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:59 schreef ReserveBandit het volgende:
Maar ik heb de stepjes nog niet aan de grond gehad... veeeeel te eng
1 puist...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:27 schreef ReserveBandit het volgende:
Ik heb een puist op mijn voorhoofd waardoor het dragen van een helm zeer doet
Doe maar geen foto voordat je weer een ban krijgt.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:38 schreef ReserveBandit het volgende:
Ja, zo voelt het iig
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:40 schreef ReserveBandit het volgende:
Op vrijdag werken?
Jij hebt ook geen normale vaste baan.. -4 daagse werkweek- zou wel lekker zijn 3 dagen weekend.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:43 schreef ReserveBandit het volgende:
Een hoop mensen zijn op vrijdag vrij.... zoals ik
Ik noem dat tijdelijk werk .. en ambtenaren zijn ook niet normaal igg.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:46 schreef ReserveBandit het volgende:
Wel waar!
hij is af en toe een beetje vaagquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:47 schreef ReserveBandit het volgende:
k Bedoel, ik zit hier net een uurtje... en jij weet gelijk alles van me
ik bedoel, hoe kom je op het idee? ook dit een retorische vraagquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:53 schreef ReserveBandit het volgende:
Google?
In dat topic vroeg dus iemand "Wie zorgt er dat ik niets meer lust? "quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik bedoel, hoe kom je op het idee? ook dit een retorische vraag
Ben je mij aan het stalken dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:50 schreef ReserveBandit het volgende:
Hij zit ook al zo eng te praten in ..[..]
Hij is van 18 feb 1997quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:53 schreef ReserveBandit het volgende:
Hoeveel? 2500 euro..Het is dat er niet op mag rijden... anders had er serieus over nagedacht...
Uit welk jaar istie ook alweer?
Ben alleen bang voor de cilinderbussen die kunnen verzakken bij de < '98 ZX9R..
Als ik iets op de radio hoor dan is dat eng?? Jij wil natuurlijk met de topic titel scoren hier.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:58 schreef ReserveBandit het volgende:
Staat toch bij Active Topics...
Zoek je ruziequote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als ik iets op de radio hoor dan is dat eng??
Ja en ik mag de wapens kiezen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:02 schreef ReserveBandit het volgende:
[..]
Zoek je ruzie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
Pak ik wel ff de ZX9R van Luc okquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja en ik mag de wapens kiezen. [afbeelding]
Een dragrace tegen elkaar ...
Maar jullie weten wat ik d'r voor betaald heb. De rest van de wereld niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:12 schreef ReserveBandit het volgende:
Owwww.. 5300Ik dacht dat je er zelf 3000 voor had betaald? Sorry, dan gaat het over
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:11 schreef ZX9R het volgende:waarom zie ik niet wat hier staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:10 schreef Patrick281 het volgende:
Een dragrace tegen elkaar ...
Moet je je linkermuisknop ingedrukt houden en dan selecterenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waarom zie ik niet wat hier staat?
Omdat het een spoiler is misschien?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waarom zie ik niet wat hier staat?
Is goed!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]een Fok!Dragmeet!
Hmmmmm......quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]een Fok!Dragmeet!
missch kun je niet alles wetenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:18 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Omdat het een spoiler is misschien?
(je zou de tekst kunnen selecteren door je muisknop in te drukken (en te houden) en dan slepen)
Dragqueensquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:19 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hmmmmm......
Doet me denken aan van die mannetjes die zich als vrouwtjes verkleden. Drag......
Doh, omdat ik nu 4 dagen in de week werkquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:06 schreef hollander172 het volgende:
Ik kijk weleens maar het tempo van posten is vrij laag geworden, vroegah kregen we een topicje binnen 2 dagen vol.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
missch kun je niet alles weten [afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
missch kun je niet alles weten
Ja, en dan ook nog eens een meet.....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Dragqueens
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:23 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ja, en dan ook nog eens een meet.....
(als in miet)![]()
*beter met koppeling is, enalleen zonder berijder al 40 kilo minder op de weegschaal brengt*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:13 schreef ReserveBandit het volgende:
[..]
Pak ik wel ff de ZX9R van Luc ok
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
*beter met koppeling is, enalleen zonder berijder al 40 kilo minder op de weegschaal brengt*
[afbeelding]
we hebben een smile gevonden hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
*beter met koppeling is, enalleen zonder berijder al 40 kilo minder op de weegschaal brengt*
Ja daar ben je stil van he ..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:29 schreef ReserveBandit het volgende:
[..]![]()
![]()
De bekendste he.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:47 schreef ZX9R het volgende:
Maar ff zereneus.
Wat is de beste site om mijn brommer te verkopen?
Op de dragstrip sta ik mijn mannetje zeker wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nu jij nog pepijn
Marktplaats?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:50 schreef Patrick281 het volgende:
De bekendste he.![]()
ik bedoelde dit:quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:50 schreef Patrick281 het volgende:
Op de dragstrip sta ik mijn mannetje zeker wel.![]()
![]()
![]()
Die kende ik geeneens.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:58 schreef ReserveBandit het volgende:
www.ikwileenmotor.nl Luc !
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Marktplaats?
OK .. 1 moment ..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik bedoelde dit:
* Tong uitsteektquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:19 schreef ReserveBandit het volgende:
WTF!! Jullie sporen echt niet![]()
Kan ik jullie dan nooit alleen laten...
oja, onze smile koningquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:29 schreef ReserveBandit het volgende:
Gaaf he [afbeelding]
Pas maar op, als Hollander dit ziet...
quote:Heb net de KicXstart gekocht omdat er een circuit test in stond met de nieuwe GSX-R600, R6, Daytona 600, Ducati 749S (:O), CBR600RR en de ZX6R....
De Soes is uiteraard de winnaar
Erg gaaf stukje om te lezen..
[afbeelding]
Als je goed kijkt, zie je dat ik de kerstmuts ook nog op hebquote:
Ik ben de orginele kwijtquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
een heel klein randje is idd te zien.
En ik zie het...... Ik voorspel een kortdurende rage van dit gele mannetje.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:29 schreef ReserveBandit het volgende:
Pas maar op, als Hollander dit ziet...
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:52 schreef hollander172 het volgende:
Origineel is het ook niet echt, jullie lopen een jaar of 15 achter.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:28 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Lijkt nergens op !!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mag iets enthouisiaster
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lijkt nergens op !!
Das mijn tong niet
Ik weet toch niet hoe jou tong eruit ziet...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lijkt nergens op !!
Das mijn tong niet
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:50 schreef ReserveBandit het volgende:
Ga je nou echt een Busa of ZX12R kopen Pepijn?
Onder 1 voorwaarde, als ik een keer op de Busa mag rijden![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |