Kom je daar nu pas achter?quote:Op maandag 3 mei 2004 13:31 schreef DIGGER het volgende:
Degradatie
Gaan we volgend seizoen een nieuwe 3e divisie club 'laten degraderen' met onze 'vloek' of blijven we Carlisle trouw?:P
Zo is dat.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:08 schreef tong80 het volgende:
We blijven ze gewoon volgen en steunen.
we kunnen natuurlijk ook Darlington laten degraderenquote:Op maandag 3 mei 2004 13:31 schreef DIGGER het volgende:
Degradatie
Gaan we volgend seizoen een nieuwe 3e divisie club 'laten degraderen' met onze 'vloek' of blijven we Carlisle trouw?:P
Darlington supporteren.... dat nooit, ze gaan dr zonder onze vloek toch wel aanquote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:30 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
we kunnen natuurlijk ook Darlington laten degraderenDie waren er dit seizoen al dicht bij, terwijl volgens mij van te voren nog wel een play-off plaatsje ingeschaald was in diverse voorspellingen
In de tussentijd promoveren wij weer en kunnen we in 2005/06 weer lekker (lees: niet meer stiekem) Carlisle supporteren
Wat Tong zegtquote:Op zondag 9 mei 2004 21:49 schreef tong80 het volgende:
Leuke post DG.
Carlisle zal uiteraard in de planning liggen!quote:Op zondag 9 mei 2004 22:42 schreef DutchGooner het volgende:
Dank jullie.
Na gisteren ben ik van plan wat vaker naar lower division matches te gaan komend seizoen
Nou nee,geen conference en het moet wel als een dagtrip te doen zijnquote:Op zondag 9 mei 2004 22:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Carlisle zal uiteraard in de planning liggen!![]()
en onze fantastische manager Simpson heeft een aanbieding van blackpool afgelagenquote:Doncaster 1-0 Carlisle
Doncaster were presented with the Third Division championship trophy after beating relegated Carlisle.
Top scorer Gregg Blundell headed the winner after 69 minutes following a clever free-kick from Francis Tierney.
Blundell's goal made amends for his penalty miss earlier in the second half, when keeper Matt Glennon made a fine save from his well-struck effort.
Carlisle battled hard for an equaliser, but Andy Warrington kept out Kevin Henderson's late goalbound shot.
Is conference niet als dagtrip te doen dan?quote:Op zondag 9 mei 2004 22:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nou nee,geen conference en het moet wel als een dagtrip te doen zijn
Jawel maar trekt mij minder,en Carlisle is niet in 1 dag te doenquote:Op maandag 10 mei 2004 12:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Is conference niet als dagtrip te doen dan?
Voor een thuiswedstrijd is CUFC niet de meest makkelijk ploegquote:Op maandag 10 mei 2004 16:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jawel maar trekt mij minder,en Carlisle is niet in 1 dag te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |