Ja, ik hoop ook dat Libby weer eens in de serie komt.quote:Op maandag 3 mei 2004 08:35 schreef Suko het volgende:
maar met deze storyline van Karl en Susan wel weer heftig. Er komen spannende ontwikkelingen rondom Max. En Harold moet maar weer dezelfde worden, dat zogenaamde macho-gedrag nu ivm z'n ziekte is redicuul. Conner is een schatje, Toadie een mega-knuffelbeer (neefje Scott), leuk dat Michelle ff terug is. Hopelijk komt Libby weer eens in de serie, was bevallen geloof ik.
Gus heeft een steekje los zitten.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:39 schreef Suko het volgende:
Wat en waarom die Gus nou opeens opdaagt is mij nog niet duidelijk, zal wel ordinaire wraak zijn!Ik dacht eerst dat het hem om Izzy te doen is maar nu twijfel ik. En vanmiddag was het er niet!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En er komt nog een kantje van hem naar 'buiten.'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk nieuws:bronquote:Host of 'Neighbours' stars tapped to return
As many as thirty former Neighbours stars could be returning for the soap's 20th anniversary.
According to the Herald Sun, producers have invited a host of ex cast members to make cameo appearances for a week in July.
Among those on the wish list are Daniel MacPherson (Joel Samuels), Terence Donovan (Doug Willis), Mark Little (Joe Mangel), Rachel Blakely (Gaby Willis), Eliza Szonert (Danni Stark), Kym Valentine (Libby Kennedy) and Benji McNair (Mal Kennedy).
Also asked back are Kimberley Davies (Annalise Hartman), Melissa Bell (Lucy Robinson), Stephen Hunt (Matt Hancock), Holly Valance (Flick Scully), Emma Harrison (Joanna Hartman) and Nicola Charles (Sarah Beaumont).
Bigger stars such as Kylie Minogue, Jason Donovan, Natalie Imbruglia and Guy Pearce have already turned the offer down.
Antwoord: Christina draagt een leesbril, ze kan niet tegen contactlenzen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:27 schreef J_TM het volgende:
Vraagje: hoe waren Caroline en Christina ook alweer uit elkaar te houden ?
een half jaar geleden? op belgie waren dit wel de meest recente gebeurtenissen hoor;quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:08 schreef DooZjUh het volgende:
err dat is echt alweer van een half jaar geleden hoor!
Andersomquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:43 schreef J_TM het volgende:
Even een riekep; Hij begon iets met Izzy, waar Karl nicht amusiert mee was. Daarna had Paul een verhouding met Liljana die overigens niet lang standhield en moest noodgedwongen z'n rechterbeen afstaan;
Samen met Izzy wel ja, go go go!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:32 schreef woeshie het volgende:
Ik volg Neighbours op BBC en Paul is echt wel zalig![]()
Nou zeg dat wel jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:04 schreef DooZjUh het volgende:
de broer van Stu is op bezoek, LEKKERDING
Ga je nou elke dag een update geven over die variant die zo ver achterlooptquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:57 schreef J_TM het volgende:
Soms half drie of soms half zeven.
Rocco beweerde woensdag dat ie Toadie niks heeft aangedaan maar 'slechts' heeft verteld waar hij Sindi heeft leren kennen (Heeft iemand donderdag gekeken ?) en gisteren vertrok Michelle terug naar New York, iets dat Lynne Valda niet in dank afnam.
Okequote:Op zaterdag 26 november 2005 21:45 schreef BramKVO het volgende:
ik bekijk het 1 a 2x id week, en altijd op Belgie ja.
Wat? Dood? Alledrie? Wat is er gebeurd? ...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:21 schreef woeshie het volgende:
Yup, zowel Serena, Liliana én David zijn dood
'k vind het ook raar dat er maar zo weinig over hen verteld wordt ..
Ze hadden dat gezinnetje ook kunnen laten verhuizen.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:38 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
[..]
Wat? Dood? Alledrie? Wat is er gebeurd? ...![]()
Vliegtuig stortte neerquote:Op zondag 26 februari 2006 21:38 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
[..]
Wat? Dood? Alledrie? Wat is er gebeurd? ...![]()
Jeetje, ik wist wel dat ze dood waren, maar door een vliegtuigcrash?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:50 schreef BramKVO het volgende:
Vind ik zwaar overdreven dat ze de Bishop's uit de serie schrijven door een vliegtuigcrash ... Laat ze dan gewoon verhuizen.
ik las toch hierboven 'vliegtuig stortte neer' ?quote:Op maandag 24 april 2006 09:36 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
[..]
Jeetje, ik wist wel dat ze dood waren, maar door een vliegtuigcrash?![]()
"Steph receives a suspended sentence but Michael vows to get justice for Charlie's death. Boyd faces a harrowing interview with the police. Lyn tries to reach out to Michael. Carmella's mother challenges Connor to prove his worth." Ja kan alle verhaaltjes bij de aflveringen hier terug vinden: http://www.ramsay-street.com/episodes/quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:50 schreef jeroendekreek het volgende:
ik heb zaterdag gemist bij belgie maar wat was nou de uitspraak van step want ze zeiden schuldig maar verder????
het is aflevering 4646
Samen met de VARA volgens wikipedia. Ik vind het toch echt jammer hoor en stop met kijken op de BBC want dat heeft geen zin meer, 'k blijf maar de ouwe afleveringen volgen op de Belg, net zo lang tot ik weer 'bij' met nu, áls ze daar tenminste ook niet vanwege de hoge kosten er ook mee stoppen. Kan best zijn dat straks Neighbours in Belgie ook door de commercielen wordt overgenomen en dat zit niet in mijn kabel-pakket.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:56 schreef schatje het volgende:
Neighbours is volgens mij ooit uitgezonden door de KRO.
Home and Away wordt ook al jaren uitgezonden in België.
Die beginjaren waren de beste.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:39 schreef purplerose het volgende:
Ik volgde het vroeger religieusIn de tijd met kylie, Jason en Guy, Guy is trouwens goed opgedroogd en heeft aantal flinke films al gedaan en nog goed ook. Kylie weten we allemaal wel
Onze eigen Jim Robinson doet het goed als bad guy in the OC ofcourse (zat met open mond te kijken toen ik hem voorbij zag komen ineens
) en mijn cuty pie van wat later, zoon van Karl en Susan (Jesse Spencer) kan je nu vinden in House.
Weet iemand onze sexie Henry zoon van Madge nogdie zag je voorbij schuiven in McCleod's daughters. Is nog steeds een lekkere verschijning
Volg het af en toe nog wel es op de bbc, leuk om Paul robinson ineens voor me neus te zien
Heb het ongeveer een 12jaar gevolgd denk
Dat meldde ik al, zie hier. Nog verder terug vond ik Des en Daphne een mooie story-line, tranen met tuiten toen ze stierf, ook trouwens toen Helen Daniels overleed. Al eerder speelde ze haar laatste scène met haar kleinkind (naam ff kwijt) en op de bank in de 'dood gleed' als het ware. En good old Harold is nog steeds leuk. Ook tranen toen Madge overleed. Toadie is ook nog steeds leuk. Veel van die nieuwe bewoners vind ik maar niks, af en toe raakte ik best de draad kwijt. Maar ja, ik stop nu maar met kijken, zullen er wel meer gaan doen nu het toch stopt en Five niet kunnen ontvangen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:48 schreef J_TM het volgende:
Gisteren werd bekendgemaakt dat de BBC met 'Neigbours' stopt; men heeft er geen zin in om 438 miljoen aan uitzendrechten te betalen, dus voor het laatste nieuws rond de Buren zijn we nu op Belgie aangewezen.
Nou, dat loopt best een tijdje achter, maar als de BBC ineens zoveel geld moet gaan ophoesten zullen ze dat straks ook wel van de Vlaamse zender eisen die toch al veel minder geld heeft en zoals iemand eerder al postte, deze soap is in Belgie lang zo niet populair als in de UK, alhoewel de kijkcijfers in Engeland niet zo denderend meer waren als voorheen. ik vrees dat het voor ons straks helemaal is afgelopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:05 schreef BramKVO het volgende:
je kan toch gewoon op Belgische tv kijken?? Zitten nog geen anderhalf jaar achter.
Jim Robinson speelde overigens ook mee in 2de seizoen van 24.
Hannahquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:26 schreef Suko het volgende:
[..]
. Al eerder speelde ze haar laatste scène met haar kleinkind (naam ff kwijt) en op de bank in de 'dood gleed' als het ware.
Nou ja zeg, we zullen zien of tegen de tijd dat de VRT weer bij is qua afleveringen ze de gevraagde bedragen gaan ophoesten, indien ze dat doen, pas dan mag je me van raaskallen beschuldigen hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 06:05 schreef BramKVO het volgende:
Je raaskelt, kijkcijfers in VK hebben hoegenaamd niks te zien met die in Belgie. Neighbours was eind jaren 80 een kijkcijferkanon in Vlaanderen, tot de Vlaamse soap werd opgericht. Natuurlijk haalt Buren nu geen top kijkcijfers meer in Vlaanderen, maar het blijft wel een cultserie die de VRT niet snel zal opgeven.
Ah, ja natuurlijk, was ook een leuk karakter trouwens.quote:
Deze aflevering was deze week te zien bij de Belg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:59 schreef J_TM het volgende:
BBC; Karl en Susan zijn in Londen en geven geld aan een zwangere dakloos geworden zakenvrouw die, verstopt onder een krant, op een bank ligt met een kopje in haar hand. Het blijkt niemand minder dan Izzie te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snik, ik zal dat amannetje toch missen.![]()
En dat ben je zeker wanneer je een pact sluit met de duivel himself.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:27 schreef J_TM het volgende:
Steph is naar het ziekenhuis gebracht nadat ze flauwviel, maar niet dankzij Libby die behalve een vriendin en een stiefbroer ook haar vertrouwen in de mensheid is kwijtgeraakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |